Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Daugiau jokių žinių negavau, niekas niekam neįdomu dėl įstatymų nesilaikymų projektuojant. Pauža (infrastruktūros vadas) formaliai atrašė, jog PP (projektinių pasiūlymų) stadija neapibrėžia projektavimo sprendinių, o tai tik „projektavimo idėja”, todėl gali būti visi įmonomi pažeidimai STR. STR atitikimui skirtas tech. projektas, kurio jau su visuomene nederina ir ten pažeidus normas – statybos inspekcija priima projektus, nes viskas pagal projektą, nesvarbu, kad su nelegaliais sprendiniais.

    Buvau apskundęs statybos inspekcijai dėl grubių ir esminių pažeidimų pora projektų (dėl nuolydžių), tai atrašė, jog per 30 d. reikėjo kreiptis į Valstybinę administracinių ginčų komisiją.
    Dėkui už išsamų aprašymą.
    Nežinau, kaip su infrastruktūros projektais, bet PP derinamas iš esmės tam, kad kai ateis projektas, nebūtų problemų. Tai kokia prasmė derinti PP ir paskui infostatyboje dėti "like", jeigu jis a apriori netinkamas. Tai diskredituoja PP derinimo proceso idėją ir svarbą. Kitą vertūs, taip, gali taip būti, kad nuo PP skirtis projektas, bet derintojas turi tą pastebėti.
    Nesuprantu VTPSI sprendimo. Ar galite plačiau pakomentuoti, nes, kaip suprantu, ginčijote projekto sprendinius ar jau įgyvendintą projektą?

    Comment


      Galima kreiptis į mane antru asmeniu. Kažkaip jaukiau. Esu jiems pora įgyvendinamų skundęs ir vieną įgyvendintą, kol darbai nebuvo priimti, bet jie įpareigoja ištaisyti broką tik tą, kuris „patogesnis”.

      Neseniai skundžiau Oslo g. PP metu nederintą dviračių tako atšaką į 3 kartus (!) per statų šlaitą. Atšakos pradžia pradėta tiesti su biurų statybomis ir atitinkamu projektu. Tolimesnė tako trasa, būtent tas pagrindinis pakilimas 3 kartus viršijantis leistiną nuolydį, buvo kurtas atskiru PP. Tą atskirą PP ir skundžiau.

      Taip pat skundžiau T. Narbuto g. projektą, kurio pirkimai jau įvyko, bet statybos nepradėtos. Dabar vyksta projekto korekcija ir savivaldybės oficialiame dviračių takų „timeline” nurodoma, jog pirkimai bus nauji. Prašiau, kad įpareigotų ištaisyti irgi per didelio nuolydžio atkarpą. Pateikiau dvi alternatyvas, kaip legaliai padaryti.

      VTPSI atstūmus mane, padariau, kaip liepė – sulaukiau sekančio numatomo projekto PP patvirtinimo, kuris neatitiko STR dar ir DJMP, taip pat Dviračių trasų specialiojo plano. Savivaldybės administracijai (Pakalniui, Poderskiui ir t. t.) neįsiklausius, jog pažeidžia įstatymus (net 3 dokumentus), Žaliųjų Ežerų g. iki miesto ribos patvirtintus PP apskundžiau Valstybinei administracinių ginčų komisijai per 30 d. po PP patvirtinimo.

      Na, tai naudos nulis iš pastarųjų kreipimųsi. Per visą kelių metų laiką, realiai iš VTPSI naudos buvo tik tiek, kad Pilaitės pr. tarp dviračių tako ir pėsčiųjų tako parkavimo bortus pakeitė įvaižiaimo bortais, nes projekte buvo įvažiavimo bortai numatyti (įpareigojo keisti dar stytybų metu, bet atkarpa jau buvo beveik baigta ir sudarė 1 km). Taip pat kitame jau baigtame projekte panaikino kelias kelio ženklų stulpų atramas per arti pastatytas Viršuliškių skg., o patys dar įpareitojo, net man neprašant, perdaryti pervažą (teko nuiminėt asfaltą / plyteles ir naujai asfaltuot gabaliuką).
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Galima kreiptis į mane antru asmeniu. Kažkaip jaukiau.
        Ir "jūs" ir "tu" yra antrasis asmuo. Skirtumas -- vienaskaita ir daugiskaita.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Galima kreiptis į mane antru asmeniu. Kažkaip jaukiau. Esu jiems pora įgyvendinamų skundęs ir vieną įgyvendintą, kol darbai nebuvo priimti, bet jie įpareigoja ištaisyti broką tik tą, kuris „patogesnis”.

          Neseniai skundžiau Oslo g. PP metu nederintą dviračių tako atšaką į 3 kartus (!) per statų šlaitą. Atšakos pradžia pradėta tiesti su biurų statybomis ir atitinkamu projektu. Tolimesnė tako trasa, būtent tas pagrindinis pakilimas 3 kartus viršijantis leistiną nuolydį, buvo kurtas atskiru PP. Tą atskirą PP ir skundžiau.

          Taip pat skundžiau T. Narbuto g. projektą, kurio pirkimai jau įvyko, bet statybos nepradėtos. Dabar vyksta projekto korekcija ir savivaldybės oficialiame dviračių takų „timeline” nurodoma, jog pirkimai bus nauji. Prašiau, kad įpareigotų ištaisyti irgi per didelio nuolydžio atkarpą. Pateikiau dvi alternatyvas, kaip legaliai padaryti.

          VTPSI atstūmus mane, padariau, kaip liepė – sulaukiau sekančio numatomo projekto PP patvirtinimo, kuris neatitiko STR dar ir DJMP, taip pat Dviračių trasų specialiojo plano. Savivaldybės administracijai (Pakalniui, Poderskiui ir t. t.) neįsiklausius, jog pažeidžia įstatymus (net 3 dokumentus), Žaliųjų Ežerų g. iki miesto ribos patvirtintus PP apskundžiau Valstybinei administracinių ginčų komisijai per 30 d. po PP patvirtinimo.

          Na, tai naudos nulis iš pastarųjų kreipimųsi. Per visą kelių metų laiką, realiai iš VTPSI naudos buvo tik tiek, kad Pilaitės pr. tarp dviračių tako ir pėsčiųjų tako parkavimo bortus pakeitė įvaižiaimo bortais, nes projekte buvo įvažiavimo bortai numatyti (įpareigojo keisti dar stytybų metu, bet atkarpa jau buvo beveik baigta ir sudarė 1 km). Taip pat kitame jau baigtame projekte panaikino kelias kelio ženklų stulpų atramas per arti pastatytas Viršuliškių skg., o patys dar įpareitojo, net man neprašant, perdaryti pervažą (teko nuiminėt asfaltą / plyteles ir naujai asfaltuot gabaliuką).
          varnas varnui akies nekapsi,, vienintelis budas yra kreiptis i teisma. Na zinoma zyminis mokestis ir laikas.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Dar yra ir vadinamasis protingumo faktorius. Jeigu dondc reikalauja Narbuto g. statyt viadukus dviračiams, tai nieko nuostabaus, kad yra ignoruojamas. Suprantu, įstatymai, bet reikia suprasti miesto turimų lėšų kiekį, reikia suprasti kontekstą (dviračių takai vis dar retenybė, o dalis miesto išvis neturi šaligatvių). Vietoje to, kad dabar kovotumėt dėl 2 laipsniais mažesnio nuolydžio geriau skirtumėt jėgas, kad mieste atsirastų pirmiausia kuo daugiau bent 90% kokybiškų takų, o tuos 10% galima bus ištaisyt, kai Vilniuje jau bus įgyvendintas dviračių takų tinklas, o pėstiesiems nereiks per balas klampoti.

            Jūsų visi šitie reikalavimai atsiremtų į tai, kad per 4 metus miestas nuties 2 dviračių takų atkarpas, bet užtat labai brangias ir labai patogias. Vau, tikras proveržis bus.
            Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.30, 11:13.

            Comment


              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

              nesigaudai zydu reikaluose, judeju bendruomeneje ne rabinas reikalus sprendzia.
              Niekas ir nesakė, kad rabinas. Buvo palyginama dviejų religinių išmislų norai įvesti savo tvarką kur jos neturėtų būti.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Dar yra ir vadinamasis protingumo faktorius. Jeigu dondc reikalauja Narbuto g. statyt viadukus dviračiams, tai nieko nuostabaus, kad yra ignoruojamas. Suprantu, įstatymai, bet reikia suprasti miesto turimų lėšų kiekį, reikia suprasti kontekstą (dviračių takai vis dar retenybė, o dalis miesto išvis neturi šaligatvių). Vietoje to, kad dabar kovotumėt dėl 2 laipsniais mažesnio nuolydžio geriau skirtumėt jėgas, kad mieste atsirastų pirmiausia kuo daugiau bent 90% kokybiškų takų, o tuos 10% galima bus ištaisyt, kai Vilniuje jau bus įgyvendintas dviračių takų tinklas, o pėstiesiems nereiks per balas klampoti.

                Jūsų visi šitie reikalavimai atsiremtų į tai, kad per 4 metus miestas nuties 2 dviračių takų atkarpas, bet užtat labai brangias ir labai patogias. Vau, tikras proveržis bus.
                Creatium'ą jau „Facebook Vilniaus dviračių takų kuriozai” grupės adminas norėjo pašalinti („užbaninti”) dėl gaišinamo kitų laiko savo blevyzgomis. Būtų nesmagu ir čia tokio pasiūlymo sulaukti. Dabar prašau pacituoti kur aš siūliau statyti viadukus T. Narbuto g. Ar vėl nesuvokiamos sąvokos, kaip šaligatvių temoje kalbant apie „pėsčiųjų taką” ir ženklus?

                Kažkodėl taip pat buvau ignoruojamas statybos inspekcijos, kai siaurame šaligatvyje per ivdurį pastatė elektros skydynę ir nebeliko legalių pločių pėstiesiems. Čia Pilaitės pr. šalia dangoraižių tankumo. Geriausia nebūti ignoruojamam, tai nieko nedaryti, kaip tamsta.

                Paties logika vadovaujasi ir eilinis narkomanas gatvėje, perfrazuojant – „įstatymai, bet reikia suprasti ir turimų lėšų kiekį, reikia suprasti kontekstą (į darbą tokio nepriims, narkotikų reikia, pats neturi pinigų, bet turi kiti). Vietoj to, kad narkomanas susirastų darbą ir gydytųsi jis geriau skiria jėgas apiplėšimams, t. y. daro ne tą ką reikia, kaip vyksta ir su dviračių takais, o tu tą pateisini.

                Proveržis dviračių populiarinime būtų kur kas didesnis su gerais takais nors ir vėliau, užtat su blogais – tas proveržis bus įbetonuotas ir nekils, kaip ir nesikeis tie takai ateinančius 50 m. T. Narbuto g. finansuoja ES, kur finansuoja jie, tai reikia nereikia atsiranda ir granito bortai kažkur užmiesčiuose ir pan., tai pinigų trūkumas atkrenta. Net nebūtų vėluojama visko tinkamai įrengti, jeigu savivaldybė neužsiimtų sukčiavimu ir projektuotų tokius pločius, kokie buvo pristatyti ir suderinti viešo svarstymo metu. PP patvirinti dviračių takai 3,5 m pločio, slapta suprojektavo 3 m, dabar apsimeta geriečiais ir tik kai kuriuose atkarpose vėl „platins” iki 3,5 m, taip savo projekto taisymais vėluodami jau bent 2 metus. Maldauju, nejuokinkit.

                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                P.S. O koks tavo išsilavinimas?
                Mano išsilavinimas pakankamas, kad mokėčiau tarpu skirti P. S., bet tamstai, kaip surpantu nei įstaytmai, nei taisyklės negalioja.
                Paskutinis taisė dondc; 2021.03.30, 13:33.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Yra toks dalykas angliškai vadinamas echo chamber. Čia, kai užsidarai savo informacijos burbule ir negirdi to, kas prieštarauja tavo pačio įsitikinimams arba turimai informacijai. Šnekamojoje kalboje dar galima išgirsti ir "circle jerk" terminą (lietuviškai versčiau kaip kolektyvinį patampymą, švelniai tariant).

                  Vilniuje tokie rateliai būriasi ties aštriausiais klausimais. Pirmiausia matėm naujų statybų klausimais, po to želdynų grupelės, o dabar jos plečiasi ir į kitas kategorijas. Realybėje viskas atrodo maždaug taip:
                  1. kažkas parašo akivaizdžią faktinę nesąmonę;
                  2. tu pataisai, kad tai yra nesąmonė ir nurodai kodėl;
                  3. tave užmėto nesusijusiais klausimais arba klausimais apie menkniečius, kurie esmės nekeičia;
                  4. tu į juos bandai atsakyt;
                  5. tave apkaltina "blevyzgom", "trolinimu" ar dar kaip kitaip patogiai ir pasiūlo užbanint; arba tiesiog užbanina.

                  Iš vieno tokio ratelio jau esu išbanintas - iš Miesto planavimo diskusijų, kur bandžiau ramiai ir argumentuoti diskutuoti dėl vieno objekto. Bet žmogus, su kuriuo diskutavau, nusprendė, kad aš trolinu ir išbanino. Į kelis kitus iš anksto aiškius tokius ratelius net nebandžiau eit (pvz., želdynų), nes esu produktyvesnis, kai neskiriu neriboto laiko ginčams, kuriuose figūruoja faktai prieš emocijas. Tuomet žymiai daugiau galima pasiekti kalbantis tiesiogiai su suinteresuotais ar atsakingais žmonėmis.

                  Jeigu Vilniaus dviračių takų kuriozų grupė taps tokiu rateliu, tai su mielu noru pats iš ten išeisiu. Bet kol kas ten, panašu, didžioji dauguma yra gebančių objektyviai mąstyt ir priimančių įvairią nuomonę bei mokančių atsižvelgti, jeigu kažkas pataiso juos.


                  Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.30, 14:07.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Iš vieno tokio ratelio jau esu išbanintas - iš Miesto planavimo diskusijų, kur bandžiau ramiai ir argumentuoti diskutuoti dėl vieno objekto. Bet žmogus, su kuriuo diskutavau, nusprendė, kad aš trolinu ir išbanino. Į kelis kitus iš anksto aiškius tokius ratelius net nebandžiau eit (pvz., želdynų), nes esu produktyvesnis, kai neskiriu neriboto laiko ginčams, kuriuose figūruoja faktai prieš emocijas. Tuomet žymiai daugiau galima pasiekti kalbantis tiesiogiai su suinteresuotais ar atsakingais žmonėmis.Jeigu Vilniaus dviračių takų kuriozų grupė taps tokiu rateliu, tai su mielu noru pats iš ten išeisiu.
                    Ar ne su E. Kriščiūnu susipykote? Jis gi viską išmano ne tik dviračiuose, bet ir miesto planavime...

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                      Ar ne su E. Kriščiūnu susipykote? Jis gi viską išmano ne tik dviračiuose, bet ir miesto planavime...
                      Nesakyčiau, kad susipykom. Aš tai nepykstu ant jo nei kiek. Bet dviračių grupėje diskutavau su juo, jis banint siūlė.

                      O Miesto planavimo diskusijose berods su Tiškum diskutavau ir berods jis banino.

                      Comment


                        Paskutinis Creatium perliukas, kad sukišus pinigus į viaduką galima jį laisvai griauti jau po 8 m.:

                        Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	495
Size:	75,8 kB
ID:	1873793

                        Tik priminsiu, jog prie mano namų per pus perlūžusį ir į žemę pavojingai prasmigusį laiptą „tvarko” jau 4 m., šakas įlindusias į šaligatvį 1 m. pjauna, o ant medžio užmestą kilimą jau pusę metų nagrinėja Tvarkau Vilnių, kaip nukelt.

                        I am out (arba back to „Rašykime lietuviškai” temą).
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Jeigu tu čia vėl specialiai iškerpi tik vieną pranešimą iš kelių, o ne netyčia, tai tik dar kartą parodo, kad mano viršutinis postas ne pro šalį.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Tik priminsiu, jog prie mano namų per pus perlūžusį ir į žemę pavojingai prasmigusį laiptą „tvarko” jau 4 m., šakas įlindusias į šaligatvį 1 m. pjauna, o ant medžio užmestą kilimą jau pusę metų nagrinėja Tvarkau Vilnių, kaip nukelt.
                            Šakas bei kilimą galėtum ir pats sutvarkyti, jei leistum sau praleist vieną kitą pranešimą forume

                            Comment


                              E, gal nesileidžiam į asmeniškumus? Matyt, mažai minat, kad norisi kariaut internetuose. Oras jau tinkamas, lauk, naudoti esamų takų!

                              Comment


                                Čia tik norėčiau atkreipti dėmėsį, kad kai dabar daugelyje vietų dviračių infrastruktūros lygis yra visiškas nulis, tai absoliučiai nėra svarbu, ar nuolydis yra 4%, ar 4,5%, ir statistinis dviratininkas to net nepastebės, nes jau yra ''wow'' efektas - po daugelio metų visiškos stagnacijos, žmogų galima nustebinti raudonu asfaltu ir neišklypusiomis plytelėmis. Geriausiu atveju, vienas iš šimto tūkstančio eis su liniuote ir tikrinis, ar tinka nuolydis tuos visus normatyvus, ar netinka. Ir kai turint fiksuotą pinigų sumą* kyla dilema, ar statom 1km dviračių tako pagal visus str'us, bet kuris niekur su niekuo nesusijungs, ar 5km, kurie galbūt vietomis neišpildys visų olandiškų aksiomų, bet bent jau sudarys vientisą tinklą ir leis dviratininkui nuvažiuoti nuo taško A iki taško B, tuo pačiu pritraukiant dar daugiau dviratininkų, man atrodo, turėtų būti aišku, ką reikia pasirinkti.

                                *miestas neturi pinigų sudažninti autobusų per karantiną, kad žmonės nevažiuotų kaip silkės bačkoj, o jūs norite ženkliai padidinti sąmatą, statant viadukus ir serpantinus? Juokinga.

                                TLDR: kai prie Zuoko nieko nestatė, tai ir kritikos nulis, kai tik savivaldybė pradėjo bent šiek tiek kreipti dėmėsį į kitus eismo dalyvius, tai vis atsiranda ''če ne pagal narmacivus'' ar ''plycialė nia taip padėta''
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.03.30, 17:26.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Šakas bei kilimą galėtum ir pats sutvarkyti, jei leistum sau praleist vieną kitą pranešimą forume
                                  Pats eik į kitą rajoną ir genėk šakas palei vieną pagrindinių gatvių rajone su kursuojančiu G maršrutu. O dėl kilimo, tai:

                                  Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	715
Size:	14,5 kB
ID:	1873836

                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Čia tik norėčiau atkreipti dėmėsį, kad kai dabar daugelyje vietų dviračių infrastruktūros lygis yra visiškas nulis, tai absoliučiai nėra svarbu, ar nuolydis yra 4%, ar 4,5%, ir statistinis dviratininkas to net nepastebės, nes jau yra ''wow'' efektas - po daugelio metų visiškos stagnacijos, žmogų galima nustebinti raudonu asfaltu ir neišklypusiomis plytelėmis. Geriausiu atveju, vienas iš šimto tūkstančio eis su liniuote ir tikrinis, ar tinka nuolydis tuos visus normatyvus, ar netinka. Ir kai turint fiksuotą pinigų sumą* kyla dilema, ar statom 1km dviračių tako pagal visus str'us, bet kuris niekur su niekuo nesusijungs, ar 5km, kurie galbūt vietomis neišpildys visų olandiškų aksiomų, bet bent jau sudarys vientisą tinklą ir leis dviratininkui nuvažiuoti nuo taško A iki taško B, tuo pačiu pritraukiant dar daugiau dviratininkų, man atrodo, turėtų būti aišku, ką reikia pasirinkti.

                                  *miestas neturi pinigų sudažninti autobusų per karantiną, kad žmonės nevažiuotų kaip silkės bačkoj, o jūs norite ženkliai padidinti sąmatą, statant viadukus ir serpantinus? Juokinga.

                                  TLDR: kai prie Zuoko nieko nestatė, tai ir kritikos nulis, kai tik savivaldybė pradėjo bent šiek tiek kreipti dėmėsį į kitus eismo dalyvius, tai vis atsiranda ''če ne pagal narmacivus'' ar ''plycialė nia taip padėta''
                                  O nuo kiek % pradeda būti svarbu? Tarkim Oslo g. vietoj 4 % pagal PP brėžinį gaunasi 14,1 %. Čia jau svarbu ar dar ne, kai norma viršijama daugiau nei 3 kartus?

                                  „Statistinis dviratininkas” skirtumo nepastebės, nes dėl per didelio vargo takais tiesiog nesinaudos arba nesinaudos tiek žmonių kiek yra potencialo. Jei infrastruktūra būtų įrenginėjama tinkamai, tai nebūtų poreikio dažninti ir autobusų.

                                  Kadangi kalba užėjo apie T. Nabruto g., nesuprantu iš kur šie kliedesiai apie viadukus ir serpantinus, kai realiai buvo siūlyti 2 variantai – pandusas arba pakopinis užvažiavimas, tik būtų atitinkamai pakopų ilgiai ir užkellti trumpų segmentų nuolydžiai perskaičiuoti. Pakopinis pakilimas už miesto:


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  21.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_155351.jpg Views:	212 Size:	1,43 MB ID:	1873541

                                  22.
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_155501.jpg Views:	212 Size:	1,10 MB ID:	1873542


                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Juokingiausia yra tai, kad jei dabar imtų ir 10% miestiečių mintų į darbus, man realiai nebepatiktų dvirtakiai dėl užgrūstumo. Dabar asmeniškai savotiškas aukso amžius, tiesiami nauji takai ir dviračių skaičius tik pamažu didėja (espirtukai tik bangą sukėlė). Tik pasiekus kritinę ribą labai greit siauresni takai praras savo laisvės žavesį "piko" metu. Kaip ir važiavimas automobiliu.

                                    Kiek Amsterdame myniau (kad ir ribotai pilniau įvertinti niuansus), tai apie centrinę dalį visiškai nesmagu, kai esi pratęs palaikyti 20-30km/h. Mini pastoviam lenkime. Užtat teigiamas aspektas, kad čiut toliau nuo centro ten ir dabar sąlyginai apytuščiai dvirtakiai.

                                    Tad manau daryk nedaręs patogius nuolydžius, vis vien esminis epicentras bus kur nėra kalno, arti darbo/pramogų vietų koncentracijos. Smagiau, kai kovojam už dvirtakių pločius/kliūčių nebuvimą/adekvačias sankryžas.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Tai galima kovoti ir už STR laikymąsi, nieko tame blogo nėra, bet kai žmogus reikalauja atleisti Anton Nikitin iš darbo, tai akivaizdu, kad į jo pasiūlymus bus žiūrima labiau pro pirštus.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Tai galima kovoti ir už STR laikymąsi, nieko tame blogo nėra, bet kai žmogus reikalauja atleisti Anton Nikitin iš darbo, tai akivaizdu, kad į jo pasiūlymus bus žiūrima labiau pro pirštus.
                                        Prašymas / rekomendacija / o labiausiai tik namiokas (nieko per daug nesitikint) dėl atelidimo buvo tik po daugybinių pažeidimų ir pagrinde tik tam, kad savivalda pasitemptų.

                                        Tas siūlymas pire pop-corn'ų (spragėsių):
                                        Sveiki,

                                        rašau projektuotojui dėl numatomo dviračių ir pėsčiųjų tako Gulbinų, Žaliųjų ežerų ir Europos parko gatvių atkarpose, Vilniuje, projektavimo. Taip pat prašau savivaldybės už projektą atsakingam asmeniui persiųsti šią užklausą.

                                        Prieš daugiau nei metus šios atkarpos projektiniai pasiūlymai jau buvo viešinti ir jiems buvo pritarta. Klausimai:

                                        10) Statytojau, gėda, kad imituojate darbą, o takų netiesiate kiek žadate. Prašau iš einamų pareigų atleisti SĮ „Susisiekimo paslaugos” darnaus judumo skyriaus vadovą Anton Nikitin, dėl prastai einamų pareigų, nes nuolat dedami parašai po brokuotais projektiniais pasiūlymais, tinkamai suformuoti užduoties projektuotojams nesugebama, o tiesiant takus savavališkai be projektų (remonto būdu) taip pat nėra užtikrinami STR normatyvai, kaip ir priimami brokuoti statybų darbai net projektuoti samdant projektuotojus.

                                        Ką tik neteisėtai (PP metu nesuderinus dviračių tako atkarpos nuo Laisvės pr. palei Oslo g.) buvo nutiesta pusė tako atkarpos, o šaligatvis susiaurintas iki nenorminio pločio (neliko jokių apsaugos vertikalių zonų) ir neseniai patvirtinus 3 kartus viršyto išilginio nuolydžio likusią atkarpą bei dabar koreguojant ir pavasarį (stipriai vėluojant) planuojamą tiesti T. Narbuto g. taką su taip pat per dideliu išilginiu nuolydžiu – dabar tiesite ir Žaliųjų Ežerų g. su žmonėms nenorminiu išilginiu nuolydžiu?
                                        Kažkaip nematau dėl ko turėčiau susinepatogint paskaičius kai kurių komentarus. Jei ne jūsų tas Eduardas (kontraversiško temrbo savininkas, kuris kartais kai kuriems kliūna), jo draugelis Justas ir dar subendrinus koks maksimum 1 žmogus per visą istoriją, tai dar dabar važynėtumėt pilkomis trinkelėmis 1 m pločio dvipusiuose takuose, kaip Pilaitės gale. Tie visi Creatium ir panašūs naudojantys tik el. paspirtukus, tai galit savo nuomonę pasilaikyt sau, kaip jum gerai kilt į viršų. Tuo tarpu, man gerai ir su fūrom plente.

                                        Click image for larger version

Name:	download (3).png
Views:	691
Size:	1,85 MB
ID:	1873872

                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          „Statistinis dviratininkas” skirtumo nepastebės, nes dėl per didelio vargo takais (...) nesinaudos tiek žmonių kiek yra potencialo.
                                          Galbūt, bet normalus žmogus dar pagalvotų, kad čia kalvotas miestas ir kad galbūt čia jo sveikatos problema. Aš ir pats toli gražu ne visada sugebu įvažiuoti į Narbuto kalną, ypač po visos dienos pasivažinėjimo centre, bet tai nereiškia, kad rašysiu savivaldybei, kad kaip čia taip, storus diskriminuoja. Galų gale, galima leisti tuo kalnu važiuojančiam VT vežti dviračius (bent jau būtent toje atkarpoje Narbuto st. - st. Žvėrynas).

                                          Plius, kaip jau rašiau, žmones labai traukia, kai vietoj išklypusių plytelių su nerealiais plyšiais tarp jų (Narbuto takas šiandien) nutiesia raudoną asfaltą su atskirtu pėsčiųjų taku ir sutvarkytom sankryžom. Tarkim, Laisvės pr. takas tikrai nėra idealas, kartais nutrūksta, labai vinguriuoja, bet tapo pagrindine vakarine dviračių magistrale.

                                          Jei infrastruktūra būtų įrenginėjama tinkamai, tai nebūtų poreikio dažninti ir autobusų.
                                          O vat čia sorry, bet kaip ilgametis VT entuziastas nesusilaikysiu. Susikiškit savo paspirtukus ir dviračius į vieną vietą, jeigu laikote dviratį visiškai lygiaverte alternatyva autobusui. Ir taip jau viešasis transportas Susisiekimo paslaugoms yra podukros vietoje po visų šitų ''Judu po miestą paprastai''. Daily commute dviračio procentas vargu ar kada nors pasieks tokį patį procentą, kokį turi VT. Čia nėra normalu, kad tu iš Fabijoniškių turi nuvažiuoti į Panerius arba iš Saulėtekio į Stotį, o tau dviratuką siūlo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X