Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
kalbu iš asmeninės patirties, kadangi tenka dažnai bėgioti su lempa ant galvos, tai vertinčiau kaip šedevrą neironiškai. tarp 100 km tako iniciatorių buvo bėgikų, ar buvo mtb dviratininkų, nežinau
Geriausias žymėjimas tamsoj yra miškininkų dažai. Neakina, nesumaišysi su kitais objektais, bet lempa šviečiant gerai matosi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąKažkam kilo klausimas kodėl skilinėja takų danga. Tai štai jums Grinda. Važiuojama vienu ratu dviračiu taku, kitu ratu prieš eismą. Giedraičių g. šiandien.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNežinau su kokiais sportininkais buvo tartasi, bet vargu ar mtbistais. Poroj vietų teko matyti stulpus tokiose vietose kur galima lengvai užkabinti su vairu. Geras skrydis būtų garantuotas.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Manai, dvirtakio techniniai parametrai neleidžia juo važinėti tokiems sunkvežimiukams? Aš ne specialistas, bet nustebčiau, jei taip yra. Manau, dvirtakiai pritaikyti 4 tonų traktoriams, kuriais juos valo.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi ten trailas pėstiems: bėgikams, žygeiviams. Tokie jei eina mišku tamsoj, paprastai turi ciklopą ant kaktos, atšvaitai labai gerai matosi puikiai net su silpnu žibintu jo artumo akims dėka.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Didelė dalis šito „naujo“ tako eina takeliais kur mtb važinėjama n metų.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi ten trailas pėstiems: bėgikams, žygeiviams. Tokie jei eina mišku tamsoj, paprastai turi ciklopą ant kaktos, atšvaitai labai gerai matosi puikiai net su silpnu žibintu jo artumo akims dėka.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
MTB važinėjama ir Vingio parko pagrindine alėja nuo seno, ir ką? Naujas yra ne pats takas, o "waymarked trail": ženklai, nuorodos ir tam tikra garantija, kad pėsčiom įveikt bus įmanoma.
Iš serijos tik-ne-mano-kieme? Visiškai. Bet šitam pačiam takui sužymėti naudojami ir civilizuoti žymėjimai (raiščiai ant medžių ir mediniai kuoliukai). Tik kažkodėl nesugebėjo visko pažymėt civilizuotai, o atsitiktinėse vietose primėtė metalinių stulpų.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVien vakar važiavau, statomas dviračių takas didelėje Kalvarijų gatvės dalyje, palei visą Žalgirio gatvę.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Kokią Kalvarijų g. dalį turi omenyje, ties sankryža su Žalgirio g.? Kiek žinau daugiau planuose tik perdarymas šalia Lukšio-Kalvarijų-Ozo sankryžųPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu. Neteko girdėt, kad ten būtų planuotas dviračių takas. Gal šaligatvį atnaujina?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai kuriose vietose toks vandalizmas tik pagerintų situaciją. Eini lyg ir mišku, užsimiršti, kad šalia miesto esi.. Ir pyst ryškiaspalvis metalinis ženklas. Kad neužsimirštum per daug.
Keisčiausia, kad tuo pačiu yra ir civilizuotas žymėjimas ant medžių bei medinių kuoliukų kur medžių nėra. Bet vistiek kartais reikia įkalt gražų blizgantį metalinį stulpą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Išblukusių dažų rodyklė ant medžio neturėtu būti naudojama kaip ženklo atitikmuo.
Lenkijoje jau apie 80 metų turistinės trasos PTTK organizacijos yra žymimos dažais ant medžių/akmenų. Patogu ir praktiška, kam daryti kitaip, jeigu jau yra patikrintas sprendimas?
- 1 patinka
Comment
-
Grįžtu prie temos magistralinio dviračių tako į Pilaitę.
themanual parašė eilę pastabų, kurios yra svarbios, bet, man atrodo, jis neteisingai suprato siūlymą.
Magistralinio dvirtakio pagrindiniai reikalavimai: švarus oras ir tinkamas nuolydis (normų ribose), asfaltinė danga ir pagal galimybes atitolinimas nuo automobilų ir pėsčiųjų tako (bent jau atskyrimas medžiais ir krūmais, kad koks užsižiopsojęs praeivis neiššoktų į dvirtakį) Čia themanual yra teisus, pėsčiųjų ir dvirtakių reikalavimai yra skirtingi ir pageidautina juos atskirti, tam galima būtų skirti temą.
Šalia Narbuto magistralės dvirtakiai negali būti ne tik todėl, kad nuolydžiai projektuoti automobiliams, bet visų pirma, kad išmetamų dujų kiekis yra labai smarkiai viršijantis normas net pėstiesiems. Būtų įdomu, jei kas pamatuotų užterštumą, kiek kartų jis viršija normas.
Narbuto g. slėnis buvo iškastas draustinyje ir buvo iškirsta šimtai vertingų medžių, kaip beje ir kitose, pvz. aplinkelio vietose, bet visi sutinka, kad miestas ne sengiria ir mieste automagistralės yra būtinos. Ar būtinos dviračių magistralės mieste? Čia klausimas naujas ir kol kas ne visiems suprantamas. Ar galime dėl jų paaukoti vieną kitą medį, nes tiesiant įstrižai, arba darant serpantiną (kad atitiktų nuolydžių reikalavimus) tektų ne tik pasodinti, bet ir iškirsti vieną kitą medį? (žinoma, nesulyginamai mažiau nei automagistralėm) Netgi Vingio parke buvo iškirsti medžiai prieš asfaltavimą, nors čia nėra geras pavyzdys, man atrodo, kad pusę takų nereikėjo asfaltuoti, reikėjo palikti gruntinius, plius reikėjo atskirti dviračių takus nuo pėsčiųjų.
Man atrodo, padarius pavyzdinį (grynas oras ir neperstatus pakilimas) dviračių taką į Pilaitę galima būtų užkariauti daugumos žmonių palankumą, nes įsitikintų, kad gamtoje praleistas laikas yra pranašesnis nei automagistralėje. Tuo pačiu būtų ir Karoliniškių draustinio reklama. Galima būtų seniems europiečiams parodyti, kaip dviračių transportas gali maksimaliai išnaudoti savo privalumus.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąLenkijoje jau apie 80 metų turistinės trasos PTTK organizacijos yra žymimos dažais ant medžių/akmenų. Patogu ir praktiška, kam daryti kitaip, jeigu jau yra patikrintas sprendimas?Paskutinis taisė alga; 2021.03.22, 19:15.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąMagistralinio dvirtakio pagrindiniai reikalavimai: švarus oras ir tinkamas nuolydis (normų ribose), asfaltinė danga ir pagal galimybes atitolinimas nuo automobilų ir pėsčiųjų tako (bent jau atskyrimas medžiais ir krūmais, kad koks užsižiopsojęs praeivis neiššoktų į dvirtakį) Čia themanual yra teisus, pėsčiųjų ir dvirtakių reikalavimai yra skirtingi ir pageidautina juos atskirti, tam galima būtų skirti temą.
Narbuto g. slėnis buvo iškastas draustinyje ir buvo iškirsta šimtai vertingų medžių, kaip beje ir kitose, pvz. aplinkelio vietose, bet visi sutinka, kad miestas ne sengiria ir mieste automagistralės yra būtinos. Ar būtinos dviračių magistralės mieste?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Žygių maršrutai tai žymimi dažais ant medžių arba akmenų, taip. Ir, pvz, Saulėtekio MTB trasa sužymėta dažų rodyklėmis ant medžių. Bet Takas aplink Vilnių yra aukštesnio statuso, ir žymėjimas rimtesnis.
Trasos dalyje kuri eina per gyvenamąją zoną taip, papildomų ženklų įrengimas būtų turbūt geresnė išeitis nei teplioti šaligatvius ar stulpus.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąPagal ką jo statusas rimtesnis? Ir kas nustato tą statuso rimtumą? Takas aplink Vilnių irgi yra žygio trasa ir ją patogiausiai būtų žymėti dažais ant medžių, kadangi didžioji dalis trasos eina miškais. .
Comment
Comment