Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten kažkokios problemos buvo, bet perasfaltavo visą taką. O ar daugiau buvo problemų nežinau.

    Comment


      Beje Goštauto skilinėjo toj pusėj, kur žolė ar kur šaligatvis?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
        Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
        Taip, Goštautas tarp Žvėryno tilto ir Geležeko. Šeškinėje būtent tokių sukilimų nemačiau, bet ten buvo kitokie skilimai labiau per tako vidurį ir po perasfaltavimo lyg nebuvo problemų.

        Dar lyg panašių sukilimų yra Žalgirio g. raudoname take ties Rimi. Bet tas apskritai senesnis ir statytas dar lyg ikišimašinėje takų eroje. Be to tie skilimai ten galimai kitokie, nei anuose trijuose, tai nesu tikras, ar jį verta dėti kartu. Nors šitas takas irgi akivaizdžiai nekokybiškas ir bele kaip skilinėja.
        Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 16:59.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
          Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
          Gelvonų ir Oslo g. daryti remontų būdu. Neviešinta. Skylinėjimai yra ir Laisvės pr., tokie pavieniui kartais palei visą tako plotį, panašiai, kaip buvo Šeškinės tam skvere. Laisvės pr. irgi remonto būdu, be viešinimų.

          Jie eksperimentavo su tais remontais, nes pvz. Justiniškių g. atrodo pylė ne atskirais sluoksniais, o vieną raudoną darė arba raudono sluoksnis buvo žymiai storesnis. Ten skylimų dar nei vieno nemačiau.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Gaila, kad neturime ką lyginti. Remonto būdu veikiausiai reiškia, kad paėmė iš Vilniaus plano kokį tipinį konstruktyvą. Bet kuriuo atveju jau turiu vieną įtarimą. Ankstesniuose takuose, ypač tuose, kurie buvo daryti be bortelių, pagrindas paprastai būdavo daromas ženkliai platesnis už asfaltą. Jei koks traktorius ir prasivažiuodavo krašteliu, tai po žole viską atlaikydavo skaldos sluoksnis. Goštauto projekte borteliai po savimi net neturi skaldos pagrindo, o iš vejos pusės visai jokių pagrindų. Jei sunkesnis ratas užvažiuoja, bortelis nesunkiai suspaudžia netankintą žemę ir pavirsta šonan, atpalaiduodamas ir įrėmintą skaldą po asfaltu, na ir aišku trūkimai. Pareiškimai, kad konstruktyvas pritaikytas priežiūros mašinoms netenka prasmės, nes joms nepritaikytas kraštas-bortelis.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.03, 12:55.

            Comment


              Kad jau prakalbom apie skilimus, šiandien pastebėjau panašius Graičiūno gatvės pačiam gale, tarp pramoninių kvartalų ir Vaidotų. Asfaltuota lyg 2019 m. rudenį, daug kur pakraščiai jau remontuoti bitumu ir skaldele, bet beveik visur pro tuos remontus mušasi nauji įtrūkimai. Matyt, tikrai VMS ar jų samdomi asfaltuotojai per daug pro pirštus žiūri į pagrindo paruošimą. Click image for larger version

Name:	IMG_20210303_143235.jpg
Views:	610
Size:	8,22 MB
ID:	1866120

              Comment


                Latvijoje irgi skilinėja dvirtakiai, nors ir be bortų:

                https://twitter.com/LocsKaspars/stat...272455/photo/1

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Kad jau prakalbom apie skilimus, šiandien pastebėjau panašius Graičiūno gatvės pačiam gale, tarp pramoninių kvartalų ir Vaidotų. Asfaltuota lyg 2019 m. rudenį, daug kur pakraščiai jau remontuoti bitumu ir skaldele, bet beveik visur pro tuos remontus mušasi nauji įtrūkimai. Matyt, tikrai VMS ar jų samdomi asfaltuotojai per daug pro pirštus žiūri į pagrindo paruošimą. Click image for larger version

Name:	IMG_20210303_143235.jpg
Views:	610
Size:	8,22 MB
ID:	1866120
                  Čia iš vis be pagrindo bus, pažiūrėkit toliau, toks vaizdas, kad ant esamo žvyrkelio užklotas asfaltas. Darant su pagrindais ir planiruojant nuolydžius nesigautų tokie mini kalniukai ir įgaubtos kreivės. Lygiai taip pat pažiūrėjus į kelkraštį, matome kad jis vienam lygyje su pieva, kaip ir buvęs žvyrkelis (https://www.google.com/maps/@54.6057...7i13312!8i6656), darant su pagrindais, gatvė būtų aukčiau už pievą, ji nemirktų ir turėtų atramą (kadangi po kelkraščiais irgi įrenginėjamas smėlis ir skalda). Dabar to nėra ir skilinėja.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Latvijoje irgi skilinėja dvirtakiai, nors ir be bortų:

                    https://twitter.com/LocsKaspars/stat...272455/photo/1
                    Čia jau net ne skilimai, o visos smegduobės. Dešinėj gan durpinga pieva, tad įtarimas irgi ant pagrindų
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.04, 08:28.

                    Comment


                      Nematytas sprendimas. V. Nasvyčio g.:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140631.jpg
Views:	535
Size:	2,39 MB
ID:	1866250

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140700.jpg
Views:	526
Size:	2,60 MB
ID:	1866251

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140903.jpg
Views:	518
Size:	3,00 MB
ID:	1866252

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_140838.jpg
Views:	525
Size:	2,61 MB
ID:	1866253
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Blemba, šiais laikais vis dar nesugeba grotelių į bortą įmontuoti, tai ką ten norėt gudresnių sprendimų...

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                          Čia iš vis be pagrindo bus, pažiūrėkit toliau, toks vaizdas, kad ant esamo žvyrkelio užklotas asfaltas. Darant su pagrindais ir planiruojant nuolydžius nesigautų tokie mini kalniukai ir įgaubtos kreivės. Lygiai taip pat pažiūrėjus į kelkraštį, matome kad jis vienam lygyje su pieva, kaip ir buvęs žvyrkelis (https://www.google.com/maps/@54.6057...7i13312!8i6656), darant su pagrindais, gatvė būtų aukčiau už pievą, ji nemirktų ir turėtų atramą (kadangi po kelkraščiais irgi įrenginėjamas smėlis ir skalda). Dabar to nėra ir skilinėja.
                          Realiai ten net nebuvo žvyrkelis, o piratinis kelias pelkėtoje pievoje (šalia - vandenvietė). Pats buvau ten "sėdęs" ant dugno :
                          Tas pelkėtas kelias buvo užmestas plonu skaldos ir asfalto sluoksniu ir tiek žinių. Arčiau Vaidotų (nuo kapinių) padaryta daugmaž kaip priklauso.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Nematytas sprendimas. V. Nasvyčio g.:
                            Dviratininkams leidžiama važiuoti tik į SEB. Kitur nulipi ir varai pėsčiomis

                            Comment


                              Atkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).

                              Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?

                              Comment


                                he, tai kad prieš rekonstrukcijas viskas daugiau mažiau gerai buvo (apart tų beržų viduryje dvirtakio)

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                  he, tai kad prieš rekonstrukcijas viskas daugiau mažiau gerai buvo (apart tų beržų viduryje dvirtakio)
                                  Aha, kažkokio labai fundamentalaus pagerėjimo konkrečiai šitoje vietoje tarp Mindaugo tilto ir beržų nebus. Labiausiai liūdna dėl to, kad Žvejų/Olimpiečių/Rinktinės sankryžos ir jos prieigų, panašu, net neplanuojama tvarkyti, nors dviračių trafikas ten bus vienas intensyviausių mieste. Šita vieta visoje atkarpoje nuo Žvėryno tolyn link Žirmūnų bus turbūt pati problematiškiausia, pavojingiausia ir šiaip nemaloniausia važiuoti.

                                  Paskutinis taisė John; 2021.03.05, 00:25.

                                  Comment


                                    Nieko čia ir nepadarysi geriau be visos sankryžos rekonstrukcijos. Kelias sankryžoje išplatėja, dvirtakis susiaurėja - kaip ir daugelyje kitų vietų Vilniuje. Aš matau tik vieną gerą sprendimą - iš visų pusių palikti tik po dvi juostas automobiliams ir įrengti sankryžoje žiedelį.

                                    Pėstiesiems ir dviratininkams būtų greičiau įveikiama sankryža nelaukiant prieš šviesoforo, atsirastų vietos normalaus pločio šaligatviams ir dviračių takams ir net juostoms ant Mindaugo tilto. O automobiliams keturių juostų eismo gatvė atsiremianti stačiai į Senamiestį yra visiškai nebūtina, o ne piko metu net ir jie greičiau įveiktų nereguliuojamą sankryžą.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Atkarpa nuo Mindaugo tilto link žirmūnų. Panašu, kad be naujos dangos nieko ir nebedarys su šita problemine vieta, kur takas smarkiai per siauras (įskaitant pačią sankryžą).

                                      Dar vienas pastebėjimas: panašu, kad šitą keliasdešimties metrų atkarpėlę nutiesė nekokybiškai su panašiomis problemomis, kaip Linkmenų gatvės takas, kur juntamai nelygi danga. Važiuojant juodu sluoksniu jaučiasi nelygumai ir galiu beveik garantuoti, kad ir raudonas sluoksnis bus nelygus. Už keliasdešimties metrų į Žirmūnų pusę prasideda žymiai lygesnė juodo sluoksnio danga. Aišku čia tik keliolika metrų, dėl kurių turbūt neverta daug aiškintis, bet visgi įdomu, kas lemia banguotą dangą?

                                      Pažiūrėk į skaldos gabalus (iki 5-6cm) ir pasvarstykim, ar labai gerai galima juos išlyginti su 3-4cm asfalto?

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Pažiūrėk į skaldos gabalus (iki 5-6cm) ir pasvarstykim, ar labai gerai galima juos išlyginti su 3-4cm asfalto?
                                        O tai toliau, už kokių 30 metrų, kažkas dėl to keičiasi?

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Nieko čia ir nepadarysi geriau be visos sankryžos rekonstrukcijos. Kelias sankryžoje išplatėja, dvirtakis susiaurėja - kaip ir daugelyje kitų vietų Vilniuje. Aš matau tik vieną gerą sprendimą - iš visų pusių palikti tik po dvi juostas automobiliams ir įrengti sankryžoje žiedelį.

                                          Pėstiesiems ir dviratininkams būtų greičiau įveikiama sankryža nelaukiant prieš šviesoforo, atsirastų vietos normalaus pločio šaligatviams ir dviračių takams ir net juostoms ant Mindaugo tilto. O automobiliams keturių juostų eismo gatvė atsiremianti stačiai į Senamiestį yra visiškai nebūtina, o ne piko metu net ir jie greičiau įveiktų nereguliuojamą sankryžą.
                                          Šiaip visai įdomi mintis dėl žiedo. Kaip bebūtų, čia yra viena iš pagrindinių Senamiesčio apvažiavimo jungčių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X