Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nieko keisto. Darom gi ne sau, o kažkokiai "valstybei".

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

      priklauso nuo temperaturos, dregnumo, ar posukis ten... tiesiog sie takai pritaikyti dviraciams o ne sunkiasvorems masinoms... ir tas turi but irasyta i valymo sutarti... bet visiems pochui
      Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?
        2000ųjų tai čia tie, kuriuos jau nutrynė?

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          2000ųjų tai čia tie, kuriuos jau nutrynė?
          Eurovelo, Ateities, Jeruzalės rodos irgi panašių laikų. Visi šiti gan neblogai išsilaikę. Molėtų plento dvirtakis irgi gerai išsilaikęs, nors gal tiesiog nedaug nenaudojamas dėl siaurumo...

          Comment


            Gal ten koks brokas toj vietoj tankinant gruntą įsivėlė.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Kuo tai skiriasi nuo požiūrio, kad ant šaligatvio priparkuota mašina niekam netrukdo kol yra vietos apeit?
              Tuo, kad čia jau pereinate prie apples vs oranges lyginimo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?
                Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                  Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.
                  Sakyčiau paėjęs visas gruntas net su bordiūrais, nes tarp asfalto ir bortų irgi plyšys matosi. Jausmas toks tarsi pasislinko gruntas su bortais, užgriebdamas ir dalį tako dangos asfalto.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Tuo, kad čia jau pereinate prie apples vs oranges lyginimo.
                    Kuo? Abiem atvejais naudot netrukdo, tik nepatogu ir neestetiška. Nu ir saugumas ne 100%.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Kuo? Abiem atvejais naudot netrukdo, tik nepatogu ir neestetiška. Nu ir saugumas ne 100%.
                      Viskuo. Kliūtis ant šaligatvio ar dviračių tako, kaip pvz. priparkuotas auotmobilis yra nepalyginamas dalykas su įskilimu dviračių take. Aš nesakau, kad tie įskilimai gerai, juos aišku reikia tvarkyti, bet jei man reikėtų rinktis, ar nutiesti dvigubai daugiau takų, bet kartais su įskilimais, ar dvigubai mažiau, bet idealių takų, aš rinkčiausi pirmą variantą. Apie tai ir buvo mano komentaras, kad su dviračių takų tiesimu viskas paskutiniu metu labai neblogai.

                      Comment


                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                        Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.
                        Bent iš akies atrodo, kad ten pasėdęs ne tik viršutinis sluoksnis, bet visi sluoksniai ir galimai visas pagrindas. Kaip skyla duonos riekė ją laužiant per pusę. Kaip suprantu, taip gali nutikti, kai pasislenka/pasėda pagrindas.

                        Šitoje foto gal kiek geriau matosi. Kraštas kaip nulaužtas atrodo. Tikrai ne tik viršutinis sluoksnis
                        Paskutinis taisė John; 2021.03.01, 19:52.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Viskuo. Kliūtis ant šaligatvio ar dviračių tako, kaip pvz. priparkuotas auotmobilis yra nepalyginamas dalykas su įskilimu dviračių take. Aš nesakau, kad tie įskilimai gerai, juos aišku reikia tvarkyti, bet jei man reikėtų rinktis, ar nutiesti dvigubai daugiau takų, bet kartais su įskilimais, ar dvigubai mažiau, bet idealių takų, aš rinkčiausi pirmą variantą. Apie tai ir buvo mano komentaras, kad su dviračių takų tiesimu viskas paskutiniu metu labai neblogai.
                          Daugelis kliūčių būna apeinamos/apvažiuojamos. Gal kai kuriem piliečiam tenka įtraukt pilvą kartais, bet iš principo nėra, kad reikia grįžt atgal ir eit kitu keliu.

                          Takų tiesimo konkurso sąlygose būna įrašyta, kad gali suskilinėt po žiemos ir viskas okei? Gal tada dar 2x daugiau takų gautųsi

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Daugelis kliūčių būna apeinamos/apvažiuojamos. Gal kai kuriem piliečiam tenka įtraukt pilvą kartais, bet iš principo nėra, kad reikia grįžt atgal ir eit kitu keliu.

                            Takų tiesimo konkurso sąlygose būna įrašyta, kad gali suskilinėt po žiemos ir viskas okei? Gal tada dar 2x daugiau takų gautųsi
                            Nesakau, kad tai ok, bet daugiau neįdomu aiškinti akivaizdžius dalykus, gaila laiko, tai tiek to.
                            Paskutinis taisė digital; 2021.03.02, 00:24.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Eurovelo, Ateities, Jeruzalės rodos irgi panašių laikų.
                              Kas tas Eurovelo? Tai šiaip maršrutas iš Nordkappo į Atėnus. Maršruto oficialiam puslapy Lietuvos ruožas dar visai nedetalizuotas. Vilniuje jis greičiausiai eis ir per Gedimino prospektą ir per Vingio parką. Šitam kontekste tai to tako nuo Tuskulėnų parko iki Trinapolio vienuolyno pavadinimas ar kas?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Dėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.
                                Manau, tai labiau galima vertinti kaip savivaldybės darbuotojų prioritetų prasilenkimą su tamstos lūkesčiais. Jau kurį kartą skaitant tamstos tokius komentarus man kyla mintis, jei taip gerai išmanai šitą sritį, gal pabandyk nusiųsti CV? ;-)

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Bent iš akies atrodo, kad ten pasėdęs ne tik viršutinis sluoksnis, bet visi sluoksniai ir galimai visas pagrindas. Kaip skyla duonos riekė ją laužiant per pusę. Kaip suprantu, taip gali nutikti, kai pasislenka/pasėda pagrindas.

                                  Šitoje foto gal kiek geriau matosi. Kraštas kaip nulaužtas atrodo. Tikrai ne tik viršutinis sluoksnis
                                  Spėčiau, kad silpnas pagrindas, pritaikytas tik dviračiams. Normaliomis sąlygomis be didelių apkrovų greičiausiai irgi sėstų, banguotų, bet taptų tik nelygus (asfaltas minkštas, nes Žvėryne kai prasiveržė vanduo tik gumbai iškilo, nesulūžo), bet žiemą pravažiavo sunkiasvoris traktorius ir štai jums prašom. Nenustebčiau, kad jie ir bortus galėjo išlaužyti, jei netilpo ir važiavo per juos.

                                  Reiktų rinktis vieną iš dviejų - arba statyti dviračių takus pagal gatvių standartus arba nevažinėti ant jų su sunkia technika.
                                  Paskutinis taisė index; 2021.03.01, 23:56.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Jei netingit, galim pamėgint paieškot priežasčių dar pačiuose projektuose. Mestelkit sąrašiuką nutrupėjusių takų ir pabandom surast viešintus PP arba pirktų darbų TP. Turiu vieną įtarimą, kas juos gali sieti.

                                    Comment


                                      Tas juos (iki šiol išvardintus) ir sieja, kad neviešinti PP ir nėra pirkimuose.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Jei netingit, galim pamėgint paieškot priežasčių dar pačiuose projektuose. Mestelkit sąrašiuką nutrupėjusių takų ir pabandom surast viešintus PP arba pirktų darbų TP. Turiu vieną įtarimą, kas juos gali sieti.
                                        Gelvonų, Goštauto, Oslo. Tiek ant greičio prisimenu, kur su specifiškai tokiais defektais, kai šonuose ilgi skilimai.
                                        Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 12:41.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Gelvonų, Goštauto, Oslo. Tiek ant greičio prisimenu, kur su specifiškai tokiais defektais, kai šonuose ilgi skilimai.
                                          Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.
                                          Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X