Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl antro klausimo. Dvirtakis visur bus žemiau pėsčiųjų tako, bet ten, kur galimas pėsčiųjų kirtimas - pakils iki jų lygio. Ir bus patogiau pėstiesiems ir kartu veiks kaip perspėjimo priemonė dviratininkams. Panašiai kaip automobilių keliuose iškeltos perėjos. Tas pats berods buvo numatyta ir ties stotelėmis.

    Comment


      Прием, прием, delfi.ru?

      Kaip man jum paaiškint, kad neįstrigt čia dviem savaitėm komentuojant?

      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Tai problema yra netinkamas takas ar netinkama vieta? Savivaldybė darosi piarą tarp sodininkų atsivelgdama į Seimo rinkimų rezultatus vienmandatėse ir bando pasimeilikaut?
      • Netinkamas takas (prieštarauja DJMP);
      • netinkama vieta (prieštarauja DJMP);
      • takas jau buvo viešintas ir jam pritarta dar prieš rinkimus.

      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      O tai kaip baigėsi? Žiūriu ar čia žiema ar kas, bet stringa visi projektai iš eilės. Krantinės konkursas lygtais sustabdytas teismo, Narbuto nutrauktas, Kernavės g. turbūt irgi laidot jau reikia. Nepavyko nužudyti dar vieno projekto?
      • Tikiuosi pavyko (projektuotojo paklausus, kodėl nesilaikoma 3-jų skirtingų įstatymų (dokumentų), atsakė, kad kiti projektuotojai irgi nesilaiko, todėl ir jis nesilaiko (pateikė pavyzdį nelegalaus tako prie „Litexpo”, kurio deja nepavyko sustabdyti, va ir turim precedentą).

      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Man tai keista jog siūloma visai kita trasa, tai jei čia tik problema jog eurovelo pavadinimas, tai ignoruokit pavadinimą ir leiskit gyventojams džiaugtis suprojektuotais takais kurie bus begalybę kartų geriau už esamą situaciją būtent ten kur juos planuoja tiesti. O eurovelo tobulasis variantas su estakadomis ar kita trasa lai palaukia tuos dvidešimt metų, dėl jo tikrai neturi likti netvarkytos dabar norimos sutvarkyti gatvės ir tragedijos nebus jei tam takui bus laikinai suteiktas eurovelo trasos pavadinimas, dabar jis n-ioliką metų suteiktas daug prastesniams takams ir vietoms kur takų išvis nėra
      • Jums kažkas neaišku pasakyme, kad pačio miesto patvirtintame plane ir strategijoje Žaliųjų Ežerų g. dvirtakis numatytas tik 70-u nr. eilėje? Dviračių spec. planas net nėra įpusėtas įgyvendinti, kur sužymėtas prioritetas miesto branduolyje, o ne miesto pakraštyje, miesto, kuris plotu 4 kartus didesnis už Paryžių.

      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Būtent, juk dabar žmonės gatve važiuoja. Gali būti daug takų - ir šitas, kurio dondc nenori, ir naujas, kuris eis per vasiukų estakadas. Jie vienas kitam netrukdys, tik papildys.
      Nieks nieko nepapildys niekada. Numatytas 1 takas, kokį pastatys, toks ir bus. Daug takų negali būti, nes miestas neturi pinigų. Svarstymo metu paminėta, kad pinigų nėra ir jų nenumatoma. Neskaitant trijų ES takų ir kelių atkarpų statant pastatus privatininkams, šiemet nei naujų dviračių takų plėtrai, nei remontui nenumatoma nei cento. Kaip ir šaligatviam ir laiptam.

      ---

      • Savivaldybė be jokių ES projektų, nederančia su patvirtintais miesto planais, savavališkai savo iniciatyva – neturėdama pinigų – užsakė taką ne tik Žaliųjų Ežerų g., kaip numato Dviračių spec. planas, bet pratęsė užsakymą iki miesto ribos – ko nenumato planas. Nors dar net neįpusėjo išpildyti numatytų trasų, bet „perka” naujas.

      • Dviračių spec. planas yra skirtas 2014–2020 m. periodui. Vilniaus miesto darnaus judumo planas buvo parengtas 2018 m. gruodį, turbūt ne pigiai (ten virš 1 000 psl. dokumentacijos), kuris numato dabar užsakytos jungties tarp Žaliųjų Ežerų g. ir Balsio ežero atsisakyti, o nurodo taką nuo Žaliųjų Ežerų g. kreipti ne į šiaurę, o – pietus, link upės:

      Click image for larger version  Name:	DJMP_zemelapis.jpg Views:	0 Size:	431,9 kB ID:	1854775

      Click image for larger version  Name:	DJMP_soc._saugu_1_811_p..jpg Views:	0 Size:	114,9 kB ID:	1854776

      Click image for larger version  Name:	DJMP_soc._saugu_2.jpg Views:	0 Size:	249,5 kB ID:	1854777

      • Pagal DJMP, šis užsakytas dviračių ir pėsčiųjų takas yra negalimo tipo, trūkstant vietos, dėl pinigų stygiaus ar dar ko, turėjo būti projektuotas tik dviračių takas. Nors KET draudžia pėstiesiems ten būti, bet kita taisyklė leidžia, nesant kitoms galimybėms, glaustis tako pakraščiu. Tik tokiu atveju takas įgauna susisiekimo prasmę. Užsienyje išvis draudžiama šaligatviais važiuoti (UK, Šveicarijoje galima iki 12 m. amžiaus), tai kas čia per „rytų bloko-bendras-socialistinis takas”?

      Click image for larger version  Name:	DJMP_tarprajoniniai_takai.jpg Views:	0 Size:	123,0 kB ID:	1854778
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        2021-01-14 Vilnius, Konstitucijos pr.

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Gal kas dalyvavote Žalgirio g. dvirtakio svarstymuose (prieš 2 metus - priedų nuoroda nebeveikia) ir pamenat ar buvo atkreiptas dėmesis į nesutampančią dviračių pervažą?
          Pagal rangovo techninę pertrauką iki Balandžio, panašu, kad pavasarį jau bus tiesiamas. Pagal pirkimo dokumentus, panašu, kad palikta taip (nesimato pilnai šios sankryžos) - kaip atrodo galutinis neaišku.

          Click image for larger version Name:	Žalgirio g..jpg Views:	0 Size:	626,8 kB ID:	1854744
          Panašu, privatus parkingas valstybiniame sklype svarbiau, nors jį ir pertvarkys. Jeigu darytų dvirtakį arčiau gatvės, tai reikėtų 1 m šoninės skiriamosios juostos (pagal STR), kaip yra kitoje sankryžoje, kur dvritakis arčiau gatvės. Čia, skyrus 1 m šoninei juostai, 3 m dvirtakiui – šaligatvis siaurėtų iki siauresnio nei 1,5 m minimumas (žr. ties šiaurine perėja).

          Žodžiu, turbūt bus taip, kaip yra. Reiktų rekonstruot kitą pusę, bet pinigų nėra.

          Jei visgi kažkas rašysit, tai pasiūlykit darbo projekte įspėjamąjį paviršių akliesiems kloti lygiagrečiai nukreipiamąjai krypčiai, kaip Japonijoj kloja.

          Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1704
Size:	228,9 kB
ID:	1854823

          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Tuo pačiu kitoje sankryžoje dar nemačiau tokio sprendimo, gal žinote kas čia pažymėta raudonai? Iškeliamas dvirtakis? Kokia to funkcija?
          Šachmatus buvo projektavę ir Pilaitės pr. Realybėje jie nepažymėti, o kalniuko jokio nėra. Net ten klojant automobilinius įvažiavimo bortus (aukštesni nei dviračių) jokio peraukštėjimo visiškai nesijaučia, net pereinant į plokščius bortus. Eišiškių pl. irgi projektuoti šachmatai, įdomu, kaip realizuosis. Šiaip ne dviračius stabdyt reikia, o tvorų nepamiršt ties paviljonu. Čia, legendoje nežymi, jog numatytos, nors brežiny kažkas papaišyta.

          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            2021-01-14 Vilnius, Konstitucijos pr.
            Užbetonuoti nespėjo, tai negi daba laužysi klojinius su sniegu...

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Panašu, privatus parkingas valstybiniame sklype svarbiau, nors jį ir pertvarkys. Jeigu darytų dvirtakį arčiau gatvės, tai reikėtų 1 m šoninės skiriamosios juostos (pagal STR), kaip yra kitoje sankryžoje, kur dvritakis arčiau gatvės. Čia, skyrus 1 m šoninei juostai, 3 m dvirtakiui – šaligatvis siaurėtų iki siauresnio nei 1,5 m minimumas (žr. ties šiaurine perėja).

              Žodžiu, turbūt bus taip, kaip yra. Reiktų rekonstruot kitą pusę, bet pinigų nėra.
              Bet ties VT sustojimu tai kažkaip sugebėjo paaukot parkingo. Nors būtent toje vietoje buvo galima išsiversti panaikinant įvažą. Dabar visvien liko neadekvatus praėjimas tarp laukimo paviljono ir gatvės borto.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1704
Size:	228,9 kB
ID:	1854823
                Panašu, kad stotelė vėl bus įrengta pagal geriausias STR pažeidinėjimo taisykles. #nūtaičiasenasprojektas

                Comment


                  Ten to parkingo kažkada (gal visai greitai) turėtų nelikti, nes yra kažkokie planai statyti verslo centrą. Tai jeigu dabar tobulai nepadarys, galės už privačias lėšas tuos 10 metrų pataisyt. Šaligatvis tada išvis turėtų eit palei pastatą.

                  O sujungimus su esamais takais manau pataisys (jeigu dar nepataisė) darbo metu.

                  Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.15, 17:13.

                  Comment


                    Taigi čia kolkas yra tik papaišymų ir "va kas galėtų būti, jeigu nupirktumėt seną pastatą" lygyje, juolab atsirado vėliau, nei dvirtakio projektas, tad nelabai suprantu, kokiu būdu tai pateisina faktą, kad dabar nuties šūdinai.

                    Comment


                      Nauja atšaka nuo „Gariūnų”, su tuneliu po A1. Takas jungiamas su esamu asfaltuotu dviračių ir pėsčiųjų taku į Grigiškes. Geltona linija žymi suprojektuotą naują taką, bet statybų planai nukelti / įšaldyti:

                      Click image for larger version

Name:	Gariunai.png
Views:	1277
Size:	768,4 kB
ID:	1856983
                      Vilnius City Cycling Map by Road Surface // https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13

                      Nuo „Gariūnų” Grigiškių kryptimi:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154052.jpg
Views:	1273
Size:	2,50 MB
ID:	1856984

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154114.jpg
Views:	1273
Size:	2,59 MB
ID:	1856985

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154203.jpg
Views:	1262
Size:	2,17 MB
ID:	1856986

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154252.jpg
Views:	1265
Size:	2,22 MB
ID:	1856987

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154336.jpg
Views:	1270
Size:	2,24 MB
ID:	1856988

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154410.jpg
Views:	1258
Size:	2,17 MB
ID:	1856989

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154433.jpg
Views:	1273
Size:	1,93 MB
ID:	1856990

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154550.jpg
Views:	1270
Size:	1,65 MB
ID:	1856991

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154647.jpg
Views:	1262
Size:	1,82 MB
ID:	1856992

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154806.jpg
Views:	1259
Size:	1,54 MB
ID:	1856993

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154844.jpg
Views:	1265
Size:	1,70 MB
ID:	1856994

                      Vaizdai atgal:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_155000.jpg
Views:	1272
Size:	1,69 MB
ID:	1856995

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_155323.jpg
Views:	1279
Size:	2,06 MB
ID:	1856996
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Kažkas minima ir apie dviračių taką Pelesos gatvėje...

                        Vilniaus dviračių mėgėjai netrukus galės išbandyti naujus maršrutus – įgyvendinant Stoties rajono konversijos projektą jau artimiausiu metu šioje miesto dalyje planuojama pradėti tiesti dviračių ir pėsčiųjų takus.  Anton Nikitin, Vilniaus m. savivaldybės vyr. inžinieriaus ir administracijos vyr. patarėjo, teigimu, Stoties rajonas yra vienas svarbiausių miesto ir visos šalies susisiekimo objektų, tad jo pertvarka orientuota į …

                        Comment


                          Viedo reportažas, užgriebtas naujas dviračių takas S. Batoro g. Jau yra atitvarai ir N. Vilnioj. Tako pradžia 20:23–20:38 h, o gal dar senas asfalto šaligatvis ten.

                          Tako segmentas 28:59–37:23 h

                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija iki 2021m. (punktyru pažymėti vykstantys darbai)

                            Click image for larger version

Name:	Vilniaus dviračių takai.jpg
Views:	1481
Size:	544,2 kB
ID:	1850098

                            Paspaudus - didesnis

                            Jei pastebėsit netikslumų, prašau duokite žinią.
                            • Medeinos g. bendrieji asfaltuoti takai panaikinti. Pats asfaltas liko koks buvo (dabar šaligatvis).

                            • Žemynos g. dabar yra atskiri takai ten kur pažymėta žydrai. Formaliai, visa Žemynos g. yra dviračių takas (ženklai sudėti 3 tik sankryžose ir tik palei laikrodžio rodyklę, bet formaliai ten visur dvirtakis, nes ženklas pagal KET galioja iki sekančios sankryžos, visgi žemėlapyje žymėčiau tik ten kur žydrai paženklinta – ten atskiras asfaltas, nors ir su nenuleistais bortais).

                            • Gabijos g. yra raudonas asfaltas šalia šaligatvio ir atkarpėlė, kaip bendras takas – šiaurinėje dalyje prie „Iki”. Paženklinta žydrai.

                            Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	474
Size:	880,8 kB
ID:	1863702

                            Pociūno g. kur pažymėta juoda, stora linija – ten statomas asfaltuotas, atskiras dvirtakis. Žiema prieš Naujuosius metus buvo jau juodas pirmasis asfalto sluoksnis:

                            Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	464
Size:	933,2 kB
ID:	1863703
                            https://www.google.com/maps/d/edit?m...222930301&z=13

                            Dar stato prie Perkūnkiemio, šalia Vilniaus vakarinio aplinkkelio, palei prekybcentrį (į rytus nuo estakados).

                            O šiaip keistai parinktos spalvos takų laikotarpio skalėje. Nors nuo archaiškos raudonos iki futuristinių melsvai rusvų atspalvių logikos yra, bet tikslingiau būtų išlaikyti kontrastą skalės pradžiai ir pabaigai, kad lengviau skaityti būtų. Pvz. nuo žalios skalės pradžioje (neandartaliečiai-gamta ) iki raudonos (raudonieji-naujieji Vilniaus takai).
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Tuose žieduose toks chaosas, jie savo žemėlapyje pažymėję neva visur ten dvirtakis. Kažin ar beatseksiu kada kuri atkarpa tai turbūt tiek to iki kol perdarys.

                              Naujus pažymėsiu prie progos, dar šiemetinių netikrinau. Reiks prasimint sužymėt.

                              Su ta skale reiks įsivertint kokia seka būtų logiškesnė iš pirmo žvilgsnio. Vis vien galų gale bus aktualu tik nuo ~2015m. - naujieji.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Aš tai siūlyčiau kiek atskirti dalykus. Artėjam prie laiko, kai seniai nutiesti takai arba nebetinkami arba nėra skirti dviračiams dėl pasikeitusių standartų. Tai tarkim jeigu Gabijos g. buvo nutiestas dviračių takas kažkada, dabar ten šaligatvis, o dviračiai bendrame eisme. Ir taip turbūt ir bus, nes eismas Gabijos g. turėtų tapti ramus, o tranzitas nuimtas. Tad galima turėt praktiškai net du žemėlapius: istoriškai nutiesti takai ir dabar naudotini takai.

                                Comment


                                  Bent jau dabar tai gabijos gatvėje dviračių eismas vyksta tais takais, tiek naujai tiek senai nutiestais, ir eismas ten nėra ramus, nors ir priguldyta policininkų kas 50 metrų. Tranzitą ten nuims nebent kai bus pastatyta pavilnionių gatvė ir tranzitas persikels ten.

                                  Comment


                                    Tai kad ir vien patys žiedų viduje esantys generuoja nemažai srauto, visgi daug gyventojų ir transporto...

                                    Comment


                                      2020-02-17 vyko visuomenės informavimas apie Pilaitės prospekto nuo V. Pociūno g. iki Sietyno g./Spaudos g. Vilniaus m., kapitalinio remonto, viaduko kapitalinio remonto ir dviejų pėsčiųjų viadukų virš Vilniaus Vakarinio aplinkkelio, projektavimą (https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ku-virs-vilni/)

                                      Viešinime nepavyko sudalyvauti, tačiau buvau pateikęs klausimus raštu. Vakar buvo pateikta viešinimo atsakaita ir atsakymai į klausimus. Atsakaitoje pateikė ir viešinimo procedūros įrašą (https://drive.google.com/file/d/1jSD...skSpNbVB_/view). Vienas iš jų buvo dėl dviračių takų vertikaliojo ženklinimo ir pirmumo sankryžoje. Tie klausimai buvo išdiskutuoti, sunkiai suvokiami projekto vadovams, bet galiausiai pareiškė, kad pirmumas yra dviratininkams (vaizdo įraše: 52:10). Tačiau ataskaitoje pateikė atvirkštį atsakymą, kuris net švelniai sakant šokiravo. Pasigrožėkite:

                                      Comment


                                        Kitaip tariant, nenorim nieko keisti, nes esam įpratę daryti blogai, tai ir toliau taip darysim. O jeigu kas nors nori keisti, tai čia ne mūsų atsakomybė. So VMS

                                        Comment


                                          Nu kaip čia nesikeikt? Jiems blin neaiškus pirmumo principas? Turbūt patys išvažiuodami iš kiemo net pėsčiųjų nepraleidžia, o prie perėjų burnoja, kad anie su ausinėmis...
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.25, 11:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X