Na, įdomu kas šį kartą sutrukdė kvalifikuotiems VMS profesionalams nutiesti dvirtakį pagal STR ir kad jis nebūtų pavojingas dviratininkams ir pėstiesiems? Senas 2019-2020 metų projektas? Vietos stygius? O gal ambicijų pritrūko?
Gal kam nors žinoma, kaip su Linkmenų g. dvirtakiu tarp Žalgirio ir Konstitucijos pr.? Ten skaitosi visi darbai užbaigti ir priimti? Nes nelygaus tako brokas kaip buvo, taip ir tebėra.
Na, įdomu kas šį kartą sutrukdė kvalifikuotiems VMS profesionalams nutiesti dvirtakį pagal STR ir kad jis nebūtų pavojingas dviratininkams ir pėstiesiems? Senas 2019-2020 metų projektas? Vietos stygius? O gal ambicijų pritrūko?
Aklųjų įspėjamąjį paviršių derėtų projektuoti iki pat stotelės šaligatvio pabaigos ribos. Nesinori įsivaizduoti neregio lazdelę lendančią tarp stipinų, kai žmogaus net nesimatys už paviljono. Įdomu ar tvorelės numatytos. Jei iš anksto idealiai nesuprojektuota (labai tikėtina), tai sunku būtų atitaikyti atstumus tarp paviljonų, kad net įrengus neliktų tarpo žmogui pralįsti, nes realybėje teko matyti tik dviejų ilgių tas tvoras – standartas ir dvigubai trumpesnė (kurias kartais įrengia posūkiuose). Jei dėtų tvorą už paviljonų, tai nepakankama apsaugos zona dar sumažėtų.
„Bus naujai įrengiamas pėsčiųjų ir dviračių takas Europos Parko, Žaliųjų Ežerų ir Gulbinų gatvių atkarpose. Takas bus įrengiamas keliose atkarpose. Pirmosios atkarpos darbų pradžia nuo Naujanerių sodų 1-osios gatvės ir tęsis iki sankryžos Žaliųjų Ežerų ir Aukuro gatvių. 2-oji atkarpa nuo Žaliųjų Ežerų g. 148C iki Gulbinų g. 33. Taip pat planuojama sutvarkyti privažiavimą prie Balsio ežero“, – apie darbų apimtis rašoma projektiniuose pasiūlymuose.
Įdomus aspektas, kad vasarą bus smarkiai apribotas automobilių kiekis prie ežero. Toje atkarpoje (jei gerai supratau)nuo aikštelės iki pagrindinės Žaliųjų ežerų g. daug kur siaurės iki 1 juostos, su kišenėmis prasilenkti. Klausimas ar fiziškai tilps jei parkuos kaip iki šiol kelkraštyje (tik kitoje pusėje)
Neįsivaizduoju. Oficialiai skelbimo apie nutraukimą nėra. Turiu mažą įtarimą, kad praėjo, gal reikėjo derėtis papildomai. Bet faktas, kad atsakingi sakė negalintys komentuot po jau oficialių terminų rodė, kad kažkas visgi dar vyko.
Čia iš seniausių vizualizacijų, kažkokia galimybių studija, realistiškiau pavaizduota detaliuose planuose patvirtintuose. Principe Pelesos g., dalis bendram sraute, dalis su taku.
Comment