Ai, bet tai čia tame projekte dviračių takas tik nedidelėje atkarpoje bus. Klausimas, ko gero, buvo apie pagrindinį Narbuto g. dviračių taką nuo Laisvės pr. iki pat Konstitucijos pr. Tai jo konkursas taip ir nepasibaigė berods. Bent jau oficialiai nebuvo pranešta apie nutraukimą arba apie skyrimą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAi, bet tai čia tame projekte dviračių takas tik nedidelėje atkarpoje bus. Klausimas, ko gero, buvo apie pagrindinį Narbuto g. dviračių taką nuo Laisvės pr. iki pat Konstitucijos pr. Tai jo konkursas taip ir nepasibaigė berods. Bent jau oficialiai nebuvo pranešta apie nutraukimą arba apie skyrimą.
- 1 patinka
Comment
-
Pasiūliau Naujininkjuose pagrindines gatves pritaikyti ir dviračių eismui. Atsakymai:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/162923
https://tvarkaumiesta.lt/problem/162924
Laba diena,
Dėkojame už pranešimą.
Informuojame, kad dabartinis Pelesos gatvės plotis nėra pakankamas, jog važiuojamoje gatvės dalyje būtų galima įrengti dviračių juostas, atitinkančias norminį reglamentavimą, išlaikant ne tik minimalų vienos krypties eismo juostos plotį 1,5 m. bet ir įvetinus papildomą durų atidarymo saugumo plotą 0,5 m. pločio.
Dviračių juostų įrengimas šioje gatvėje būtų įmanomas tik iš dalies atsisakant šiuo metu leidžiamo automobilių statymo gatvėje galimybės, o tai galėtų sukelti didelių prieštaravimų iš aplinkinių gyventojų.
Atkreipiame dėmesį, kad Dzūkų g. pagal savo funkciją miesto susisiekimo tinkle yra C kategorijos aptarnaujanti gatvė kuria vyksta pakankamai intensyvus transporto eismas/tranzitas, bei kursuoja viešasis transportas.
Neatmetame galimybės kompleksiniam gatvės pertvarkymui ateityje, kartu su numatomais stoties teritorijos bei prieigų pertvarkymo sprendiniais bei planais.
Geros dienos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Volius Rodyti pranešimąSveiki,
Ar yra žinoma, kaip planuoja plėsti dviračių taką nuo Kalnėnų link miesto?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Panagrinėkit Vilniaus dvirtakių planų žemėlapį: 2021 m. planuose takas iš Naujosios Vilnios pro Rokantiškes, Aukštąjį Pavilnį iki Liepkalnio sankryžos, o nuo ten arba Liepkalnio gatve su eismu, arba toliau egzistuojančiu taku iki Dariaus ir Girėno. Reikia pastebėti, planai vėluoja, 2020 m. planų gal tik pusė realizuota.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąPasiūliau Naujininkjuose pagrindines gatves pritaikyti ir dviračių eismui. Atsakymai:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/162923
https://tvarkaumiesta.lt/problem/162924
- 2 patinka
Comment
-
Stanevičiaus g. baigta asfaltuoti, liko smulkesnių darbų
Senvagės tako įvažiavime nuo Ozo g. lyg ir perdarė, kad būtų akivaizdus pirmumas
Taip pat gražiai apdengė ir apsodino šlaitus ir tolumoje kairėje sodina pušeles. Pavasarį turėtų būti žavu.
Be to, mačiau, kad Žirmūnų trikampio darbai pasistūmėjo. Palei Žirmūnų g. beveik baigė. Palei Tuskulėnų g. pradeda kasti (šalia žiedo). Bei Minties g. didesnė dalis jau išrausta.
Įdomu ar yra tikimybė, kad šiemet išasfaltuos šias atkarpas.
Beje dar užmačiau, kad Fabijoniškių g. gabalėlį užasfaltavo juodai, tik neprasukau patikrinti kiek.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Senvagės tako įvažiavime nuo Ozo g. lyg ir perdarė, kad būtų akivaizdus pirmumas
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNeplanuojama. D kategorijos gatvė. Įkelsiu į Citify vėliau brėžinį.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Gal ir nekvailai. Tokiuose gatvėse dviračių eismas turėtų vykti kartu. Svarbu kad infrastruktūriškai būtų mažinamas automobilių greitis, plius želdiniai. O Prūsų sankryžoje, aks ten, akmeninis grindinis nusimato?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSenvagės tako įvažiavime nuo Ozo g. lyg ir perdarė, kad būtų akivaizdus pirmumas
856
Dviračių eismas
Informuoja, kad nurodytomis kryptimis vyksta dviračių eismas♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
17 d. foto. Fabijoniškių g. Darbai nuo Ateities g. iki kiek toliau nei Kaimelio g. Didžioji dalis išasfaltuota, smėliukas tik ties kiemų sukimais ir tarp pačios Kaimelio g. iki tako nuotraukoje. Toliau darbai nepradėti.
Galiu lažintis, kad kaip visada panaikins vandens surinkimo sistemą:
Lizdgeikos g./O. Milašiaus g. pastebėjau nematytą ženklą – nukreipia į rekreacinį taką palei upę. Tarp bruzgynų jis ten, tai nelabai kad jį žino:
Tik prie gatvės nėra jokių indikacijų:
Aptiktas Šiaurės g. asfaltas (taip ir nesupratau, bet lyg ir užmačiau veiną „dviračių ir pėsčiųjų takas” ženklą ties Galgių riba):
S. Batoro g. pati pradžia nuo Naujosios Vilnios. Jungsis prie seno asfaltuoto šaligatvio:
Prieš eismą nelabai dar buvo legalu važiuot ...ir nusukau pas Nausėdą link šiltos pirtelės, padžiūt.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Ant darbastalio radau shortcut'ą dėl Oslo g. PP, buvo 19 d., pavėlavau sureaguoti. Nieks nesiuntėt pastabų, kad atskirtų šaligatvį nuo dvirtakio? Nuo dvirtakio ten per 0,7 m apsauginė tvorelė numatyta (tai atitinka STR), bet prilipintas šaligatvis 1,5 m ir šalia jo prie pat irgi tvorelė. Pėstieji bus įsprausti į „tuneliuką” be jokių apsaugos atstumų nei nuo dviračių, nei nuo tvorelės, nes jiems irgi STR apsaugos zonos galioja po 0,5 m. Kadangi šaligatvis siauriausio įmanomo pločio, tai apaugos zonos privalalėjo būti į šonus vejos sąskaita ir takai negalėjo būti neatskirti.
Nieks nesikeičia, kaip prieš 5 m projektavo ne pagal STR, taip ir toliau varo. „Do Architects” projektovščikai. Ten dar nuokalnė ir didesni greičiai...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment