Šiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąŠiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Aš šiandien galvojau, kodėl vysto būtent taką smoginėj dauboj? Šalia (tarp Ąžuolyno-Paribio g.) yra puiki vieta nuo triukšmo ir taršos atskirtam takui, kuris per Šimulionio gatvę lengvai jungiasi su esamu tinklu. Deja, dabar ten net leistis su dviračiu nesmagu, tokia biri ir išplauta danga.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąŠiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
Sprendimo priėmimo data 2020-09-18
Sprendimą nulėmusios priežastys
Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
Papildau John : CVPP puslapyje į paiešką suvedžiau Narbuto gatvės (pažymėjęs varnelę "įtraukti pasibaigusius"). Ir po skelbimu yra nuoroda į atsakaitą. Ten tipiškai būna konkursą laimėjusi įmonė arba nutraukimo priežastys. Dabar pagrindas nėra aiškus.Paskutinis taisė Riedis; 2020.09.23, 08:03.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)
Sprendimo priėmimo data 2020-09-18
Sprendimą nulėmusios priežastys
Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)
Sprendimo priėmimo data 2020-09-18
Sprendimą nulėmusios priežastys
Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
Papildau John : CVPP puslapyje į paiešką suvedžiau Narbuto gatvės (pažymėjęs varnelę "įtraukti pasibaigusius"). Ir po skelbimu yra nuoroda į atsakaitą. Ten tipiškai būna konkursą laimėjusi įmonė arba nutraukimo priežastys. Dabar pagrindas nėra aiškus.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
Čia forume buvo pasipiktinimų kodėl Vilnius ypatingai plečiasi į šiaurės vakarus, o į pietryčius nelabai.Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.23, 12:26.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita).
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
nes tose teritorijose gyventojų tankumas labai mažas
Kalnėnai, Nemėžis, Liepkalnis, Kuprioniškės - statosi kaip pasiutę, todėl argumentas dėl gyventojų tankio toks sakyčiau retorinis.
Tankis, kaip argumentas, neturėtų groti ir todėl, kad dviračiais per terotorijas važiuoja nebūtinai tų teritorijų gyventojai. Patys pasinagrinėkite kiek rajonų ar teritorijų pravažiuojate išvykę iš namų? Aš asmeniškai važinėjų po visą Vilnių ir aplink. Dviračių takai turi būti tiesiami kitu principu - alternatyviam susisiekimui, laisvalaikiui, sportui in advance. Kol nebuvo Žvėryno tako palei nerį, tame rajone praktiškai nesimatė dviratininkų. Kas darosi dabar - neprasilenksi. Pagalvokite, jeigu būtų nutiestas dviračių takas nuo Vingio parko iki Gariūnų palei Nerį..... Ar tai būtų stiprus traukos objektas? Manau vienareikšmiškai.
Kitas klausimas - kodėl stoties rajone nėra nei vieno dviračių tako, kai tankis vienas didesnių?
P.S. kiek yra matoma Citify - yra numatytas Dariaus ir Girėno dviračių takas, sujungsiantis su Naujamiesčiu. Nors tiek gerai, kad numatytas, apie kurį skalambyjama daugiau nei 3 metus.Paskutinis taisė Robyla; 2020.09.23, 14:55.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTankumas vis tiek žymiai mažesnis, nei ten, kur daugiabučiai aplink.
Gal kiek pasenę duomenys, bet skaičiai kalba patys už save ir aišku, kad ne tankyje čia problema.
Paskutinis taisė Robyla; 2020.09.23, 16:16.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
Paskutinis taisė alga; 2020.09.23, 16:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąO jums atrodo, kad Naujininkuose mažai daugiabučių ir, ar tikrai mažiau nei pvz. Antakalnyje ar Žvėryne? Drįstu paprieštarauti
Comment
-
Dar pridursiu, kad Šiaurės vakaruose žmonės statosi, nes arčiau jų gimtųjų vietų
Pietryčiuose irgi statosi, bet labiau sporadiškai (ar kaip čia išsireiškus), ne ištisai nauja statyba, manau.
Taip, tankis šiaurės vakaruose irgi didesnis, daugiabučių didžiausia masė, dar viena priežastis kodėl keliasi į šiaurės vakarinius priemiesčius, o ne į kitą miesto galą, kur suprask "baigiasi LT".
Dviračių takų tinklas vyrauja šiaurės vakaruose.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTuriu omeny jūsų minėtus Avižieniai, Riešė, Tarandė, Kalnėnai, Nemėžis, Liepkalnis, Kuprioniškės.
Comment
-
Svarbu ne tik tankis, bet potencialus naudotojų skaičius. Todėl takai atsiranda ir Žvėryne ar Šnipiškėse, nes jais naudosis ne tik žvėryniečiai ar šnipiškiečiai, bet ir Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių, Žirmūnų, Šeškinės ir pan. rajonų gyventojai.
Kita vertus dviračių takas palei S. Batoro g. bus. Tai...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.
Comment
Comment