Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kaip bus su parkavimu? Apie 20 metų Stanevičiaus gatvės ruože nuo maždaug dabartinio Kubo iki Sakalėlio darželio veikė turbūt didžiausias Vilniuje nelegalus parkingas ant šaligatvio/dviračių tako. Mačiau stulpelių dosniai prikaišiota iš visų pusių, tai gal visgi galvoja, kad laikas problemą išspręsti.

    Comment


      Čia turbūt yra labiausiai arčiausiai pavyzdys kaip turėtų būt daromi dviračių takai vilniuj, tik smulki problemėlė - visokiems seniams absoliučiai bus neįdomūs ženklai ir raudonas asfaltas po kojoms. Kaip vaikščiojo, taip vaikščios arčiau gatvės. Mamytės važinės dviračių taku su vežimėliais, nes taip linksmiau ir pnš. Manau, kad bus ten konfliktų.

      Comment


        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
        Čia turbūt yra labiausiai arčiausiai pavyzdys kaip turėtų būt daromi dviračių takai vilniuj, tik smulki problemėlė - visokiems seniams absoliučiai bus neįdomūs ženklai ir raudonas asfaltas po kojoms. Kaip vaikščiojo, taip vaikščios arčiau gatvės. Mamytės važinės dviračių taku su vežimėliais, nes taip linksmiau ir pnš. Manau, kad bus ten konfliktų.
        Tai kad ne seniai dažniausiai dviračių takais vaikšto, o kaip tik jaunesnė visuomenės dalis. Ir ne šiaip sau, o todėl, kad asfaltu eiti maloniau ir minkščiau. Tik šiuo atveju ir pėsčiųjų dalis iš asfalto, nebūdinga Viniui, tai gal kaip tik šitos problemos nebus.

        Comment


          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
          Čia turbūt yra labiausiai arčiausiai pavyzdys kaip turėtų būt daromi dviračių takai vilniuj, tik smulki problemėlė - visokiems seniams absoliučiai bus neįdomūs ženklai ir raudonas asfaltas po kojoms. Kaip vaikščiojo, taip vaikščios arčiau gatvės. Mamytės važinės dviračių taku su vežimėliais, nes taip linksmiau ir pnš. Manau, kad bus ten konfliktų.
          Seniai (ir ne tik) kaip tik labiau mėgsta toliau nuo gatvės. Pavyzdys - Jeruzalės gatvė tarp bažnyčios ir žiedo.

          Comment


            Aš tai pastebiu, kad visgi Vilniuje keičiasi ir pėsčiųjų kultūra po truputi. Visgi dviračių takai Vilniuje pradėjo dygti sąlyginai neseniai, prie to reikia priprasti, aš ir pats turbūt anksčiau net nelabai pastebėdavau, jei pradėdavau eiti dviračių taku, kuris tiesiog buvo atskirtas nudažyta juosta ant to pačio šaligatvio. Dabar, kai dviračių takai tapo raudoni, asfaltuoti ir išaugo dviratininkų ir paspirtukų skaičius - tai pastebėjau, kad ne tik kad nepasitaiko nesusipratimų, kad eičiau dviračių taku, bet net pradėjau dairytis į abi puses, kai kertu jį. Suprantama, nutiesus daug dviračių takų, turbūt ir tų pažeidėjų daugiau atsirado, bet mano įsitikinimu Vilniuje žmonės adaptuojasi prie naujos realybės ir ilgainiui visi įpras ir išsivystis tam tikra kultūra.
            Kalbant apie asfaltuotą šaligatvį - tai vakarų Europoje tai yra ne toks jau ir retas reiškinys. Ir iš tiesų galbūt mums reikėtų pasvarstyti, ar tai nėra geresnis sprendimas bent jau atokesnėse vietose nuo centro. Visgi juo vaikščioti iš tiesų yra kiek patogiau, bet dar patogiau tai yra visokioms mamoms su vežimėliais ar neįgaliesiems, o jeigu tai yra mažo intensyvumo šaligatvis, kurio bendrai naudojasi pėstiesi ir visokie paspirtukininkai - tai asfaltas laimi visomis prasmėmis. Itariu, kad asfaltas prieš plyteles laimi ir kainos atžvilgiu ir tikėtina, kad jo remontas yra pigesnis ir paprastesnis.

            Comment


              Pramyniau beveik baigta Stanevičiaus g. atkarpa, atsidaužiau Ozo g. ties GelVilko viaduku, pralėkiau Senvagės kilpomis, išsibandžiau Linkmenų ir Nasvyčio g. iki pat Vingio parko. Tikrai sąlyginai nedaug betrūksta iki vientisos atkarpos. Nusimato labai smagus ir gan įvairus maršrutas, kai pabaigs iki galo.

              Pagrindinės bėdos:
              - Sankryža ties Akropoliu absurdiškos konfigūracijos. Esi priverstas visą ciklą laukti salelėje, kurioje pilnai dviratis netelpa (magistralinė jungtis mat).
              - Ozo - GelVilko viadukas. Metai iš metų reikalauta nužeminti bortus, nes vietomis bene net 10cm... Yra šviežia kapitalinio remonto projekto ataskaita, bet tai matyt susiję su A juostos plėtra.
              - Ozo g. ties Licėjumi perėjos ciklas virš minutės, o piko metu dar ilgesnis, juolab nesujungti takai, o pėsčiųjų visai daug.
              - Sankryža ties Konstitucijos pr. siauroka - sutilpti ir juolab prasilenkti ne itin patogu.
              - Nasvyčio g. sankryža už SEB pastato labai pavojinga - automobiliams pastatytas Stop ženklas, tačiau dviratininkams apie sulėtinimą nė cypt.

              Maršruto schema

              Click image for larger version

Name:	Fabijoniškės - Vingio parkas.jpg
Views:	749
Size:	346,9 kB
ID:	1825258

              Maršruto video

              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Nepatogiau būtų kirsti Ozo g. dobilo pagalba, ar po to nėra jokios jungties su naujuoju taku?

                Comment


                  o as matau siuose takuose daug problemu... asfaltas ant pesciuju tako? kur neregiu vedamosios ir perspejamieji, kur apzeldinimas(dabar vien asftalto jura), kodel sviestuvai is aliuminio... estetika? nei vieno suoliuko neigaliems ar pensininkams (siaip ziauru) paziurekit i perejas? kas ten daros... man tai cia prastokai viskas
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Netyčia užtikau naujai išasfaltuotą taką palei Stepono Batoro gatvę. Štai schema:











                    Toliau link Naujosios Vilnios vyksta gatvės rekonstrukcija. Panašu, padarys dvirtakį vietoj šalikelės. Bet važiuojamoji dalis labai plati, turėtų užtekt vietos.

                    Štai kaip atrodo Srovės gatvė:

                    Comment


                      Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą
                      Nepatogiau būtų kirsti Ozo g. dobilo pagalba, ar po to nėra jokios jungties su naujuoju taku?
                      Siūlai važiuoti dviračiu Geležinio vilko gatve su visais išprotėjusiais, 90 km/h lakstančiais vairuotojais? Ten per tą sankryžą persivesti dviratį yra problema, nes niekas nepraleidžia, o perėjų ar greitį ribojančių ženklų nebus (rašiau savivaldybei), nes mat "magistralinė gatvė". Ten šiaip reiktų reikalauti dviračių viadukų.

                      O dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Siūlai važiuoti dviračiu Geležinio vilko gatve su visais išprotėjusiais, 90 km/h lakstančiais vairuotojais? Ten per tą sankryžą persivesti dviratį yra problema, nes niekas nepraleidžia, o perėjų ar greitį ribojančių ženklų nebus (rašiau savivaldybei), nes mat "magistralinė gatvė". Ten šiaip reiktų reikalauti dviračių viadukų.
                        Ten yra B2 kategorijos gatvė. Nu kaip Panerių ar Smolensko. Kas čia per argumentas neleisti ženklų ar perėjų?

                        Comment


                          Nes tokiose gatvėse saugiau būna, kai nėra perėjų ženklų. Tada visiškai aiškus automobilių prioritetas.

                          Comment


                            Pėsčiųjų dvirtakiuose sumažės kai suinteisybvės dviračių eismas. Kai gali praeiti visą gatvę neprasilenkęs su nei vienu dviračių, bet daugybe iš autobuso išlipusių pėsčiųjų nesugeba 3 metrų į šalį paeiti tai tvarkos ir nėra. Jeigu jei turėtu kas minutę trauktis iš kelio dviratininkams pradėtu vaikščioti pėsčiųjų taku.

                            Asfaltas pėsčiųjų take - neįprasta pas mus. Nors asmeniškai nesu prieš, jeigu jis liks juodas (kitos spalvos nei dviračių takas). Vakaruose tokių pavyzdžių yra, bet ten dažnai tai yra skurdžiuose rajonuose, o kai pradeda lopyti duobes pasidaro tikrais Paryžius (ne iš gerosios pusės).

                            Apželdinimo nesitikėkite, lietuvoje niekada jo nesutvarko, bus piktžolių pievutė.

                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            O dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.
                            Ne tik kad ilgai laukti, bet dar ir bėgti užsidegus žaliai, nes net einant greitu žingsniu iki raudono signalo pereiti nespėji, ką jau kalbėti apie senyvo amžiaus ar neigalius žmones.

                            Comment


                              Lyg ir A2 kategorija Ozo ir GV gatvėse. Bet faktas, kad taip, kaip yra dabar neturėtų būti - pesčiųjų ir dviratininkų eismas ten (vakare po darbo) pakankamai ženklus.

                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Ten yra B2 kategorijos gatvė. Nu kaip Panerių ar Smolensko. Kas čia per argumentas neleisti ženklų ar perėjų?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Pėsčiųjų dvirtakiuose sumažės kai suinteisybvės dviračių eismas.
                                Šiuo atveju nelabai supratau, ar ten bus grynai dvirtakis? Neaišku, kada sumažės dviračių pėsčiųjų takuose? Dažnai einame pasivaikščioti aplink Žvėryną, ten kai kuriose vietose pėsčiųjų takas susiaurėja iki 1 m, tai sunku prasilenkti net pavieniui. O už Žvėryno tilto, suprask, mišriuoju taku dviratininkai ir paspirtukininkai važiuoja per visą plotį ir nesikuklindami keikia pėsčiuosius. Nors ir taip nejauku, kai už pusmetrio 40 km/h greičiu praskrenda dviratis bolidas, ypač iš už nugaros.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                  Lyg ir A2 kategorija Ozo ir GV gatvėse. Bet faktas, kad taip, kaip yra dabar neturėtų būti - pesčiųjų ir dviratininkų eismas ten (vakare po darbo) pakankamai ženklus.


                                  Dvi nuvažos A2, likusios B2.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Siūlai važiuoti dviračiu Geležinio vilko gatve su visais išprotėjusiais, 90 km/h lakstančiais vairuotojais? Ten per tą sankryžą persivesti dviratį yra problema, nes niekas nepraleidžia, o perėjų ar greitį ribojančių ženklų nebus (rašiau savivaldybei), nes mat "magistralinė gatvė". Ten šiaip reiktų reikalauti dviračių viadukų.

                                    O dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.
                                    Nesiūlau, siūlau kirtus dvi nuovažas ir pervažiavus viaduku leistis žemyn ir po to kirsti dar dvi nuovažas. Ar taip, ar taip gaunasi kirsti keturias labai nesaugias nuovažas. Mane labiau domina ar taip persikėlus į kitą pusę toliau yra koks nors būdas patekti į naująjį taką nevažiuojant link licėjaus ar teks leistis žemyn šaligatviu iki pat Rimi.

                                    Comment


                                      stop.this.train Principe variantas važiuoti per 1 "pervažą" 3 dobilo šakomis, išvažiuoti per degalinę ir užvažiuoti ant šaligatvio šalia jungiamojo kelio (GV - Ozo g.) Tada juo iki licėjaus ir tada į senvagės taką. Ir atvirkščiai per degalinę, 1 šaką ir 1 pervaža (pati blogiausia). Šviesoforo įmanoma išvengti nenulipant.

                                      Bet būnant ties GV greitėjimo/lėtėjimo juosta labai pavojingai skamba. Ten net greitis nėra teoriškai ribojamas iki 60km/h, kaip kitoje pusėje link Santarų.

                                      Jeigu ekstremaliau, tai nuo Gelvonų g. išvažiuoti į gatvę ir kairiu posūkiu į Ozo g. ir riedėti nuokalne iki Kernavės g. Į kalną tai tik nebent labai sportiškai nusiteikus. Na... jei nesutvarkys viaduko, o greičiau įrengs A juostas, tai tikrai gatve važiuoti bus kur kas patogiau. Todėl visai laukiu Kalvarijų g. A juostų, būtų tiesiausias ir greičiausias maršrutas iki senamiesčio.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Nes tokiose gatvėse saugiau būna, kai nėra perėjų ženklų. Tada visiškai aiškus automobilių prioritetas.
                                        Aš pats ten sustoju praleisti žmonių, nes gaila matyti, kaip laukia kokias 5 min. be šansų net greitai perbėgti.
                                        Kas iš to, kad aiškus prioritetas, jei nėra saugu pėstiesiems/dviratininkams kirsti tokią sankryžą, ten turėtų būti takams kokie nors tuneliai, arba pačioje gatvėje greitį ribojantys ženklai ir kalneliai arba net šviesoforai.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Šiuo atveju nelabai supratau, ar ten bus grynai dvirtakis? Neaišku, kada sumažės dviračių pėsčiųjų takuose? Dažnai einame pasivaikščioti aplink Žvėryną, ten kai kuriose vietose pėsčiųjų takas susiaurėja iki 1 m, tai sunku prasilenkti net pavieniui. O už Žvėryno tilto, suprask, mišriuoju taku dviratininkai ir paspirtukininkai važiuoja per visą plotį ir nesikuklindami keikia pėsčiuosius. Nors ir taip nejauku, kai už pusmetrio 40 km/h greičiu praskrenda dviratis bolidas, ypač iš už nugaros.
                                          Dviračių pėsčiųjų takuose sumažės kai dviračiai turės savo takus. Tikėtis kad kaip kokioje olandijoje visi važiuos gatve čia neriekėtu. Bent jau ne artimiausius 20 metų. Šaligatvis minimalus kiek tne turi būti? 1,5 metro? Žvėryne man regis paprasčiausiai yra namų savininkai atlikę valstyvinės žemės užgrobimą priestatais kaip ir daug kur senesnėse vietose.

                                          Mišrieji takai ir man npepatinka. Ypač kokioje Ukmergės gatvėje kur yra atskiri takai, ir tada susijungia į vieną nes tingėjo iki galo asfaltuoti dvirtakį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X