Įdomu, kaip bus su parkavimu? Apie 20 metų Stanevičiaus gatvės ruože nuo maždaug dabartinio Kubo iki Sakalėlio darželio veikė turbūt didžiausias Vilniuje nelegalus parkingas ant šaligatvio/dviračių tako. Mačiau stulpelių dosniai prikaišiota iš visų pusių, tai gal visgi galvoja, kad laikas problemą išspręsti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Čia turbūt yra labiausiai arčiausiai pavyzdys kaip turėtų būt daromi dviračių takai vilniuj, tik smulki problemėlė - visokiems seniams absoliučiai bus neįdomūs ženklai ir raudonas asfaltas po kojoms. Kaip vaikščiojo, taip vaikščios arčiau gatvės. Mamytės važinės dviračių taku su vežimėliais, nes taip linksmiau ir pnš. Manau, kad bus ten konfliktų.
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąČia turbūt yra labiausiai arčiausiai pavyzdys kaip turėtų būt daromi dviračių takai vilniuj, tik smulki problemėlė - visokiems seniams absoliučiai bus neįdomūs ženklai ir raudonas asfaltas po kojoms. Kaip vaikščiojo, taip vaikščios arčiau gatvės. Mamytės važinės dviračių taku su vežimėliais, nes taip linksmiau ir pnš. Manau, kad bus ten konfliktų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąČia turbūt yra labiausiai arčiausiai pavyzdys kaip turėtų būt daromi dviračių takai vilniuj, tik smulki problemėlė - visokiems seniams absoliučiai bus neįdomūs ženklai ir raudonas asfaltas po kojoms. Kaip vaikščiojo, taip vaikščios arčiau gatvės. Mamytės važinės dviračių taku su vežimėliais, nes taip linksmiau ir pnš. Manau, kad bus ten konfliktų.
Comment
-
Aš tai pastebiu, kad visgi Vilniuje keičiasi ir pėsčiųjų kultūra po truputi. Visgi dviračių takai Vilniuje pradėjo dygti sąlyginai neseniai, prie to reikia priprasti, aš ir pats turbūt anksčiau net nelabai pastebėdavau, jei pradėdavau eiti dviračių taku, kuris tiesiog buvo atskirtas nudažyta juosta ant to pačio šaligatvio. Dabar, kai dviračių takai tapo raudoni, asfaltuoti ir išaugo dviratininkų ir paspirtukų skaičius - tai pastebėjau, kad ne tik kad nepasitaiko nesusipratimų, kad eičiau dviračių taku, bet net pradėjau dairytis į abi puses, kai kertu jį. Suprantama, nutiesus daug dviračių takų, turbūt ir tų pažeidėjų daugiau atsirado, bet mano įsitikinimu Vilniuje žmonės adaptuojasi prie naujos realybės ir ilgainiui visi įpras ir išsivystis tam tikra kultūra.
Kalbant apie asfaltuotą šaligatvį - tai vakarų Europoje tai yra ne toks jau ir retas reiškinys. Ir iš tiesų galbūt mums reikėtų pasvarstyti, ar tai nėra geresnis sprendimas bent jau atokesnėse vietose nuo centro. Visgi juo vaikščioti iš tiesų yra kiek patogiau, bet dar patogiau tai yra visokioms mamoms su vežimėliais ar neįgaliesiems, o jeigu tai yra mažo intensyvumo šaligatvis, kurio bendrai naudojasi pėstiesi ir visokie paspirtukininkai - tai asfaltas laimi visomis prasmėmis. Itariu, kad asfaltas prieš plyteles laimi ir kainos atžvilgiu ir tikėtina, kad jo remontas yra pigesnis ir paprastesnis.
- 2 patinka
Comment
-
Pramyniau beveik baigta Stanevičiaus g. atkarpa, atsidaužiau Ozo g. ties GelVilko viaduku, pralėkiau Senvagės kilpomis, išsibandžiau Linkmenų ir Nasvyčio g. iki pat Vingio parko. Tikrai sąlyginai nedaug betrūksta iki vientisos atkarpos. Nusimato labai smagus ir gan įvairus maršrutas, kai pabaigs iki galo.
Pagrindinės bėdos:
- Sankryža ties Akropoliu absurdiškos konfigūracijos. Esi priverstas visą ciklą laukti salelėje, kurioje pilnai dviratis netelpa (magistralinė jungtis mat).
- Ozo - GelVilko viadukas. Metai iš metų reikalauta nužeminti bortus, nes vietomis bene net 10cm... Yra šviežia kapitalinio remonto projekto ataskaita, bet tai matyt susiję su A juostos plėtra.
- Ozo g. ties Licėjumi perėjos ciklas virš minutės, o piko metu dar ilgesnis, juolab nesujungti takai, o pėsčiųjų visai daug.
- Sankryža ties Konstitucijos pr. siauroka - sutilpti ir juolab prasilenkti ne itin patogu.
- Nasvyčio g. sankryža už SEB pastato labai pavojinga - automobiliams pastatytas Stop ženklas, tačiau dviratininkams apie sulėtinimą nė cypt.
Maršruto schema
Maršruto video
- 15 patinka
Comment
-
o as matau siuose takuose daug problemu... asfaltas ant pesciuju tako? kur neregiu vedamosios ir perspejamieji, kur apzeldinimas(dabar vien asftalto jura), kodel sviestuvai is aliuminio... estetika? nei vieno suoliuko neigaliems ar pensininkams (siaip ziauru) paziurekit i perejas? kas ten daros... man tai cia prastokai viskas"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė stop.this.train Rodyti pranešimąNepatogiau būtų kirsti Ozo g. dobilo pagalba, ar po to nėra jokios jungties su naujuoju taku?
O dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Siūlai važiuoti dviračiu Geležinio vilko gatve su visais išprotėjusiais, 90 km/h lakstančiais vairuotojais? Ten per tą sankryžą persivesti dviratį yra problema, nes niekas nepraleidžia, o perėjų ar greitį ribojančių ženklų nebus (rašiau savivaldybei), nes mat "magistralinė gatvė". Ten šiaip reiktų reikalauti dviračių viadukų.
Comment
-
Pėsčiųjų dvirtakiuose sumažės kai suinteisybvės dviračių eismas. Kai gali praeiti visą gatvę neprasilenkęs su nei vienu dviračių, bet daugybe iš autobuso išlipusių pėsčiųjų nesugeba 3 metrų į šalį paeiti tai tvarkos ir nėra. Jeigu jei turėtu kas minutę trauktis iš kelio dviratininkams pradėtu vaikščioti pėsčiųjų taku.
Asfaltas pėsčiųjų take - neįprasta pas mus. Nors asmeniškai nesu prieš, jeigu jis liks juodas (kitos spalvos nei dviračių takas). Vakaruose tokių pavyzdžių yra, bet ten dažnai tai yra skurdžiuose rajonuose, o kai pradeda lopyti duobes pasidaro tikrais Paryžius (ne iš gerosios pusės).
Apželdinimo nesitikėkite, lietuvoje niekada jo nesutvarko, bus piktžolių pievutė.
Parašė index Rodyti pranešimąO dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.
- 1 patinka
Comment
-
Lyg ir A2 kategorija Ozo ir GV gatvėse. Bet faktas, kad taip, kaip yra dabar neturėtų būti - pesčiųjų ir dviratininkų eismas ten (vakare po darbo) pakankamai ženklus.
Parašė John Rodyti pranešimą
Ten yra B2 kategorijos gatvė. Nu kaip Panerių ar Smolensko. Kas čia per argumentas neleisti ženklų ar perėjų?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPėsčiųjų dvirtakiuose sumažės kai suinteisybvės dviračių eismas.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąLyg ir A2 kategorija Ozo ir GV gatvėse. Bet faktas, kad taip, kaip yra dabar neturėtų būti - pesčiųjų ir dviratininkų eismas ten (vakare po darbo) pakankamai ženklus.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Siūlai važiuoti dviračiu Geležinio vilko gatve su visais išprotėjusiais, 90 km/h lakstančiais vairuotojais? Ten per tą sankryžą persivesti dviratį yra problema, nes niekas nepraleidžia, o perėjų ar greitį ribojančių ženklų nebus (rašiau savivaldybei), nes mat "magistralinė gatvė". Ten šiaip reiktų reikalauti dviračių viadukų.
O dėl perėjų, tai panašu, kad reikia pradėti reikalauti dažnesnių ir ilgesnių šviesoforų ciklų pėstiesiems, nes dabar dėl "pralaidumo didinimo" kartais siaubingai ilgai laukti tenka.
Comment
-
stop.this.train Principe variantas važiuoti per 1 "pervažą" 3 dobilo šakomis, išvažiuoti per degalinę ir užvažiuoti ant šaligatvio šalia jungiamojo kelio (GV - Ozo g.) Tada juo iki licėjaus ir tada į senvagės taką. Ir atvirkščiai per degalinę, 1 šaką ir 1 pervaža (pati blogiausia). Šviesoforo įmanoma išvengti nenulipant.
Bet būnant ties GV greitėjimo/lėtėjimo juosta labai pavojingai skamba. Ten net greitis nėra teoriškai ribojamas iki 60km/h, kaip kitoje pusėje link Santarų.
Jeigu ekstremaliau, tai nuo Gelvonų g. išvažiuoti į gatvę ir kairiu posūkiu į Ozo g. ir riedėti nuokalne iki Kernavės g. Į kalną tai tik nebent labai sportiškai nusiteikus. Na... jei nesutvarkys viaduko, o greičiau įrengs A juostas, tai tikrai gatve važiuoti bus kur kas patogiau. Todėl visai laukiu Kalvarijų g. A juostų, būtų tiesiausias ir greičiausias maršrutas iki senamiesčio.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNes tokiose gatvėse saugiau būna, kai nėra perėjų ženklų. Tada visiškai aiškus automobilių prioritetas.
Kas iš to, kad aiškus prioritetas, jei nėra saugu pėstiesiems/dviratininkams kirsti tokią sankryžą, ten turėtų būti takams kokie nors tuneliai, arba pačioje gatvėje greitį ribojantys ženklai ir kalneliai arba net šviesoforai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiuo atveju nelabai supratau, ar ten bus grynai dvirtakis? Neaišku, kada sumažės dviračių pėsčiųjų takuose? Dažnai einame pasivaikščioti aplink Žvėryną, ten kai kuriose vietose pėsčiųjų takas susiaurėja iki 1 m, tai sunku prasilenkti net pavieniui. O už Žvėryno tilto, suprask, mišriuoju taku dviratininkai ir paspirtukininkai važiuoja per visą plotį ir nesikuklindami keikia pėsčiuosius. Nors ir taip nejauku, kai už pusmetrio 40 km/h greičiu praskrenda dviratis bolidas, ypač iš už nugaros.
Mišrieji takai ir man npepatinka. Ypač kokioje Ukmergės gatvėje kur yra atskiri takai, ir tada susijungia į vieną nes tingėjo iki galo asfaltuoti dvirtakį.
Comment
Comment