Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip daug naujų dviračių takų šiaurinėje Nerie pusėje, bet kaip gi petinėje dalyje, kažkaip beveik nieko... Iki oro uosto, stoties lyg ir kažkas planuojama lygtais?
    Paskutinis taisė Resutas; 2020.08.24, 08:40.

    Comment


      Aha, galėtų nutiesti dviračių taką iki lėktuvų stebėjimo aikštelės . Yra atkarpos Vikingų g. (link Ikea), po to Žirnių g. Planuose yra Dariaus ir Girėno gatvė, po to Algirdo gatvė ir tada būtų galima pasiekti senamiestį. Ne tiek daug ir trūksta.

      Comment


        Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
        ​​​​​(2/2)
        ​​​​
        Rebusas: Kaip šitam 8 tonų traktoriukui išvažiuoti nesulaužius bortelio?

        Comment


          Tam ir yra dideli ratai.

          Comment


            Rinktinės g. dviračių taką pabaigė asfaltuoti pilnai iki Šeimyniškių g. / Rinktinės g. sankryžos. Liko tik sužymėti taką bei sudėti plyteles prie Rinktinės g. stotelės. Na ir aišku sutvarkyti aplinką po darbų. Tikriausiai rugsėjo mėn. jau bus pilnai pabaigti darbai.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Tam ir yra dideli ratai.
              Kad geriau lūžtų?

              Comment


                Platesnis kontaktinis paviršius tolygiai paskirsto svorį, todėl mažiau deformuoja slegiamą paviršių. Pamėgink pomidorą pjauti ne geležte, o peilio nugarine buka dalimi – seksis sunkiau ir ilgiau užtruks.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kad geriau lūžtų?
                  Šiek tiek nors minimaliai gal pagooglinkite, kad nereikėtų rašinėti nesąmonių?

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Išleisti pinigai matosi, bet kažkodėl nuotraukose nesimato dviratininkų.
                    Labai geras pastebėjimas. Įdomu, kodėl taip yra. Gal gali pasidalinti savo nuomone šiuo klausimu?

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Taip ir nesuprantama, kam reikėjo pusanto karto susiaurinti įvažiavimą ir padaryti smailą kampą prie MAXIMA parduotuvės ir degalinės.
                      Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.

                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Labai geras pastebėjimas. Įdomu, kodėl taip yra. Gal gali pasidalinti savo nuomone šiuo klausimu?
                      Dėl to, kad taktas dar nebaigtas, plius trūksta jungčių su kitais takais.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą



                        Dėl to, kad taktas dar nebaigtas, plius trūksta jungčių su kitais takais.
                        Yra kitų priežasčių, dėl ko ir klausiu žmogaus, kuris galėtų tai paaiškinti išsamiai, logiškai ir racionaliai.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Šiek tiek nors minimaliai gal pagooglinkite, kad nereikėtų rašinėti nesąmonių?
                          platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.

                          John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.
                            Tiesiog didesnio skersmens ratai lengviau užvažiuoja ant borto.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
                              Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.
                                Linkmenų take palyginus ramioje dalyje tarp Lvovo ir Žalgirio yra kelios vietos su gražiais iškeltais bortais, bet ne visur. Pvz kur takas kerta Kernavės g. nėra jokių bortų/pakilimų, o čia dar ir kalniukas padeda dviračiui neblogai įsibegėti.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
                                  O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.
                                    Ne. Geriau tada išvis dviračių taką per visą gatvės plotį padaryti. Kam ten išvis automobiliu važinėtis?
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.

                                      John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.
                                      Mačiau ir pats ten dažnai važinėju. Tiesiog norėjau pasiteirauti Romo šiek tiek išsamesnės pozicijos, kad nesusidarytų įspūdis, jog tik kažką leptelėjo ir nėrė į krūmus, kaip jau ne kartą yra nutikę.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Bendrai paėmus Taline yra daug dangų patogių minti dviračiu, kadangi pas juos įprasta asfaltuoti šaligatvius. Tačiau tuo pačiu gan mažai takų atskirtų nuo pėsčiųjų eismo.

                                        P.S. Gaila nepasiėmiau stovo telefonui, tai video kokybė kiek prastesnė ir filmavau tik atkarpose, kur jaučiausi saugiau. 2019m. oficiali dvirtakių schema Tallinn bicycle paths

                                        Manau, kad Vilniuje pėsčiųjų šaligatvius taip pat dažniau vertėtų asfaltuoti. Tai būtų patogiau dviračiams, o pėstiesiems jokio skirtumo kokia danga. Vienas geras pavyzdys jau yra - Medeinos gatvė. Dviračių/pėsčiųjų srautai maži, tad visi ten išsitenka. Blogas pavyzdys - Juodojo kelio įkalnė link Pavilnio. Išasfaltuoti būtų buvę pigiau miestui, o dviratininkams patogiau. Deja, panaudotos plytelės.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          https://www.pilsetacilvekiem.lv/rigas-velocelu-karte/
                                          Dabar tiktais baigiama tiesti 3km atkarpa palei Krasta gatvę (kelios foto https://twitter.com/Kaspars_Zn/statu...00199977332737 ). Puslapyje yra nuorodos į atskirų rajonų auditus su daugiau nuotraukų, įdomu pasižvalgyti.
                                          Tokiu atveju Kaune daugiau dviračių takų tiesia šiuo metu, jei tik vieną Krasta iela per visą Rygą tvarko... beje vyrauja Dainavos rajonas ...su atšakomis į Palemoną ir VI fortą.

                                          Beje, puikus puslapis

                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                          Manau, kad Vilniuje pėsčiųjų šaligatvius taip pat dažniau vertėtų asfaltuoti. Tai būtų patogiau dviračiams, o pėstiesiems jokio skirtumo kokia danga. Vienas geras pavyzdys jau yra - Medeinos gatvė. Dviračių/pėsčiųjų srautai maži, tad visi ten išsitenka. Blogas pavyzdys - Juodojo kelio įkalnė link Pavilnio. Išasfaltuoti būtų buvę pigiau miestui, o dviratininkams patogiau. Deja, panaudotos plytelės.
                                          Čia turbūt kažkokia Vilniaus tradicija nuo sovietinių laikų. Vilniuje tik užkampiuose pasitaiko asfaltuotų šaligatvių, visur vyrauja trinkelės, kai Kaune nors Centre trinkelės, bet už Centro ribų visur plius minus 50/50 trinkelės ir asfaltas, gal netgi daugiau asfalto.

                                          Šiemet pirmi metai, kai Kaune taip masiškai panaudojamos trinkelės ir tik kai kuriuose ruožuose asfaltas. Anksčiau visų remontų metu šaligatviai būdavo asfaltuojami, jei sena danga irgi buvo asfaltas. Dabar atsirado trinkelės ten, kur visada buvo asfaltas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X