Kažkaip daug naujų dviračių takų šiaurinėje Nerie pusėje, bet kaip gi petinėje dalyje, kažkaip beveik nieko... Iki oro uosto, stoties lyg ir kažkas planuojama lygtais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą(2/2)
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad geriau lūžtų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšleisti pinigai matosi, bet kažkodėl nuotraukose nesimato dviratininkų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip ir nesuprantama, kam reikėjo pusanto karto susiaurinti įvažiavimą ir padaryti smailą kampą prie MAXIMA parduotuvės ir degalinės.
Parašė John Rodyti pranešimą
Labai geras pastebėjimas. Įdomu, kodėl taip yra. Gal gali pasidalinti savo nuomone šiuo klausimu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dėl to, kad taktas dar nebaigtas, plius trūksta jungčių su kitais takais.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŠiek tiek nors minimaliai gal pagooglinkite, kad nereikėtų rašinėti nesąmonių?
John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąplatesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.Post in English - fight censorship!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.
John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąBendrai paėmus Taline yra daug dangų patogių minti dviračiu, kadangi pas juos įprasta asfaltuoti šaligatvius. Tačiau tuo pačiu gan mažai takų atskirtų nuo pėsčiųjų eismo.
P.S. Gaila nepasiėmiau stovo telefonui, tai video kokybė kiek prastesnė ir filmavau tik atkarpose, kur jaučiausi saugiau. 2019m. oficiali dvirtakių schema Tallinn bicycle paths
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąhttps://www.pilsetacilvekiem.lv/rigas-velocelu-karte/
Dabar tiktais baigiama tiesti 3km atkarpa palei Krasta gatvę (kelios foto https://twitter.com/Kaspars_Zn/statu...00199977332737 ). Puslapyje yra nuorodos į atskirų rajonų auditus su daugiau nuotraukų, įdomu pasižvalgyti.
Beje, puikus puslapis
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Manau, kad Vilniuje pėsčiųjų šaligatvius taip pat dažniau vertėtų asfaltuoti. Tai būtų patogiau dviračiams, o pėstiesiems jokio skirtumo kokia danga. Vienas geras pavyzdys jau yra - Medeinos gatvė. Dviračių/pėsčiųjų srautai maži, tad visi ten išsitenka. Blogas pavyzdys - Juodojo kelio įkalnė link Pavilnio. Išasfaltuoti būtų buvę pigiau miestui, o dviratininkams patogiau. Deja, panaudotos plytelės.
Šiemet pirmi metai, kai Kaune taip masiškai panaudojamos trinkelės ir tik kai kuriuose ruožuose asfaltas. Anksčiau visų remontų metu šaligatviai būdavo asfaltuojami, jei sena danga irgi buvo asfaltas. Dabar atsirado trinkelės ten, kur visada buvo asfaltas.
Comment
Comment