Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Pusė straipsnio paskirta konkrečiai dviratininkų downhill'o trasai kuri nei per pilkapius, nei per piliakalnius "nenutiesta", o jūs čia apie kažkokius keturratininkus svaigstat. Jiems tos šakos ant kelio - šimtas metų, dar ne tokias klūtis įveikia.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTakas ten bus naudingas moksleiviams ar studentams grįžtant naktį pėsčiom iš centro. Daugiau niekas juo nesinaudos.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKodėl nevažiuos? Iš kokių Santariškių iki centro grubiai panašus atstumas. Būna kas ir po 20km į vieną pusę mina, aišku tai pavieniai atvejai, bet vistiek nereikia suabsoliutinti į "niekas".
Keista, kad negalvojama apie taką per Belmontą - ir atstumas sumažėtų iki centro labiau nei palei Stepono Batoro g. Ir reljefas patogesnis - būtų galimybė apvažiuoti kalnus į juos nekylant, sujungti jį taip pat būtų galima su dabar tiesiamu manufaktūros g. Dviračių taku. Aišku, šis sprendimas būtų sunkiau įgyvendinamas, bet būtų 100 kartų logiskešnis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKodėl nevažiuos? Iš kokių Santariškių iki centro grubiai panašus atstumas. Būna kas ir po 20km į vieną pusę mina, aišku tai pavieniai atvejai, bet vistiek nereikia suabsoliutinti į "niekas".
Antonas Nikitinas yra rašęs, kad remiantis kitų šalių patirtimi, kelionės dviračiu į darbą apsiriboja labai aiškiuose rėžiuose. T.y. masės (tos, kurios mina dviračius) į darbą 20 km dviračiu nemina.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąNutiesus per mišką vis vien būtų geriau - tada tiktų ir rekreacijai ir susisiekimui. Nutiesus vien palei gatvę rekreacijai takas nelabai bus tinkamas, su vaikais tikrai nieks nerizikuos čia važiuoti..
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąKeista, kad negalvojama apie taką per Belmontą - ir atstumas sumažėtų iki centro labiau nei palei Stepono Batoro g. Ir reljefas patogesnis - būtų galimybė apvažiuoti kalnus į juos nekylant, sujungti jį taip pat būtų galima su dabar tiesiamu manufaktūros g. Dviračių taku. Aišku, šis sprendimas būtų sunkiau įgyvendinamas, bet būtų 100 kartų logiskešnis.
Kitas variantas būtų per Pavilnio ir Žemąją. Bet ten irgi geras kampas per Džiaugsmo gatvę gaunasi. Galima būtų kirst pro piliavietę, bet ten vėl ir parkas, ir reljefas.
Be to Batoro gatvės dvirtakis būtų gerai dėl Šilo gatvės (kas mėgsta pavaizduot Giro di italia) arba dėl kadanors būsiančios Mildos gatvės jungties su Antakalniu. Ir į Konstitucijos prospektą patogu per ten.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na taip, absoliutinti nereikia. Bet bus vienetai. Dėliojant prioritetų lentelę, vargu ar tas takas būtų jos viršuje grynai vertinant pagal potencialų vartotojų kiekį. Geriau tada nutiesti tą taką Santariškės - Centras, nes jis bent per visą savo ilgį turės traukos taškų.
Antonas Nikitinas yra rašęs, kad remiantis kitų šalių patirtimi, kelionės dviračiu į darbą apsiriboja labai aiškiuose rėžiuose. T.y. masės (tos, kurios mina dviračius) į darbą 20 km dviračiu nemina.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Per mišką yra geležinkelio kirtimo bėda. Iš Belmonto išlindus esamu keliu iki Naujos Vilnios dar geras kelio gabalas. Per miškelį ir persinešt per geležinkelį tiek neblogas šlaitas, kurio parkas gali neduot liest, tiek geležinkeliečiai nebūtų patenkinti.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Paprasčiausias variantas būtų manau nuo Pūčkorių piliakalnio iki Rokantiškių piliavietės daryti taką palei kelią - vietos tikrai užtektinai, nereiktų derinti su Pavilnių regioninio parko direkcija ir tiesiant palei kelią nelieka problemos su geležinkelio bėgiais. Nuo Rokantiškių piliavietės iki Belmonto malūno - palei Pūčkorių g., Na o nuo malūno iki manufaktūros g. - Palei Belmonto g. Čia jau dabar kaip ir yra dviračių/pėsčiųjų takas kuris dalinai eina senuoju Belmonto keliu, bet labai tas takas panašus į random miško keliuką, nei civilizuotos šalies dviračių taką.
Be to, takas per Belmonto g. leistų tiesiai per Paplaują ir Paupį patekti tiesiai į miesto centrą, tuo tarpu važiuojant pro Rudens g. tektų kirsti Filaretus ir Užupį arba dusintis Olandų g.Lietuva visiems.
Comment
-
O jei kažką tokio daryti? Daug negalvojau - per kokia minutę užmečiau. Nepaprastai reikalingas ne tik dviračių takas nuo Olandų g iki Belmonto, bet ir pėsčiųjų, nes kas dabar ten yra neautomobilių susisiekimui (ne)padaryta tai tiesiog apgailėtina. Tad dvirtakis ne tik būtų padarytas reikalinga trąsa (dėl ko ateityje nereiktų daryti dvirtakio dublikato palei Batoro g), bet ir tarnautų kaip rekreacija, nes žymiai malonesnė aplinka nei palei Batoro g, bet ir tuo pačiu darbų metu galima būtų įrengti ir pėsčiųjų taką iki Belmonto.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO jei kažką tokio daryti? Daug negalvojau - per kokia minutę užmečiau. Nepaprastai reikalingas ne tik dviračių takas nuo Olandų g iki Belmonto, bet ir pėsčiųjų, nes kas dabar ten yra neautomobilių susisiekimui (ne)padaryta tai tiesiog apgailėtina. Tad dvirtakis ne tik būtų padarytas reikalinga trąsa (dėl ko ateityje nereiktų daryti dvirtakio dublikato palei Batoro g), bet ir tarnautų kaip rekreacija, nes žymiai malonesnė aplinka nei palei Batoro g, bet ir tuo pačiu darbų metu galima būtų įrengti ir pėsčiųjų taką iki Belmonto.
Paskutinis taisė themanual; 2020.06.03, 16:15.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Jeigu jau lendam į parką ir tikslas rekreacinė/susisiekimo trasa, tai ištiesinam trasą ir tuo pačiu išvengiam kalvų kalvelių. Tik reiktų bent 4 tiltelius statyti ir good luck gaunant leidimus. Ai ir dar man rodos Rokantiškių užtvanka netinkama susisiekimui ar jau atvira?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
minti Belmonto g. yra nesaugu vasara del pravaziuojanciu salia automobiliu. Nors aisku gal plentininkai priprate..
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nelendi į šalikelę, važiuoji per gerą metrą nuo krašto, kad lenkdami turėtų išvažiuoti į priešpriešinę juostą ir tuo bėdos baigiasi... Nebent auto buvimas mažiau nei 5m spinduliu jau užsiskaito kaip "šalia".
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Lenkiančių dviratininkus priešpriešine juosta skaičius yra nereikšmingas, gerokai dažniau lenkiama 1 metro atstumu. Reiktų kartoti viešą komunikaciją dėl saugaus lenkimo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Antakalnyje palei upę per metus pravažiuodavo vienas kitas senuoju takeliu, bet nutiesus Vileišio dviračio taką, kai kuriomis dienomis žmonių būna daugiau nei Akropolyje per išpardavimus.
- 1 patinka
Comment
Comment