Ateities g. yra Zuoko tikriausiai pirmas asfaltuotas takas. 2000-2002m. (nepamenu kada prie Spaudos rūmų gabalai nutiesti) Kartu su gatvės tiesimu/platinimu panašiais metais iki 2x2 padarytas. Šalia Jeruzalės g. prie Lidlo sąlyginai nauja atkarpa kartu su sankryžos rekonstrukcija. Visur kitur senųjų sankryžų nerekonstravo, tai takai ir nutrūksta. Takai, kurie nutiesti projektuojant "naujausius" to meto rajonus. Pradedant Pašilaičių žiedais, pereinant į Fabijoniškes ir baigiant Santariškėmis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAteities g. yra Zuoko tikriausiai pirmas asfaltuotas takas. 2000-2002m. Kartu su gatvės tiesimu/platinimu panašiais metais iki 2x2 padarytas. Šalia Jeruzalės g. prie Lidlo sąlyginai nauja atkarpa kartu su sankryžos rekonstrukcija. Visur kitur senųjų sankryžų nerekonstravo, tai takai ir nutrūksta. Takai, kurie nutiesti projektuojant "naujausius" to meto rajonus. Pradedant Pašilaičių žiedais, pereinant į Fabijoniškes ir baigiant Santariškėmis.
Comment
-
Niekaip neradau šaltinio su metais, bet panašu, kad panašiu metu su Jeruzalės raudonų plytų daugiabučiais. 198x-199x? Yra ortofoto juodai baltas su to meto takais, tai ten jis jau buvo.
Tą žemėlapį dėl kurio prisiregistravau forume dar bandau tobulinti ir atnaujinti, bet nemokamas Arcgis labai ribotas ir po atnaujinimo netekau dalies darbų. Šią vasarą manau pilnai pabaigsiu istorinį reportažą, tai paskelbsiu čia.Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.16, 16:24.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNenoriu griauti iliuzijų, bet tokie sovietiniai takai apie kuriuos jūs kalbat yra tikrai ne visi: Pašilaičių, L.Giros, Stanevičiaus, Ateities ir galbūt Jeruzalės (nežinau metų) gatvėse. Viso apie 6.5 km.
Parašė themanual Rodyti pranešimąIr vis tiek dauguma jų ties sankryžomis magiškai nutrūksta, o juos pakeičiantis šaligatvis buvo tiesimo laikais nenužemintas, tik įstatyti vis tiek statūs įstriži borteliai dar ir dabar daug kur gadinantys miesto dviračių ratus.
Parašė themanual Rodyti pranešimąTaip pat pėsčiųjų takas kažkodėl suprojektuotas arčiau gatvės nei dviračių. Beje jei nesumeluosiu, kai kurios atkarpos jau nepriklausomybės laikais buvo perasfaltuotos.
Parašė themanual Rodyti pranešimąO Gabijos ir Medeinos gatvėse esantys takai yra tik asfaltuoti pėsčiųjų takai su kai kuriose vietose dar tik neseniai išimtais statmenais bortais (dėl kurių sunku buvo juos laikyti bendrais takais ir dviračiams). Išimtis Žemynos gatvė, kur pusė rato yra tokia pat situacija, o likusioje pusėje yra ir asfaltas ir šaligatvis - suprask atskiri takai pėstiesiems ir dviračiams.
Parašė themanual Rodyti pranešimąVisur kitur takai yra taip pat bendri ir dar dažnai itin siauri. Taigi per 45 okupacijos metus šaunieji tarybiniai žmonės sugebėjo suprojektuoti ir nutiesti 6.5km priimtinų, bet vis tiek taisytinų (nutrūkimai ties sankryžomis kaip L.Giros ir Gedvydžių, L.Giros ir P.Žadeikos ir t.t.) dviračių takų. Tai arba jūs dviračiais nevažinėjant, arba jaučiat labai stiprią nostalgiją, nes kitaip tai labai sunku paaiškinti jūsų post'ą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Na aš turbūt alternatyvioje visatoje gyvenu, nes aš vis tiek nieko gero sovietiniuose takuose nematau apart žalios juostos tarp pėsčiųjų ir dviračių tako (kas yra ir kai kuriuose naujuose takuose, pvz Upės g.), jau nekalbat apie tai jog šoniniai borteliai buvo taupomi ir įrengiami tik prie įvažiavimų, o kitur kur žemiau kraštai žole apželdavo, o kur aukščiau - kraštai nutrupėdavo.
Ta skiriamoji žalia zona ir lygtais tik Pašilaičių g. take labiau apželdinta, kitur pagrinde žolė. Prie L.Giros ir Ateities sankryžos yra pasodinti medžiai, bet ten retas pėstysis naudojasi šaligatviu, kuris susiaurėja, netenka žalio atskyrimo nuo gatvės, ir dar jame sukalti stulpai. Toks labiau techninis šaligatvis ir tuomet jau dviračių takas yra labiau bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas, tai sunkiai gaunasi kalbėti apie žalią skiriamąją zoną, kai takas faktiškai bendras. Piečiau sankryžos yra keli krūmai, bet jie labiau skatina pėsčiuosius pasilikti dviračių take ir savo buvimu nekompensuoja tokios žalos. Iš tiesų taip pat kaip ir Pašilaičių gatvėje, kur dauguma pėsčiųjų renkasi dviračių taką ir atvažiuojant dviračiui nelabai turi kur ir pasitraukti. Taip, pėstieji nesilaiko KET, bet matyt egzistuoja ir priežastis, kodėl dviračių takas jiems patrauklenis. Taigi mano matomas vienintelis privalumas visiškai netenka prasmės ir atlieka neigiamą funkciją dėl atvirkščiai suprojektuotų dviračių ir pėsčiųjų trasų.
O argumentas jog takai prie sankryžų nutrūksta yra privalumas, nes visur taip padaryta, tai ką aš žinau, nesupykit, bet tikrai skambat kaip pedantiškos infrastruktūros entuziastas, kuris ja praktikoje nesinaudoja. Olandijoje išprotėtumėte nuo takų įvairovės ir visokių želdinių bei stulpų prie pat takų.
Tas pats ir su sovietiniais įvažiavmais į kiemus, kurie nors ir iš trinkelių ir vieno lygio bet pedantiškai gražu pažiūrėti, nes juk visi vienodi. Juk esmė ne tame, kad dviračių takas neturėtų nuolydžio ir pakilimo (kas labai minimalus diskomfortas dviratininkui, jeigu įgyvendinta normaliai su mažu procentu), o kad automobiliams reiktų pervažiuoti kalniuką, kuris ir pristabdytų ir primintų, jog kertamas takas, o ne dviračiai kerta įvažiavimą.
Mačiau kad lygtais ateityje planuojami L. Giros, Fabijoniškių (tik kažkodėl ne Stanevičiaus) takų atnaujinimai, tai jei būtų mano valia ir būtų neriboti finansiniai ištekliai, tai tas visas sovietinis paveldas būtų išgriautas ir takai pertiesti platesni (3m vietoje dabartinių 2) ir dabartinių šaligatvių trasose, o pėsčiųjų takai sukloti ten, kur dabar yra dviračių takai (čia kalbu apie L. Giros taką, nes Fabijoniškių gatvės takams sovietiniai projektuotojai nesugebėjo užtikrinti pakankamai pločio netgi projektuodami visą rajoną nuo nulio ir dar kažkodėl jį padarė priešingoje gatvės pusėje nei naujieji daugiabučiai su didesniu gyventojų tankumu). Taip pat visi įvažiavimai pakelti, kad būtų kalniukas kitoms TP. Išsaugočiau (nors net netinkamas žodis, kai tai nėra sovietinis tos vietos unikumas ir visas projektas būtų naujas) skiriamąją žalią juostą, ir padaryčiau gal net platesnę, bei ją apželdinčiau. Tik turint omeny L. Giros tako stovį, tai gal ten tik sankryžas ir tvarkys, Stanevičiaus gatvės tako būklė daug prastesnė ir ten labiau reikėtų dangos atnaujinimo/pertiesimo.Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 21:28.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
https://www.google.com/maps/@54.6991...7i13312!8i6656
Ateities gatvėje takas nutrūksta po Geležinio Vilko viadukais. Ateities stotelėje turi išsitekti lipantys į autobusą, pėstieji ir dviratininkai, nes trukdo (nelegali?) tvora. https://www.google.com/maps/@54.7370...7i13312!8i6656
Ir čia tik kelios problemos. Aš nesakau, kad dabar takai tobuli. Bet c'mon. Labai daug teigiamų pokyčių atėjo būtent su nauja miesto valdžia.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Žirmūnų taką nutiesti buvo lengva, nes jis nekerta gatvių, tad projektas paprastas. Ir vis tiek pietinėje dalyje naudotos trinkelės, o vienoje vietoje vaizdas toks:
https://www.google.com/maps/@54.6991...7i13312!8i6656
Ateities gatvėje takas nutrūksta po Geležinio Vilko viadukais. Ateities stotelėje turi išsitekti lipantys į autobusą, pėstieji ir dviratininkai, nes trukdo (nelegali?) tvora. https://www.google.com/maps/@54.7370...7i13312!8i6656
Ir čia tik kelios problemos. Aš nesakau, kad dabar takai tobuli. Bet c'mon. Labai daug teigiamų pokyčių atėjo būtent su nauja miesto valdžia.
Šiaip aišku kad dabar bendrai paėmus takų tiesimas atrodo geriau, nei anksčiau. Bet aš akcentuoju būtent dangos brokus (skilinėjimai, nelygumai), kurie nutinka vėl ir vėl ir vėl su kiekvienu projektu. Kažkas, ko su 2000-2015 tiestais takais nebuvo arba buvo žymiai mažiau. Ir nemaža dalis tų takų dangos (ne projekto logikos ar kitų subjektyvių elementų, bet specifiškai dangos ) iki šiol tebėra puikios būklės. Tiesiog įdomu, kas pasikeitė dangos klojimo technologijoje ir kodėl problemos kartojasi jau 5 metus su kiekvienu projektu, nepaisant kaskart išaiškėjančio broko. Gal pasikeitė reikalavimai, kuriuos nustato užsakovas? O gal nebevykdoma kokybės kontrolė? Gal skirama ženkliai mažiau pinigų su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis? Tiesiog smalsu, kas atsitiko? Nes kai klaidos kartojasi ne du, ne penkis, ne dešimt, o keliasdešimt kartų su praktiškai kiekvienu projektu, nepaisant ankstesnių problemų identifikavimo ir detalaus aptarinėjimo su VMS, neišvengiamai pasidaro smalsu, kur problema ir ką būtų galima daryti geriau.Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 01:06.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog įdomu, kas pasikeitė dangos klojimo technologijoje ir kodėl problemos kartojasi jau 5 metus su kiekvienu projektu, nepaisant kaskart išaiškėjančio broko.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąRaudono asfalto viršutinis sluoksnis, ne kartą jau aptarta. Šiaip jau ne visi takai su įskilimais, ir tie kur buvo Laisvės pr. take kiek žinau sutvarkyti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO Linkmenų tako nelygumas irgi dėl tos pačios priežasties?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO argi tokie dalykai "kartojasi jau 5 metus"? Kiek pamenu, čia pirmas toks atvejis.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal pagrindas, gal klotuvas, bet tikėtiniausia, kad volas "pasistengė". Anksčiau klodavo vienu sluoksniu 6, 8 ar net 10cm. Tai tokiam sluoksniui suvoluot naudojamas rimtas volas. Dabar kloja kokius 4+2,5cm (atkreipiu dėmesį, kad ir asfaltas kitos sudėties). Tai viršutiniam sluoksniui reikia parinkti atitinkamo svorio volą, bei pravažiavimų skaičių. Jei važiuos per labai karštą - gali atsirasti išspaudimai, jei per vėsų - įtrūkimai.
Foto aiškiai matosi skirtingos asfalto juostos. Kairėje pusėje matosi šiek tiek tamsesnė dalis, kuri ir yra labiausiai banguota.
Paskutinis taisė John; 2020.05.17, 11:22.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSpecifiškai toks atvejis nesikartoja, bet elementari projektų valdymo logika sakytų, kad jeigu darai 20+ beveik identiškų projektų per kelis metus ir taisai klaidas, tai neilgai trukus turėtų klaidų nelikti ir naujuose projektuose naudojama tik tai, kas buvo gerai ankstesniuose projektuose. Gerų projektų buvo, kur nebuvo nei asfalto skilinėjimų, nei nelygumų, nei kitokių pastebimuų defektų. Dėl to nei iš šen nei iš ten atsiradę anksčiau nematyti defetkai iškart kelia klausimų. Ne tai, kad klausimų, bet truputį wtf?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas nedirba, tas nedaro klaidų. Gal pabandė pakeisti technologijas, o gal rangovas š sumalė.
Comment
-
Kaip ir:
Parašė John Rodyti pranešimąTai vat būtų labai įdomu išgirsti aiškią VMS komunikaciją su paaiškinimais, kas nutiko, o ne tylėjimą.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pašilaičių g.: https://www.google.com/maps/@54.7309...7i13312!8i6656
Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656
Pridėčiau:
Olimpiečių g. https://www.google.com/maps/@54.6903...7i13312!8i6656
Žvejų g. (street view jo dar nėra) https://www.google.com/maps/@54.6919...7i13312!8i6656
Vrublevskio-Arsenalo g. https://www.google.com/maps/@54.6875...7i13312!8i6656
Maironio g. https://www.google.com/maps/@54.6776...7i13312!8i6656
Drujos g. https://www.google.com/maps/@54.6728...7i13312!8i6656
Gerulaičio g. https://www.google.com/maps/@54.7172...7i13312!8i6656
Ralio g. https://www.google.com/maps/@54.7155...7i13312!8i6656
Visi "Ozo parko" rajono takai https://www.google.com/maps/@54.7191...7i13312!8i6656
P.S. Žinoma gi dar pats akivaizdžiausias:
Gedimino pr. https://www.google.com/maps/@54.6868...7i13312!8i6656
Paskutinis taisė ttttt; 2020.05.17, 12:13.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomi teorija. Bet kaip paaiškinti tą faktą, kad viena tako pusė (dešinė, važiuojant link Konstitucijos pr.) yra pastebimai nelygesnė, nei kita? Naudojo skirtingus volus?
Foto aiškiai matosi skirtingos asfalto juostos. Kairėje pusėje matosi šiek tiek tamsesnė dalis, kuri ir yra labiausiai banguota.
Neatmetu ir blogo klotuvo galimybės. Šitoks variantas su banguotu ir patamsėjusiu vienu kraštu - jau ne pirmas.
Comment
Comment