Taip, bet palyginus su tuo kas buvo - kaip žemė ir dangus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Niekada nebus tobula. Nereikia žiūrėti toli, Laisvės pr. takas (vienas pirmųjų tokių takų Vilniuje) ir baigiamas tiesti Pilaitės pr. takas yra visiškai skirtingi 'dariniai' savo kokybe. Ir čia per 4-5 pastaruosius metus. Olandai jau 40 metų tobulina savo takus ir galo nematyt. Jeigu tik sėdėsi ir tobulinsi projektą taip ir nepradėdamas jo statyt, tai niekada ir nepradėsi. Kas savaitę kas nors pasikeis: tai išaugs naujas krūmas, tai padidės dviratininkų srautai, tai pasikeis rekomendacijos... Geriau jau daryt mažas, bet greitas iteracijas, negu sėdėt su vienu tobulu projektu popieriuje.
Tad all-in-all Vilnius daro milžinišką progresą infrastruktūros tvarkyme. Vis dar nėra viskas 100% tobula, dar pasitaiko visko, bet tendencija yra aiški. Svarbiausia, kad ji nesustotų. O tam reikia laiko ir tiesiog darymo.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLinkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?
Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.
Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.
Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.Paskutinis taisė themanual; 2020.05.15, 13:39.
Comment
-
Projekto senumas niekaip neįtakoja dangos kokybės. Čia panašu į elementarų VMS aplaidumą ir nesugebėjimą kontroliuoti projektų kokybės projekto vykdymo metu, o apie defektus sužino iš FB vartotojų, kai anie pradeda dėti nuotraukas ir garsiai rėkauti, kad visas takas brokuotas jau PO užbaigimo. Ir deja šita tendencija tęsiasi jau eilę metų, kai praktiškai kiekvienas projektas kenčia dėl užsakovo kokybės kontrolės nebuvimo ir iš to einančių pasekmių.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąProjektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.
Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.
Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.
Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.
Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
P.S. Logiška, kad projektas yra 3 metų senumo, darbai pradėti dar 2018 rudenį (prieš tai dar viešinimas, taisymai, pirkimai ir t.t.) ir 2019 rudenį jis jau turėjo būti baigtas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.
Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.
- 5 patinka
Comment
-
Suklydau, projektas 5 metų senumo, prieš tris turbūt buvo koreguotas. Pirminiam variante VISOJE trasoje šaligatvis ėjo arčiau gatvės, kodėl nebuvo sukeista ir tuose 125 metruose, nežinau (gal dėl perėjos siauroje vietoje, gal nesusiprotėjo siaurinti gatvę, gal nenorėjo judinti būtent tų stulpų dėl kažkokių komunikacijų ir t.t.) ir to sprendimo neginu, bet nereikia apsimesti, jog bendra padėtis dviračių takų projektavime negerėja. Jei negerėtų, šiandien turėtume 700 metrų naujo tako, kuriuo pastoviai eitų pėstieji, norintys laikytis toliau nuo gatvės ir automobilių.
Projektavime JAU atsirado nemažai teigiamų pokyčių: nauji takai yra skirtingo lygio nuo pėsčiųjų takų, daugiau dėmesio skiriama želdiniams, praktiškai visi projektuojami arčiau gatvės nei šaligatvis, atsiranda pakelti įvažiavimai su nenutrūkstančiu asfaltu ir pan.
Nematau priežasties kodėl tas negalėtų vykti ir įgyvendinimo fazėje, nors tikriausiai tai jau ir vyksta, mes tiesiog turime per mažai informacijos apie tai kiek ir kokių reikalavimų taisymams gauna rangovai. O kad jų gauna ir pataiso žinom iš to, jog atsižvelgiama į gyventojų pranešimus apie taisytinas vietas ir kai kurios jų sutvarkomos. Galbūt ateis laikas, kai visos bus sutvarkomos arba dar geriau - jų neliks.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVisiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau ... Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko ... Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNorėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?
Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų, bent jau pagal dangos kokybę. Tai velnias žino, kaip ten jie darė, bet užpakalio taip nekrato, kaip naująjame Linkmenų take.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen.
Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų
Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?Paskutinis taisė digital; 2020.05.16, 02:39.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVisiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.
Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?Paskutinis taisė John; 2020.05.16, 10:58.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 11:59.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąBe Milwaukee minėtų takų Pašilaičiuose, takai Vingio parke, Nemenčinės pl, Ateities, Fabijoniškių, Stanevičiaus gatvėse ir tarp Siesikių-Miglos irgi tikrai senesni nei 2005 metų, kai kurie man rodos dar sovietinių laikų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
Pilna soveitnių, atrodo pakankamo pločio, atskirtų ir iš visų pusių apželdintų takų, jau nekalbant, kad bent jau Fabijoniškėse tako danga dar visiškai gera, nepaisant kiek jai metų. Va ką atsakė „Unitectus” su savivaldybe prieš porą dienų dėl Asanavičiūtės g. naujo magistralinio dvirtakio, dėl siūlymo atskirti takus:
Šis pasiūlymas buvo apsvarstytas ir įvertintas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Infrasturktūros darbų priežiūros ir inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupėje. Pastaba nepriimama, nes tai yra perteklinis reikalavimas.
Pastaba nepriimama, nes tai būtų perteklinis ženklinimas.
P. S. Kažkaip abejoju, kad sovietmečiu piliečiai kovojo dėl kiekvieno stulpo ar bordiūro projekte. Jaučiat skirtumą? Savivdalybė priima rekomendacijas dėl atskirų takų, o PP stadijoje atkerta, kad taip neturi būti.Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 13:32.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPilna soveitnių, atrodo pakankamo pločio, atskirtų ir iš visų pusių apželdintų takų, jau nekalbant, kad bent jau Fabijoniškėse tako danga dar visiškai gera, nepaisant kiek jai metų. Va ką atsakė „Unitectus” su savivaldybe prieš porą dienų dėl Asanavičiūtės g. naujo magistralinio dvirtakio, dėl siūlymo atskirti takus:
O Gabijos ir Medeinos gatvėse esantys takai yra tik asfaltuoti pėsčiųjų takai su kai kuriose vietose dar tik neseniai išimtais statmenais bortais (dėl kurių sunku buvo juos laikyti bendrais takais ir dviračiams). Išimtis Žemynos gatvė, kur pusė rato yra tokia pat situacija, o likusioje pusėje yra ir asfaltas ir šaligatvis - suprask atskiri takai pėstiesiems ir dviračiams.
Visur kitur takai yra taip pat bendri ir dar dažnai itin siauri. Taigi per 45 okupacijos metus šaunieji tarybiniai žmonės sugebėjo suprojektuoti ir nutiesti 6.5km priimtinų, bet vis tiek taisytinų (nutrūkimai ties sankryžomis kaip L.Giros ir Gedvydžių, L.Giros ir P.Žadeikos ir t.t.) dviračių takų. Tai arba jūs dviračiais nevažinėjant, arba jaučiat labai stiprią nostalgiją, nes kitaip tai labai sunku paaiškinti jūsų post'ą.Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 15:41.
- 2 patinka
Comment
Comment