Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Manau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.
O dabar gavosi toks visiškai olandiškas variantas, kur tikimąsi, jog absoliuti dauguma pro ten judės su dviračiais, o pėstieji bus mažuma.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąManau šito dviračių tako išvis neturėjo būti, reakreaciniams dviratininkams būtų pakakę plataus bendro tako nuo pat Maironio gatvės, o visiems kitiems Aukštaičių gatvė būtų viena tų vietų, kur dviratininkai turėtų jaustis drąsiai ir dalvauti bendrame sraute su automobiliais.Parašė ZefyrasKaip galima taip kvailai projektuoti? Kam tokioje D (lėto eismo) [Srovės] gatvėje apskritai planuoti atskirus dviračių ir pėsčiųjų takus, pėsčiųjų perėjas?
Comment
-
Srovės gatvėje bus statoma American International School (brangiausia privati mokykla Vilniuje). Dabar yra rami gatvelė, bet greit bus prabangių SUVų kamščių vieta kiekvieną rytą. Tam ir rekonstrukcija, o kokie sprendimai būtų geriausi sunku pasakyti, kaži ar ten bent vienas vaikas važiuos su dviračiu ar visuomeniniu transportu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Čia atsitiktinumas ar nauja projektavimo tendencija?.
Dėl Srovės gatvės, tai aš aklai vien į kategoriją nežiūrėčiau ir mano nuomone pėsčiųjų takas ten yra reikalingas, juk Batoro g. ten neturi savo tako. Pati gatvė irgi ne tokioje aplinkoje (prie pat niekiap neatskirto miesto greitkelio), kur įsivaizduoji tipines bendro judėjimo gatves.
Dėl dviračių tako irgi labiau klausimas ne ar Srovės gatvei jo reikia, o kur bus magistralinis takas link Naujos Vilnios. Matyt planuoja kitoje pusėje, bet aš žiūrėčiau toliau į ateitį ir geras tinklas turėtų turėti takus abejose gatvės pusėse. Galbūt šioje bus bendras takas kaip link Gariūnų. Nors net jei neplanuojamas pėsčiųjų srautas, geriau būtų atskiras takas ir siauras šaligatvis.
O jei kalba apie šaligatvį palei mokyklą, tai jo irgi reikia, nes žmonės ne tik juda, bet ir kartais stovi. Tiesiog reikėjo neprojektuoti perėjos ir pastatyti gyvenamosios zonos ženklą.
Paskutinis taisė themanual; 2020.05.14, 09:37.
Comment
-
Manau, kad gatvė tvarkoma ne dėl nežinia kada galimai ateityje statomos mokyklos o dėl dabar ten esančio Landsbergienės darželio, kuris kaip tik įsikūręs prie planuojamo parkingo.
Dviračių takas į Naująją Vilnią palei Stepono Batoro g. Iš viso nesąmonė, daug naudingiau būtų, kad ji tiestų per Belmontą - reljefas daug patogesnis, o ir takas galėtų būti naudojamas ne tik susisiekimui, bet ir rekreacijai. Važiavimas palei miesto autostrada joks malonumas, žinant tuo labiau, kad yra alternatyva.
- 2 patinka
Comment
-
Iš projekto aprašymo:
Vilniaus miesto savivaldybės bendrajame plane Srovės gatvėje yra numatytas E kategorijos dviračių takas
(pagrindinė – tarprajoninė trasa), kuris veda pro Belmontą link Naujosios Vilnios. Dviračių tako įrengimas yra
problematiškas dėl Srovės gatvės techninių parametrų ir labai mažų atstumų tarp privačių sklypų (užstatytoje
gatvės dalyje siekia vos 6-10 m). Vadovaujantis galiojančiu statybos techniniu reglamentu įrengti visą reikiamą
infrastruktūrą tokio pločio žemės juostoje nėra techninių galimybių.
Sutikčiau su mintimi daryti visą taką bendrame eisme, tačiau tas parkingas (kartu su kavinės) gan grėsmingai didelis, tai esamu siūlymu nėra blogai tas apvažiavimas. Nebent galvoti apie pasukimą kitu kampu, paliekant K+R stiliaus privažiavimus.
Tuo pačiu eismas sankryžoje bus reguliuojamas šviesoforais, su viena dalinai reguliuojama įvaža [1.2] , tad įsivaizduoju, kad minant taku nereiks laukti ties [2.1] (Srovės g.) - nebent padarys pilnai apsaugotą perėją (negalima per perėją, kol Batoro g. pagrindinis žalias)
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Atsitiktinumas per matyt labai dideles ambicijas, nes dauguma naujų dviračių takų jei ir neidealiai tai tikrai neblogai suprojektuoti, Širvintų g. projektas irgi atrodo ok.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jūs čia apie kažkokį kitą miestą kalbat, ar tie masiniai STR pažeidimai ir facepalm'iniai sprendimai pagal jūsų vertinimo skalę yra "jei neidealiai, tai tikrai neblogai"?
Blogų projektų būna net ir gilias keliavimo dviračiu tradicijas turinčiose šalyse (Olandijoje irgi), o bendram Europiniame kontekste Vilniaus nauji dviračių takai tikrai gerai žiūrisi. Rygoje, kur dviračiais kasdien važinėja turbūt tris kart daugiau žmonių, vienas naujausiai suprojektuotų takų atrodo šitaip:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jūs čia apie kažkokį kitą miestą kalbat, ar tie masiniai STR pažeidimai ir facepalm'iniai sprendimai pagal jūsų vertinimo skalę yra "jei neidealiai, tai tikrai neblogai"?
- 4 patinka
Comment
-
Kol meras savo rožinėje facebook realybėje saugoja medžius:
Remigijus Šimašius
Žirmūnai, Vilnius ·
Seni medžiai ir naujas dviračių takas gali gražiai draugauti ir draugauja!
Štai update'as iš Rinktinės dvirtakio klounados apie realią situaciją su augalijos saugojimu:
Kaip ir sakiau anksčiau, kad išsaugoti vieną medį VMS augmenijos saugotojai sunaikino 150 metrų nuostabių krūmų, kurie skyrė šaligatvį nuo gatvės. Dabar gi, kad išsaugoti vieną medį, sprendžiant pagal kuoliukus ir siūlą, bus sunaikintas kitas medis.
Taipogi, be šito vieno, dar 4 medžiams augmenijos saugotojai įvykdė labai sveiką ir naudingą medžiams procedūrą - šaknų nukapojimą iš abiejų pusių (apšvietimo stulpų laidai + dvirtakis).
Po tokio šaunaus darbo augmenijos ̶b̶u̶d̶e̶l̶i̶s̶ saugotojas užmigo darbo metų ir darbo vietoje.
Tuo metu namo gyventojai skubiai bandė persodint ir išgelbėti likusius krūmus nuo VMS augmenijos saugotojų.
O štai ir tas medis, dėl kurio buvo pastumtas takas ir pradėtas visos gatvės augmenijos genocidas. Nežinau kur ten kas pagal VMS buvo pastumta, bet pagal kuoliukus galima spręsti, kad šitas medis irgi bus "išgelbėtas".
- 6 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąYra feisbuke grupė "gelbėjam medžius", apsilankykite, jums ten patiks, rasite daug bendraminčių
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Dėkui, nesu didelis medžių fanas ir esu už jų pjovimą, kai to reikia, tiesiog stebina šitas siurrealistinis marazmas, kai VMS tvirtina, kad "Projektas pakoreguotas siekiant išsaugoti medžius", o realybėje išnaikinama bevek visa gatvės augmenija ir gyventojams tenka patiems bandyti išsaugoti nors likučius.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na tai ši žinutė ne jums tuomet ir skirta, o tiems kurie yra prieš bet kokį medžių pjovimą. Visa politika tuomet yra siurrealistinis marazmas, kai save pradedi pozicionuoti ne toje auditorijoje, kurioje iš tiesų esi. Nuvažiuokit per rinkimines kampanijas į kaimą pasiklausyti, kas žmonėms kalbama. Skirtingi žmonės, skirtingos problemos.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Neįsivaizduoju prie ko čia ta politika ir rinkiminės kampanijos kaimuose kalbant apie konkretų dviračių taką Vilniaus mieste ir apie VMS pareiškimą konkrečiu atveju, o paskui visiškos priešingybės darymą, bet okey, būtinai kada nors nuvažiuosiu į kaimą ir pasiklausysiu ką žmonės kalba...
Jeigu būtų sakę, kad medžių nebandysim išsaugoti ir iškart iškirstų, tai atsirastų, kas visaip stabdytų projektą, nes prieštarautų kažkokiai ten Orhuso konvencijai. Dabar projektas nesustabdytas ir vyksta toliau.
Ar tai yra 100% melas ir purvinas būdas išvengti projekto stabdymo ir dar papildomais darbais pavogti pinigų iš biudžeto? Manau kad ne ir yra x% nuoširdaus bandymo išsaugoti medžius, y% nenoro daryti sudėtingesnį projektą ir siaurinti gatvę, z% bandymas išvengti projekto stabdymo, s% bandymo įtikti gyventojams, p% bandymo įtikti medžių fanatikams, q% PR visiems kitiems, r% nesusiderinimo su rangovais kiek tuos medžius ir šaknis saugoti ir t.t.
Yra problemos, gerai kad pastebite, eskaluokite jas savivaldybei, jei neklauso - policijai, prokuratūrai, netgi organizuokite medžių gynėjų grupę kokiai nors akcijai (jiems prastai sekasi su realiais veiksmais). Viskas tame yra gerai ir sveikintina.
Nepaisant to neapleidžia nuojauta, jog jūsų žinučių vibe'as nėra tik nepasitenkinimo klaidomis projektavime ir įgyvendinime padarinys. Panašu, jog susikūrėt kažkokią sau religiją, kur viskas, kas mieste neidealu, yra blogai, o Šimašius turbūt pats velnias. Fair enough, bet aš jau žiovauju skaitydamas eilinį jūsų negatyvą ir nevaisingus bandymus konvertuoti forumo dalyvius į dabartinės administracijos nekentėjus.
Vėlgi, medžių gelbėtojų grupė praktiškai minta tokiomis žinutėmis ir Šimašius jau praktiškai pas juos antikristas, tai galbūt su tos masės pagalba netgi gautųsi nulipdyti naują kandidatą į merus
- 4 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nes tai yra politika per savivaldybės transliuojamą žinutę sugebat įžvelgti tiesą ir pamatyti ateitį kas nutiks šiems medžiams ir kad iš tiesų meluojama ir kad veltui saugo tuos medžius, bet kompleksinė priežastis kodėl tai daroma praeina pro jus kiaurai. Kodėl užtenka pastangų suprasti pirmą, bet ne antrą?
Jeigu būtų sakę, kad medžių nebandysim išsaugoti ir iškart iškirstų, tai atsirastų, kas visaip stabdytų projektą, nes prieštarautų kažkokiai ten Orhuso konvencijai. Dabar projektas nesustabdytas ir vyksta toliau.
Ar tai yra 100% melas ir purvinas būdas išvengti projekto stabdymo ir dar papildomais darbais pavogti pinigų iš biudžeto? Manau kad ne ir yra x% nuoširdaus bandymo išsaugoti medžius, y% nenoro daryti sudėtingesnį projektą ir siaurinti gatvę, z% bandymas išvengti projekto stabdymo, s% bandymo įtikti gyventojams, p% bandymo įtikti medžių fanatikams, q% PR visiems kitiems, r% nesusiderinimo su rangovais kiek tuos medžius ir šaknis saugoti ir t.t.
Yra problemos, gerai kad pastebite, eskaluokite jas savivaldybei, jei neklauso - policijai, prokuratūrai, netgi organizuokite medžių gynėjų grupę kokiai nors akcijai (jiems prastai sekasi su realiais veiksmais). Viskas tame yra gerai ir sveikintina.
Nepaisant to neapleidžia nuojauta, jog jūsų žinučių vibe'as nėra tik nepasitenkinimo klaidomis projektavime ir įgyvendinime padarinys. Panašu, jog susikūrėt kažkokią sau religiją, kur viskas, kas mieste neidealu, yra blogai, o Šimašius turbūt pats velnias. Fair enough, bet aš jau žiovauju skaitydamas eilinį jūsų negatyvą ir nevaisingus bandymus konvertuoti forumo dalyvius į dabartinės administracijos nekentėjus.
Vėlgi, medžių gelbėtojų grupė praktiškai minta tokiomis žinutėmis ir Šimašius jau praktiškai pas juos antikristas, tai galbūt su tos masės pagalba netgi gautųsi nulipdyti naują kandidatą į merus
- 1 patinka
Comment
-
Pusvalandžio trukmės commute dviračiu Amsterdame: ilgiausios tvoros palei pat dviračių takus; krūmai ir medžiai lendantys į taką; medžiai ir stulpai prie pat takų; ir taip siauri pėsčiųjų takai dar ir su kelio ženklų stulpais viduryje; automobilių parkavimo vietos tokios, kad įmanoma priparkuoti tik prie pat juostos, o dalis automobilių dėl to netgi išlenda ant dviračių juostų; kai kurių takų danga iš senų iškrypusių plytelių ir bala žino kada tvarkyta paskutinį kartą; šuliniai (kai kurie ir įdubę) viduryje tako; pervažų žymėjimas tako viduje ir t.t.
Kompetencijos nulis, bet takai yra, yra ir dviratininkai. Aišku kai yra kompetencija, tai galima padaryti dar geriau, taip pat galima teisėtai išsireikalauti iš rangovo, kad būtų laikomasi projekto ir pan. Bet takai tiesiami ne tam, kad pademonstruoti šimtaprocentinę kompetenciją ir patenkinti perfekcionistų poreikius.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNeturiu jokios intencijos kažko į kažką konvertuoti ir visada džiaugiuos, kai VMS daro kažką gerai ir tvarkingai, problema tik tame, kad tai būna labai retai.
Comment
-
Galim sakyt, kad šaligatviai ir takų danga kokybiška, bet ne dviračių takai. Ties troleibusų parku ir Laisvės pr./Rygos g. stotele dviračių takas kelių metrų atstume yra aukščiau už šaligatvį, pastarojoje vietoje net ties tako vingiu – pavojinga; Viršuliškių skg. įvažiavimai į kiemus kloti trinkelėmis, projekte nesuprojektuoti punktyrai – jų ir nėra, o pusė stulpų (jau po taisymų) visiškai per arti, kai kur tech. šaligatvis beveik tokio pat pločio, kaip vietomis per siauras šaligatvis; Šešuolių g./Justiniškių g. sankryžos saugumo salelėje – pačiame take – paliktas troleibusų stulpas; žmonės skundėsi FB, kad per silpnas tako apšvietimas Justiniškių g. nuo Šešuolių g. šiaurės kryptimi (Viršuliškės vos už metro, tik kitoje kelio pusėje) – „Vilnius juda” žadėjo įrengti papildomą apšvietimą, bet dar pažiūrėsim ar bus, šakas ten apgenėjo taip blogai, kad paprašius po to iš naujo pergenėjo (vistiek ne iki galo tvarkingai); Laisvės pr. ties kai kuriais įvažiavimais į kiemus paliktos senos plytelės (nors negerantuoju, kad ne už Viršuliškių ribos); visi takai viename lygyje su šaligatviu ir visi minimalaus pločio, nors Laisvės pr. magistralinis takas ir turėjo būti platesnis pagal STR ir prognozuojamus srautus; Justiniškių g. ties „Martonas” ar „Neste” išvažiavimų iš teritorijų takai nusileidžia iki automobilių kelio lygio.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment