Nuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Linkmenų dviračių takas:
Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:
Sekančią dieną jau atsirado kitokio stiliaus ir didesni dviratukai, šiek tiek kitose vietose:
Šita istorija su dviratukais turbūt daug ką pasako...
Kirtus Žalgirio gatvę Linkmenų gatvėj dviračių tako nėra, daugelis toliau važiuos gatve ar šaligatviu kuris ten siauras, tik vienas kitas gal pasivažinės kažkokiom apylankom, laisvalaikiu.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė milashius Rodyti pranešimąNuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
Dar įdomus sprendimas tai „salelei” tarp dviračių tako ir sankryžos kampo. Dabar įgyvdeninamame projekte yra pakeltas status bortas tarp dviračių tako ir to sanryžos kampo iškloto plytelėmis (matosi pastarojo nuotraukoje). Nežinau gerai ar blogai, nors aišku, kampo saugiai nebenukirsi darant posūkį bei neaišku ar pavyks sklandžiai vandeniui nubėgti. Užtat kitoje kelio pusėje ir įstrižai kitoje sankryžos pusėje ten neiškyla bortai. Mažų mažiausiai turėtų būti visur vienodai. Seniau nutiestas takas:
Parašė dondc Rodyti pranešimą
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąLinkmenų dviračių takas:
Edd, ar neužklaustum per Tvarkau miestą?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė milashius Rodyti pranešimąNuo Sietyno g. pusės šaligatviu įvažiuoti į Pilaitės pr. dvirtakį dabar nepatogu, perklojo bortus, panaikino nuovažą. Reikia lįsti į kelią. Kažin čia pagal projektą?
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąLinkmenų dviračių takas:
Vaikščiodamas pastebėjau kad dviračių taku atvažiuoja autobusiukas, iš jo išlipa darbininkai ir kažą dažo, pažiūrėjau kad raudona spalva uždažo ant tako nupieštus dviratukus:
Sekančią dieną jau atsirado kitokio stiliaus ir didesni dviratukai, šiek tiek kitose vietose:
Kitas pastebėjimas, kad tako nelygumai ypač pastebimi dešinėje pusėje, važiuojant nuo Žalgirio link Konstitucijos. Dar įdomiau, kad jie sutampa su toje pačioje pusėje aiškiai matomu asfaltavimo segmentu (ar kaip tai pavadinti), einančių išilgai visame take. Gal suprantantys apie asfaltavimą gali daugiau pakomentuoti, kaip taip atsitinka? Netinkamas kiekis asfalto ar nepakankamas spaudimas nuo volo?
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąas nesuprantu kodel taip nyku ir nra nei vieno medelio? ar zoles?
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Penkių metų senumo projektas, Antonas minėjo, jog dabar darytų kitaip (su medžiais ir krūmais). Gal kai kuriose vietose pasodins ką nors per medelių sodinimo akcijas... Dabar svarbiausia, kad sutvarkytų tą banguotumą
Comment
-
As vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs vis dar bandau suprasti kodel dviraciu takai yra taip tiesiami - dvipiusis takas vienoje gatves puseje. Turbut niekur kitur tokiu sprendimu neesu mates. Kokia cia priezastis taip daryti? Kodel nedaro taip kaip kitose salyse - NL, DK, DE, SE, ar netgi kaip musu Gedimino prospekte kur dviraciu takai atskirti veda i viena puse kartu su automobiliu srautu?
Olandijoje dviejų juostų gatvė greičiausiai turėtų vienpusius takus (tiesa, pati gatvė ir eismas joje kitaip atrodytų), bet pas mus gerai, kad jie dvipusiai dėl daugybės priežasčių. Vienpusiai takai prie pat automobilių srauto su mūsų eismo kultūra ir labiau pavojingi ir nemalonūs dviratininkams dėl greičio limitų nesilaikymo ir atsirandančio didelio greičių skirtumo; patys dviratininkai vis dar būna sugalvoja važiuoti prieš eismą kokiam nors Gedimino pr.; po lietaus didesnė tikimybė būti aptaškytam dviračių juostoje; be aukšto bordiūro juostas, ar žemu bordiūru atskirtą taką lengviau užparkuoti.
Galima bandyti argumentuoti, jog tai ne dviračių tako problema, o reikia lėtinti/kontroliuoti eismo greitį gatvėse, kontroliuoti parkavimąsi; vairuotojus pratinti prie dviračių eismo greičiausia būtent kai jie kuo labiau įtraukti į bendrą eismą, BET kaip pratinsi, kai dviratininkų dar palyginus nedaug, o būtent dvipusiai nuo gatvės eismo atskirti takai geriausiai pritraukia naujus dviratininkus? Kaip sukontroliuosi pažeidimus, kai jų dėl žemos kultūros yra daugybė visam mieste? Vėlgi tai ne tako problemos, bet jos geriausiai sprendžiamos tos pačios infrastruktūros pagalba ir tokiu principu labiausiai vadovaujasi tie patys olandai.
Beje youtube yra ne vienas video, kur olandai kritikuoja nepakankamai atskirtus vienpusius dviračių takus Kopenhagoje. Pamatę kaip vyksta automobilių eismas Linkmenų gatvėje taip pat kritikuotų ir ten įrengtus vienpusius dviračių takus/juostas gatvėje.
Nepamirškit, jog dviračių infrastruktūra Vilniuje kuriama ne tam, kad įtikti jau dešimt metų Vilniaus gatvėmis tarp automobilių drąsiai važinėjančiam dviratininkui, ar iš emigracijos/studijų Kopenhagoje grįžusiam naujai iškeptam dviračių entuziastui su dideliu noru pademonstruoti savo lygias teises eisme prieš Lietuvos automobilių vairuotojus.Paskutinis taisė themanual; 2020.05.12, 14:46.
- 10 patinka
Comment
-
Su tokiu požiūriu tik įbetonuojamas požiūris į dviratininkus kaip į žemesnę rasę, kurių vieta super saugiai ant šaligatvio. Nes gi tik maži vaikai važinėja dviratukais. Įtariu Linkmenų gatvėj bus tas pats rezultatas kaip Santaros gatvėje. Dviratininkai važiuoja kaip jiems patogu, pėstieji irgi eina kaip jiems patogu. Infrastruktūra gražiai atrodo fotkėje, bet realybėje liūdesiukas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu tokiu požiūriu tik įbetonuojamas požiūris į dviratininkus kaip į žemesnę rasę, kurių vieta super saugiai ant šaligatvio. Nes gi tik maži vaikai važinėja dviratukais. Įtariu Linkmenų gatvėj bus tas pats rezultatas kaip Santaros gatvėje. Dviratininkai važiuoja kaip jiems patogu, pėstieji irgi eina kaip jiems patogu. Infrastruktūra gražiai atrodo fotkėje, bet realybėje liūdesiukas.
Dauguma olandų nedrįstų važiuoti Vilniaus gatvėmis šalia automobilių, net jeigu visur būtų dviračių juostos. Tie patys drąsūs danai mindami dviračių juosta 4-6 eismo juostų kelyje yra tokie tik dėl to, kad pasitiki automobilių vairuotojų gebėjimais. Čia gaunas toks užburtas ratas, jeigu nori iškart daug dviratininkų ir jų dalyvavimo bendram eisme su automobiliais, bet tai skatinanti infrastruktūra būtų vežimo statymas prieš arklį. Pirma turi daugėti masinių dviratininkų, kurie yra tiesiog paprasti žmonės keliaujantys į darbą ar pavakarieniauti. Statistinis žmogus tikrai nenorės važiuoti šalia automobilių lietuviškame eisme ir tu jo nepriversi to daryti.
Aš asmeniškai norėčiau daugiau gatvių paversti į lėto eismo ir jose įrengti dviračių juostas ir nedaryti visur atskirtų dviratinių magistralių, kur tai nėra būtina. Bet manau pirma saugūs takai ir kiti sprendimai (tas pats senamiesčio/centro pavertimas saugia erdve dviratininkams realiai, o ne tik ant popieriaus) turi padėti užauginti didesnį kiekį keliaujančių dviračiais (bus dar didesnis poreikis takams, ypač kur mažiau vietos, o masiškumas psichologiškai plės judėjimo dviračiu ribas), tuo pačiu vairuotojai dar labiau pripras matyti dviračius (nes net ir su dabartiniais takais yra susikertančių vietų), o jau tuomet bus galima pagalvoti apie tokių gatvių kaip Kalvarijų, Pylimo ir kitų juosančių senamiestį humanizavimą ir minimaliai atskirtų dviračių juostų įrengimą šalia kito transporto.
- 5 patinka
Comment
-
"Lietuviškas eismas" nėra įbetonuota duotybė ir gerokai pasikeitė nuo dutūkstantųjų kai dviratininkas ne ant šaligatvio iškart būdavo nupypinamas. Matydamas progresą kaip tik bijau, kad su dabartine takų tendencija bus atskiriami dviratininkai nuo automobilių ir pasiektas progresas bus prarastas.
Vairuotojams reikia ne "matyti" dviračius, o įprasti prie jų dinamikos ir gabaritų važiuojant kartu. Statistinis žmogus dažniausiai yra ir vairuotojas. Kol pats nemins gatve, tol ir pats žiūrės į dviračius gatvėje kaip į priešus. Laikant teises reiktų pridėt papildomą egzaminą - su dviračiu prasukt miesto gatvėm kelis kilometrus.
Beje, Kalvarijų viena iš tų gatvių, kuriose balsuočiau už atskirtus dvirtakius Šlykšti gatvė asmeniškai. Visada renkuose Apkasų/Rinktinės arba išvis palei upę. Palyginimui Linkmenų gatvėje niekad nesijaučiau nesaugiai mindamas gatve
Comment
-
Paskelbtas viešasis pirkimas Žalgirio g. dviračių takui nuo Linkmenų iki Tuskulėnų g.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-618489
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąJeigu turit omeny automobilių vairuotojų požiūrį, tai jis toks jau yra ir labiau įbetonuoti nelabai ir gausis. O dviratininkų požiūris nelabai svarbus, nes jų daug ir nėra, o daug nėra, nes dauguma nenori važiuoti gatvėmis šalia lakstančių automobilių, o takų nėra.
Dauguma olandų nedrįstų važiuoti Vilniaus gatvėmis šalia automobilių, net jeigu visur būtų dviračių juostos. Tie patys drąsūs danai mindami dviračių juosta 4-6 eismo juostų kelyje yra tokie tik dėl to, kad pasitiki automobilių vairuotojų gebėjimais. Čia gaunas toks užburtas ratas, jeigu nori iškart daug dviratininkų ir jų dalyvavimo bendram eisme su automobiliais, bet tai skatinanti infrastruktūra būtų vežimo statymas prieš arklį. Pirma turi daugėti masinių dviratininkų, kurie yra tiesiog paprasti žmonės keliaujantys į darbą ar pavakarieniauti. Statistinis žmogus tikrai nenorės važiuoti šalia automobilių lietuviškame eisme ir tu jo nepriversi to daryti.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPaskelbtas viešasis pirkimas Žalgirio g. dviračių takui nuo Linkmenų iki Tuskulėnų g.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-618489
https://www.lrvalstybe.lt/viesieji-p...kmenu-gatves-2
Comment
Comment