Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Toks žymėjimas naudojamas ir kitose šalyse. Aš jo naudą matau ne tiek tame, kad dviračiai sulėtintų greitį, o kad pėstieji susivoktų apsidairyti. Ypač kai šaligatvis stačiu kampu kerta intensyviai naudojamą dviračių taką. Takai raudono asfalto, bet viename lygyje, tamsiu paros metu kontrastas sumažėjęs. Kirsdamas dviračių taką link Vingio parko tilto (ties Treniotos g.) pats esu porą kartų užsigalvojęs ir iššokęs tiesiai prieš dviratį.Paskutinis taisė kutas; 2020.02.21, 18:07.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAtsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Sunku pasakyti ar tai galima būtų pavadinti KET pažeidimu. Pagal KET, pėsčiųjų perėjos yra tik ten, kur yra perėjos ženklai. Jeigu yra tik horizontalus ženklinimas, tai neatitinka pėsčiųjų perėjos apibrėžimo.
Kažkaip kitur prie žymiai intensyvesnio eismo pėstiesiems nereikia jokių perėjų ir visi eina kur nori ir niekas ant nieko nepyksta. Galiu tik pasidžiaugti, jog žmonės šitoje vietoje bent Vilniuje kultūrinasi sparčiau už taisykles, nes retai besutiksi žmogų einantį dviračių taku arba bent kad pamatęs dviratininką nepasitrauktų, taip pat kirsdami taką dauguma jau apsižvalgo. Ir patys dviratininkai nuolankesni, bent toks įspūdis, kad mažiau rėkia ant pėsčiųjų ir skambutį naudoja tik kai tikrai reikia, o nebe iš principo. Toks man įspūdis susidarė, gal kiti ir kitokios nuomonėsMorning rush hour on Jaarbeursplein in Utrecht, close to the central railway station. Filmed from 7:55 to 8:15 am, just as it got light in January 2020. More...
Comment
-
Į paviršių lenda Algirdo g. dviračių tako techninis projektas. Turbūt bus greitai išduotas leidimas...
Ištrauka iš maps.vilnius.lt. Atsižvelgta į daug pastabų, pavyzdžiui, siaurinamos gatvės ties perėjomis ne tik Algirdo g., bet ir gretutinėse gatvėse. Taip pat priderinta prie Naugarduko g. tako sprendinių.
O čia permatoma palyginimui su esančia infra:
Paskutinis taisė Creatium; 2020.02.29, 20:44.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮ paviršių lenda Algirdo g. dviračių tako techninis projektas. Turbūt bus greitai išduotas leidimas...
Ištrauka iš maps.vilnius.lt. Atsižvelgta į daug pastabų, pavyzdžiui, siaurinamos gatvės ties perėjomis ne tik Algirdo g., bet ir gretutinėse gatvėse. Taip pat priderinta prie Naugarduko g. tako sprendinių.
Ant viaduko virš bėgių labai nefainai atrodo trinkelės. Jei jau netelpa atskiri takai, tai galėjo daryti bendrą dviračių ir pėsčiųjų asflatuotą taką. Nors tai, jau kitas projektas.
Neaišku kokio detalumo pateikiamas vizualus projektas žemėlapyje, bet jeigu bus taip, kaip rodoma, tai pusėje trasos nebus skersinių bortų, pusėje – bortai. Gal Antonas užbėgs įvykiams už akių, jei skaito šį forumą, ir pasiūlys nebedėt jokių bortų. Tą pavyko padaryti kažkuriame projekte.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Na centro (rytų) kryptimi, tai nelabai priderino naujus prendinius prie esamos situacijos – nusikerta esama dviračių juosta, o naujos nesuprojektuoti tie keli metrai. Teks ne itin saugiai išlindinėt iš priparkuotų mašinų ir užlysti prieš važiuojančias. Nuo centro (vakarų kryptmi) perprojektuotos esamos juostos abipus sankryžos.
Kaip buvo pastebėta FB, tai tie dviračių tako nuvedimai į šaligatvius nėra geras dalykas. Bet dabar tai jau yra didžiausias projekto minusas, o tai yra laaabai gerai, kad nėra didesnių fintų
---
Po to tu kalbi apie kitą projektą - Dariaus ir Girėno g. taką. Skersinių bortų jame nematau. Takas nutrūksta tik ties šviesoforais reguliuojamomis perėjomis. Na, žemėlapyje taip pavaizduota, kad bortų gali būt, o gali ir nebūt. Tiesiog visi plotai turi juodą kraštinę, tai kur baigiasi, ten ir juoda.
Comment
-
Pagal asignavimus panašu, kad čia 2021-2022m. numatomos statybos.
Nelabai dar suprantu to 3M01 kodo, spėju čia ES finansavimas? Lyg ir iššūkis jas pasisavinti.
Mat vien iš savivaldybės lėšų strateginiame plane nepanašu, kad daug didžiųjų takų užbaigs iki 2022m.
Pavardinsiu preliminarų savivaldybės lėšų asignavimų projektą (dalį), gal po 1mln gana tiems takams ir kitai infrastruktūrai įgyvendinti?
Pėsčiųjų - dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje
2021-2022m (1.1mln)
Kompleksinis gyvenamojo rajono kvartalo Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų gatvių trikampyje viešosios infrastruktūros atnaujinimas
2020-2022m. (1.1mln)
Susisiekimo optimizavimas pagal darnaus judumo principus Šeškinės daugiafunkcio komplekso prieigose, įrengiant tam tinkamą infrastruktūrą su inžinerinėmis komunikacijomis
2021-2022m. (1.7mln)
Dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Algirdo, V. Mykolaičio-Putino, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Pietinėje tikslinėje teritorijoje
2021-2022m. (1mln.)Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.01, 11:09.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Juosta centro kryptimi nenusikerta, nes jos ten nėra. Centro kryptimi vyksta judėjimas bendrame sraute. Juosta yra tik priešinga kryptimi. Projektas taip ir priderintas.
Kaip buvo pastebėta FB, tai tie dviračių tako nuvedimai į šaligatvius nėra geras dalykas. Bet dabar tai jau yra didžiausias projekto minusas, o tai yra laaabai gerai, kad nėra didesnių fintų
---
Po to tu kalbi apie kitą projektą - Dariaus ir Girėno g. taką. Skersinių bortų jame nematau. Takas nutrūksta tik ties šviesoforais reguliuojamomis perėjomis. Na, žemėlapyje taip pavaizduota, kad bortų gali būt, o gali ir nebūt. Tiesiog visi plotai turi juodą kraštinę, tai kur baigiasi, ten ir juoda.
Dėl to kito projekto virš geležinkelio bėgių ant pačio viaduko, tai panašu kaltas pats žemėlapis. Senas projektas uždengia naujai, kuriamą. Turėtų būti atvirščiai. Visgi viskas gerai bus su tuo viaduku, projektuoja irgi asfaltą:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
1-as pranešimas iš 3-jų.
Justiniškių g., dėl kiaulių vairuotojų, atsirado kuoliukai pagal STR per arti dviračių tako:
Viršuliškių skg. takas pilnai baigtas, antrame įvažiavime įrengtos trinkelės. Pietų kryptimi:
Šiaurės kryptimi:
Po pranešimo dėl per arti sumontuoto stulpo – išimta ta pati plytelė, apsukta ir perbetonuotas stulpas. Nors, turbūt, vistiek nebus reikalaujamo pusės metro (plytelės ten didesnės):
Pilaitės pr. Skydas darbo pabaigos neskelbia, bet rašo „Rangos darbai 2019 II ketv.”:
Didžioji dalis stulpų visiškai prie pat dviračių tako. Visiškai joks STR negalioja. Darbai bus priimti, vietoj to, kad lieptų perstumt visus brangiai sudėtus stulpus į tech. šaligatvio vidurį. Jau nekalbant, kad buvo susimauta ir, per klaidą nesužiūrėjus, į viešuosius pirkimus išleistas supraprastintas brėžinys su parašais, su brėžinyje esančiais nebenuskembtais, bet vejos bortais, nors PP nagrinėjimo metu patvirtinti nusklembti bortai:
Vaizdas atgal link Laisvės pr.:
Link Spaudos g.:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
2-as pranešimas iš 3-jų.
Neries senvagės takas
1. Nuo Kuro aparatūros sankryžos, Ozo g. kryptimi pro „Lidl”:
2.
3. Takas dešinėje pakilęs – nesuvestas su asfaltu. Bortas šioje pusėje yra, o už įvažiavimo – vienintelėje vietoje visame projekte – borto nėra:
4. Stulpas ne pagal STR visiškai per arti. Geriau jį nupjautų visai, nes daug kur mieste neįrengia ženklų ties kiekvienu nusukimu į kiemus:
5.
6. Čia dar vykstant darbams, pačioje projekto pradžioje, buvo informuota savivaldybė, kad paprašytų neįrenginėti bortų. Visgi bus jie nuo Ozo g. iki pat Konstitucijos pr. Bortas dešinėje nesuvestas, manau, viršytas leistinas aukštis 2 cm. Kelio ženklas žinoma ant atskiro stulpo, bet ne ant apšvietimo atramos:
7. Naujas ženklinimas kieme: „Pėsčiųjų pervaža” gal būtų galima pavadinti:
8.
9. Vaizdas atgal:
10.
11.
12. Vaizdas atgal:
13.
14. Vaizdas atgal:
15.
16.
17. Į priekį link Geležinio Vilko g.:
18.
19.
20.
21.
22.
23. Tolumoje irgi tiesiami takai. Iškart virš vandens nuotraukoje:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 10 patinka
Comment
-
3-as pranešimas iš 3-jų.
24.
25. Sienutė iš akmenų prie vandens. Laiptai link tvenkinio:
26.
27. Vaizdas atgal:
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34. Vaizdas atgal:
35.
36.
37.
38.
39.
40. Pilonas irgi per arti tako, ne pagal STR. Savivaldybe, gal jį patrauksit?
41.
42.
43.
44.
45. Štai ir dviratininkai tolumoje, kad nieks nesakytų, kad nebuvo.
46.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 9 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Puikios nuotraukos, labai išsamiai parodo VMS klounų neveiksnumą ir melą. Praėjo jau 36 dienos nuo Rusijos propagandonų lygio PR'o, kai į šią vietą atvežė statybininkus porai valandų tiesiog pasifotkinti, kad galėtų parašyt post'ą facebook'ė apie tai, kad darbai verda...
Šnipiškių seniūnija
27 January ·
Baigiama rekonstruoti Linkmenų gatvės atkarpa įrengiant dviračių taką,šaligatvį ir apšvietimą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė GinthusPlytelė 50cm, tai gal ten kokio centimetro gali ir trūkti - manau nebūsim ant tiek smulkmeniški.
O kaip ten su borteliais galėjo nutikti? Kas kada ir kokioje stadijoje galėjo pasirašyti ne tuos brėžinius? Kažkaip sunkiai įtikina.
Žiūriu į nuotraukas ir mąstau ar ne gali būti taip, kad el. stulpai sudėti anksčiau ir jie dabar tiesdami naujus takus tiesiog nori sutauptyti ar tingi patraukti el. stulpus, kaip priklauso projekte? Ten kur prie pat Laisvės pr. dar nepradėti darbai, ten stulpai nauji, bet, kaip suprantu, juk įdėti seniau, prieš pradedant visą šitą dviračių takų tiesimo projektą.
Jei taip, tai labai noriu, kad savivaldybė su keliu prispaustų jų kaklus prie tiesiamų šaligatvių...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Ačiū už fotoreportažą, 15-25 nustebino. Lyg ir spalį/lapkritį dar nemačiau, kad būtų perkastas Senvagės slėnis. Suteikia vilčių, kad šią vasarą jau bus įmanoma pravažiuoti gamtiškesne trasos dalimi link Neries.Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.02, 21:28.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
O jei rimčiau, tai kai nežinai kam pritaikyti viešąją erdvę, piešk ratą - niekad neprašausi.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Rašė oficialus savivaldybės asmuo, bet nežinau ar oficialiai, ar privačiai, tai neminėsiu vardų. Gruodžio 23 d. užklausiau ar negalima takų atitraukti toliau nuo stulpų ir pakeisti bortų, atsakyta tik dėl bortų: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa [čia nuo Senojo Pilaitės pr. iki Spaudos g.] ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”
Žiūriu į nuotraukas ir mąstau ar ne gali būti taip, kad el. stulpai sudėti anksčiau ir jie dabar tiesdami naujus takus tiesiog nori sutauptyti ar tingi patraukti el. stulpus, kaip priklauso projekte? Ten kur prie pat Laisvės pr. dar nepradėti darbai, ten stulpai nauji, bet, kaip suprantu, juk įdėti seniau, prieš pradedant visą šitą dviračių takų tiesimo projektą.
Šiauliuose buvo keista dviračių tako trasa statybos metu, dėl inžinerinių tinklų. Čia yra nenoras dirbti savo darbo... Labai gaila...
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nesąmonė. Darai projekto A laidą ir keiti tuos bortus, juk ne į kitą gatvės pusę perkelia dviračių taką.
Šiauliuose buvo keista dviračių tako trasa statybos metu, dėl inžinerinių tinklų. Čia yra nenoras dirbti savo darbo... Labai gaila...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aha, o kaip prieš biudžetą po to aiškintis, kodėl prireikė mokėti du kartus už tą patį? Ai čia pražiopsojom?
Comment
Comment