Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Bet kas čia būtų geriau už tas tepliones. Ta prasme suvingiuotų taką 90 laipsnių kampais ir uždėtų barjerus, jeigu taip jau trūksta saugumo. Aišku tai irgi būtų absurdas bet bent jau funkcionalus ir aš lieku prie numonės, kad ten išvis nieko nereikia. Atsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas
    Nesutikčiau, kad bet kas. Pvz paprastas gulintis policininkas būtų blogiau nei nieko. Jei važiuoji greitai - per tokią kliūtį norisi peršokt. Peršokdamas koncentruojiesi į kliūtį, o ne į aplinką ir dar didesnė tikimybė numušt pėstįjį.

    Comment


      Toks žymėjimas naudojamas ir kitose šalyse. Aš jo naudą matau ne tiek tame, kad dviračiai sulėtintų greitį, o kad pėstieji susivoktų apsidairyti. Ypač kai šaligatvis stačiu kampu kerta intensyviai naudojamą dviračių taką. Takai raudono asfalto, bet viename lygyje, tamsiu paros metu kontrastas sumažėjęs. Kirsdamas dviračių taką link Vingio parko tilto (ties Treniotos g.) pats esu porą kartų užsigalvojęs ir iššokęs tiesiai prieš dviratį.
      Paskutinis taisė kutas; 2020.02.21, 18:07.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Atsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas
        Sunku pasakyti ar tai galima būtų pavadinti KET pažeidimu. Pagal KET, pėsčiųjų perėjos yra tik ten, kur yra perėjos ženklai. Jeigu yra tik horizontalus ženklinimas, tai neatitinka pėsčiųjų perėjos apibrėžimo.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Sunku pasakyti ar tai galima būtų pavadinti KET pažeidimu. Pagal KET, pėsčiųjų perėjos yra tik ten, kur yra perėjos ženklai. Jeigu yra tik horizontalus ženklinimas, tai neatitinka pėsčiųjų perėjos apibrėžimo.
          Ginthus minėjo, kad gali būti ir nežymėta. Aišku teisybės dėlei suprantu kaip tokie absurdiški papaišymai išvysta dienos šviesą Lietuvoje, kur už realų saugumą ir racionalumą visados svarbiau bus teisinė pirmenybė ir menamas saugumas; bet man asmeniškai vis tiek labai pikta tiek kaip pėsčiajam, tiek kaip dviratininkui, kad esam vos ne už idiotus laikomi

          Kažkaip kitur prie žymiai intensyvesnio eismo pėstiesiems nereikia jokių perėjų ir visi eina kur nori ir niekas ant nieko nepyksta. Galiu tik pasidžiaugti, jog žmonės šitoje vietoje bent Vilniuje kultūrinasi sparčiau už taisykles, nes retai besutiksi žmogų einantį dviračių taku arba bent kad pamatęs dviratininką nepasitrauktų, taip pat kirsdami taką dauguma jau apsižvalgo. Ir patys dviratininkai nuolankesni, bent toks įspūdis, kad mažiau rėkia ant pėsčiųjų ir skambutį naudoja tik kai tikrai reikia, o nebe iš principo. Toks man įspūdis susidarė, gal kiti ir kitokios nuomonės
           

          Comment


            Į paviršių lenda Algirdo g. dviračių tako techninis projektas. Turbūt bus greitai išduotas leidimas...

            Ištrauka iš maps.vilnius.lt. Atsižvelgta į daug pastabų, pavyzdžiui, siaurinamos gatvės ties perėjomis ne tik Algirdo g., bet ir gretutinėse gatvėse. Taip pat priderinta prie Naugarduko g. tako sprendinių.

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	115,2 kB ID:	1786383

            O čia permatoma palyginimui su esančia infra:

            Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	94
Size:	446,2 kB
ID:	1786384
            Paskutinis taisė Creatium; 2020.02.29, 20:44.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Į paviršių lenda Algirdo g. dviračių tako techninis projektas. Turbūt bus greitai išduotas leidimas...

              Ištrauka iš maps.vilnius.lt. Atsižvelgta į daug pastabų, pavyzdžiui, siaurinamos gatvės ties perėjomis ne tik Algirdo g., bet ir gretutinėse gatvėse. Taip pat priderinta prie Naugarduko g. tako sprendinių.
              Na centro (rytų) kryptimi, tai nelabai priderino naujus prendinius prie esamos situacijos – nusikerta esama dviračių juosta, o naujos nesuprojektuoti tie keli metrai. Teks ne itin saugiai išlindinėt iš priparkuotų mašinų ir užlysti prieš važiuojančias. Nuo centro (vakarų kryptmi) perprojektuotos esamos juostos abipus sankryžos.

              Ant viaduko virš bėgių labai nefainai atrodo trinkelės. Jei jau netelpa atskiri takai, tai galėjo daryti bendrą dviračių ir pėsčiųjų asflatuotą taką. Nors tai, jau kitas projektas.

              Neaišku kokio detalumo pateikiamas vizualus projektas žemėlapyje, bet jeigu bus taip, kaip rodoma, tai pusėje trasos nebus skersinių bortų, pusėje – bortai. Gal Antonas užbėgs įvykiams už akių, jei skaito šį forumą, ir pasiūlys nebedėt jokių bortų. Tą pavyko padaryti kažkuriame projekte.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Na centro (rytų) kryptimi, tai nelabai priderino naujus prendinius prie esamos situacijos – nusikerta esama dviračių juosta, o naujos nesuprojektuoti tie keli metrai. Teks ne itin saugiai išlindinėt iš priparkuotų mašinų ir užlysti prieš važiuojančias. Nuo centro (vakarų kryptmi) perprojektuotos esamos juostos abipus sankryžos.
                Juosta centro kryptimi nenusikerta, nes jos ten nėra. Centro kryptimi vyksta judėjimas bendrame sraute. Juosta yra tik priešinga kryptimi. Projektas taip ir priderintas.

                Kaip buvo pastebėta FB, tai tie dviračių tako nuvedimai į šaligatvius nėra geras dalykas. Bet dabar tai jau yra didžiausias projekto minusas, o tai yra laaabai gerai, kad nėra didesnių fintų

                ---

                Po to tu kalbi apie kitą projektą - Dariaus ir Girėno g. taką. Skersinių bortų jame nematau. Takas nutrūksta tik ties šviesoforais reguliuojamomis perėjomis. Na, žemėlapyje taip pavaizduota, kad bortų gali būt, o gali ir nebūt. Tiesiog visi plotai turi juodą kraštinę, tai kur baigiasi, ten ir juoda.

                Comment


                  Pagal asignavimus panašu, kad čia 2021-2022m. numatomos statybos.

                  Nelabai dar suprantu to 3M01 kodo, spėju čia ES finansavimas? Lyg ir iššūkis jas pasisavinti.

                  Mat vien iš savivaldybės lėšų strateginiame plane nepanašu, kad daug didžiųjų takų užbaigs iki 2022m.

                  Pavardinsiu preliminarų savivaldybės lėšų asignavimų projektą (dalį), gal po 1mln gana tiems takams ir kitai infrastruktūrai įgyvendinti?

                  Pėsčiųjų - dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje
                  2021-2022m (1.1mln)

                  Kompleksinis gyvenamojo rajono kvartalo Žirmūnų, Minties, Tuskulėnų gatvių trikampyje viešosios infrastruktūros atnaujinimas
                  2020-2022m. (1.1mln)

                  Susisiekimo optimizavimas pagal darnaus judumo principus Šeškinės daugiafunkcio komplekso prieigose, įrengiant tam tinkamą infrastruktūrą su inžinerinėmis komunikacijomis
                  2021-2022m. (1.7mln)

                  Dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Algirdo, V. Mykolaičio-Putino, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Pietinėje tikslinėje teritorijoje
                  2021-2022m. (1mln.)
                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.01, 11:09.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Šitie takai berods tikrai su ES pinigais, tad tos lėšos yra tik dalis visų lėšų, pvz., iki 30%.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Juosta centro kryptimi nenusikerta, nes jos ten nėra. Centro kryptimi vyksta judėjimas bendrame sraute. Juosta yra tik priešinga kryptimi. Projektas taip ir priderintas.

                      Kaip buvo pastebėta FB, tai tie dviračių tako nuvedimai į šaligatvius nėra geras dalykas. Bet dabar tai jau yra didžiausias projekto minusas, o tai yra laaabai gerai, kad nėra didesnių fintų

                      ---

                      Po to tu kalbi apie kitą projektą - Dariaus ir Girėno g. taką. Skersinių bortų jame nematau. Takas nutrūksta tik ties šviesoforais reguliuojamomis perėjomis. Na, žemėlapyje taip pavaizduota, kad bortų gali būt, o gali ir nebūt. Tiesiog visi plotai turi juodą kraštinę, tai kur baigiasi, ten ir juoda.
                      Taip, suklydau, neužfiksavau, kad juosta centro kryptimi tęsiasi tik iki Švitrigailos g. Dar tos keliametrinės „juostelės” išmušė iš vėžių

                      Click image for larger version

Name:	algirdo_dzi.jpg
Views:	115
Size:	154,1 kB
ID:	1786450


                      Dėl to kito projekto virš geležinkelio bėgių ant pačio viaduko, tai panašu kaltas pats žemėlapis. Senas projektas uždengia naujai, kuriamą. Turėtų būti atvirščiai. Visgi viskas gerai bus su tuo viaduku, projektuoja irgi asfaltą:

                      Click image for larger version

Name:	mapsai.jpg
Views:	109
Size:	189,7 kB
ID:	1786451
                      ​​​​​​​
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        1-as pranešimas iš 3-jų.

                        Justiniškių g., dėl kiaulių vairuotojų, atsirado kuoliukai pagal STR per arti dviračių tako:

                        Click image for larger version

Name:	20200227_134443.jpg
Views:	116
Size:	232,8 kB
ID:	1786740

                        Click image for larger version

Name:	20200227_134519.jpg
Views:	111
Size:	229,1 kB
ID:	1786741

                        Viršuliškių skg. takas pilnai baigtas, antrame įvažiavime įrengtos trinkelės. Pietų kryptimi:

                        Click image for larger version

Name:	20200302_151135.jpg
Views:	115
Size:	199,6 kB
ID:	1786742

                        Šiaurės kryptimi:

                        Click image for larger version

Name:	20200302_151145.jpg
Views:	109
Size:	197,2 kB
ID:	1786743

                        Po pranešimo dėl per arti sumontuoto stulpo – išimta ta pati plytelė, apsukta ir perbetonuotas stulpas. Nors, turbūt, vistiek nebus reikalaujamo pusės metro (plytelės ten didesnės):

                        Click image for larger version

Name:	20200302_151308.jpg
Views:	114
Size:	226,8 kB
ID:	1786744

                        Pilaitės pr. Skydas darbo pabaigos neskelbia, bet rašo „Rangos darbai 2019 II ketv.”:

                        Click image for larger version

Name:	20200302_150128.jpg
Views:	111
Size:	186,9 kB
ID:	1786745

                        Click image for larger version

Name:	20200302_150231.jpg
Views:	118
Size:	203,1 kB
ID:	1786746

                        Didžioji dalis stulpų visiškai prie pat dviračių tako. Visiškai joks STR negalioja. Darbai bus priimti, vietoj to, kad lieptų perstumt visus brangiai sudėtus stulpus į tech. šaligatvio vidurį. Jau nekalbant, kad buvo susimauta ir, per klaidą nesužiūrėjus, į viešuosius pirkimus išleistas supraprastintas brėžinys su parašais, su brėžinyje esančiais nebenuskembtais, bet vejos bortais, nors PP nagrinėjimo metu patvirtinti nusklembti bortai:

                        Click image for larger version

Name:	20200302_150328.jpg
Views:	118
Size:	276,6 kB
ID:	1786747

                        Vaizdas atgal link Laisvės pr.:

                        Click image for larger version

Name:	20200302_150335.jpg
Views:	110
Size:	241,9 kB
ID:	1786748

                        Click image for larger version

Name:	20200302_150436.jpg
Views:	119
Size:	263,9 kB
ID:	1786749

                        Link Spaudos g.:

                        Click image for larger version

Name:	20200302_150528.jpg
Views:	119
Size:	209,2 kB
ID:	1786750



                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          2-as pranešimas iš 3-jų.

                          Neries senvagės takas

                          1. Nuo Kuro aparatūros sankryžos, Ozo g. kryptimi pro „Lidl”:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_140724.jpg
Views:	128
Size:	203,7 kB
ID:	1786755

                          2.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_140753.jpg
Views:	118
Size:	260,9 kB
ID:	1786756

                          3. Takas dešinėje pakilęs – nesuvestas su asfaltu. Bortas šioje pusėje yra, o už įvažiavimo – vienintelėje vietoje visame projekte – borto nėra:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_140836.jpg
Views:	113
Size:	240,3 kB
ID:	1786757

                          4. Stulpas ne pagal STR visiškai per arti. Geriau jį nupjautų visai, nes daug kur mieste neįrengia ženklų ties kiekvienu nusukimu į kiemus:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_140911.jpg
Views:	110
Size:	228,4 kB
ID:	1786758

                          5.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141003.jpg
Views:	125
Size:	236,0 kB
ID:	1786759

                          6. Čia dar vykstant darbams, pačioje projekto pradžioje, buvo informuota savivaldybė, kad paprašytų neįrenginėti bortų. Visgi bus jie nuo Ozo g. iki pat Konstitucijos pr. Bortas dešinėje nesuvestas, manau, viršytas leistinas aukštis 2 cm. Kelio ženklas žinoma ant atskiro stulpo, bet ne ant apšvietimo atramos:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_141052.jpg
Views:	116
Size:	222,7 kB
ID:	1786760

                          7. Naujas ženklinimas kieme: „Pėsčiųjų pervaža” gal būtų galima pavadinti:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_141058.jpg
Views:	115
Size:	205,5 kB
ID:	1786761

                          8.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141150.jpg
Views:	118
Size:	263,9 kB
ID:	1786762

                          9. Vaizdas atgal:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_141207.jpg
Views:	120
Size:	279,1 kB
ID:	1786763

                          10.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141250.jpg
Views:	148
Size:	238,2 kB
ID:	1786764

                          11.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141332.jpg
Views:	158
Size:	204,4 kB
ID:	1786765

                          12. Vaizdas atgal:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_141349.jpg
Views:	124
Size:	216,0 kB
ID:	1786766

                          13.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141422.jpg
Views:	114
Size:	258,6 kB
ID:	1786767

                          14. Vaizdas atgal:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_141531.jpg
Views:	114
Size:	196,7 kB
ID:	1786768

                          15.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141637.jpg
Views:	115
Size:	286,0 kB
ID:	1786769

                          16.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_141715.jpg
Views:	118
Size:	237,2 kB
ID:	1786770

                          17. Į priekį link Geležinio Vilko g.:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_141814.jpg
Views:	126
Size:	318,0 kB
ID:	1786771

                          18.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_142001.jpg
Views:	118
Size:	323,7 kB
ID:	1786772

                          19.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_142046.jpg
Views:	154
Size:	334,4 kB
ID:	1786773

                          20.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_142223.jpg
Views:	116
Size:	284,6 kB
ID:	1786774

                          21.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_142226.jpg
Views:	116
Size:	270,7 kB
ID:	1786775

                          22.
                          Click image for larger version

Name:	20200302_142323.jpg
Views:	114
Size:	349,8 kB
ID:	1786776

                          23. Tolumoje irgi tiesiami takai. Iškart virš vandens nuotraukoje:

                          Click image for larger version

Name:	20200302_142427.jpg
Views:	118
Size:	356,8 kB
ID:	1786777




                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            3-as pranešimas iš 3-jų.

                            24.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_142441.jpg
Views:	120
Size:	312,6 kB
ID:	1786782

                            25. Sienutė iš akmenų prie vandens. Laiptai link tvenkinio:

                            Click image for larger version

Name:	20200302_142603.jpg
Views:	116
Size:	239,2 kB
ID:	1786783

                            26.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_142747.jpg
Views:	113
Size:	207,3 kB
ID:	1786784

                            27. Vaizdas atgal:

                            Click image for larger version

Name:	20200302_142821.jpg
Views:	120
Size:	243,4 kB
ID:	1786785

                            28.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_142826.jpg
Views:	123
Size:	213,0 kB
ID:	1786786

                            29.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_142944.jpg
Views:	112
Size:	205,3 kB
ID:	1786787

                            30.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143023.jpg
Views:	109
Size:	254,2 kB
ID:	1786788

                            31.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143118.jpg
Views:	174
Size:	210,1 kB
ID:	1786789

                            32.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143155.jpg
Views:	109
Size:	294,1 kB
ID:	1786790

                            33.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143232.jpg
Views:	114
Size:	211,7 kB
ID:	1786791

                            34. Vaizdas atgal:

                            Click image for larger version

Name:	20200302_143305.jpg
Views:	119
Size:	242,9 kB
ID:	1786792

                            35.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143355.jpg
Views:	116
Size:	234,4 kB
ID:	1786793

                            36.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143426.jpg
Views:	115
Size:	227,6 kB
ID:	1786794

                            37.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143505.jpg
Views:	118
Size:	219,9 kB
ID:	1786795

                            38.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143513.jpg
Views:	117
Size:	239,5 kB
ID:	1786796

                            39.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143547.jpg
Views:	114
Size:	235,5 kB
ID:	1786797

                            40. Pilonas irgi per arti tako, ne pagal STR. Savivaldybe, gal jį patrauksit?

                            Click image for larger version

Name:	20200302_143608.jpg
Views:	117
Size:	239,4 kB
ID:	1786798

                            41.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143636.jpg
Views:	112
Size:	258,6 kB
ID:	1786799

                            42.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143714.jpg
Views:	123
Size:	227,0 kB
ID:	1786800

                            43.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143801.jpg
Views:	107
Size:	231,5 kB
ID:	1786801

                            44.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143824.jpg
Views:	105
Size:	226,9 kB
ID:	1786802

                            45. Štai ir dviratininkai tolumoje, kad nieks nesakytų, kad nebuvo.

                            Click image for larger version

Name:	20200302_143904.jpg
Views:	110
Size:	265,0 kB
ID:	1786803

                            46.
                            Click image for larger version

Name:	20200302_143942.jpg
Views:	113
Size:	203,0 kB
ID:	1786804
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              27. Vaizdas atgal:

                              Click image for larger version

Name:	20200302_142821.jpg
Views:	120
Size:	243,4 kB
ID:	1786785

                              28.
                              Click image for larger version

Name:	20200302_142826.jpg
Views:	123
Size:	213,0 kB
ID:	1786786

                              29.
                              Click image for larger version

Name:	20200302_142944.jpg
Views:	112
Size:	205,3 kB
ID:	1786787

                              Puikios nuotraukos, labai išsamiai parodo VMS klounų neveiksnumą ir melą. Praėjo jau 36 dienos nuo Rusijos propagandonų lygio PR'o, kai į šią vietą atvežė statybininkus porai valandų tiesiog pasifotkinti, kad galėtų parašyt post'ą facebook'ė apie tai, kad darbai verda...


                              Šnipiškių seniūnija
                              27 January ·

                              Baigiama rekonstruoti Linkmenų gatvės atkarpa įrengiant dviračių taką,šaligatvį ir apšvietimą.






                              Comment


                                Parašė Ginthus
                                Plytelė 50cm, tai gal ten kokio centimetro gali ir trūkti - manau nebūsim ant tiek smulkmeniški.
                                O kaip ten su borteliais galėjo nutikti? Kas kada ir kokioje stadijoje galėjo pasirašyti ne tuos brėžinius? Kažkaip sunkiai įtikina.
                                Rašė oficialus savivaldybės asmuo, bet nežinau ar oficialiai, ar privačiai, tai neminėsiu vardų. Gruodžio 23 d. užklausiau ar negalima takų atitraukti toliau nuo stulpų ir pakeisti bortų, atsakyta tik dėl bortų: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa [čia nuo Senojo Pilaitės pr. iki Spaudos g.] ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

                                Žiūriu į nuotraukas ir mąstau ar ne gali būti taip, kad el. stulpai sudėti anksčiau ir jie dabar tiesdami naujus takus tiesiog nori sutauptyti ar tingi patraukti el. stulpus, kaip priklauso projekte? Ten kur prie pat Laisvės pr. dar nepradėti darbai, ten stulpai nauji, bet, kaip suprantu, juk įdėti seniau, prieš pradedant visą šitą dviračių takų tiesimo projektą.

                                Jei taip, tai labai noriu, kad savivaldybė su keliu prispaustų jų kaklus prie tiesiamų šaligatvių...
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Ačiū už fotoreportažą, 15-25 nustebino. Lyg ir spalį/lapkritį dar nemačiau, kad būtų perkastas Senvagės slėnis. Suteikia vilčių, kad šią vasarą jau bus įmanoma pravažiuoti gamtiškesne trasos dalimi link Neries.
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.02, 21:28.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Neries senvagės takas

                                    19.
                                    Click image for larger version  Name:	20200302_142046.jpg Views:	1 Size:	334,4 kB ID:	1786773
                                    Oho, numatomas toks didelis būsimas srautas, kad prireikė eismo organizavimo ratu
                                    O jei rimčiau, tai kai nežinai kam pritaikyti viešąją erdvę, piešk ratą - niekad neprašausi.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Rašė oficialus savivaldybės asmuo, bet nežinau ar oficialiai, ar privačiai, tai neminėsiu vardų. Gruodžio 23 d. užklausiau ar negalima takų atitraukti toliau nuo stulpų ir pakeisti bortų, atsakyta tik dėl bortų: „Trumpai atsakau dėl šitos atkarpos. Ji suprojektuota atskiru projektu, nei pirmoji atkarpa [čia nuo Senojo Pilaitės pr. iki Spaudos g.] ir ten deja numatyti tokie bortai, kurie sudėti - vejos. Kadangi projektavimas itin vėlavo ir projektuotojai darė atskiras dalis subrangos būdu ir galiausiai nesužiūrėjo šito reikalo, tai liko vejos bortai, o ne nusklembti. Po pirkimų tik šį dalyką atradome ir nelabai galime pakeisti, o kadangi atkarpa trumpa (tik iki Laisvės prospekto), tai nebelaužiau iečių, tuo tarpu likusioje - Iki kostitucijos - jau keisime kiekiuose ir visur į nusklembtus bortus.”

                                      Žiūriu į nuotraukas ir mąstau ar ne gali būti taip, kad el. stulpai sudėti anksčiau ir jie dabar tiesdami naujus takus tiesiog nori sutauptyti ar tingi patraukti el. stulpus, kaip priklauso projekte? Ten kur prie pat Laisvės pr. dar nepradėti darbai, ten stulpai nauji, bet, kaip suprantu, juk įdėti seniau, prieš pradedant visą šitą dviračių takų tiesimo projektą.
                                      Nesąmonė. Darai projekto A laidą ir keiti tuos bortus, juk ne į kitą gatvės pusę perkelia dviračių taką.
                                      ​Šiauliuose buvo keista dviračių tako trasa statybos metu, dėl inžinerinių tinklų. Čia yra nenoras dirbti savo darbo... Labai gaila...

                                      Comment


                                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                        Nesąmonė. Darai projekto A laidą ir keiti tuos bortus, juk ne į kitą gatvės pusę perkelia dviračių taką.
                                        ​Šiauliuose buvo keista dviračių tako trasa statybos metu, dėl inžinerinių tinklų. Čia yra nenoras dirbti savo darbo... Labai gaila...
                                        Aha, o kaip prieš biudžetą po to aiškintis, kodėl prireikė mokėti du kartus už tą patį? Ai čia pražiopsojom?

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Aha, o kaip prieš biudžetą po to aiškintis, kodėl prireikė mokėti du kartus už tą patį? Ai čia pražiopsojom?
                                          O tie darbai perkami pagal TDP? Jeigu ne, tai nedidelis skirtumas koks sprendinys nukeliavo į pirkimus. Vis vien prieš pradedant darbus ruošiamas DP, tai jo metu nurodai, kad turi būti pakeisti bortai ir netvirtinti DP su vejos bortais. Viską galima ištaisyti, bet jei viena grandis paradė klaidą, o kita "tai čia ne mūsų reikalas" - toks ir rezultatas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X