Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kalbant apie vėlavimus, kaip suprantu vadovautis žemėlapiu su planuojamais takais irgi nebeverta, nes apie 2019 planuotas tris takų atkarpas Karolinškėse ir Lazdynuos visiškai nieko negirdėti.
    O gal kas žino kaip reikalai su Žalgirio g., Žirmūnų g. nuo Lidl iki Kareivių g. ir Eurovelo trasos sujungimo reikalai juda? Visos trys atkarpos svarbios dviračių tinklui ir būtų labai nesmagu jeigu ir jos užstrigtų...
    „Širvintų, Žalgirio g., Rinktinės g. (jungtis tarp Linkmenų ir Minties g. link Šeimyniškių g.). Atkarpos ilgis, 3,3 km. Širvintų, Rinktinės - pasirašytos rangos sutartys; Žalgirio - ruošiamas pirkimas.”
    Nors rašo, kad darbai nuo sausio 1 d.

    „Žirmūnų trikampis (Minties ir Tuskulėnų g., Žirmūnų g. Atkarpos ilgis, 3 km. Vyksta darbai.”

    „Takas Žirmūnų g. (tarp Kareivių g. ir LIDL Žirmūnų 67). Atkarpos ilgis, 0,5 km. Projektuojama.”
    Darbai nuo rugsėjo.

    ---

    Realiai ką šiemet žada naujo pradėt ir pabaigt, tai tik: „ Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas. Atkarpos ilgis, 0,2 km. Suprojektuota.”
    Darbai nuo balandžio vidurio iki birželio pabaigos.

    Jokių kitų pabaigtuvių šiemet nebenusimato išskyrus Pilaitės pr. likusi atkarpa nuo Spaudos g. iki Laisvės pr.

    https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Ačiū už nuorodą, tiktais kažkaip neradau Erfurto g. tako tame dokumente, jis nėra pilnas, ar tas takas nebus tiesiamas?

      Comment


        Pala, čia rimtai? Neries senvagės dvirtakį net neplanuoja pabaigt 2020? 3,5km taką darys daugiau nei 2 metus? (puikiai prisimenu, kad darbai prasidėjo 2018 lapkritį ir nebuvo jokių teismų, bankrotų ar dar kažko, kas galėjo juos sustabdyt) Tas pats su Giedraičių/Fino? Na, čia jau, kaip pasakytų Varlamovas, yra p**diec... Iškart atsakysiu tiems, kas sakys, kad čia nereikia kreipt dėmesio į šitą grafiką - tai kam jį tada sukūrė? Čia yra oficiali VMS informacija/ataskaita iš VMS svetainės, o ne teta Aldona virtuvėj pasakė, ką ji galvoja kada pabaigs.

        Na, arba tai tiesiog nauja pigaus PR'o taktika - "pažiūrėkit kaip mes lenkiam grafikus", dzin kad tie takai jau turėjo būt baigti, kažkas juk patikės...

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Pala, čia rimtai? Neries senvagės dvirtakį net neplanuoja pabaigt 2020? 3,5km taką darys daugiau nei 2 metus? (puikiai prisimenu, kad darbai prasidėjo 2018 lapkritį ir nebuvo jokių teismų, bankrotų ar dar kažko, kas galėjo juos sustabdyt) Tas pats su Giedraičių/Fino? Na, čia jau, kaip pasakytų Varlamovas, yra p**diec... Iškart atsakysiu tiems, kas sakys, kad čia nereikia kreipt dėmesio į šitą grafiką - tai kam jį tada sukūrė? Čia yra oficiali VMS informacija/ataskaita iš VMS svetainės, o ne teta Aldona virtuvėj pasakė, ką ji galvoja kada pabaigs.

          Na, arba tai tiesiog nauja pigaus PR'o taktika - "pažiūrėkit kaip mes lenkiam grafikus", dzin kad tie takai jau turėjo būt baigti, kažkas juk patikės...
          2018 Spalį prieš projekto "pradžią" (t.y. tvoros užtvėrimą ir medžių apgenėjimą) pats Šimašius asmeniškai Linkmenų Fabrike rengtoje prezentacijoje pasakė, kad projektas bus visiškai užbaigtas iki 2020 pavasario (ar tai metų prdžios, nebepamenu). Jokios kalbos apie 2020 metų pabaigą ar 2021 nebuvo.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            2018 Spalį prieš projekto "pradžią" (t.y. tvoros užtvėrimą ir medžių apgenėjimą) pats Šimašius asmeniškai Linkmenų Fabrike rengtoje prezentacijoje pasakė, kad projektas bus visiškai užbaigtas iki 2020 pavasario (ar tai metų prdžios, nebepamenu). Jokios kalbos apie 2020 metų pabaigą ar 2021 nebuvo.
            Šimašius mėgėjas šiaip neteisingus terminus nurodyti, ne pirmą ir ne paskutinį kartą...

            Comment


              Tik nelieskite bene geriausios miesto valdžios Europoje - rezultatai labiau nei akivaizdūs. Jau nusibodo ta šmeižto ir paplavų kampanija.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Ačiū už nuorodą, tiktais kažkaip neradau Erfurto g. tako tame dokumente, jis nėra pilnas, ar tas takas nebus tiesiamas?
                Rašoma, jog dokumentas atnaujinamas, bet dar prieš pusmetį taip rašė, tai naujina, bet niekaip neišbaigia. Tiesa, visi terminai tiesiog pastumti į priekį. Tarkim, Ukmergės g. nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr. projektiniams pasiūlymams buvo duota labai daug laiko ir, beveik esu įsitikinęs, kad dar praeitų metų gale turėjo viešint, bet dabar išvis visi to projekto terminai panaikinti, rašoma, kad dar rengiami PP. Aišku, kito vizija Ukmergės g., tai gal naujai perdaro tą patį...

                Erfurto g., manau, jau turėjo būt padarytas projektas, bet lygiai taip pat yra suprojektuota Pirklių g. jungtis, o terminų eilutės tuščios, tai gal atideda ateičiai.

                Prie senų pažadų dar buvo sujungti Asanavičiūtės g. ir Architektų g., kai buvo tiesta pagal savadarbes schemas (be projektų). Visgi dideli kilometražai ten, o ta trūkstama jungtis jau toje lentelėje nebenurodoma. Nors patalpintoje nuotraukoje, viršuje kairėje, būtent iškirptas schemos fragmentas. Kita grafika – mano buvę teikti siūlymai, kad nutiesti taką naujai per pievas ir neatiminėti jau ten esamų asfaltuotų ir apšviestų takų iš pėsčiųjų. Tik klausimas žinovams: ten kur nėra sniego, ten šiluminė trasa ir kitos inžinerinės jungtys – ar galima ten techniškai tiesti dvirtakį? Jei trūksta gylio, tai gal galima supilti daugiau grunto ant viršaus? Esmė, kad būtų pašildomas takas iš apačios ir žiemą nebūtų slidu. Dar ir Saulė ten užeina ir pašildo iš viršaus. Jei prireiktų remontuot šiluminę trasą, turbūt tik fragmentiškai prie jos tektų prisikast, tad dviračių tako tik fragmentą tektų nuardyt ir užtaisyt, o ne visą? Atrodo net Vingio parke ten ant šiluminės trasos didžioji dalis dviračių tako.

                Click image for larger version  Name:	LSD_parkas.png Views:	1 Size:	263,6 kB ID:	1783769
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Dėl Ukmergės g. tako. Man atrodo, kad neskubama, nes pagal brėžinius žiūrint didelę dalį to tako "suvalgys" Šiaurinės g. projektas ir Ozo-Ukmergės-Gelvonų g. projektas. Čia gaunasi bene trečdalis visos atkarpos. Tai gali būti, kad nėra skubama kol nėra galutinai patvirtinti abiejų projektų sprendiniai (ok, Šiaurinė g. tech. projektas baigiamas rengti - tai čia jau kaip ir patvirtinta, bet tas kitas...).

                  Comment


                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                    Šimašius mėgėjas šiaip neteisingus terminus nurodyti, ne pirmą ir ne paskutinį kartą...
                    Šiuo konkrečiu atveju kažkas susiję ir su terminais dėl ES finansavimo. Kad tik nekiltų problemų dėl to ir netektų grąžinti pinigų už neįgyvendintą projektą.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Tik klausimas žinovams: ten kur nėra sniego, ten šiluminė trasa ir kitos inžinerinės jungtys – ar galima ten techniškai tiesti dvirtakį? Jei trūksta gylio, tai gal galima supilti daugiau grunto ant viršaus? Esmė, kad būtų pašildomas takas iš apačios ir žiemą nebūtų slidu. Dar ir Saulė ten užeina ir pašildo iš viršaus. Jei prireiktų remontuot šiluminę trasą, turbūt tik fragmentiškai prie jos tektų prisikast, tad dviračių tako tik fragmentą tektų nuardyt ir užtaisyt, o ne visą?
                      Jeigu ten žiemą tirpsta sniegas vadinasi šilumos trasa yra netvarkinga ir praleidžia šilumą. Pirmiausia reikia šilumos trasą tvarkyti, nes bus kaip prie spaudos rūmų, kur nutisi dvirtakį ir po kelių mėnesių jį išardė nes reikėjo šilumos trasą tvarkyti. Ir taip, nukasa tik tą dalį kur šilumos trasa eina ir poto užpila atgal, tik neaišku ar kokybiškai nes vizualiai sujungimas matosi.

                      Comment


                        Buvau nagrinėjęs komunikacijų brėžinius savivaldybės žemėlapyje, tai, panašu, ten per visą tos pievos ilgį ir eina tie visi įrengimai. Prie Spaudos rūmų, turbūt skersuoja kelių metrų perimetru. Jei net nesiskvertbų šiluma iš apačios, tai Saulės šviesa bent ten užeina, tad reiktų ir saugos aspektą įvertinti, kad plikledis žymiai trumpiau ten išsilaikytų, lyginant su nuokalne miške, kur tankiai apsodinti medžiai.

                        Šiaip ar taip, siūlymą siunčiau bent prieš metus, o planai su parengtomis tomis schemomis buvo dar anksčiau viešinti, kol nenutiesė Architektų g. ir Laisvės pr. takų. Dabar tyla.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Buvau nagrinėjęs komunikacijų brėžinius savivaldybės žemėlapyje, tai, panašu, ten per visą tos pievos ilgį ir eina tie visi įrengimai. Prie Spaudos rūmų, turbūt skersuoja kelių metrų perimetru. Jei net nesiskvertbų šiluma iš apačios, tai Saulės šviesa bent ten užeina, tad reiktų ir saugos aspektą įvertinti, kad plikledis žymiai trumpiau ten išsilaikytų, lyginant su nuokalne miške, kur tankiai apsodinti medžiai.

                          Šiaip ar taip, siūlymą siunčiau bent prieš metus, o planai su parengtomis tomis schemomis buvo dar anksčiau viešinti, kol nenutiesė Architektų g. ir Laisvės pr. takų. Dabar tyla.
                          Je jei eina išilgai tako tai griautu tą dalį kur reikia vamdžius atkasti, čia manau to galima tikėtis. O remontuoti reikia tą dalį, kur skverbiasi šiluma. Jūs turbūt geriau žinot kokio ilgio šildoma teritorija ten.

                          Saulės apšviestoje vietoje plikledis irgi susidaro dažnai dėl to, kad saulė aptirbdo sniegą, tada užeina debesys ir jis sušalą į ledą. To ledo visokie valymo traktoriukai nenukasa kaip tai padarytų sniegui, o tikėtina dar labiau suspaudžia savo ratais.

                          Comment


                            Pašilaičių g. Atrodo dar praeitais metais perasfaltuota atkarpa, bet nebuvo nuotraukų.

                            Click image for larger version

Name:	20200215_145152.jpg
Views:	96
Size:	291,8 kB
ID:	1784223

                            Trinkelės taip ir liko:

                            Click image for larger version

Name:	20200215_145235.jpg
Views:	96
Size:	260,8 kB
ID:	1784224

                            Vaizdas atgal – tolumoje spygliuotis įaugęs į taką:

                            Click image for larger version

Name:	20200215_145339.jpg
Views:	89
Size:	268,5 kB
ID:	1784225

                            Liko įvažiavimo bortai. Automoblių išvažiavimas iš kiemo neperaukštėja. Jokio kelio ženklinimo neatsirado:

                            Click image for larger version

Name:	20200215_145355.jpg
Views:	94
Size:	232,1 kB
ID:	1784226

                            ---
                            Geležinio Vilko g., tarp Žalgirio g. ir Ukmergės g. Nutiesta praeitais metais, bet, atrodo, nebuvo nuotraukų pilnai baigto tako. Anksčiau išvažiavimai buvo asfaltuoti, dabar preireikė suklot trinkeles:

                            Click image for larger version

Name:	20200220_142254.jpg
Views:	90
Size:	234,4 kB
ID:	1784227

                            Vaizdas atgal:

                            Click image for larger version

Name:	20200220_142303.jpg
Views:	87
Size:	209,2 kB
ID:	1784228

                            ---
                            Apkasų g. nuo centro link VMI

                            Click image for larger version

Name:	20200220_135731.jpg
Views:	98
Size:	210,8 kB
ID:	1784229

                            Click image for larger version

Name:	20200220_135807.jpg
Views:	88
Size:	194,3 kB
ID:	1784230

                            Click image for larger version

Name:	20200220_135843.jpg
Views:	91
Size:	229,8 kB
ID:	1784231

                            Ties vienu išvažiavimu iš kiemų trinkelių pėstiesiems nėra, nors automobiliam kelias sukeltas į viršų:

                            Click image for larger version

Name:	20200220_135916.jpg
Views:	93
Size:	197,4 kB
ID:	1784232

                            Per siauras nusukimo plotis (gal 4-ių šaligatvio plytelių pločio (1,5 m)):

                            Click image for larger version

Name:	20200220_140000.jpg
Views:	95
Size:	193,2 kB
ID:	1784233

                            Ties kitu išvažiavimu iš kiemų, jau yra trinkelės pėstiesiems:

                            Click image for larger version

Name:	20200220_140117.jpg
Views:	95
Size:	231,5 kB
ID:	1784234

                            Ties VMI:

                            Click image for larger version

Name:	20200220_140158.jpg
Views:	102
Size:	259,5 kB
ID:	1784235

                            Vaizdas atgal link centro:

                            Click image for larger version

Name:	20200220_140256.jpg
Views:	105
Size:	275,6 kB
ID:	1784236

                            Click image for larger version

Name:	20200220_140359.jpg
Views:	98
Size:	241,8 kB
ID:	1784237 ​​​​​​​



                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Toks jausmas, kad specialiai daro skirtingus variantus ir ieško optimaliausio.

                              Comment


                                Patikrinau, Apkasų g. PP buvo siūlyta visur ties išsukimais iš kiemų lieti asfaltą, nors ties visais išvažiavimais, pagal Google Maps, buvo trinkelės. Takų atskyrimas nebuvo numatytas, bet labai gerai, kad bent toje madžių vietoje atskyrė. Unikalus dalykas tas, kad ties visais kiemų įvažiavimais / išvažiavimais numatytas įspėjamasis ženklas „Dviračiai”, to praktiškai niekur neteko matyt.

                                Viešinimas: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                                Pats brėžinys: https://vilnius.lt/wp-content/upload...irio_g._PP.pdf
                                Paskutinis taisė dondc; 2020.02.20, 21:58. Priežastis: Rašiau dėl Apkasų g.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Pažiūrėjau projektą, nesuprantu kam tos perėjos ant dviračių tako. Pėstieji ir taip turėtų galėti kirsti taką kur panorėję, jeigu nešoka po ratais. O dabar suprask dar kažkokį pirmumą įgaus ant dviračių tako, lygtais nebūtų įmanoma saugiai jo kirsti be perėjos atsižvelgiant į tako plotį, dviračių greitį, ir dviračių eismo intensyvumą

                                  Ir iš viso galima įrenginėti perėjas be vertikalaus ženklinimo? Čia dar tokią niekur nematytą nesąmonę reikia sugebėti pamatyti tik su horizontaliu ženklinimu.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2020.02.20, 23:01.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Pažiūrėjau projektą, nesuprantu kam tos perėjos ant dviračių tako. Pėstieji ir taip turėtų galėti kirsti taką kur panorėję, jeigu nešoka po ratais. O dabar suprask dar kažkokį pirmumą įgaus ant dviračių tako, lygtais nebūtų įmanoma saugiai jo kirsti be perėjos atsižvelgiant į tako plotį, dviračių greitį, ir dviračių eismo intensyvumą

                                    Ir iš viso galima įrenginėti perėjas be vertikalaus ženklinimo? Čia dar tokią niekur nematytą nesąmonę reikia sugebėti pamatyti tik su horizontaliu ženklinimu.
                                    Ir taip ir ne. Nežymėtos perėjos yra galimos. Mūsiškiai aišku padaro ne visai taip. Dviračių ir pėsčiųjų susikirtimo vietose prie stotelių, turėtų būti dviračių tako danga pakeliama, kad mažinti dviračių greitį ir taip pėstiesiems nurodant patogiausią vietą perėjimui. Bet gi kibiras dažų yra pigiau ir nereikia laužyt galvos su nuolydžiais.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Ir taip ir ne. Nežymėtos perėjos yra galimos. Mūsiškiai aišku padaro ne visai taip. Dviračių ir pėsčiųjų susikirtimo vietose prie stotelių, turėtų būti dviračių tako danga pakeliama, kad mažinti dviračių greitį ir taip pėstiesiems nurodant patogiausią vietą perėjimui. Bet gi kibiras dažų yra pigiau ir nereikia laužyt galvos su nuolydžiais.
                                      Irgi norėjau rašyti kad jeigu reikia padidinti saugumą, tai reikia įrenginėti greičio mažinimo priemones, o ne kurti potencialiai absurdiškas konfliktines situacijas.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Ir taip ir ne. Nežymėtos perėjos yra galimos. Mūsiškiai aišku padaro ne visai taip. Dviračių ir pėsčiųjų susikirtimo vietose prie stotelių, turėtų būti dviračių tako danga pakeliama, kad mažinti dviračių greitį ir taip pėstiesiems nurodant patogiausią vietą perėjimui. Bet gi kibiras dažų yra pigiau ir nereikia laužyt galvos su nuolydžiais.
                                        Pakelta danga nepadės - dvirtakių turdefrancininkams tie pakėlimai vienodai rodo Vienintelis realiai veikiantis sprendimas ką teko matyti - tarkos stiliaus gulintis policininkas. Per visą numatomos perėjos plotą. Baisiai nemalonu per tokį lėkt, gaila tiek dviračio tiek dantų.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Pakelta danga nepadės - dvirtakių turdefrancininkams tie pakėlimai vienodai rodo Vienintelis realiai veikiantis sprendimas ką teko matyti - tarkos stiliaus gulintis policininkas. Per visą numatomos perėjos plotą. Baisiai nemalonu per tokį lėkt, gaila tiek dviračio tiek dantų.
                                          Bet kas čia būtų geriau už tas tepliones. Ta prasme suvingiuotų taką 90 laipsnių kampais ir uždėtų barjerus, jeigu taip jau trūksta saugumo. Aišku tai irgi būtų absurdas bet bent jau funkcionalus ir aš lieku prie numonės, kad ten išvis nieko nereikia. Atsiradus tokiems nesąmoningiems žymėjimams dabar kertant dviračių taką reiks būtinai žiūrėti ar kur nors kažkas nesugalvojo pažymėti perėjos ir tuomet eiti iki jos, nes juk kitaip bus KET pažeidimas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X