Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė KaJenius Rodyti pranešimą
Todel kad savivaldybe niekada nemasto i prieki. Dar kitaip tai vadinasi tunnel vision kai matau tik tai ka turiu atlikt, bet tai kas uz projekto ribu visiskai nebeidomu. Cia kaip su dviraciu takais, daug pabarstytu atkarpu po puse kilometro, bet i viena visuma niekas nesusijungia.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Kantrybės. Dviračių takai susijungs į vieną sistemą 2023m.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?
Realiai, kad pagrindinės tinklo dalys susijungtų trūksta tik normalaus tako Narbuto g.. Kitais metais jį nutiesus senamiestis ir NMC bus pasiekiamas iš Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių, Justiniškių bei Pašilaičių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Nebūkim tokie pesimistai Nereiks 2032. Dar prie themanual komentaro pridėčiau, jog nemažai atkarpų yra suformuojamos vykstant naujiems projektams ir jos kol kas gaunasi iš niekur į niekur.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNepamirškit, kad ne visi visada važiuoja į miesto centrą. Daug judėjimo vyksta ir tarp rajonų. Pavyzdžiui, iš Pašilaičių į Karoliniškes.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGoštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos...
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..."
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNorit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."
Comment
-
2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
Kiek sudėtingiau, kai savivaldybė dalį dviračių takų projektų nori pakišti po ES projektais. Tai ne tik techninių projektų ir visų derinimų reikia, bet papildomai ir teikti paraiškas ES paramai gauti, pasirašyti sutartis ir t.t. O visa tai su darbais užtrunka keliskart ilgiau. Ir ne tik dėl to, kad savivaldybė kažką netaip padaro. Dar ir dėl to kad institucijose (pvz. CPVA) yra tam tikri biurokratiniai veiksmai, ES projektų vertinimai ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką.
Comment
-
Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
- 1 patinka
Comment
Comment