Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    O ko gi dviračių takai paglogina pesčiujų eismui? Dabartiniai tiesiami takai tik pagerina, nes daug vietų ir pesčiujų takai buvo blogos kokybės. Dviračiai turi savo juosta ir nesimaišo tarp pesčiųjų. iš kur tokia keista nuomonė?
    Teko girdėt kelis argumentus:
    1. tiesiami vietoje plataus pėsčiųjų šaligatvio (pvz., vietoje 6 metrų pločio lieka 3 metrai).
    2. tiesiami vietoje želdynų (aka vejų).

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      "Užtat ko pasiekia dabartiniais projektais, tai naikina išvystytus pėsčiųjų maršrutus. Dar labiau pablogina lėčiau vaikščiojančių senjorų judumo sąlygas."

      Tu tikrai nori diskutuoti apie teiginį, neturintį pagrindo?
      Vienintelė galimybė diskusijai - įtrauktį nurodytą asmenį ir išgirsti argumentus, kurie paremtų tokį teiginį. Kol kas tai skamba, kaip BS.
      Nope, idėjau retoriniam pamąstymams, gal kam ir šypseną išspaudė. Viskas toje grupėje prasidėjo nuo to, kad aišku dviračių takų negalima tiesti ten, kur gali reikėti nukirsti bent vieną medį. Takas tokiose vietose privalo vingiuoti aplink medžius. Tačiau toks takas yra bevertis, tinkantis nebent rekreacijai, todėl paprasčiausia buvo prieita iki to, kad dviračių takų išvis nereikia. Būten mano citatoje yra tik vieno žmogaus nuomonė, bet ji sakyčiau visai nuosaikiai toje grupėje vertinama. O šiaip tai ten visai liūdnas reikalas, realios diskusijos visiškai nevyksta, eilinis circle jerk'as.

      Yra nuomonių, kad būtų tiesiama automobilių juostų sąskaita, bet tik dėl to kad nesipainiotų takai medžiams ir pestiesiems. Bet būkim realistai, kol kas toks tiesimas vietoj automobilių juostų kokioje Žirmūnų gatvėje (neskaitau tų, kur gatvė šiaip plati, ar parkavimui naudojama) būtų visiškai kontraversiškas.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Teko girdėt kelis argumentus:
        1. tiesiami vietoje plataus pėsčiųjų šaligatvio (pvz., vietoje 6 metrų pločio lieka 3 metrai).
        2. tiesiami vietoje želdynų (aka vejų).
        6 m pločio šaligatvių? Noriu pamatyti. Neiškraipykim. Dažnesnis atvejis, kad iš 3m lieka tik 1,5m. O po to pilasi heitinimai, kad mamos su vežimėliais vaikšto ne savo puse.

        Comment


          Konstitucijos prospekte nauji dviračių takai kleliose vietose buvo padaryti vietoje pėsčiųjų takų, kur pėsčiųjų yra gana nemažai. Gal ten tam tikrose vietose logiška buvo palikti taką bendrą tiek dviračiams tiek pėstiesiems.

          Comment


            Gal kazkas galetu mane apsviesti apie dviraciu taku projektavima Vilniuje? Kodel naujai suplanuoti dviraciu takai turi tokius keistus ir nereikalingus vingius prie sankryzu? Argi sunku tiesiog nutiesti tiesu taka, especially jeigu visa gatve yra projektuojama nuo nulio?


            Click image for larger version

Name:	kodelll.png
Views:	102
Size:	310,5 kB
ID:	1766035Click image for larger version

Name:	k4-1024x574.jpg
Views:	86
Size:	93,6 kB
ID:	1766037
            Attached Files

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              Gal kazkas galetu mane apsviesti apie dviraciu taku projektavima Vilniuje? Kodel naujai suplanuoti dviraciu takai turi tokius keistus ir nereikalingus vingius prie sankryzu? Argi sunku tiesiog nutiesti tiesu taka, especially jeigu visa gatve yra projektuojama nuo nulio?
              Manau dėl saugumo, kad prieš sankryžą dviračiai ir paspirtukai pristabdytų.
              Flickr

              Comment


                Gal ir geras paaiskinimas, bet idomu kodel taip nera daroma kitose salyse kur dviraciai yra populiari transporto priemone - aisku tu saliu jau nebeminesiu, visi mes jas zinom. Dar biski mane pykina kad ta gatves atkarpa nutiesta taip kad vienoje puseje dviraciu takas, kitoje - saligatvis. Tokia siaura gatve su letai judanciu eismu, galejo tiesiog netiesti atskiro dviraciu tako ir leisti dviratininkam naudotis gatve.

                Click image for larger version

Name:	gatve.png
Views:	91
Size:	307,5 kB
ID:	1766043

                Comment


                  Plius, o kaip kitaip padaryt? Tokie vingiai randami ir kitose pažangesnėse šalyse. T.y. perėjos yra atitraukiamos nuo sankryžos, kad sukantys automobiliai galėtų pravažiuot už perėjos ir ten sustoję laukt. Kitaip projektuojamos šviesoforinės sankryžos, o čia nebus šviesoforo.

                  Atskiro tako turbūt tikrai galėjo nebūti.

                  P.S. Šaligatvis bus abiejose gatvės pusėse. Tik prie dviračių tako bus minimalaus pločio.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Plius, o kaip kitaip padaryt? Tokie vingiai randami ir kitose pažangesnėse šalyse. T.y. perėjos yra atitraukiamos nuo sankryžos, kad sukantys automobiliai galėtų pravažiuot už perėjos ir ten sustoję laukt. Kitaip projektuojamos šviesoforinės sankryžos, o čia nebus šviesoforo.

                    Atskiro tako turbūt tikrai galėjo nebūti.

                    P.S. Šaligatvis bus abiejose gatvės pusėse. Tik prie dviračių tako bus minimalaus pločio.
                    Konkrečiu atveju ši gatvė bus aktyviai naudojama, tad dviračių eismo atskyrimas yra labai logiškas. Taip pat svarbu paminėti, kad tai yra įkalnė - dviračiai įkalnėse yra tiek lėti, tiek sunkiai išlaiko tiesią judėjimo trajektoriją - šioje gatvėje tai būtų rimtas trikdis.

                    Vingis ties sankryža reikalingas ir tam, kad pėstieji kirsdami automobilių važiuojamąją dalį (automobilis dešinėje) neatsidurtų iškart kitoje važiuojamojoje dalyje, kur grėsmės šaltinis yra kairėje. Infrastruktūra negali būti sukurta taip, kad eismo dalyvis tuo pat metu turėtų stebėti priešingas puses.

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                      Vingis ties sankryža reikalingas ir tam, kad pėstieji kirsdami automobilių važiuojamąją dalį (automobilis dešinėje) neatsidurtų iškart kitoje važiuojamojoje dalyje, kur grėsmės šaltinis yra kairėje. Infrastruktūra negali būti sukurta taip, kad eismo dalyvis tuo pat metu turėtų stebėti priešingas puses.
                      Kitas galimas sprendimas įrengti saugumo salelę. Čia jau priklauso, kaip priimame dviratininkus, ar kaip eismo dalyvius ar kaip pėsčiuosius ir kuriame atitinkamą infrastruktūrą. Mūsiškiai labiau linkę prie antro varianto, nes mūsų miestai vis dar skirti automobiliams. Net gatvėms su dviračių pirmenybe vis dar neturime teisinio reguliavimo.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Kitas galimas sprendimas įrengti saugumo salelę. Čia jau priklauso, kaip priimame dviratininkus, ar kaip eismo dalyvius ar kaip pėsčiuosius ir kuriame atitinkamą infrastruktūrą. Mūsiškiai labiau linkę prie antro varianto, nes mūsų miestai vis dar skirti automobiliams. Net gatvėms su dviračių pirmenybe vis dar neturime teisinio reguliavimo.
                        Tai ten saugumo salelė ir bus. Jeigu ją pastumsi labiau į sankryžą, tai tada blokuosi įsukimą iš šitos gatvelės į Upės g.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Tai ten saugumo salelė ir bus. Jeigu ją pastumsi labiau į sankryžą, tai tada blokuosi įsukimą iš šitos gatvelės į Upės g.
                          Turėjau omeny ne apsaugoti dviratininkus su pėsčiaisisis nuo automobilių, o salelę, apsaugot pėsčiuosius nuo automobilių ir dviratininkų. Visai kita orientacija. Dabar projektuojama kaip įprasta nuo seno, tiesiog dapiešiant raudoną dangą.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.28, 16:38.

                          Comment


                            Pilaitės pr. dviračių takas iki Laisvės pr.





                            Čia matosi buvusi stotelės įvaža:



                            https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/

                            Comment


                              Senasis Vilnius-Kaunas ne žvirkelis, o rimtas brukas Šiaip Titnago gatvė visai nieko. Kiek važiavau, tikrai nebuvo daug sunkiasvorių. Aišku važiuodavau tik vakarais ar savaitgaliais.

                              Comment


                                Žiūrint kokiu tikslu važiuoji. Pernai mindavau per pietų petrauką pasivažinėti sporto tikslais. Išvažiuoju iš Vingio parko į Geležinio Vilko, prasuku žiedu į Savanorių prospektą ir minu A juosta iki Savanorių galo, ant kalno užkylu ir suku į Galvės gatvę, o ten jau minu tiesiai, kiek noriu. Per valandą apie 30-40 km apsuku ir grįžtu į darbą. Mašinų nėra daug, niekas nesimaišo, šviesoforų nedaug, dažniausiai ilgai dega žalia. Galima minti beveik nesustojant, o toks ir buvo mano tikslas. Minant su sportiniu dviračiu dienos metu net savanorių žiedas visai nebaisus.

                                Tačiau važiuoti į darbą piko metu toks maršrutas yra visiškai netinkamas. Net priešui nelinkėčiau. Tiesa, šiemet nei karto ten nevažiavau, gal dviračių takai atsirado?

                                Comment


                                  Parašė Riedis
                                  Neesu mynęs Vilkpėdėje - Žemuosiuose Paneriuose, gal kas esat ir turit minčių kaip patogiau nukeliauti į Vingio parką ir Naugarduko g. nuo Galvės g. būsimo tako. Ar iš vis ši atkarpa adekvati įveikti?
                                  Tikrai ne pati maloniausia atkarpa. Aš nuo lentvario/galvės sankryžos važiuoju žemyn senuoju vilnius-kaunas keliu, tuomet titnago g. link savanorių ir palei savanorių g. yra šiokie tokie šaligatviai (gatve važiuot nebus malonu ir saugu - intensyvus eismas).

                                  Smagesnis bet ilgesnis maršrutas kirtimų ir oslo g. dviračių taku iki lazdynų tilto.

                                  Comment


                                    Grynai rekreaciniu pobūdžiu - šviesią naktį/paryčiais ar savaitgalį. Kad ir smalsu tą bruką (akmeninį grindinį?) pamatyt. Pažymėjau daugmaž tiesų keliuką, bet tas tikras senasis kelias matyt vingiuotas kiek šiauriau.

                                    Svarstau vengiant kelionės su eismu (mano greitis 20-30km/h, o įkalnėse ir iki 10-15km/h gali kristi), nebent palankiomis sąlygomis (plati A juosta kaip Švitrigailos g. Naujamiestyje). Savanorių pr. deja neturi A juostos per visą ilgį, tik arčiau žiedo.

                                    Galutinė idėja - Į Trakų pusę tyrinėti atminant per Savanorių pr. šaligatvius, o grįžtant per Kirtimų - Gariūnų - Laisvės takus. Ar atvirkščiai - priklauso nuo paros laiko.

                                    Svarstau apie Žemuosius Panerius ir Vilkpėdę kaip potencialią, nes visa trasa daugmaž vienam lygyje ir tikriausiai bus mažai stabčiojimų minant šiaurės-vakarine prospekto dalimi - tai neturėtų tekti giliai kvėpuoti industriniame rajone.

                                    Taršos atžvilgiu, per Gariūnus smagiau grįžt į miestą. Šalia įvairių automobilių greitėjančių nuo 70 iki 90-100km/h 3 juostom įkalnėn gali pasidaryt koktu minant šalia.

                                    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.03, 11:56.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Taršos atžvilgiu, per Gariūnus smagiau grįžt į miestą. Šalia įvairių automobilių greitėjančių nuo 70 iki 90-100km/h 3 juostom įkalnėn gali pasidaryt koktu minant šalia.
                                      Na pro gariūnus dažnai važinėju - viskas ten gerai tos taršos atžvilgiu - jei kokia fura i kalna nevaziuoja, tikrai nesijaučia taršos. Nebent važiuoji savaitgalio rytą, kai visas tas kelias užsikimšęs nuo važiuojančių į turgų.


                                      Comment


                                        Techninis klausimas labiau išmanantiems - ar viskas yra ok su dvirtakių tiesimu kai lauke yra -2 ir neblogai sninga? Su gatvės tiesimu kaip ir neturėtų būti problemu, bet dvirtakiai juk žymiai plonesni, ar tai nesvarbu?

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Techninis klausimas labiau išmanantiems - ar viskas yra ok su dvirtakių tiesimu kai lauke yra -2 ir neblogai sninga? Su gatvės tiesimu kaip ir neturėtų būti problemu, bet dvirtakiai juk žymiai plonesni, ar tai nesvarbu?
                                          Na plonesnis sluoksnis stingsta truputį greičiau, nei storesnis. Bet asfaltą galima sėkmingai pakloti ir prie -10. Svarbu pats asfaltas klojant būtų ne vėsesnis 80 laipsnių ir spėtų suvoluoti, kol nesustingo. Dėl sniego labai jaudintis nereikia, nes klotuvui pervažiavus ten jis akimirksniu ištirpsta ir išgaruoja.
                                          Jei kalbam ne apie asfaltą, o apie pagrindus, tai dar įšalas nėra gilus ir leidžia tinkamai sutankint.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.05, 13:33.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X