Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Taip. Teko gyvai pravažiuot, tai per visą atkarpą sudėti vejos bortai abipus dviratkio. Manau, tikrai turėjau jiems rašyt pastabas dėl to PP stadijoje.
Comment
-
Tikiuosi kažkaip fiziškai atskirs dviračių taką nuo automobilių važiuojamos dalies (vos neparašiau "tako").
Pasirodė visai puiki idėja taip išspręsti 1,5+1,5 profilio gatvių problemą kur nors šone pabraižant dviračių taką. Tiesa, kai kur labiau logiškas variantas atrodo 2+1. Svajoju, kad Kaune kokią Partizanų g. taip pažymėtų, su parkavimais ir pan., bet rimtai bijau, kad viešajam nebūtų linksma, kai peržiūrėjau STR, kai autobuso plotis yra šiek tiek virš 3 m, kai pačios juostos plotis C kategorijos gatvėje tik 3 m.
Džiugu dėl tokio sprendimo, Kaunui yra/bus ką mokytisPaskutinis taisė PoDV; 2019.10.24, 00:43.
Comment
-
Svarstau, kad toks modelis, atskiriant dviračių taką kokiomis nors fizinėmis priemonės, tik papildomai dėl VT nesiaurinant bei neįrengiant parkavimo vietų, pasiteisintų ir kapitaliai suremontuotoje Panerių g. Problemą keltų tik stotelės, bet esu matęs pavyzdžių iš Nyderlandų, kur dviračių takas praeina pro pat autobuso sustojimo vietą, o išlipantys keleiviai išauklėti nestovėti ant tako, to "by default" būtų galima tikėtis ir iš Vilniaus keleivių/pėsčiųjų . Gal galima bus kažką išgudraut, kad tilptų sprendiniai stotelėms kapitalinio remonto ribose, pvz. įspėjamą funkciją atliekantis užkilimas dviračiui, ties ta vieta kur sustoja autobusas, t.y. pėstiesiems nereikėtų lipti bordiūru žemyn link autobuso,nes kitaip autobuso sustojimas ant dviračių tako-juostos padarytų kelionę dviračiu diskomfortiška ta gatve.
Ties sankryža su Švitrigailos gatve, kurioje panašu netgi yra atskiras šviesoforinis reguliavimas skirtingoms juostoms trumpam dviračių takas užliptų ant šaligatvio ir būtų bendras takas. Už sankryžos, kur baigiasi trys juostos, vėl galėtų atsirasti dviračių takas. Sprendžiant iš Google Street View vaizdų, tarp Tūkstantmečio g. ir Švitrigailos g. takas galėtų atsirasti arčiau geležinkelio, nes ten nėra atskirų šaligatvyje suprojektuotų parkavimo vietų, o tarp Švitrigailos g. ir Stoties kitoje gatvės pusėje toliau nuo geležinkelio, nes tokios parkavimo vietos šiose abejose atkarpose yra tik iš vienos kelio pusės: link Tūkstantmečio g. parkavimo daugiausia toliau nuo geležinkelio esančioje pusėje, o link Stoties priešingoje pusėje. Tik arčiausiai stoties, kur gatvė jau baiginėjasi akligatviu, galėtų atsirasti (jei nėra) normalios parkavimo juostos ir nebūtų dviračių tako.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPo truputi baigia Simulionio g.
Uuoj kaip ten sprogsta dabar Karoliniskiu fb grupeje DD Chebra nebezino kaip dabar gyvens su dvigubai siauresne gatve
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As biski nesuprantu kas cia vyksta. Ar tas automobilio savininkas rimtai toks degradas kad nesugeba pasiparkuoti padoriai i nupiesta automobilio parkavimo vieta?
- 1 patinka
Comment
-
Šimulionio g. chaoso interpretacija per 60s
#1 Išvažiuoja į perdažytą gatvę, sustoja prie prisiparkavusio tinkamai ir kraiposi "kodėl šis nevažiuoja?"
#2 Įvažiuoja ties nauju žymėjimu, kuriame netinkamai stovi eilė auomobilių "kodėl likusioje vienintelėje juostoje mano kryptimi priparkuotos mašinos?"
#3 Tuo tarpu tenka minti per zebrą, nes dviračių take visa eilė automobilių prie darželio/mokyklos Tad gal neskubėkim su tais vazonais?
Parašė Creatium
Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.24, 15:46.
Comment
-
Važiuoju čia dviračiu bene kasdien. Džiaugiuosi, kad pritarė mano siūlymams daryti ne dviračių juostas, o atskirtą dviračių taką. Tiesa - apkeitė dviračių tako puses (ir tai puikus sprendimas).
Visą šią savaitę stebiu kaip žymi šią gatvę. Šiaip stebina žymėjimo lėtumas. Bet džiugina pakeitimai - tai 100 kart geriau nei buvo prieš tai. Šios savaitės pradžioje dviračių takas ryte apie 9 val. užparkuotas 16 automobilių (ankščiau, kai buvo dviračių juostos - daugiau kaip 20), o šiandien - vos keliais. Kritikuojantys tikriausiai nevažiuodavo dviračiu piko metu šia gatve. Tikriausiai nevažiuoja ir po šių pakeitimų. Kiek problema ties statmenu parkingu - tačiau jį praplaptinus pusmetriu (šaligatvis toje vietoje 3,0 m pločio) - problemos neliktų. O ties įvaža, spėju bus pakeista parkavimo kryptis ir problemos vėlgi nebus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąVažiuoju čia dviračiu bene kasdien. Džiaugiuosi, kad pritarė mano siūlymams daryti ne dviračių juostas, o atskirtą dviračių taką. Tiesa - apkeitė dviračių tako puses (ir tai puikus sprendimas).
Visą šią savaitę stebiu kaip žymi šią gatvę. Šiaip stebina žymėjimo lėtumas. Bet džiugina pakeitimai - tai 100 kart geriau nei buvo prieš tai. Šios savaitės pradžioje dviračių takas ryte apie 9 val. užparkuotas 16 automobilių (ankščiau, kai buvo dviračių juostos - daugiau kaip 20), o šiandien - vos keliais. Kritikuojantys tikriausiai nevažiuodavo dviračiu piko metu šia gatve. Tikriausiai nevažiuoja ir po šių pakeitimų. Kiek problema ties statmenu parkingu - tačiau jį praplaptinus pusmetriu (šaligatvis toje vietoje 3,0 m pločio) - problemos neliktų. O ties įvaža, spėju bus pakeista parkavimo kryptis ir problemos vėlgi nebus.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąOficialūs argumentai: arčiau daugiau gyventojų, pagrindiniai traukos taškai (darželiai, mokyklos). Kitoje pusėje yra takas palei pat miškelį, vingiuojantis. Manyčiau, kad logiška.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
Comment
-
Ar galite paaiškinti kodėl nėra planuojama tiesti dviračių tako tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Mano manymu jo ten labai reiktų, nes maršrutas turėtų būti labai smagus gamtovaizdžio prasme, tiek susisiekimo patogumo prasme geras. Tuo labiau, kad takas jau ten yra (žiūrint ortofoto 2019) tik toks, atrodo, savadarbis...
Comment
-
Mane taip pat labai nustebino, kad nėra planuojamas dviračių takas štai čia, tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Ten jo labai reikia, nes dviračių ir pėsčiųjų rautas yra ir jis turėtų padidėti kai būtų nutiestas takas, nes dabar, manau, daug kas nenori ten keliauti tiesiog dėl pavojingų ir apgailėtinų sąlygų. Manau, vertėtų tiesti dvirtakį ir pėsčiųjų taką liejant asfaltą abiem srautams - taip paprasčiau dėl skirtingų medžiagų poreikio sumažinimo, galimybės pagreitinti darbus dėl jų mechanizavimo bei dviejų problemų išsprendimo vienu metu.
- 1 patinka
Comment
-
spekas Kiek pamenu iš pavasario, tai didelė dalis to tako veda siauroka atbraila su daug kalniukų. Realiai, padoresnis takas veda nuo Žvėryno iki daugmaž užrašo "Karoliniškių parkas". Ir tai ten viskas buvo išrausta, nes vamzdžius keitė.
Tad abejoju ar ten kada artimiausią dešimtmetį galvos apie dviračių taką.
- 1 patinka
Comment
Comment