Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pasiruošta Didlaukio g. dviračio tako "Rugiasėjai" per visą ilgį.



    Išlupo augalus, išlupo šlagbaumus. Tokiais tempais gal net nuties per rugsėjį?
    Na pagal patirtį tai nulupa ir išrausia jie visada labai greit, o paskui taip gali stovėt kelis mėnesius, bet pažiūrėsim kaip veikia nauji VMS reikalavimai...

    Comment


      Didlaukio g. daro kiek kitaip nei pvz. Ozo g, todėl vilties turiu.

      Tako apačioje jau kokie 200m buvo išasfaltuoti (prieš porą savaičių), dar prie progos patikrinsiu kiek pasistūmėjo per viduriuką.


      Vakar link nakties buvo įdomu per miesto šventę praminti. Upės g. gan tvarkingai dauguma pėsčiųjų vengė eiti taku (nors vietomis buvo masės). Tik kad apšvietimo deja dar nėra, tai nebloga adrenalino dozė gavosi.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Magistralinių (pagal bendrą planą) dviračio takų dabartinė būsena (bandomasis):



        Raudona - Raudono asfalto dvirtakis,
        Mėlyna - Pilko asfalto dvirtakis,
        Žydra - Plytelių/Trinkelių dvirtakis,
        Geltona - Trūkstamos jungtys
        Oranžinė - Vykstantys darbai

        Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Neries senvagės projektas neįtrauktas, vykstantys darbai: https://citify.eu/neries-senvages-slenis/
          Didlaukio g. takas irgi nepažymėtas prie vykstančių: https://citify.eu/didlaukio-g-dviraciu-takas/
          Taip pat Giedraičių - Fino g. nėra: https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/
          Jungiamojoje g. tarp Konstitucijos pr. ir Upės g. bus dviračių takas: https://citify.eu/jungiamoji-gatve-t...-pr-ir-upes-g/

          Architektų g. pažymėtas ne visas (takas eina per visą žiedą).

          Palei Žirmūnų g. nėra pažymėtas naujas raudono asfalto takas.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.
            Trūksta:

            - Eurovelo iki pat Trinapolio + rodos nuo Trinapolio ir atgal iki Žirmūnų, link autobusų parko, užkyla, tik nepamenu ar stovi dvirtakio ženklas

            - dvirtakis nuo Žirmūnų tilto per medžių laipynių parką iki degalinės

            - Šimašiaus Tujų magistralė aplink Žvėryną

            - Gariūnų dvirtakiai

            - vykstantys darbai Paupyje ir Paplaujoje

            Comment


              Ačiū, bet magistralinius dvirtakius, ne visus!!!

              Tarprajoninius ir rajoninius į kitus sluoksnius keliu.

              Šio idėja stebėti kiek magistralinių trasų renovuoja/tiesa.

              Šimašiaus Tujų magistralė aplink Žvėryną
              Paskutinis taisė Riedis; 2019.09.01, 15:21.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Eurovelo, Tujos ir Gariūnai ganėtinai magistraliniai Rodos net ir ženklai sudėti vien tik dvirtakio, ne maišytos paskirties.

                Comment


                  Kam tada kurti naują žemėlapį jeri tiesiog kopijuoji savivaldybės? Suprasčiau kuriant faktinį žemėlapį su faktiškai kaip magistraliniai naudojamais dvirtakiais. Bet dabar tiesiog paprasčiausia būtų perkopijuoti iš savivaldybės

                  Comment


                    Kuriu atskirus sluoksnius, kuriuos pagal nuožiūrą perdengiu ir dėlioju potencialius maršrutus ar darbus/dangą ir t.t. atspindinčius žemėlapius.

                    Dalį sužiūriu savivaldybės medžiagoje, dalį iš forumo kapstau. Kur atrodo įdomu - minu, tikrinu pats. Eksperimentuoju su trasų įrašymu .gpx, kad daugiau faktiška būtų, kur to manau reikia.

                    Mažai žinau apie takų naudojamumą piko metu, daugiau malonumui jais minu vengiant tų laikų, tad negaliu kokybiškai įvertinti kas naudojama kaip magistralė.

                    Heatmap'ų privalumai ir trūkumai buvo minėti šia tema. Visokių žemėlapių tikslumas taip pat, bent jau kol kas retokai atnaujinama ar kriterijai skiriasi.

                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Kuriu atskirus sluoksnius, kuriuos pagal nuožiūrą perdengiu ir dėlioju potencialius maršrutus ar darbus/dangą ir t.t. atspindinčius žemėlapius.

                      Dalį sužiūriu savivaldybės medžiagoje, dalį iš forumo kapstau. Kur atrodo įdomu - minu, tikrinu pats. Eksperimentuoju su trasų įrašymu .gpx, kad daugiau faktiška būtų, kur to manau reikia.

                      Mažai žinau apie takų naudojamumą piko metu, daugiau malonumui jais minu vengiant tų laikų, tad negaliu kokybiškai įvertinti kas naudojama kaip magistralė.

                      Heatmap'ų privalumai ir trūkumai buvo minėti šia tema. Visokių žemėlapių tikslumas taip pat, bent jau kol kas retokai atnaujinama ar kriterijai skiriasi.
                      Kada planuoji paleisti į viešumą?

                      Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.

                      Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.09.02, 16:17.

                      Comment


                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                        Kada planuoji paleisti į viešumą?

                        Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.
                        Jau kažkaip neviltis pradeda imti. Visokie apsaugok mane, geltoni skydai, perėja 12m ilgio, ir dar bandys iš viso šito Š išspausti vašką su dažais bei plastmasėm. Ir tai skaitosi liberalų valdžia. Tfu...

                        Comment


                          Matau, kad ant šio kilimo-tūpimo tako pažymėjo slenkstį (threshold), bet pamiršo pažymėti tako numerį.

                          Comment


                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                            Kada planuoji paleisti į viešumą?

                            Ar tik man taip atrodo, ar galutinis variantas visgi bus dvipusis dviračių takas + parkavimas mokyklos/darželių pusėje? Pagal Apsaugok mane ženklinimą, atrodo bus 3,0m dviračių takas + 0,95m apsaugos zona + 2,0m parkavimas + 2,75m juosta + 2,75m juosta.
                            Jei taip, tai nelabai gerai. Viena vertus, dvirtakis arčiau daugumos daugiabučių yra patogiau jį pasiekti, bet daugiau bus tokių tranzitu kertančių tą atkarpą. Tarkim, atvykstant nuo Narbuto viaduko reiks kirsti pervažą norint važiuoti šia gatve, teks kirsti daugiau įvažiavimų į kiemus ir sankryžų. Šių nepatogumų būtų galima išvengti dvipusiam dvirtakiui esant miško pusėje, o ne dauigabučių. Būtų išlaikomas ir didesnis greitis bei papildomas saugumas, sutaupomas laikas commute'inant, žiemą net būtų mažiau pliurzos po ratais ties sankryžomis, smagiau net važiuot medžių pusėje.

                            Edit: na absoliučiai žiūrint, jei pervaža liks toje pačioje vietoje prie nauojojo daugiabučio šalia "Maximos", tai susikirtimų skaičus gal būtų vienodas, bet miško pusėje ramesni jie bei apvažiuojama "T" formos sankryža. Taip pat būtų galima prijungti tą nusileidimą šalia Narbuto viaduko, kur dabar žvirkėlis centro kryptimi. Žmonės vistiek ten nusileidžia, o į viršų užsiveda dviratčius.
                            Paskutinis taisė dondc; 2019.09.02, 21:39.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              O Pašilaičiuose nieko nežada daryt už policijos nuovados, kur šalia pagaliau stato tą gaubtą daugiabutį, kur daug metų stovėjo nejudinamas?

                              Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                O Pašilaičiuose nieko nežada daryt už policijos nuovados, kur šalia pagaliau stato tą gaubtą daugiabutį, kur daug metų stovėjo nejudinamas?

                                Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,
                                Jeigu gerai įsivaizduoju iš aprašymo, tai tas "parkingas" (aikštelė palei Laisvės pr.?) patenka į Šiaurinės g. ribas, tai jo neliks tiesiant gatvę.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Jei taip, tai nelabai gerai. Viena vertus, dvirtakis arčiau daugumos daugiabučių yra patogiau jį pasiekti, bet daugiau bus tokių tranzitu kertančių tą atkarpą. Tarkim, atvykstant nuo Narbuto viaduko reiks kirsti pervažą norint važiuoti šia gatve, teks kirsti daugiau įvažiavimų į kiemus ir sankryžų. Šių nepatogumų būtų galima išvengti dvipusiam dvirtakiui esant miško pusėje, o ne dauigabučių. Būtų išlaikomas ir didesnis greitis bei papildomas saugumas, sutaupomas laikas commute'inant, žiemą net būtų mažiau pliurzos po ratais ties sankryžomis, smagiau net važiuot medžių pusėje.

                                  Edit: na absoliučiai žiūrint, jei pervaža liks toje pačioje vietoje prie nauojojo daugiabučio šalia "Maximos", tai susikirtimų skaičus gal būtų vienodas, bet miško pusėje ramesni jie bei apvažiuojama "T" formos sankryža. Taip pat būtų galima prijungti tą nusileidimą šalia Narbuto viaduko, kur dabar žvirkėlis centro kryptimi. Žmonės vistiek ten nusileidžia, o į viršų užsiveda dviratčius.
                                  Nieko gero. Važiuoju kasdien šia gatve nuo Sausio 13-osios iki Narbuto nusileidimo ir takas toje pusėje atrodo visiškai ne į temą. Man bent jau atrodytų daug logiškiau šioje situacijoje takas, kad ir dvipusis, priešingoje pusėje. Ne tik būtų patogiau visiems iš Lazdynų ir pusei Karoliniškių, bet ir netrukdytų besiparkuojantys šalia/ant tako.

                                  Be to, nežinau kokį kalnų dviratį reikia turėti norint pasinaudoti nusileidimu į Narbuto gatvę. Kartą bandžiau ten nusileisti, tai viskas baigėsi siūlais Lazynų ligoninėje. Neseniai dar pribarstė kažkokių neaiškių akmenų - danga leidžiantis nuo to nei kiek nepagerėjo. Bet užtat pakrato kaip reikiant.

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                                    Ten galėtų sutvarkyt gražiai tą "parkingą", kuris neaišku kodėl ten egzistuoja ir pratęst dvirtakį.,
                                    Šiuo metu ten panašiau į statybinių medžiagų aikštelę (gretimiems asfaltavimams) su parkingu sunkvežimiams. Girgžda lyg per žvyrkelį, būtų dar karščiai tai minant išsiasfaltuotume iki Šiaurinės g. statybų.


                                    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                    Be to, nežinau kokį kalnų dviratį reikia turėti norint pasinaudoti nusileidimu į Narbuto gatvę.
                                    Visai patogu tuo "serpantinu" (skirtu neįgaliesiems) pakilti/nusileisti, nebent ten daug žmonių vietoje laiptų zigzagais vaikšto. O jei jau nuožulniai leistis žvyrkeliu, tai bene kitoje tilto pusėje yra nestatus asfalto/žvyrkelio nusileidimas į Paribio g. pro garažus ir mišką, tik kad tada yra viena kita kliūtis (pvz. dešimtmečiais "neišimamas" tvoros pamatas ties garažų pabaiga) ir vėliau tikėtinai per Narbuto gatvę pereiti teks.

                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Jeigu gerai įsivaizduoju iš aprašymo, tai tas "parkingas" (aikštelė palei Laisvės pr.?) patenka į Šiaurinės g. ribas, tai jo neliks tiesiant gatvę.
                                      Oho. Nesuprantu aš to šiaurinės gatvės projekto per kur jis ten tiksliai eis. Tai kaip suprantu ten sankryža atsiras? O tai kaip tada tie namai nauji, kur ką tik pastatyti visai šalia? Eis per juos aplinkelis?

                                      Comment


                                        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                        Nieko gero. Važiuoju kasdien šia gatve nuo Sausio 13-osios iki Narbuto nusileidimo ir takas toje pusėje atrodo visiškai ne į temą. Man bent jau atrodytų daug logiškiau šioje situacijoje takas, kad ir dvipusis, priešingoje pusėje. Ne tik būtų patogiau visiems iš Lazdynų ir pusei Karoliniškių, bet ir netrukdytų besiparkuojantys šalia/ant tako.
                                        Taip ir aš mąsčiau, kad miškelio pusėje būtų patogiau, bet čia forume kritikavo tą idėją, kadangi būtų nesaugu dėl statmenai besiparkuojančių automobilių ties apynaujais daugiabučiais Tad matyt ir pasirinko kitą variantą dėl to. Dabar bus kažkiek nepatogumų dėl prisiparkavusių automobilių palei dviračių taką, bet ką jau čia...

                                        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                        Be to, nežinau kokį kalnų dviratį reikia turėti norint pasinaudoti nusileidimu į Narbuto gatvę. Kartą bandžiau ten nusileisti, tai viskas baigėsi siūlais Lazynų ligoninėje. Neseniai dar pribarstė kažkokių neaiškių akmenų - danga leidžiantis nuo to nei kiek nepagerėjo. Bet užtat pakrato kaip reikiant.
                                        Aš važiuodamas link Sėlių g. ten nebesileidžiu nuo tada kai pastatė viaduką - visuomet nusileidžiu serpantinu ties Narbuto g. stotele. Pakylu dažniausiai per ten pat - tiesiog užsivarau dviratį.
                                        Kadangi pats dirbu prie Panoramos, man patogesnis nusileidimas pervažiavus per viaduką, nusileidus link garažų ir žvyru iki Paribio g. Viadukas dabar man sutaupo ~2 min laiko, lyginant su kelione, kai viaduko nebuvo.

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                                          Oho. Nesuprantu aš to šiaurinės gatvės projekto per kur jis ten tiksliai eis. Tai kaip suprantu ten sankryža atsiras? O tai kaip tada tie namai nauji, kur ką tik pastatyti visai šalia? Eis per juos aplinkelis?
                                          Šiaurinė g. nebus aplinkkelis. Eis greta tų namų. Sankryža su Laisvės pr. bus su berods viaduku Laisvės pr. eismui: https://citify.eu/siaurine-g-i-etapas/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X