O tai ar leist zalieji dendrologai juos valyt? Juk pristatys momentaliai, pvz tokia Jekaterina Lavrinec kuri kiauksi per visa feisbuka del kiekvieno stagaro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąO tai ar leist zalieji dendrologai juos valyt? Juk pristatys momentaliai, pvz tokia Jekaterina Lavrinec kuri kiauksi per visa feisbuka del kiekvieno stagaro.
Comment
-
Kas atsitiko su oranžiniais dviračiais? Kodėl nesimato jokios plėtros, jokių naujovių? Ir bendrai žiūrint į naujus paspirtukus, dviračių nuomos sistema stipriai atsilieka - būtinybė palikti tam skirtose taškuose, nelanksti mokėjimo sistema, žiemą iš viso neveikia. Gal kitos įmonės susidomėjusios šios paslaugos teikimu?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąKas atsitiko su oranžiniais dviračiais? Kodėl nesimato jokios plėtros, jokių naujovių? Ir bendrai žiūrint į naujus paspirtukus, dviračių nuomos sistema stipriai atsilieka - būtinybė palikti tam skirtose taškuose, nelanksti mokėjimo sistema, žiemą iš viso neveikia. Gal kitos įmonės susidomėjusios šios paslaugos teikimu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Vilnius turi didziuli potenciala judeti dviraciais, bet nera infrastrukturos.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
Iš esmės sutinkų, kad VIlnius galėtų tapti labai patogiu miestu dviratininkams. Infrastruktūrą reikalinga, o ji lyg ir matomai gerėja.Paskutinis taisė Resutas; 2019.04.10, 15:28.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
1000 out of 1200 kids in this school in #Oulu, #Finland, arrive by #bicycle, even in winter. 100-150 walk, rest by ski, kicksleds and car. This day it was -17°C.
Kalnuotu miestu pavydziu (kur kas labiau kalnuotu nei Vilnius), kurie stipriai naudoja dviracius irgi pilna, tik neturiu laiko dabar ieskoti saltiniu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Gal galima faktų/argumentų, tada gal suprasiu daugiau, nes dabar manau, kad iš/į centrą važiuoti dviračiu yra sunku, nes jis yra Neries slėnyje. Taip pat gamtinės sąlygos rudenį, žiemą pavasarį. Gal dar mano amžius/darbo pobūdis . Tad mano pasirinkimas yra VT.
Aišku, mano atstumas nedidelis (apie 3,9 km nuo Lazdynų iki Panoramos), tai užtrunku 11 minučių į priekį ir 15 minučių atgal. Pvz. įrengus Narbuto g. viaduką kelionė sutrumpėjo apie 1 min
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Prieš kelis metus pradėjęs važinėti į darbą galvojau tą patį - Narbuto kalnas bus iššūkis. Tačiau daugiau pradėjus važinėti tas kalnas pasidarė visai nebaisus. O ir sezoną kiekvienais metais vis anksčiau (realiai nevažinėju gruodį-vasarį). Tad manau čia tik įpratimo reikalas.
Aišku, mano atstumas nedidelis (apie 3,9 km nuo Lazdynų iki Panoramos), tai užtrunku 11 minučių į priekį ir 15 minučių atgal. Pvz. įrengus Narbuto g. viaduką kelionė sutrumpėjo apie 1 min
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tau turėtų būti naudingas Litexpo tiltas, tada galėsi didžiąją kelio dalį varyt per parką.
Comment
-
Pagrindinė Vilniaus dviratistų rinka yra, grubiai jamant, Neries slėnis ir kai kurios aplinkinės vietos, kur nereikia kopti į didelį kalną. Tai visos Šnipiškės, iš dalies Naujamiestis, Žirmūnai ir kitos vietos. Plius aišku trafficas tarp Fabų/Šeškinės ir Pašilaičių/Koralų/Viršulų etc. Žodžiu yra vietos dviračiams.
Vilniaus modal share dviračių dalis galėtų siekti matyt kokius 5-10% viso commuter traffico. Problema, be infrastruktūros (kuri greit gerėja) yra žmonių požiūris ir mentalitetas. Įpročius keisti sunku ir "neįmanoma". Daugelis žmonių negali pateikti racionalių argumentų, kodėl jie važiuoja mašina, o ne dviračiu. Tie argumentai dažniausiai būna "ai nu kaip čia dabar" lygio.
- 6 patinka
Comment
-
Biški jums pozityvo. Skelbiamas pirkimo projektas dviračių takui nuo Sietyno iki Laisvės pr.: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-664521
Turėtų greitai pasirodyt ir likusi Narbuto g. dalis.
Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.10, 19:19.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
Šiaip man daug klausimų kelia sprendiniai prie Laisvės pr. VT stotelės. Akivaizdu, kad nuo perono link šviesoforo neužtikrinamas pėsčiųjų nukreipimas nuo dviračių tako ir visi eis tiesiog per jį.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.11, 08:45.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man irgi kilo tas klausimas. Gal čia toks greičio gesinimo metodas, o gal ten koks inžinerinis statinys trukdo?
Šiaip man daug klausimų kelia sprendiniai prie Laisvės pr. VT stotelės. Akivaizdu, kad nuo perono link šviesoforo neužtikrinamas pėsčiųjų nukreipimas nuo dviračių tako ir visi eis tiesiog per jį.
---
P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
1. skersiniai bortai takuose;
2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.11, 09:38.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ir taip ir ne. Pėstieji bet kokiu atveju turėtų kirsti dviračių taką, nes perėja palei Laisvės pr. yra arčiau Laisvės pr.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
"Kirsti" ir "eiti dviračių taku" yra didžiulis skirtumas.
Comment
Comment