Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Čia gal su Narbuto susijungs?
Nu ok, teoriškai taip. Žiedo ten ta dalis bus bendra, o šiaip takai bus sujungti.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...
Naudojuosi teise pateikti pasiūlymus apie numatomą Gilužio gatvės atkarpos nuo Pilaitės pr. iki ir ties žemės sklypu (kadastro Nr. 01010/0167:2136) Vilniuje, projektavimą.
Sankryžoje iš Pilaitės pr., Zujūnų g. ir Čekoniškių g. pusių projektuojama po dvi eismo juostas su neapsaugotais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai ta pačia juosta leidžiamas ir posūkis ir važiavimas tiesiai. Tai neatitinka prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama suprojektuoti papildomus šviesoforus kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams. Taip pat toks eismo krypčių išdėstymas nėra rekomenduojamas, bei skatina nesaugius manevrus tarp juostų, apvažiuojant sukančiuosius, o taip pat neleidžia kitiems eismo dalyviams tinkamai suprognozuoti tokių eismo dalyvių veiksmų. Siūlau išskirti bent po vieną atskirą juostą tik kairiems posūkiams.
Zujūnų gatvėje ir Čekoniškių gatvėje suprojektuotas pirmos eismo juostos užbaigimas kartu su išvažiavimu iš viešojo transporto stotelės. Toks sprendimas sukurs papildomas konfliktines situacijas, nes sunku greitai nustatyti pirmumo teises. Siūlau suprojektuoti eismo juostos pabaigą ir išvažiavimą skirtingose vietose.
Prie perėjų nėra taktilinių dangų silpnaregiams. Tai neatitinka prisijungimno prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama numatyti silpnaregių pėsčiųjų garsinius signalus. Siūlau suprojektuoti taktilines dangas silpnaregiams visuose susikirtimuose, įskaitant su dviračių taku.
Gilužio gatvėje ties piketu 1+00 suprojektuotas pėsčiųjų tako ir dviračių tako susikirtimas smailiu kampu. Toks susikirtimas nėra saugus nei pėstiesiems, nei dviratininkams, nei silpnaregiams. Siūlau suprojektuoti susikirtimą statesniu kampu, iškreivinant ir dviračių taką. Iškreivinimą galima suderinti su D kategorijos Padekaniškių gatvės kirtimu, dviračių taką pagal rekomendacijas pritraukiant prie važiuojamosios dalies arba atitolinant nuo jos.
Pėsčiųjų ir dviračių takams kertant D kategorijos Padekaniškių gatvę ir toliau esantį įvažiavimą į gyvenamųjų namų kvartalą, suprojektuota asfalto danga gatvės lygyje su bortais. Siūlau suprojektuoti atitinkančius rekomendacijas pakeltus susikirtimus be bordiūrų.
Vietose, kur leidžia sklypų ribos, siūlau pagal rekomendacijas fiziškai atskirti pėsčiųjų taką nuo dviračių tako želdinių juostomis, kad sumažinti konfliktinių situacijų tikimybę tarp pėsčiųjų ir dviratininkų.
- 2 patinka
Comment
-
Pagal dviračių takų Vilniuje bendrą planą dviračių takas turėtų eiti ir per Parko g. Naujoje Vilnioje. Šiais metais planuojamas ten pilnas šaligatvio keitimas ir kelio dangos atnaujinimas, tai logiška būtų, kad ir dviračių takas prie to pačio būtų nutiestas.
Spėkit, ar jis bus daromas? Nope.
Savivaldybės atsakymas: "Informuojame, kad Vilniaus miesto gatvių priežiūra priklauso nuo skiriamo finansavimo.
Pažymime, kad atsižvelgiant į skirtas lėšas Parko g. numatytas tik paprastasis dangos remontas su šaligatvių remontu.
Atsiprašome už patiriamus nepatogumus."
Planai planais, o piguva ir xaltura forever, pagrindiai dabartinio mero bruožai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....
Kaip ir yra vietos tarp šaligatvio ir gatvės vienoje pusėje. Jei nenorim, kad nutrūktų takas ties stotelėmis, užtektų tik vietas ties stotelėmis perdaryti Nebent dėl dujotiekio (berods) nebūtų galima tiesti tada jau taip, už šaligatvio jau reiktų tiesti arba liesti patį šaligatvį.
- 1 patinka
Comment
-
Trakų Vokės parke atgimsta mūsų paveldas
https://vilnius.lt/lt/2019/03/27/tra...QnEnRE3Mt7il1I
Jau šiandien rūmuose vyksta parodos, koncertai, edukaciniai užsiėmimai. Sutvarkius jų aplinką tai bus išbaigtas kultūrinio turizmo objektas.
Ypatinga patogi šios dvarvietės geografinė padėtis, nes ji yra tarp Vilniaus ir Trakų, šalia geležinkelis, todėl tikimasi čia nemažų lankytojų srautų. Rengiamas dviračių trasos, kuri jungs Vilnių su Trakais bei drieksis palei dvarvietės tvenkinius, projektas.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Vakarų Vilniuj nieko naujo. Darbų pabaiga skelbiama 2018 (nenurodant mėnesio). Iš kitos pusės ženklų neatsirado, reiškia galima kapot prieš eismą. Tiesa, malonus naujadaras – iš kitos atitvaro pusės sudėti išgaubti oranžiniai atšvaitai kas kelis metrus:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment