Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    SoulMulticast, paprieštarausiu. Gerai žinau tuos kraštus. Pramoninė zona ten vienoje pusėje (rytinėje, į oro uosto pusę) ir, žinoma, ten plėsti nereikia ir nėra prasmės, bet Eišiškių pl. yra gyvenamųjų namų, Burbiškių, Dargiliškių, Navaišiškių (Dilgynės privatūs namai), dabar išaugo naujas kvartalas ten. Užusienis, Ąžuolija, kur tiek daug gyvetojų ir jie nuolat važinėja dviračiais. Vienintelis dalykas gelbėja, kad Eišiškių pl. nėra plytelėm kokiom išklotas, o išasfaltuotas. Jeigu ateityje dvirtakis eis per Algirdo g., tai prikabinti šituos į bendrą taką pravažiuojant Naujanus būtų puiku.

    Comment


      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

      O ar nebus čia susiję su sankryžos rekonstrukcija. Man labiau panašu, kad atitraukiamas šaligatvis gatvės platinimui.
      Kur atitraukiamas šaligatvis? Apie ką čia išvis? Gal galima plačiau?
      Paskutinis taisė John; 2019.03.22, 11:49.

      Comment


        Man rodos biudžeto tvirtinimo metu buvo skirtos lėšos Eišiškių pl. rekonstrukcijos projektavimui.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          SoulMulticast, paprieštarausiu. Gerai žinau tuos kraštus. Pramoninė zona ten vienoje pusėje (rytinėje, į oro uosto pusę) ir, žinoma, ten plėsti nereikia ir nėra prasmės, bet Eišiškių pl. yra gyvenamųjų namų, Burbiškių, Dargiliškių, Navaišiškių (Dilgynės privatūs namai), dabar išaugo naujas kvartalas ten. Užusienis, Ąžuolija, kur tiek daug gyvetojų ir jie nuolat važinėja dviračiais. Vienintelis dalykas gelbėja, kad Eišiškių pl. nėra plytelėm kokiom išklotas, o išasfaltuotas. Jeigu ateityje dvirtakis eis per Algirdo g., tai prikabinti šituos į bendrą taką pravažiuojant Naujanus būtų puiku.
          gyventoju ten daug, bet jie visi issibarste po labai dideli plota. Aisku as buciau uz dviraciu taka ties Eisiskio plentu, bet daugumai tu krastu gyventoju atstumas iki darbo butu dvigubai tiek kiek Karoliniskiu/Lazdynu/Virsuliskiu, uztenka paziuret i zemelapi. Ilgesnius atstumus dviratininkai tinges iveikinet. Todel jo ten ir nera, tiesiog prioritetu klausimas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kur atitruakiamas šaligatvis? Apie ką čia išvis? Gal galima plačiau?
            Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą

              Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .
              Kaip tai susiję?

              Comment


                Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                Žirmūnų Kareivių sankryža, Creatum įkėlė interaktyvę nuotrauką .
                Ten atitrauktas bus dviračių takas. Šaligatvis liks toje pačioje vietoje, ten yra stotelė.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  Galbut butent del to kad ten yra pramonine zona - paspirtukinis jaunimas ten beveik nedirba, dauguma is automobiliu ten neislis. Paklausa dviracio tako ten mazesne nei kokios Narbuto gatves, jungiancios apie 100k zmoniu su centru.
                  Nesutinku. Jaunimo ten labai net daug - nuvertinate ten dirbančias įmones. Visi vadybininkai, inžinieriai, vadovai jauni žmonės. Cechų ir sandėlių darbuotojai irgi jau pusę jaunimas. Ironiška, kad paminėjot, bet kaip tik paspirtukų, elektrinių, kaip tik yra dabar pavasariui ateinant, nedaug, nes infrastruktūra baisi, bet yra.
                  Beje paspirtukai naudojami daugumą sandėlių ir cechų vidinėse teritorijose, kaip transporto priemone (čia visiškai rimtai), net yra krovininiai paspirtukai. Juokingai skamba, bet net vyresni žmonės paspirtukai naudojasi darbo reikalais, taip sakant

                  Sutinku, kad Narbuto g. yra daug svarbesnė dviračių eismui. Bet net neplanuoti čia dviračių takų, arba netgi neplanuojama sutvarkyti pagaliau šaligatvius, autobusų stoteles, kad bent pėsčiomis praeiti tikrai trumparegiška.
                  Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.22, 12:48.

                  Comment


                    Keletas nuotraukų iš Kareivių g.

                    Pataisymas: sudėjau dar į imgur, gal nebus tokios mažos: https://imgur.com/a/yGlsABV
                    Paskutinis taisė gediminasz; 2019.03.23, 16:40.

                    Comment


                      Vilnios dviračių tako kontūrai

                      Click image for larger version

Name:	20190323_183602.jpg
Views:	248
Size:	241,9 kB
ID:	1709969Click image for larger version

Name:	20190323_184308.jpg
Views:	248
Size:	226,6 kB
ID:	1709970Click image for larger version

Name:	20190323_184602.jpg
Views:	245
Size:	96,2 kB
ID:	1709971Click image for larger version

Name:	20190323_184009.jpg
Views:	248
Size:	114,2 kB
ID:	1709972Click image for larger version

Name:	20190323_183633.jpg
Views:	247
Size:	130,5 kB
ID:	1709973

                      Comment


                        O čia vaizdelis prie CUP'o - Upės gatvės, greitai užklos asfaltuką

                        Click image for larger version

Name:	20190323_192352.jpg
Views:	245
Size:	237,2 kB
ID:	1709977Click image for larger version

Name:	20190323_192616.jpg
Views:	247
Size:	225,9 kB
ID:	1709978

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Projektuojama Gilužio g. nemaža atkarpa: https://citify.eu/giluzio-g-i-etapas/

                          Sankryžoje jau geriau padarytų apsaugotus kairius posūkius, nei kad mišrainę su dvigubom juostom, kurios po to visvien susijungia į vieną. Tai tik skatina lakstymą ir pavojingus manevrus, apvažiuojant sukančius.
                          Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
                          Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
                          Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 15:25.

                          Comment


                            Beje, atkreipkit dėmesį į vejos bortus prie "VCUP", žymiai siauresni, ovaliu viršumi ir susideda / susijungia, kaip dėlionė. Tokie patys prie "Forum Palace" ir Birutės g. vingyje.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              ^^ Ir dar norejau paklausti kodel dviraciu takai yra pastoviai klojami vienoje gatves puseje? Kodel dviraciu eismo kryptis neatitinka automobiliu eismo kaip daroma Nyderlanduose ir Danijoje?

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                ^^ Ir dar norejau paklausti kodel dviraciu takai yra pastoviai klojami vienoje gatves puseje? Kodel dviraciu eismo kryptis neatitinka automobiliu eismo kaip daroma Nyderlanduose ir Danijoje?
                                Yra ir pliusų ir minusų abiejuose variantuose. Darant tik eismo juostas pagal auto kryptis, visvien į kitą gatvės pusę turėsi pervažiuoti artimiausioje pervažoje ir dar grįžti gabalą atgal. Suprantama, kad taip daryti niekas nenori, todėl kerta gatvę bet kur. Pas mus vairuotojai dar nepasiruošę tai priimti, kaip normalų reiškinį. Takas vienoje pusėje aišku irgi ne idealas. Taip tiesiog pigiau ir dar paliekama ateičiai kita pusė.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 16:00.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Sankryžoje jau geriau padarytų apsaugotus kairius posūkius, nei kad mišrainę su dvigubom juostom, kurios po to visvien susijungia į vieną. Tai tik skatina lakstymą ir pavojingus manevrus, apvažiuojant sukančius.
                                  Norėtusi ir stotelių be įvažų. Na bet turint omeny, kad čia nebus intensyvus viešasis, tai tiek to.
                                  Vėl dviračių takas su šaligatviu kertasi smailiu kampu. Nereikia jų apkeitinėti ties stotele. Laukimo peronas ir šaligatvis yra atskiri statiniai ir neturi būti plakami vienon krūvon. Jei yra poreikis, galima papildomai šaligatvį pakloti ir tarpe tarp stotelės ir perėjos vietoje vejos. O jei jau norima būtinai apkeisti vietomis, tai dviračių takas turėtų išsivingiuoti, kad suformuotų kuo statesnę sankirtą su šaligatviu, o ne šaligatvis staiga pasisukti. Bei šaligatvis visvien turėtų praeiti už laukimo paviljono nugarinės pusės.
                                  Bandysiu kažką suformuluoti su šitais punktais, jei rasiu laiko. Rašykit ir jūs.
                                  Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Jop, aš jau savo nusiunčiau. Ten daug kas blogai. Visiškai nekreipiamas dėmesys į Pėsčiųjų takų rekomendacijas, o pats A. Visockas iš savivaldybės pritaria tokiems PP. Tai savivaldybėje problemos nemažos.
                                    Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Yra ir pliusų ir minusų abiejuose variantuose. Darant tik eismo juostas pagal auto kryptis, visvien į kitą gatvės pusę turėsi pervažiuoti artimiausioje pervažoje ir dar grįžti gabalą atgal. Suprantama, kad taip daryti niekas nenori, todėl kerta gatvę bet kur. Pas mus vairuotojai dar nepasiruošę tai priimti, kaip normalų reiškinį. Takas vienoje pusėje aišku irgi ne idealas. Taip tiesiog pigiau ir dar paliekama ateičiai kita pusė.
                                      Kad mūsuose įprasta gatvę kirst kur patogu ir vairuotojai įpratę, kad bet kada bet kur gali išeit žmogus į gatvę.

                                      Su taku vienoje pusėje baigiasi taip, kad nesinori pervažinėt į kitą pusę ir už kelių šimtų metrų grįžt atgal, tada tiesiog mini gatve. Arba šaligatviu be dvirtakio.

                                      Comment


                                        Nenufotkinau, bet mačiau kad nuo Edukologijos žiedo irgi yra tiesiama dviračių tako atkarpa link upės g. (raudonai)

                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	114
Size:	129,1 kB
ID:	1710052

                                        Comment


                                          Jop, čia Senvagės projektas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X