Kurių bus daugiau (pėsčiųjų ar dviratininkų), tie platesnį taką ir užims . Realiai tai pėstiesiems daug vietos nereikia ir jiems lengviau prasilenkti. Problemų kiltų nebent jei ta vieta pasidarys populiari ir pėsčiųjų srautas bus didelis.
Na jo, ten gi nebus tėvų su vežimėliais ir šiaip, kas norės vaikščiot prie upės, ane?
Žiūrint kiek ten daugiabučių planuojama pastatyti - pagal tai galima orientuotis. Šalia gyvenantys, aišku, vaikščios, bet tranzitinių praeivių ten nelabai bus.
1) Ten bus gana tankiai apgyvendinta teritorija (šiuo metu statomas visas naujas kvartalas šalia ir kitoje Vilnelės pusėje jau pastatyti projektai).
2) Tai bus nauja rekreacinė pasivaikščiojimų erdvė, į kurią žmonės ateis ir iš toliau esančių miesto vietų
Wtf they were thinking about? Ten turėjo būti platus takas su suoliukais n shit. Vėl dviračių taku judės pėstieji, vežimėliai ir visa kita. Ir bus sunku juos kaltinti.
Žiūrint kiek ten daugiabučių planuojama pastatyti - pagal tai galima orientuotis. Šalia gyvenantys, aišku, vaikščios, bet tranzitinių praeivių ten nelabai bus.
Taip, nelabai bus, tik iš viso Paupio rajono galo, Manufaktūrų gatvės projektų ir iš Polocko gatvės per naują tiltą... Žodžiu galima ir nesitikėt, kad tame tarpe tarp dvirtakio ir šaligatvio kada nors augs žolė.
Ten ir šiaip gaunasi nebloga turistinė trasa pasivaikščiojimui nuo Katedros paupiui, Bernardinų sodą, per naują tiltą, per visą Užupį , per Maironio g. atgal iki Katedros. Arba gamtos mėgėjams per Trijų kryžių kalną.
Dar nejuda, bet turėtų pajudėt. Dėl ko nesu tikras - tai dėl dviračių takų. Ar jie bus ir jei bus, tai kokio pločio... nes sename projekte buvo ten gal po pusantro metro ar pan. Nu kaip prie Naugarduko Maximos.
Dar nejuda, bet turėtų pajudėt. Dėl ko nesu tikras - tai dėl dviračių takų. Ar jie bus ir jei bus, tai kokio pločio... nes sename projekte buvo ten gal po pusantro metro ar pan. Nu kaip prie Naugarduko Maximos.
Man šitas klausimas kilo, nes pagal savivaldybės takų problemų ir projektų žemėlapį toje atkarpoje nieko neparodyta. Nu sakykim kai kur pažymėtos geltonos jungtys kaip "kitos trūkstamos jungtys" (suprask, dar nėra konkrečių projektų, terminų ir finansavimo). Bet Kareivių g. nuo sankryžos su Kalvarijų g. iki Ž̶i̶r̶m̶ū̶n̶ų̶ ̶g̶ Verkių g. išvis nieko nepažymėta. Ar jie tiesiog nepažymėjo, ar tikrai toje atkarpoje nėra jokio plano tiesti dviračių taką?
Dar nejuda, bet turėtų pajudėt. Dėl ko nesu tikras - tai dėl dviračių takų. Ar jie bus ir jei bus, tai kokio pločio... nes sename projekte buvo ten gal po pusantro metro ar pan. Nu kaip prie Naugarduko Maximos.
Patikrinęs, privalau atsiprašyti John: ten prie migracijos departamento takas vis tik neatitinka pilnai standarto, tad savivaldybės žemėlapis gerai žymėjo tą vietą:
Naugarduko gatvėje dviračių takas niekam tikęs iš esmes. Visi vaikšto per ji, nes piestiesiems skirta zona yra per arti kelio, labai triukšmingo. Pilna stulpų ir kitų nesusipratimų.
Kiek suprantu, oficialiai pagal reglamentus, jei įrengiama dviračių juosta, tai privaloma įrengti juostą ir į priešingą pusę. Nemanau, kad įmanoma įrengti vienpusį dviračių taką neįrengiant ir priešinga kryptimi.
Man šitas klausimas kilo, nes pagal savivaldybės takų problemų ir projektų žemėlapį toje atkarpoje nieko neparodyta. Nu sakykim kai kur pažymėtos geltonos jungtys kaip "kitos trūkstamos jungtys" (suprask, dar nėra konkrečių projektų, terminų ir finansavimo). Bet Kareivių g. nuo sankryžos su Kalvarijų g. iki Ž̶i̶r̶m̶ū̶n̶ų̶ ̶g̶ Verkių g. išvis nieko nepažymėta. Ar jie tiesiog nepažymėjo, ar tikrai toje atkarpoje nėra jokio plano tiesti dviračių taką?
O ar nebus čia susiję su sankryžos rekonstrukcija. Man labiau panašu, kad atitraukiamas šaligatvis gatvės platinimui.
Kirtimuose dviračių takai iš vis net neplanuojami. Juk dirba tūkstančiai žmonių - pramoninė zona. Gatvės pilnos priparkuotų automobilių. Daug jų gyvena dviračiu įveikiamu atstumu, o infrastruktūros nėra, šaligatviai tokie, kad galima ratus sulaužyti, kojas išsisukinėti, o per lietų paskęsti balose. Kodėl pamirštama šį vieta, kurį yra taip arti centro?
Kirtimuose dviračių takai iš vis net neplanuojami. Juk dirba tūkstančiai žmonių - pramoninė zona. Gatvės pilnos priparkuotų automobilių. Daug jų gyvena dviračiu įveikiamu atstumu, o infrastruktūros nėra, šaligatviai tokie, kad galima ratus sulaužyti, kojas išsisukinėti, o per lietų paskęsti balose. Kodėl pamirštama šį vieta, kurį yra taip arti centro?
Iš esmės per visą Eišiškių pl. iki Užusienio galėtų būti toks takas (tikrai neprieštarauju tokiais idėjai), tačiau reikėtų pagaliau jiems išspręsti problemą nuo posūkio į Eišiškių pl. iki Naujininkų pradžios, nes ten labai nepatogu važiuoti pro Žirnių/Tūkstantmečio viaduką, kur dviratininkas gali būti lengvai numuštas nekalbant apie pėsčią žmogų.
Kirtimuose dviračių takai iš vis net neplanuojami. Juk dirba tūkstančiai žmonių - pramoninė zona. Gatvės pilnos priparkuotų automobilių. Daug jų gyvena dviračiu įveikiamu atstumu, o infrastruktūros nėra, šaligatviai tokie, kad galima ratus sulaužyti, kojas išsisukinėti, o per lietų paskęsti balose. Kodėl pamirštama šį vieta, kurį yra taip arti centro?
Galbut butent del to kad ten yra pramonine zona - paspirtukinis jaunimas ten beveik nedirba, dauguma is automobiliu ten neislis. Paklausa dviracio tako ten mazesne nei kokios Narbuto gatves, jungiancios apie 100k zmoniu su centru.
Comment