Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šitas irgi gaidiškas ir daug ką taip pat suplaka į vieną (tiesa, panagrinėti numatytas projektuoti atkarpas buvo įdomu). Pasak žemėlapio, ši atkarpa „atitinka standartą”:
Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 17:10.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGaidiškas ar ne, bet vienintelis daugmaž tiksliai parodantis situaciją. Už tai kad radai kažkokią smulkmeną, gauni medalį (tiesa, tik molinį), bet esmės nekeičia.
Plytinės g. žymima, kaip "Kitos trūkstamos jungtys" – realybėje takai atskiri, net su spalvota pervaža, važiuoti gatve draudžiama.
Miglos g. ilga, labai patraukli ir oficiali dviračių trasa, kuri žemėlapyje tik "projektuojama". Iš žemėlapio panašu, kad tik nesirinkti tokios trasos, dar kalnų dviračio prireiks per mišką važiuojant.
Aplink Vingio parko estradą išvis pagal žemėlapį nėra jokių takų, tad turbūt, geriau išvis automobiliu atvažiuot.
Naujoji Pilaitė visa išraizgyta dviračių takais, nors ir visai nepatraukliais, bet oficialiai gatve važiuojant gautum baudą.
Tas ženklas ties kolegija prie Spaudos rūmų yra panaikintas, bet žemėlapyje išliko.
Sausio 13-osios g. yra nurodyta atkarpa aplink naująjį 9 a. daugiabutį, bet tokių pat parametrų dviračių takas nebežymimas žemėlapyje toliau link TV bokšto. Būna naikinami nupaišyti dviračių takai, bet po puse identiškos trasos nenaikina, tad žemėlapis bet kuriuo atveju klaidinantis.
Nuo Lakūnų g. į šiaurę nėra jokio dviračių tako ir niekada nebuvo.
Olimpiečių g. labai populiari ir ilgo maršruto dalis. Rodoma, jog tik projektuojama.
Sluškų g. irgi seniausiai įrengta atkarpa.
Labai ilga atkarpa Batoro g. nuo Olandų g. iki Mildos g. nors nėra dviračių takas, bet įprastai tokiose vietose kitur mieste ar užmiestyje dangos pažymimos, kaip bendras dviračių ir pėsčiųjų takas. Žemėlapis realiai atbaido nuo šios egzistuojančios, bet nežinomos jungties paprastus žmones (ne sportininkus). Asfaltas.
Dabar galvoju, kaip galima džiaugtis ir naudotis tokiu žemėlapiu. Tarkim, nuo Jono pamėgto "Lidl" Stanevičiaus g. tektų nusigaut prie TV bokšto pažiūrėt renginį kovo 11 d. Manau, mano kažkada pateiktu žemėlapiu lengviau nuvažiuot ir prognozuot kas laukia. Šiaip žemėlapis kurtas atsižvelgiant į kuo saugesnį eismą pradedantiesiems dviratininkams, automobilių trumpos atkarpos pažymėtos tik esant mažam eismui, visur kitur oficialūs dvirtakiai ir rekreaciniai takeliai, pravažiavimai: https://www.google.com/maps/d/u/0/ed...001444488&z=13
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Kadangi visas tavo minimas vietas esu išmaišęs dviračiu skersai ir išilgai, galiu ir pakomentuoti.
Parašė dondc
Plytinės g. žymima, kaip "Kitos trūkstamos jungtys" – realybėje takai atskiri, net su spalvota pervaža, važiuoti gatve draudžiama.
Miglos g. ilga, labai patraukli ir oficiali dviračių trasa, kuri žemėlapyje tik "projektuojama". Iš žemėlapio panašu, kad tik nesirinkti tokios trasos, dar kalnų dviračio prireiks per mišką važiuojant.
Aplink Vingio parko estradą išvis pagal žemėlapį nėra jokių takų, tad turbūt, geriau išvis automobiliu atvažiuot.
Naujoji Pilaitė visa išraizgyta dviračių takais, nors ir visai nepatraukliais, bet oficialiai gatve važiuojant gautum baudą.
Tas ženklas ties kolegija prie Spaudos rūmų yra panaikintas, bet žemėlapyje išliko.
Sausio 13-osios g. yra nurodyta atkarpa aplink naująjį 9 a. daugiabutį, bet tokių pat parametrų dviračių takas nebežymimas žemėlapyje toliau link TV bokšto. Būna naikinami nupaišyti dviračių takai, bet po puse identiškos trasos nenaikina, tad žemėlapis bet kuriuo atveju klaidinantis.
Nuo Lakūnų g. į šiaurę nėra jokio dviračių tako ir niekada nebuvo.
Olimpiečių g. labai populiari ir ilgo maršruto dalis. Rodoma, jog tik projektuojama.
Sluškų g. irgi seniausiai įrengta atkarpa.
Labai ilga atkarpa Batoro g. nuo Olandų g. iki Mildos g. nors nėra dviračių takas, bet įprastai tokiose vietose kitur mieste ar užmiestyje dangos pažymimos, kaip bendras dviračių ir pėsčiųjų takas. Žemėlapis realiai atbaido nuo šios egzistuojančios, bet nežinomos jungties paprastus žmones (ne sportininkus). Asfaltas.
Ateityje, norint išvelngti nusišnekėjimo, patarčiau padaryti porą dalykų:
1. Bent retkarčiais užlipti ant dviračio ir pasivažinėti.
2. Nenaudoti Street View vaizdų iš 2012, kai kalbi apie 2019 situaciją.Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 22:41.
Comment
-
Pradžiai reikia atskirti du klausimus: žemėlapis kaipo toks ir duomenys/duomenų aktualumas.
Dėl žemėlapio. Konkrečiai šiuo atveju klausimas apie dviračių infrastruktūros klasifikaciją. Galima siūlyti, ką konkrečiai pakeisti, kad žemėlapis būtų patogesnis. Tik reikia neįkliūti į naujoko spąstus, kai galvojama „sužymėsiu viską, ir dangą, ir amžių, ir kalnuotumą, ir užimtumą, ir garso/aplinkos taršą ir t.t. ir pan.“ - tada gaunasi 100 klasių ir todėl praktiškai ne tik neįmanoma tokio žemėlapio palaikyti, bet dar ir paprastam naudotojui jis yra mažiau naudingas, todėl, kad reikia stipriai galvoti, kad suprastum kur yra kas. Tarkim mano galva iš dviračių žemėlapio galima būtų išimti oranžinius punktyrus - „jungiamas“ grandis, nes jos yra labai subjektyvios, neturi nieko matomo vietoje/ant žemės. Tegul žemėlapyje matosi, kad dviračių takai nesujungti į vieną tinklą.
Dėl duomenų. Kaip minėjo Riesutas, tai atviras žemėlapis ir todėl gyvas jis tiek, kiek yra norinčių jį pildyti. Pildyti galima:- prisijungus prie OpenStreetMap projekto
- registruojant pastabas openstreetmap.org svetainėje (http://garmin.openmap.lt/prisidekite.html)
- siunčiant čia į forumą (ar man privačiai) nuotraukas su aprašymu ar padarius žemėlapio ekrano kopiją (screenshotą) ir ten nubraižius pataisymus.
(beje, tai aktualu ne tik Vilniuj)
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves?
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise?
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija...
Šiaip kažkada jau buvo bandyta tvarkyti OpenStreetMap dviračių duomenis pagal Vilniaus savivaldybės duomenis, bet tada aš radau keletą rimtų nesutapimų su tikrove (net specialiai pasivažinėjau ir patikrinau), todėl VS dviračių duomenų naudojimas buvo pristabdytas. Gal dabar situacija kitokia?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
OpenStreet primenu yra atviras žemėlapis ir kiekvienas gali prisideti jį tvarkant. O netikslios ir trukstamos informacijos faktas yra tik bendros situacijos dviračių srityje veidrodis Lietuvoje.
Comment
-
Na, aš OSM pasitikiu labiau, nei savivaldybės žemėlapiais. OSM galima naudoti ne vien rankinei maršrutų paieškai, ir tie maršrutai išeina visai geri. http://brouter.de/brouter-web/
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTen nėra dviračių tako, tik kažkas pripeckiota ant šaligatvio dažais iš tų laikų, kai dar nebuvo supratimo, kas yra ir kas nėra dviračių takas.
Parašė John Rodyti pranešimąNėra ten dviračių tako. Kažkoks duobėto asfalto ruožas, ankstesnių administracijų tik dėl jiems žinomų priežasčių pažymėtas kaip "dviračių takas". Ten dabar planuojamas dviračių takas. Taigi žemėlapis yra spot on.
Parašė John Rodyti pranešimąTen yra didelis bendro naudojimo asfalto plotas, kuriame atskirtų takų išties nėra.
Parašė John Rodyti pranešimąKurgi ne. Panašiai, kaip ir Miglos g.? Pilaitėje buvau ant dviračio ne kartą. Jokių dviračių takų ten nėra ir baudos tikrai negautum.
Parašė John Rodyti pranešimąNėra ten jokio tako. Vėlgi, kažkas papeckiota ant šaligatvio.
Parašė John Rodyti pranešimąMeluoji. Tarp Lakūnų g. ir Kareivių g. yra puikus dviračių takas.
Parašė John Rodyti pranešimąVėlgi, senų laikų papeckiojimai, kurie su dviračių taku neturi daug bendro. Niekada tuo "taku" nesinaudoju ir nerekomenduoju kitiems, nes tai yra elementariai pavojinga.
Parašė John Rodyti pranešimąNėra ten tako. Vėlgi, kažkokia labai sena šaligtavio/asfalto atkarpa, kuri gal ir tinkama iš bėdos važiuoti dviračiu, bet tai nėra normalus dviračių takas.
---------------
Papildant
Kodėl tavo geriausias žemėlapis nepažymi kelių metrų praeitais metais pilnai ištisiniu būdu perasfaltuoto tako nuo Verkių rūmų teniso kortų iki upelio / krioklio? Takas konvertuotas iš automobilių gatvės, įrengtos klombos su atšvaitais ir grasinančia lentele, jog teritorija filmuojama, suprask, nemėginkit įvažiuot su mašina:
Naugarduko g. rodo, jog takas neatitinka kokybinio standarto, bet jis ką tik nutiestas su "Maximos" rekonstrukcija, raudonas asfaltas, adekvatus plotis, pervažos per sankryžas net. Vieną tik broką fiksavau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/64399
Tas pats žemėlapis pats sau prieštarauja. Nurodo, kad esamas takas ant viaduko atitinka standartą ir nerekonstruotinas, bet spustelėjus rašoma – takas per siauras, kokybės neatitinka. Beje sumeluota, kad ten trinkelės. Realybėje plotis 1,25 m abipusio tako, be apsaugos zonų:
Parašė John Rodyti pranešimąAteityje, norint išvelngti nusišnekėjimo, patarčiau padaryti porą dalykų:
1. Bent retkarčiais užlipti ant dviračio ir pasivažinėti.
2. Nenaudoti Street View vaizdų iš 2012, kai kalbi apie 2019 situaciją.
Parašė John Rodyti pranešimąPasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPėsčiųjų takas yra gėdingai siauras.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu nežinau... o kur tada dviračių takas? Tas metro takelis?Paskutinis taisė adomazzz; 2019.03.19, 21:04.
Comment
Comment