Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Reljefas ten idealus kalorijų deginimui ir apkrovoms į kalną. Turint omeny, kad Lietuva yra viena labiausiai nutukusių tautų pasaulyje, tokių takų reiktų kuo daugiau
    Biški fake news dėl nutukimo.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Biški fake news dėl nutukimo.
      Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        O dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.
        O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt
          2014 metų duomenimis Lietuva yra per vidurį tarp ES šalių. Pasaulio mastu esam kažkur gal ~40-60 vietoje (iš akies sakau, neskaičiavau tiksliai pozicijos).

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.
            Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

            Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.

            Comment


              Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
              Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
              Jei apie atkarpą tarp lauko darželio ir Belmonto - reiktų perstatyt bent tiltuką per Vilnelę ties darželiu. Aišku ten sąlyginai paprasta. Dar reiktų sutvarkyti visą tą kalniuką, kad užlipt iki Batoro gatvės. Ir dvirtakyje šiek tiek pakilimo būtų. Aišku arklio dalis nusiima. Bet status siauras keliukas irgi nėra labai viliojantis. Be to, darant per Batoro kalną Pučkorių atodanga gautų normalų susisiekimą. O normalų dvirtakį nuo centro pusės iki Batoro kalno viršaus šiaip ar taip reikia padaryti - būtų susisiekimas į Rokantiškes ir visus aplinkinius sodus. Reiktų paskaičiuoti kiek gautųsi kilometrais, bet įtariu tiesi Batoro gatvė būtų gerokai trumpiau nei vingiuotos alternatyvos per šalutines gatveles.

              Mano pradinė mintis buvo nuo Vileikos piliavietės per pievas iki Pučkorių piliakalnio. Dabar ten labai smagus takelis. Tik persikėlimas per geležinkelį komplikuotas.

              Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
              Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g.
              Klausimas kiek gautųsi išplatinti tą kelią be didelių investicijų. Tarp Policijos žirgyno ir Belmonto ten toks įdomus reljefas. Esamos gatvės turbūt nesigautų siaurinti, ten ir dabar sunku prasilenkti sutikus didesnių gabaritų transportą.

              Comment


                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.

                Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.
                Būtent. Tai būtų pats geriausias variantas - pro Belmontą, Paplaują, Paupį, nes niekas nekils nei į Pūčkorių atodangos kalną, nei į Olandų gatvę. Greičiau jau nusipirks elektrinius paspirtukus ir su jais važiuos 6G iki centro. Dėl to ir sakau, kad būtų pinigų išmetimas.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                    Yra dar vienas nemirtingas: "Nu baik tu, lietuviai niekada neperlips ant dviračio iš mašinos".

                    Comment


                      Suomijoje dviračių takams atsirasti buvo lengva. Šaligatviai yra ne iš trinkelių, o asfalto. Asfaltas yra geros būklės. Uždedi ženklą "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ir turi rezultatą

                      Trūkumas - segreguotos trasos gana siauros, dažniausiai ženklinimu ant asfalto. Vis tiek Olandija man labiau prie širdies Lietuvoje miestuose gana daug erdvės, tinka atsirasti platiems šaligatviams su raudonu taku.

                      Šaltinis: Google Street View kelios random vietos. 2011 m. rodo.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                        Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
                        Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.

                        Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.

                        Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                          Dar daugiau detalių išlindo, nes šis žemėlapis sukėlė nedidelę bangelę OpenStreetMap bendruomenėje. Taigi žemėlapyje rodomi pažymėti „dviračių maršrutai“. Taigi jei kažkokia šalis (šiuo atveju Olandija) turi daug sužymėtų maršrutų, kurie gali eiti ir paprastais automobilių keliais (be absoliučiai jokio pritaikymo dviračiams, nekalbant apie atskirtus takus), tai žemėlapyje ir matysis, kaip labai labai daug „dviračių takų“.
                          Netgi siūloma nekelti šio dalyko per daug į viešumą, nes kai kurios šalys gali pasinaudoti proga ir „priburti“ dviračių infrastruktūros tiesiog paskelbdamos kai kurios kelius „dviračių maršrutais“.

                          Comment


                            Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą

                            Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
                            pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.
                              Apačioje dešinėje galima įsijungti legendą. Bet žemėlapis vis tiek nėra tikslus. Smarkiai netikslus.

                              Comment


                                Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves? Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise? O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti. Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija... Na ir visas zemelapis toks..

                                Comment


                                  Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą

                                  Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
                                  Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.

                                  Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.

                                  Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.
                                  Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.

                                  Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.

                                    Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
                                    Šitas irgi gaidiškas ir daug ką taip pat suplaka į vieną (tiesa, panagrinėti numatytas projektuoti atkarpas buvo įdomu). Pasak žemėlapio, ši atkarpa „atitinka standartą”:
                                    Click image for larger version

Name:	1_piju.jpg
Views:	150
Size:	180,9 kB
ID:	1706371

                                    Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
                                    Click image for larger version

Name:	2_siaure.jpg
Views:	150
Size:	192,8 kB
ID:	1706372

                                    O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
                                    Click image for larger version

Name:	Heatmap.jpg
Views:	120
Size:	153,2 kB
ID:	1706373
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Strava heat map'as nieko bendro su dviračių takais neturi. Strava naudoja sportininkai, tai tiesiog išryškėja sportininkų maršrutai - kažkiek jie sutampa su dviračių takais, bet didžioji dalis tiesiog plentininkų maršrutai gatvėmis, ar MTBšniku maršrutai miškais.

                                      Comment



                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                        Strava heat map'as nieko bendro su dviračių takais neturi. Strava naudoja sportininkai, tai tiesiog išryškėja sportininkų maršrutai - kažkiek jie sutampa su dviračių takais, bet didžioji dalis tiesiog plentininkų maršrutai gatvėmis, ar MTBšniku maršrutai miškais.
                                        Kalba ėjo apie:
                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Aj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai.

                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Ir?

                                          Kalba apie klimatą, o tu dedi sportininkų žemėlapį, kuriame, beje net vienas dažniau važinėjantis žmogus sugeneruoja didelio ryškumo "tracką" - turiu kaimyną dviratininką, tai nuo jo namo durų labai ryškus track'as eina

                                          Comment

                                          Working...
                                          X