Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Biški fake news dėl nutukimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąReiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu.
Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąBelmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
Mano pradinė mintis buvo nuo Vileikos piliavietės per pievas iki Pučkorių piliakalnio. Dabar ten labai smagus takelis. Tik persikėlimas per geležinkelį komplikuotas.
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąNuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
- 2 patinka
Comment
-
Suomijoje dviračių takams atsirasti buvo lengva. Šaligatviai yra ne iš trinkelių, o asfalto. Asfaltas yra geros būklės. Uždedi ženklą "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ir turi rezultatą
Trūkumas - segreguotos trasos gana siauros, dažniausiai ženklinimu ant asfalto. Vis tiek Olandija man labiau prie širdies Lietuvoje miestuose gana daug erdvės, tinka atsirasti platiems šaligatviams su raudonu taku.
Šaltinis: Google Street View kelios random vietos. 2011 m. rodo.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.
Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
Netgi siūloma nekelti šio dalyko per daug į viešumą, nes kai kurios šalys gali pasinaudoti proga ir „priburti“ dviračių infrastruktūros tiesiog paskelbdamos kai kurios kelius „dviračių maršrutais“.
Comment
-
Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.
Comment
-
Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves? Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise? O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti. Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija... Na ir visas zemelapis toks..
Comment
-
Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.
Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.
Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.
Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąStrava heat map'as nieko bendro su dviračių takais neturi. Strava naudoja sportininkai, tai tiesiog išryškėja sportininkų maršrutai - kažkiek jie sutampa su dviračių takais, bet didžioji dalis tiesiog plentininkų maršrutai gatvėmis, ar MTBšniku maršrutai miškais.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.Parašė dondc Rodyti pranešimą
O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment