Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Straipsnyje tik vienu sakiniu užsimenama, kad ir gatvė bus platinama. Tai su gatvės rekonstrukcija, tai tuomet gal ir viskas normaliai. Iš pradžių ir aš neįsikirtai iš kur tokie pinigai dvirtakiui.
    Parašyta, jog A juosta atsiras nuo Laisvės pr. iki Narbuto stotelės, nors už tiek galėtų padaryti iki Erelių g., kur dabar prasideda A juosta. Kokia prasmė tokios trumpos A juostos, kai kamščiai būtent nuo tos stotelės ir prasideda dažniausiai.
    Flickr

    Comment


      Taip pat parašyta, kad ir toliau A juosta bus iki berods Sėlių stotelės.

      Comment


        Dar gatve platins?? Jesus...

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Taip pat parašyta, kad ir toliau A juosta bus iki berods Sėlių stotelės.
          Va čia yra įdomus dalykas, apie tai nebuvo niekur anksčiau minėta. Turbūt reik palaukti pirkimų, kad pamatytume tech. projektą.

          EDIT: Suprantu, kad čia atskiri planai.
          Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.07, 10:27.

          Comment


            Kai as sakau, kad mums soduose uzteko 230 000 eur asfaltuoti 1.7km kelio cia su visais PVM'ais ir darbais, pagrindais ir viskuo, bei plotis 6m + kelkrasciai tai pradejot burnoti o tai ka tu cia lygini kazkoki automobilio kelio asfaltavima ir super-nano dvirtaki, kur net imaisomas raudonas pigmentas (matyt guašo pagrindu, paziurejus ziema i sniega aplink).

            Tas pat Šimašius gyresi, kad Taurupes g. asfaltavimas tekainavo 200k biudzetui.

            Tai vat ta papildoma juosta, net jei ji cia iskaiciuota, kainuos realiai kelis simtus tukst. Creatium buvo numetes 2016 m dvirtakio projekto skaidres gretimoje temoje - na tikrai nematau KAS ten gali kainuoti 4 mln eur.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Kai as sakau, kad mums soduose uzteko 230 000 eur asfaltuoti 1.7km kelio cia su visais PVM'ais ir darbais, pagrindais ir viskuo, bei plotis 6m + kelkrasciai tai pradejot burnoti o tai ka tu cia lygini kazkoki automobilio kelio asfaltavima ir super-nano dvirtaki, kur net imaisomas raudonas pigmentas (matyt guašo pagrindu, paziurejus ziema i sniega aplink).

              Tas pat Šimašius gyresi, kad Taurupes g. asfaltavimas tekainavo 200k biudzetui.

              Tai vat ta papildoma juosta, net jei ji cia iskaiciuota, kainuos realiai kelis simtus tukst. Creatium buvo numetes 2016 m dvirtakio projekto skaidres gretimoje temoje - na tikrai nematau KAS ten gali kainuoti 4 mln eur.
              Nu tai palauk tech. projekto, kuris bus pirkime ir gal pasidarys aišku. Kam čia svaidytis kaltinimais, kai po ranka turi tik paprastą brėžinuką, kuris net PP lygio nesiekia.

              Comment


                Apskritai apie ką čia rašo tie žurnalistai? Aš randu tik posėdį, kuris vyko ne antradienį, o trečiadienį ir ten patvirtinta 644 tūkstančiai. Tai apie ką čia išvis žurnalistų straipsnis?

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Apskritai apie ką čia rašo tie žurnalistai? Aš randu tik posėdį, kuris vyko ne antradienį, o trečiadienį ir ten patvirtinta 644 tūkstančiai. Tai apie ką čia išvis žurnalistų straipsnis?
                  "ne mažiau kaip 15 procentų reikalingų išlaidų"

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    "ne mažiau kaip 15 procentų reikalingų išlaidų"
                    Kaip suprantu pernai buvo skirta 700 tūkst. atkarpai tarp Vakarinio ir Laisvės pr., šiemet matyt 644 tūkst. atkarpai nuo Laisvės pr. iki Narbuto stotelės (?). Tuo tarpu straipsnyje taip suvelta, kad galima suprasti, jog skyrė iškart 4 mln., tuo tarpu net neaišku pagal kokio ilgio ir sudėtingumo projektą.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.07, 14:09.

                    Comment


                      Dabar tiesiama atkarpa Pilaitės pr. yra iki Spaudos g. T. Narbuto projektas tęsis nuo šios sankryžos iki Edukologijos žiedo. Projekto vertė beveik 4 mln. Eur. Iš tos sumos suprantu, kad 640 tūkst. yra savivaldybės dalis.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Dabar tiesiama atkarpa Pilaitės pr. yra iki Spaudos g. T. Narbuto projektas tęsis nuo šios sankryžos iki Edukologijos žiedo. Projekto vertė beveik 4 mln. Eur. Iš tos sumos suprantu, kad 640 tūkst. yra savivaldybės dalis.
                        Nu va, visi skirtingai suprantam. Laukiam kol paskelbs projektą ir konkursą.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Nu va, visi skirtingai suprantam. Laukiam kol paskelbs projektą ir konkursą.
                          Tai mano informacija gana tiksli. Dviračių grupėje FB Antonas šiandien ryte patvirtino, kad T. Narbuto projektas eis nuo Spaudos g. O 3.9 mln. Eur suma buvo žinoma dar iš anksčiau. Kaip ir buvo numatyta PP.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Tai mano informacija gana tiksli. Dviračių grupėje FB Antonas šiandien ryte patvirtino, kad T. Narbuto projektas eis nuo Spaudos g. O 3.9 mln. Eur suma buvo žinoma dar iš anksčiau. Kaip ir buvo numatyta PP.
                            Tai visvien man neaiški tamstos info. Tai ar skyrė 0,6mln. konkrečiai atkarpai pilnai įrengti, ar skyrė tik 15% reikiamos sumos ir sekančią žiemą sėdėsim nebaigto objekto apkasuose. Esminis skirtumas.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Tai visvien man neaiški tamstos info. Tai ar skyrė 0,6mln. konkrečiai atkarpai pilnai įrengti, ar skyrė tik 15% reikiamos sumos ir sekančią žiemą sėdėsim nebaigto objekto apkasuose. Esminis skirtumas.
                              Tai projektas įgyvendinamas ES ir miesto lėšomis. Suprantu, kad ES finansuoja 85% projekto, savivaldybė skiria 15%.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Tai projektas įgyvendinamas ES ir miesto lėšomis. Suprantu, kad ES finansuoja 85% projekto, savivaldybė skiria 15%.
                                Jei esi teisus, tai čia tuomet ne vieno sezono objektas. Nebent vėl skaidys dalimis iškart keliems rangovams.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Jei esi teisus, tai čia tuomet ne vieno sezono objektas. Nebent vėl skaidys dalimis iškart keliems rangovams.
                                  Na... Laisvės pr. beveik spėjo 6 km nutiest per sezoną Bet sutinku. Greičiausiai šiemet jo nebaigs. Apie skaidymą neteko girdėt, tad galbūt ne. Skaidoma yra tai, kas susiję su Neries krantinėmis. Ten labai priskaidyta. Senvagė irgi.

                                  Comment


                                    Pora foto iš Ouklendo (N.Zelandija), kaip žymimi dviračių ir pėsčiųjų takai, kaip apeina aplink stoteles. Noriu pažymėt, kad čia tokie labiau magistraliniai, skirti varyt už miesto. Pačiam mieste deja nebuvo kada stipriai atkreipt dėmesio ir pafotografuoti situacijų, tik nepasimatė, kad dviračių takai labai būtų kažkaip atskirai tankiame gatvių tinkle išskirti. Gal nepastebėjau, gal tiesiog gatvėmis varo, nors dviratininkų šiaip labai daug ir nepastebėjau. El.paspirtukai labai populiarūs.

                                    Comment


                                      Lyginant su Vilniumi: gerai, kad nėra perėjų pas mus, nebent kelios galimai neteisėtai įrengtos, nes lyg ir nereglamentuotos. Tiesa, bus Giedraičių g., bet ten veikiau pratęsimas nuo gatvės perėjos per dvirtakį, turbūt todėl, kad pats dvirtakis visiškai neatskirtas ir paraleliai eina šalia gatvės, o Ouklende zujant daug pėsčiųjų net nesimatytų kuris nori kirsti dvirtakį, tai saugiai važiuojant, visada tektų dviratį stipriai lėtint, gaišt laiko ir jėgų, tad nieko gero. Įdomu tai, kad stotelės tvorelė įrengta tik už paviljono, o ne prieš jį (tai eismo krypčiai artimesnei paviljonui), sutaupo, bet mūsiškis variantas labiau užtikrina tvarką ir komfortą. Antroj nuotraukoj juosta gatvėje vienkryptė, bet ties šaligatviu platus ir panašu, jog dvikryptis takas, keista.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Lyginant su Vilniumi: gerai, kad nėra perėjų pas mus, nebent kelios galimai neteisėtai įrengtos, nes lyg ir nereglamentuotos. Tiesa, bus Giedraičių g., bet ten veikiau pratęsimas nuo gatvės perėjos per dvirtakį, turbūt todėl, kad pats dvirtakis visiškai neatskirtas ir paraleliai eina šalia gatvės, o Ouklende zujant daug pėsčiųjų net nesimatytų kuris nori kirsti dvirtakį, tai saugiai važiuojant, visada tektų dviratį stipriai lėtint, gaišt laiko ir jėgų, tad nieko gero. Įdomu tai, kad stotelės tvorelė įrengta tik už paviljono, o ne prieš jį (tai eismo krypčiai artimesnei paviljonui), sutaupo, bet mūsiškis variantas labiau užtikrina tvarką ir komfortą. Antroj nuotraukoj juosta gatvėje vienkryptė, bet ties šaligatviu platus ir panašu, jog dvikryptis takas, keista.
                                        Taip, yra ir dvikrypčiai takai, ir takai su atskirtom kryptim.

                                        Comment


                                          Nežinau į kurią temą rašyti, bet gal kas nors žino, kada turėtų prasidėti Neries kairiosios krantinės atnaujinimas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X