Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip pat parašyta, kad ir toliau A juosta bus iki berods Sėlių stotelės.
EDIT: Suprantu, kad čia atskiri planai.Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.07, 10:27.
Comment
-
Kai as sakau, kad mums soduose uzteko 230 000 eur asfaltuoti 1.7km kelio cia su visais PVM'ais ir darbais, pagrindais ir viskuo, bei plotis 6m + kelkrasciai tai pradejot burnoti o tai ka tu cia lygini kazkoki automobilio kelio asfaltavima ir super-nano dvirtaki, kur net imaisomas raudonas pigmentas (matyt guašo pagrindu, paziurejus ziema i sniega aplink).
Tas pat Šimašius gyresi, kad Taurupes g. asfaltavimas tekainavo 200k biudzetui.
Tai vat ta papildoma juosta, net jei ji cia iskaiciuota, kainuos realiai kelis simtus tukst. Creatium buvo numetes 2016 m dvirtakio projekto skaidres gretimoje temoje - na tikrai nematau KAS ten gali kainuoti 4 mln eur.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKai as sakau, kad mums soduose uzteko 230 000 eur asfaltuoti 1.7km kelio cia su visais PVM'ais ir darbais, pagrindais ir viskuo, bei plotis 6m + kelkrasciai tai pradejot burnoti o tai ka tu cia lygini kazkoki automobilio kelio asfaltavima ir super-nano dvirtaki, kur net imaisomas raudonas pigmentas (matyt guašo pagrindu, paziurejus ziema i sniega aplink).
Tas pat Šimašius gyresi, kad Taurupes g. asfaltavimas tekainavo 200k biudzetui.
Tai vat ta papildoma juosta, net jei ji cia iskaiciuota, kainuos realiai kelis simtus tukst. Creatium buvo numetes 2016 m dvirtakio projekto skaidres gretimoje temoje - na tikrai nematau KAS ten gali kainuoti 4 mln eur.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąApskritai apie ką čia rašo tie žurnalistai? Aš randu tik posėdį, kuris vyko ne antradienį, o trečiadienį ir ten patvirtinta 644 tūkstančiai. Tai apie ką čia išvis žurnalistų straipsnis?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
"ne mažiau kaip 15 procentų reikalingų išlaidų"Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.07, 14:09.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar tiesiama atkarpa Pilaitės pr. yra iki Spaudos g. T. Narbuto projektas tęsis nuo šios sankryžos iki Edukologijos žiedo. Projekto vertė beveik 4 mln. Eur. Iš tos sumos suprantu, kad 640 tūkst. yra savivaldybės dalis.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu va, visi skirtingai suprantam. Laukiam kol paskelbs projektą ir konkursą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai mano informacija gana tiksli. Dviračių grupėje FB Antonas šiandien ryte patvirtino, kad T. Narbuto projektas eis nuo Spaudos g. O 3.9 mln. Eur suma buvo žinoma dar iš anksčiau. Kaip ir buvo numatyta PP.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai visvien man neaiški tamstos info. Tai ar skyrė 0,6mln. konkrečiai atkarpai pilnai įrengti, ar skyrė tik 15% reikiamos sumos ir sekančią žiemą sėdėsim nebaigto objekto apkasuose. Esminis skirtumas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai projektas įgyvendinamas ES ir miesto lėšomis. Suprantu, kad ES finansuoja 85% projekto, savivaldybė skiria 15%.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei esi teisus, tai čia tuomet ne vieno sezono objektas. Nebent vėl skaidys dalimis iškart keliems rangovams.
Comment
-
Pora foto iš Ouklendo (N.Zelandija), kaip žymimi dviračių ir pėsčiųjų takai, kaip apeina aplink stoteles. Noriu pažymėt, kad čia tokie labiau magistraliniai, skirti varyt už miesto. Pačiam mieste deja nebuvo kada stipriai atkreipt dėmesio ir pafotografuoti situacijų, tik nepasimatė, kad dviračių takai labai būtų kažkaip atskirai tankiame gatvių tinkle išskirti. Gal nepastebėjau, gal tiesiog gatvėmis varo, nors dviratininkų šiaip labai daug ir nepastebėjau. El.paspirtukai labai populiarūs.
- 3 patinka
Comment
-
Lyginant su Vilniumi: gerai, kad nėra perėjų pas mus, nebent kelios galimai neteisėtai įrengtos, nes lyg ir nereglamentuotos. Tiesa, bus Giedraičių g., bet ten veikiau pratęsimas nuo gatvės perėjos per dvirtakį, turbūt todėl, kad pats dvirtakis visiškai neatskirtas ir paraleliai eina šalia gatvės, o Ouklende zujant daug pėsčiųjų net nesimatytų kuris nori kirsti dvirtakį, tai saugiai važiuojant, visada tektų dviratį stipriai lėtint, gaišt laiko ir jėgų, tad nieko gero. Įdomu tai, kad stotelės tvorelė įrengta tik už paviljono, o ne prieš jį (tai eismo krypčiai artimesnei paviljonui), sutaupo, bet mūsiškis variantas labiau užtikrina tvarką ir komfortą. Antroj nuotraukoj juosta gatvėje vienkryptė, bet ties šaligatviu platus ir panašu, jog dvikryptis takas, keista.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLyginant su Vilniumi: gerai, kad nėra perėjų pas mus, nebent kelios galimai neteisėtai įrengtos, nes lyg ir nereglamentuotos. Tiesa, bus Giedraičių g., bet ten veikiau pratęsimas nuo gatvės perėjos per dvirtakį, turbūt todėl, kad pats dvirtakis visiškai neatskirtas ir paraleliai eina šalia gatvės, o Ouklende zujant daug pėsčiųjų net nesimatytų kuris nori kirsti dvirtakį, tai saugiai važiuojant, visada tektų dviratį stipriai lėtint, gaišt laiko ir jėgų, tad nieko gero. Įdomu tai, kad stotelės tvorelė įrengta tik už paviljono, o ne prieš jį (tai eismo krypčiai artimesnei paviljonui), sutaupo, bet mūsiškis variantas labiau užtikrina tvarką ir komfortą. Antroj nuotraukoj juosta gatvėje vienkryptė, bet ties šaligatviu platus ir panašu, jog dvikryptis takas, keista.
Comment
Comment