Čia yra tiesiog ekonomikos augimo rezultatas, ir bet koks kitas meras tą būtų padaręs. Ir būtų padaręs kokybiškai - su kažkokia vizija, be smėlio ant tako, žolė būtų normaliai žalia, ir būtų suoliukų kad žmonėms (su vaikais!!1) ant žemės nereikėtų sėdėti. Viską, ką čia sugebėjo padaryti meras, tai tik įkelti Poderskio darbo rezultato nuotrauką ir pasipijarinti.
Njo, bet John visvien butu myznium ir melagiu mera isvadines ir dar primines, kad senjorus apgavo del pozemines perejos...
Šiuo atveju ne melagis. Takas iš tiesų buvo nutiestas. Tiesa, tako kokybė ir aplinkos tvarkymas apverktini. Jau po pirmos liūties susibangavo ties kalniuku. Suoliukai sustatyti vienoje vietoje kaip kokioj kolchozo valgykloj. Žiūrėsim, kaip bus pavasarį, kai nutirps sniegas ir pareis šiek tiek lietaus.
Jūs tikrai galvojat, kad kitas meras turės tokios įtakos, kad tuos takus tiesti ateitų ne marozai ir kiti, ne itin išsilavinę, veikėjai, kuriems kas čia tokio su bobcatu pasiraižyti per taką, ir nesilaikyti brėžinių, nes nu o kajp po to su mašyna pravažioti (gerai pavariau, John, ane?).
Jūs tikrai galvojat, kad kitas meras turės tokios įtakos, kad tuos takus tiesti ateitų ne marozai ir kiti, ne itin išsilavinę, veikėjai, kuriems kas čia tokio su bobcatu pasiraižyti per taką, ir nesilaikyti brėžinių, nes nu o kajp po to su mašyna pravažioti (gerai pavariau, John, ane?).
Kai kitas meras taip susifakapins, tai jis gaus atitinkamą kritikos dozę.
Mes tiesiog skirtingai žiūrim į problemą. Jūs (kartu su Kristisz, Milwaukee ir kitais) žiūrit į situaciją iš emocinės perspektyvos: matot mylimą politiką ir pykstat, kai kas nors jį kritikuoja.
Aš į tai žiūriu iš logikos ir faktų perspektyvos: ten matau renkamą miesto administratorių ir tvarkytoją, kuris tinkamai neįgyvendina kai kurių savo darbų. Jo vardas gali būti Šimašius, Zuopas, Kreivys, Paksas ar bet koks kitas. Visus traktuosiu ir tarkuosiu vienodai pagal tai, kokie bus jų darbų rezultatai.
Kai kitas meras taip susifakapins, tai jis gaus atitinkamą kritikos dozę.
Mes tiesiog skirtingai žiūrim į problemą. Jūs (kartu su Kristisz, Milwaukee ir kitais) žiūrit į situaciją iš emocinės perspektyvos: matot mylimą politiką ir pykstat, kai kas nors jį kritikuoja.
Aš į tai žiūriu iš logikos ir faktų perspektyvos: ten matau renkamą miesto administratorių ir tvarkytoją, kuris tinkamai neįgyvendina kai kurių savo darbų. Jo vardas gali būti Šimašius, Zuopas, Kreivys, Paksas ar bet koks kitas. Visus traktuosiu ir tarkuosiu vienodai pagal tai, kokie bus jų darbų rezultatai.
Su mano meile Šimašiui biški perlenkėt, jei būtų bent vienas normalus kandidatas šių metų rinkimuose, net negalvočiau už Šimašių balsuot. Aš labiau turiu nemeilę pono verkšlenimui, kuris didelę dalį būna nelabai racionalus. Jei kalbam apie problemą, tai sunku įsivaizduot kaip koks kitas meras privers samdomų rangovų, samdomų subrangovų, samdomus darbininkus daryt viską pagal brėžinius. Tada ir turim situacijas, kai take įkalti bortai, susiaurintas takas, nuleistas ties įvažiavimais į kiemas ir t.t, kas būna atlikta darbininkų iniciatyva. Po to jau seka aiškinimaisi per feisbukus (negaliu pakomentuoti kiek patys kontroliuoja darbų kokybę, kai tai neišlenda į viešumą) ir lyg ir dažniausiai būna pataisoma, bet faktas, kad takas buvo pastatytas ne toks, koks turėjo būti, išlieka galvose. O dėl aplinkos sutvarkymo tai galima sutikti, ir net pretty sure, kad pats esu rašęs šiame forume dėl Žvėryno tako ir tos suoliukų alėjos artėjant link GH, dėl nusipiginimo su cementinėmis šaligatvių plytelėmis miesto centre, augmenija ir kitais fuflo mažosios architektūros elementais.
Rip Algirdo g. dvirtakiams, o atrodė pagaliau bus vienas normalus projektas, kuris galėtų būti pavyzdys kitiems.
Nebūčiau toks pesimistas. Tie 22 km dviračių takų iš oro neatsiras.
T. Narbuto - 3.9 km
Pilaitės - 1.5 km
Upės g. - 1.2 km
Neries krantinių - ?
Algirdo g. - 2 km
Geležinkelio g. - 0.9 km
Dariaus ir Girėno g. - 1 km
Žalgirio g. - 1 km
Rinktinės g. - 1 km
Giedraičių g. - 0.9 km
Kernavės g. - 0.7 km
Kareivių g. atkarpa - 0.8 km
Žirmūnų g. atkarpa - 0.5 km
Žirmūnų g. atkarpa nr. 2 - 1.1 km
Erfurto g. - 1 km
Žvalgų g. - 1 km
Didlaukio g. - 0.8 km
Ragučio - Balsių g. - 2 km
Neries senvagės takas - ?
Dar plius smulkesni keli, tai vien išvardintų (be nežinomų) gaunasi apie 21 km. Aišku, klausimas kurie iš jų važiuos.
EDIT: Antonas sako, kad važiuos iš savivaldybės lėšų.
Nebūčiau toks pesimistas. Tie 22 km dviračių takų iš oro neatsiras.
T. Narbuto - 3.9 km
Pilaitės - 1.5 km
Upės g. - 1.2 km
Neries krantinių - ?
Algirdo g. - 2 km
Geležinkelio g. - 0.9 km
Dariaus ir Girėno g. - 1 km
Žalgirio g. - 1 km
Rinktinės g. - 1 km
Giedraičių g. - 0.9 km
Kernavės g. - 0.7 km
Kareivių g. atkarpa - 0.8 km
Žirmūnų g. atkarpa - 0.5 km
Žirmūnų g. atkarpa nr. 2 - 1.1 km
Erfurto g. - 1 km
Žvalgų g. - 1 km
Didlaukio g. - 0.8 km
Ragučio - Balsių g. - 2 km
Neries senvagės takas - ?
Dar plius smulkesni keli, tai vien išvardintų (be nežinomų) gaunasi apie 21 km. Aišku, klausimas kurie iš jų važiuos.
EDIT: Antonas sako, kad važiuos iš savivaldybės lėšų.
Tai į tuos kilometrus tikriausiai ir žirnių g. Sankryžos dviračio takai, kurie atsiras po rekonstrukcijos irgi įraukti. Iš viso apie kokį 1 km irgi turėtų gautis.
Dariaus ir Girėno g. Takas finansavimo kaip ir negavo?
Buvo ankčiau minėta, kad šiemet ties. Sprendime datos nuo kada iki kada skirti kaip ir nėra. Tai manau, kad tiesiog turi rasti lėšų dabar ir daryt.
Nebeatkasu kur, bet lyg buvo skelbta, kad optimistiniu atveju dalis iki Laisvės pr. bus nutiesta per 2019 m., o Laisvės - Konstitucijos tik 2020 metais. Labai norėčiau klysti.
Nebeatkasu kur, bet lyg buvo skelbta, kad optimistiniu atveju dalis iki Laisvės pr. bus nutiesta per 2019 m., o Laisvės - Konstitucijos tik 2020 metais. Labai norėčiau klysti.
Tikiuosi, kad bus geriau... vis gi tie patys 22 km iš oro neatsiras. Kažkur surinkt juos reiks
Nu va, po kelių mėn. turėtų skelbt rangovo konkursą:
Naujam pėsčiųjų ir dviračių takui Vilniuje skiria 4 mln. Eur
Vilniaus T. Narbuto gatvėje planuojama įrengti naują beveik 4 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų taką.
Vilniaus m. savivaldybės taryba antradienį pritarė tako projektui. Iš miesto biudžeto tam bus skiriama 3 mln. Eur, dar 1 mln. Eur skirs ES.
Konkursą darbams atlikti planuojama paskelbti per kelis ateinančius mėnesius, VŽ informavo savivaldybė. Nugalėtojas turėtų būti renkamas pagal mažiausios kainos kriterijų.
Kas čia per kaina - 4 mln eur 4 km? Kartais ne greitkelio 1 km tiesimas / rekonstravimas tiek kainuoja? Kartais ne apie 80 mln eur kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijai reikės?...
Kas čia per kaina - 4 mln eur 4 km? Kartais ne greitkelio 1 km tiesimas / rekonstravimas tiek kainuoja? Kartais ne apie 80 mln eur kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijai reikės?...
Straipsnyje tik vienu sakiniu užsimenama, kad ir gatvė bus platinama. Tai su gatvės rekonstrukcija, tai tuomet gal ir viskas normaliai. Iš pradžių ir aš neįsikirtai iš kur tokie pinigai dvirtakiui.
Comment