Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl Gedo pr. atnaujinimo, buvo siūlyta tuos pinigus skirti kuoliukams įrengti su grandinėmis, kaip parkelyje prieš prezidentūra. Būtų apčiuopiama nauda ir niekas nebesiparkuotų ant dvritakių bei išliktų senovinis vaizdas: https://www.google.lt/maps/@54.68370...7i13312!8i6656
    Problema su tokiu siūlymu ta, kad tuomet per įvairias šventes, kuomet statomos palapinės, labai smarkiai susiaurėtų galimas išnaudoti plotas. Dabar ten būna sausakimša, tai jeigu praėjimas susiaurėtų dar 3-4 metrais, tai arba reikėtų statyti palapines tik vienoje pusėje (taigi 2x mažiau ploto) arba palikti kokius 2-3 metrus pėstiesiems eit. Variantas būtų montuoti tuos nusukamus stulpelius, kaip Pilies g. prieigose. Arba apskritai statyti pailgus vazonus su gėlėmis (žiemą galima kaip nors papuošti).
    Paskutinis taisė Creatium; 2019.01.04, 11:50.

    Comment


      Papildoma priežiūra ir tie visi stulpelių sukiojimai be proto daug kainuoja. Diskusijoje FB juk buvo pateikta nuotrauka iš Kaziuko mugės, kad iki šiol buvo statomos palapinės grynai dviračių juostų ribose. Jei sudėtų kuoliukus ten ant dabartinės ištisinės linijos, tai jie tiesiog atsidurtų prieš palapines, o pirkėjų kojų pirštai tiesiog palystų po grandinėmis. Žodžiu, nieko ten netrukdytų.

      O bendrai paėmus, tai galėtų perdaryt į dviračių gatvę, kaip Vileišio g. bus daroma. Prospekte vasara pėstieji tiesiog netelpa ir be jokių mugių. Tai laiptai kokie išlindę, tai pastato kolona, tai medžių tvorelės, tai lauko staliukai, normaliai prasilenkt neįmanoma. Tada per pačios gatvės kuklaus pločio vidurį netrukdytų ir tas asfaltas, kai atsivertų didžiuliai plotai pėstiesiems, bet aptarnaujantis transportas ar gyventojai galėtų pravažiuot. Dabartinės dangos vistiek nėra istorinės.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Tokia gatvė su n lygių atrodytų kaip visiškas kičas. Šonuose normalūs šaligatviai, gatvės dalies šonuose trinkelės ir tada per vidurį asfaltas "Dviračių gatvė" padoriai atrodo kai nėra dar vienų šaligatvių iš šonų.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Tokia gatvė su n lygių atrodytų kaip visiškas kičas. Šonuose normalūs šaligatviai, gatvės dalies šonuose trinkelės ir tada per vidurį asfaltas "Dviračių gatvė" padoriai atrodo kai nėra dar vienų šaligatvių iš šonų.
          Asfaltas būtų šonuose, ne viduryje. Automobiliams liktų plytelės.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Asfaltas būtų šonuose, ne viduryje. Automobiliams liktų plytelės.
            Aš turėjau omenyje aukščiaų minėtą "dviračių gatvės" idėją.

            Asfaltas šonuose mano nuomone irgi nėra geras sprendimas.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Tokia gatvė su n lygių atrodytų kaip visiškas kičas. Šonuose normalūs šaligatviai, gatvės dalies šonuose trinkelės ir tada per vidurį asfaltas "Dviračių gatvė" padoriai atrodo kai nėra dar vienų šaligatvių iš šonų.
              Šiuo siūlymu turėjau omeny daryti ne ant to kas yra, o pilnai rekonstruoti (aišku, realybėje dėl finansų ir automobilizmo to nebus bent artimiausią dešimtmetį). Įsivaizduočiau esamus šaligatvius dvigubai praplatintus link gatvės vidurio, esamus bortus pritraukiant į kelio centrą ir pratęsiant esamą šaligatvio dangą, žinoma.

              Skersinis pjūvis atrodytų taip:
              stipriai išplatintas šaligatvis, perkeltas bortas, asfalto juosta, iškilių trinkelių skiriamoji juosta, asfalto juosta, perkeltas bortas, stipriai išplatintas šaligatvis.

              Susiaurinus važiuojamąją dalį, iškart gatvė pasidarytų jaukesnė. Kai nereiktų nuolatos stebėti sustojusių automobilių su avariniais, tai nebeliktų to apgailėtino automobilių turgaus vaizdo. Palyginus, tos asfalto juostos turėtų nepalyginamai mažiau vizualinės taršos.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Bet vaizdelis būtų visiško Čeliabinsko ir visiškai pakeistų vaizdą prospekte. O dabartinis, nors ir rekonstruotas ne kartą, vis dar primena vaizdelį prieš 100 ar daugiau metų.

                Kad nereiktų matyt priparkuotų mašinų - užtektų priminti KET ir padalinti baudas. Vien tik pakeitus gatvės profilį, vistiek toliau būtų parkuojamasi. Tik ant išplatinto šaligatvio.

                Siauri šaligatviai nėra problema kai prospektas uždarytas ir pėstieji vaikšto kur nori. O dėl jaukumo - grindinys kaip tik jaukumo ir suteikia.

                Comment


                  Aš pats būčiau labiau už rausvas trinkeles šonuose.

                  Comment


                    Kažkas iš kaimynų gavo užuominų, kad savivaldybė svarsto galimybę įrengti apšvietimą ir dvirtakį Lentvario gatvėj, bet trūksta gyventojų palaikymo. Tai kaimynai pasiagitavo ir paspamino savivaldybę prašymais. Rezultatas:

                    DĖL LENTVARIO GATVĖS PĖSČIŲJŲ-DVIRAČIŲ TAKO, APŠVIETIMO

                    Jūsų 2018 m. gruodžio 4 d. prašymas išnagrinėtas Miesto ūkio ir transporto departamento specialistų.

                    Informuojame, kad atsižvelgus į gyventojų prašymus, pateiktas projektuojančiai įmonei Lentvario gatvės pėsčiųjų-dviračių tako su apšvietimų nuo Kirtimų g. dviračių tako iki Lentvario/Mačiuliškių g. sankryžos projektavimo užduotis.

                    Direktorius Virginijus Pauža
                    Įgyvendinus, maršrutas į Trakus pasidarys daug malonesnis.

                    Comment


                      Įdomu kaip spręs tilto per Vokę problemą Naujas tiltas? Užtvankos tvarkymas? Nuo Vokės užtvankos į Lentvario pusę irgi ne pyragai.

                      Comment


                        Ties ta Močiuliškių g. baigiasi Vilniaus riba, takas nutrūks. Prie Vokės tilto seni ženklai rodo irgi miesto pabaigą, pamaniau patogiai nespręs visai, bet pagal oficialius žemėlapius ten visur miestas. Kaip gali būti tokie miesto pabaigos ženklai? Ar neseniai buvo prijungta teritorija tiesiog?

                        https://www.google.lt/maps/@54.64799...7i13312!8i6656
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Ties ta Močiuliškių g. baigiasi Vilniaus riba, takas nutrūks. Prie Vokės tilto seni ženklai rodo irgi miesto pabaigą, pamaniau patogiai nespręs visai, bet pagal oficialius žemėlapius ten visur miestas. Kaip gali būti tokie miesto pabaigos ženklai? Ar neseniai buvo prijungta teritorija tiesiog?

                          https://www.google.lt/maps/@54.64799...7i13312!8i6656
                          Kelias ir sklypai nebūtinai toje pačioje vietoje turi ribas. Gan patogu, kai miesto ribose kelius prižiūri valstybė. Galimai nuo užtvankos tiesiog naudos kelių direkcijos lėšas.

                          Comment


                            Tokiu atveju, valstybė galėtų nesismulkint ir privest taką bent iki Lentvario geležinkelio pervažos, kur atsiranda vietos šaligatviai, nes su šeima važiuojant link trakų, ne labai saugu, jog takas nutrūks tiesiog va čia, kur vos telpa 2 automobiliai: https://www.google.lt/maps/@54.64397...7i13312!8i6656

                            Geriausiai būtų išvis pro Lentvarį iki Rubežiaus pratęsti, ten prasideda senieji takai link Trakų pilių ir jau yra šviežių, raudonų takų įvažiuojant į Trakus: https://www.google.lt/maps/@54.63264...7i13312!8i6656
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Google nuorodoje matoma vieta sutvarkyta, dabar ir su didesniu transportu galima prasilenkti nenuvažiuojant ant žvyro. Reiktų pažiūrėti sklypų ribas, bet galbūtų būtų galima tiesti dvirtakį ne šalia asfalto, o už medžių į vieną ar į kitą pusę. Šalia kelio įrengti tinkamo pločio dvirtakį, kad nebūtų metro pločio parodija kaip prie Trakų, gali būti sudėtinga.

                              Pačioje Lentvario gatvėje irgi nelabai yra vietos įrengti normaliam šaligatviui ir dvirtakiui. Gal net šaligatvis labiau reikalingas.

                              Turistiniam-magistraliniam dvirtakiui geresnis maršrutas per Trakų vokę. Mažiau eismo, vienos užtenka, nemažai važiuojančių link Trakų šiaip ar taip nori aplankyti ir Trakų vokės dvarą su parku. Kiek matau neretai atsiveža traukiniu dviračius į Trakų vokę ir nuo ten mina iki Trakų. Taip pat būtų išvengta ir užtvankos tilto bei nusileidimo iki jos problema.

                              Comment


                                Geriausiai būtų išvis pro Lentvarį iki Rubežiaus pratęsti, ten prasideda senieji takai link Trakų pilių ir jau yra šviežių, raudonų takų įvažiuojant į Trakus: https://www.google.lt/maps/@54.63264...7i13312!8i6656
                                Tas senesnis nuorodoje parodytas takas važiuojant nuo Lentvario link Trakų prasideda ne iškart už Lentvario, o ties Trakų nacionalinio parko riba (keli km už Lentvario). Tipinio planavimo, kai rūpi tik savas kiemas ir trūksta bendradarbiavimo, pavyzdys. Tiems, kuriems važiavimas gatve nepriimtinas, tuo taku nesinaudos (gal dėl to jis tuščias net ir vasaros savaitgaliais). Jei tęstųsi nuo pat Lentvario, manau, važiuojančių juo būtų gerokai daugiau.
                                Paskutinis taisė senasnamas; 2019.01.09, 10:18.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Aš ne perseniausiai buvau netoli Green Hall, ten prie Neries pakrantės dviračių tako yra dviratininkų skaičiuotuvas, buvau jau į pavakarę, tai rodė, kad per dieną pravažiavo vienas dviratis. Vadinas yra kas ir žiemą važinėja dviračiai, tik jų kiekis šimtus ar net tūkstančius kartų mažesnis.
                                  Vat ir atsakymas, kodėl tik vienženklis skaičius:
                                  Anton'ai, yra reikalų su matuokliais. Nesiseka Upės g. matuokliui skaičiuot. Penktadienį nesuskaičiavo nei vieno, nors vien aš skirtingu paros metu pravažiavau trissyk. Šeštadienį kažką buvo priskaičiavęs, o šiandieną ne tik, kad neskaičiuoja, bet ir suminis metinis skaičius sumažėjo nuo 300 su kapeikom iki vos 87.
                                  Vaidas Rimkus: "tai pagal mano patirtį tai rangovams galite kasdien rašyti, kad neveikia. Aš jau nustojau filmuoti, nes tiem "neveikimams" galima atskirą FB grupę padaryti. Man atrodo dėl sniego, dėl esamų orų sąlygų neverta kreipti dėmesio. kasdien papuola vienas iš tų "postų" tai tikrai neveikia."
                                  https://www.facebook.com/groups/7379...1789634511397/

                                  O ir siekiamybė nurodoma fiksuoti bent 90%, t. y. tik tiek.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    90% yra gana geras skaičius, paklaida nėra super didelė, galinti nulemti kažką.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      takas nutrūks tiesiog va čia, kur vos telpa 2 automobiliai:
                                      FIY, čia vaizdas visai pasenęs. Prieš kokius 4 metus šalikeles praplatino ir priasfaltavo po metrą ar panašiai, o šį rudenį rekonstravo šitą gatvę nuo užtvankos iki miesto ribos. Trakai dar prieš porą metų patvarkė savo pusę, dabar ten visai maloni gatvė ir mašinoms ir dviratinikams.


                                      Beje, kažkur, lyg Šimašiaus Feisbuke, skaičiau, kad VMS bendrauja su Trakais, kad atsirastų dvirtakis išilgai viso maršruto link Trakų.

                                      Comment



                                        John , manau, tai fantastika, nenurasyk dar Simasiaus Is mero fb.

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                          John , manau, tai fantastika, nenurasyk dar Simasiaus Is mero fb.
                                          Čia yra tiesiog ekonomikos augimo rezultatas, ir bet koks kitas meras tą būtų padaręs. Ir būtų padaręs kokybiškai - su kažkokia vizija, be smėlio ant tako, žolė būtų normaliai žalia, ir būtų suoliukų kad žmonėms (su vaikais!!1) ant žemės nereikėtų sėdėti. Viską, ką čia sugebėjo padaryti meras, tai tik įkelti Poderskio darbo rezultato nuotrauką ir pasipijarinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X