Konkursai berods pasibaigę (kalbu apie pirmą dalį Pilaitės pr.), tai reik laukti pasirašytų sutarčių. O tada jau pirmyn.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąToks klausimas, kur dabar vyksta kokie nors dviračių takų tiesimo darbai?
- Lazdynai - Architektų g. žiedas.
- Karoliniškės - Asanavičiūtės g. nuo Sodros iki aplinkelio.
- Justiniškės/ Viršuliškės - Justiniškių g. nuo Laisvės pr. iki Rygos g.
- Šnipiškės (sunkiai kyla pirštai taip rašyt) - Upės g. nuo Baravyko iki Žaliojo tilto ir nuo Upės g. iki Geležinio vilko g.
- Žirmūnai - Žirmūnų g. nuo Šilo tilto iki Lukšio g.
Kaip ten su Vilnelės dviračių takais? Seniai nebuvau, nuotraukų nemačiau. Kur dar šiuo metu vyksta darbai?
- Kęstučio g. irgi šviežiai ne tik atnaujintas žymėjimas, bet naujai išpildyta iki sankryžų. Kur Creatium minėjo apie tako nutrūkimus, deja, schemose irgi buvo vietų kur nutrūksta, bet atrodo tik jau už sankryžų, bet netrukus "dviračių punktyrai" ir vėl ištisinė. Turbūt tik dviračių "box'ai" liko nenupaišyti.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą- Taigi dar Naugarduko g. labai įdomūs ir drastiški sprendiniai įgyvendinami. Nupaišė juostas. Po kiek laiko pradėjo žymėt parkingo vietas. Laukia dar ratų atmušėjai. Gal gali kas situacijos foto padaryt?
Taip pat dar nesužymėtos dviračių takų kryptys, todėl daugiau nei pusė važiuojančių važiuoja priešinga kryptymi. Mačiau, kaip vieno priešinga kryptimi važiuojančio vos nenuskynė iš kiemo išvažiuojanti mašina, nes vairuotojas žiūrėjo, ar neatvažiuoja iš kitos pusės. Parašiau į tvarkau Vilnių, pažiūrėsim, ką atrašys.
Comment
-
Justiniškės smogia vėl! Mano manymu, ties Rygos g. sankryža takas susiaurėjo ir neatitinka minimumo. Buvau informavęs Antoną, bet paliko, kaip buvo (gal klydau, bet abejoju):
Vis tik nepanaikino dviejų laiptukų, o prilipdę trečią bent jau praplatino rampą nuo 1 plytelės iki 2 plytelių pločio, bet tuo pačiu susiaurindami pačius laiptus:
Pėsčiųjų santykis ant skirtingų dangų ties šviesoforu 4:2. Dviratininkų nenaudai:
Jei čia yra projektų vadovų, prašymas tokių turėklų neįrengti, nes būna įkišama šiukšlė į skylę. Labai bado akis. Reikia, kad turėklas dar užsilenktų žemyn:
Pirminiu bandymu šaligatvis buvo susiaurėjęs iki dantų krapštuko pločio, bet buvo perdaryta:
Susiformavusios išplovos. Anksčiau čia taip pat buvo lietaus surinkimo latakai papėdėje:
Fokus pokus – šaligatvis platėja! Ar siaurėja? Anksčiau šiose atkarpose buvo 8 plytelės visur. Aišku kol Zuokas nenubrėžė ištisinės linijos dviračiams. Tiesą sakant, labai nekomfortiškas pusantro metro, keturių plytelių plotis. Galima eiti dviems, arba prasilenkti vienam priešais kitą nebent. Gaila, bet brokas, nes pagal pateiktą ir suderintą schemą čia turėjo būti 2,25 m plotis, t. y. 6 plytelės visur:
Paskaičiavau, šioje gatvės pusėje ne tik dvejomis sankryžomis gaunasi daugiau, bet prisideda dar vienas papildomas įvažiavimas į kiemus. Jei generuotume daugiau ekonomikos, tai idealiu atveju aš asmeniškai norėčiau tako kitoje gatvės pusėje tokio pločio, kad šioje pusėje jo net nereiktų, bet dėl patogumo būtų būtinas požeminis tuneliukas nuo išvažiavimo iš kiemų užfiksuoto pastarojoje nuotraukoje iki Lūžių parko kitoje gatvės pusėje. Tiems gretimų kiemų gyventojams būtų pilnai patogu privažiuot iki šios vietos, Lūžių g. ir Rygos g. sankryžų būtent per vidinius kiemus asfaltuotomis automobiliams skirtomis dangomis.
Paskutinis taisė dondc; 2018.11.12, 18:20.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąJustiniškės smogia vėl! Mano manymu, ties Rygos g. sankryža takas susiaurėjo ir neatitinka minimumo. Buvau informavęs Antoną, bet paliko, kaip buvo (gal klydau, bet abejoju):
Vis tik nepanaikino dviejų laiptukų, o prilipdę trečią bent jau praplatino rampą nuo 1 plytelės iki 2 plytelių pločio, bet tuo pačiu susiaurindami pačius laiptus:
Pėsčiųjų santykis ant skirtingų dangų ties šviesoforu 4:2. Dviratininkų nenaudai:
Jei čia yra projektų vadovų, prašymas tokių turėklų neįrengti, nes būna įkišama šiukšlė į skylę. Labai bado akis. Reikia, kad turėklas dar užsilenktų žemyn:
Pirminiu bandymu šaligatvis buvo susiaurėjęs iki dantų krapštuko pločio, bet buvo perdaryta:
Laiptukai ir sovietinio stiliaus niekaip nenaudotinas pandusas? Are you serious? Jei jau visvien perklojo šaligatvį, tai galėjo tiesiog ištiesinti visą reljefą. Pagaliau, jei netelpa į norminį nuolydį, tai tiesiog sumontuoti turėklus kažkurioje atkarpoje.
4:2 nekas. Reikia kaip minimum horizontalaus ženklinimo. Skirtingus lygius daryti aišku jau vėlu.
Taip, turėklų gale nuleidimai visuomet turėtų būti, ir ne tik dėl šiukšlių. Beje VT laukimo paviljonų dizainas irgi brokinis. Palikti neaprėmintą ir nežymėtą stiklinę briauną prie šaligatvio? Jie rimtai?
šaligatvį šiaip galėjo ir pratęsti, juk nebūtina rinktis eiti kampais pro VT stotelę. Na bet gal ir klystu ir žolės neištryps.
Apie latakus gal nekomentuosiu - bijau bano.
O šiaip gerai, kad nutiesė (o gal dar nebaigė?). Su aktyvistų pagalba gal ir kokybė gerės.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.12, 19:24.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pirmoj foto plotis panašus į 2m. Bet pateisinti galima, kad nenorėjo judinti šviesoforų.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šaligatvį šiaip galėjo ir pratęsti, juk nebūtina rinktis eiti kampais pro VT stotelę. Na bet gal ir klystu ir žolės neištryps.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Apie latakus gal nekomentuosiu - bijau bano.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O šiaip gerai, kad nutiesė (o gal dar nebaigė?). Su aktyvistų pagalba gal ir kokybė gerės.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė AwkwardEd Rodyti pranešimąPrie Gabijos g. 32 nebėra tako, ten įdomu platins kelią (dėl to kad stato naują IKI parduotuvę) ar naują taką ties?
Ar šis kelio krypčių ženklas gali būti perkeltas ant apšvietimo stulpo, ar jau būtų neišlaikytas atstumas? Būtų dar prieš ištisinę:
Ar mėlynas ženklas turi būtinai būti dešinėje dvirtakio ir šaligatvio pusėje ar taisyklės leistų kabinti iš kairės pusės ant apšvietimo stulpo?
Vaizdas atgal, bent jau tolimesnis stulpelis ne prie pat dvirtakio. Manau, bandysiu siūlyt, kad ženklą perkeltų prieš įvažiavimą ant apšvietimo stulpo ir uždėtų papildomą lentelę „10 m” ar pan. Tuos stulpus galės susirinkt ir susikišt kur nors, nes ten neįmanoma normaliai pravažiuot, papildomai, pėstieji vietomis neturi net šaligatvio:
Pliusą matau tik vieną, kad seną dviračių trinkelių taką pakeitė asfaltas.Paskutinis taisė dondc; 2018.11.13, 21:11.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Deja turi būti būtent dešinėje ir būtinai už nuovažos. Dėl atstumų nesu tikras, siūlyk - gal perkabins.
Trečioje foto stulpas pastatytas akivaizdžiai neišlaikant saugaus atstumo nuo tako krašto, nors vietos jam ir yra. Tegul perstato toliau nuo tako. Taip pat visais atvejais galima kilstelti skydus aukščiau. 2,2m yra minimalus rekomenduojamas aukštis, bet niekas nedraudžia kabinti ir 4m aukštyje.
- 1 patinka
Comment
-
Keblumas ten yra tame, kad keičiasi eismo organizavimas, t. y. yra atskiras pėsčiųjų / dviračių takas, po to šaligatvis dingsta ir raudonas asfaltas tampa bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.
Ai, kam įdomu, galit paskaityt, kaip registravau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/77713
Pritariu, kad įprastose vietose tų kelio ženklų ties kiekvienu įvažiavimų į teritorijas / kiemus nereikia. Net neabejoju, kad jie net nėra būtini pagal įstatymus (kaip pirmoj foto).
P. S. Patiko ši registruota problema (ne mano): https://tvarkaumiesta.lt/problem/77723
Jei net nulaužo metalinius stulpelius, tai kas bus su plastmasiniais Architektų g. ant viadukų... Gal ten keis sprendinius.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
LSDiniškės. Ties pietiniu viaduku, nuo „Ąžuolo Iki”:
Skydas skelbia darbų pabaigą lapkričio 30 d.:
Pakeistos pėsčiųjų atramos. Įrengti granitiniai bortai. Jei kam įdomu, tai tokie savadarbiai „kelio ženklai” neturi juridinės galios ir galima į juos spjaut, kažkada klausiau pareigūno gyvai gatvėj:
Atkarpa už „Ąžuolo Iki”. Turbūt gėles sodins, nes viaduko rangovas visai kitas:
Ties šiauriniu viaduku. Išasfaltuotas pilnai užvažiavimas ir nuvažiavimas link Laisvės pr. Įrengiama perėja, matyt, nes ties pietiniu viaduku įrengė su salelėmis (ir geltonais kelio skydais, be abejo ):
Paskutinis taisė dondc; 2018.11.16, 11:18.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąLSDiniškės. Ties pietiniu viaduku, nuo „Ąžuolo Iki”:
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKas tos LSDininškės?
Ties pietiniu viaduku nuvažiavimą nuo šaligatvio į viaduką padarė visiškai idiotiškai (gal tiktų pasakyti LSDniškai). Matomai nori, kad kuo daugiau dviratininkų susimėtytų ir užkliuvę už aštrios bordiūro briaunos ar viraže įkritę į įdubusias lietaus groteles išsitiestų tiesiai po automobilių ratais. Nuvažiavimas turi būti kiek įmanoma lygiagretus gatvei, o įmanoma tikrai tiesiau. Tą galima buvo atlikti dar prieš apšvietimo stulpą. O automobilių eismo juostas perstumti, nes vakarų kryptimi pilnai užtenka ir vienos eismo juostos, rytų kryptimi išlaikant dvi eismo juostas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ką neteko tablečių su zuikučiais ragaut?
Ties pietiniu viaduku nuvažiavimą nuo šaligatvio į viaduką padarė visiškai idiotiškai (gal tiktų pasakyti LSDniškai). Matomai nori, kad kuo daugiau dviratininkų susimėtytų ir užkliuvę už aštrios bordiūro briaunos ar viraže įkritę į įdubusias lietaus groteles išsitiestų tiesiai po automobilių ratais. Nuvažiavimas turi būti kiek įmanoma lygiagretus gatvei, o įmanoma tikrai tiesiau. Tą galima buvo atlikti dar prieš apšvietimo stulpą. O automobilių eismo juostas perstumti, nes vakarų kryptimi pilnai užtenka ir vienos eismo juostos, rytų kryptimi išlaikant dvi eismo juostas.
Comment
Comment