Spėju raudoną mišinį supylus į asfalto klotuvą, kruis pireš tai klojo juodą asfaltą gaunasi toks rezultatas. Kol išsivalo klotuvas. Tas pats gali būti ir betkurioje vietoje iki klojimo: asfalto maišytuve, pilstytuve ar vežtuve...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąSpėju raudoną mišinį supylus į asfalto klotuvą, kruis pireš tai klojo juodą asfaltą gaunasi toks rezultatas. Kol išsivalo klotuvas. Tas pats gali būti ir betkurioje vietoje iki klojimo: asfalto maišytuve, pilstytuve ar vežtuve...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kas brangiau kainuoja: sugydyti partrenkto pėsčiojo koją ar pastatyti tvoreles?
Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.10, 18:17.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei tvoteles pirkti, tai kojos gydymas kainuos pigiau. Bet ne apie tai kalba. Abiejuose galuose yra pėsčiųjų perėjos. Tverti praėjimo nebuvo faktinio poreikio.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Negaliu patikėti, kad pats tiki tuo, ką rašai. Eiti siauru takeliu tarp grotų vienoje pusėje vykstant neprognozuojamam eismui, o kitoje burzgiant traktoriams, laikai saugesniu, nei tinkamai įrengta perėja? Gal pats atsisakei automobilio, nes mėgsti ekstremalius pasivaikšiojimus ant tiltų turėklų?
O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
Stebina mane tai, kad tamsta prisikabino prie papildomų priemonių, užtikrinančių dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Mistika kažkokia. Iš tos pačios serijos kaip kabinėtis "kam čia tiesia tuos dviračių takus, pilna ir taip tų dviratininkų".
Užtaginsiu dar kartą John - jis tau galės mažiau civilizuotu būdu/formatu paaiškint kam tokie atitvėrimai reikalingi, jei jau mano argumentai nesuveikia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Esu nustebintas nemažiau nei tu. Tik priežastis nustebimo kita.
O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
Stebina mane tai, kad tamsta prisikabino prie papildomų priemonių, užtikrinančių dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Mistika kažkokia. Iš tos pačios serijos kaip kabinėtis "kam čia tiesia tuos dviračių takus, pilna ir taip tų dviratininkų".
Užtaginsiu dar kartą John - jis tau galės mažiau civilizuotu būdu/formatu paaiškint kam tokie atitvėrimai reikalingi, jei jau mano argumentai nesuveikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nieko panašaus aš nesakiau. Atitverti aišku reikia, kad nebūtų vaikštoma ten, kur nesaugu. Daryti tokį praėjimą - vargu ar saugiau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kuo pavojinga pereiti per perėją?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gali būti partrenktas? Gatvės plotis ten viršija visas normas, iš abiejų (dabar tik iš vienos pusės) tankiai parkuojami automobiliai, o greičių ribojimų ten niekas nesilaiko.
O ties perėjom parkavimas uždraustas ir +/- to laikomasi. Kas nesilaiko - gali ir tvoros nesilaikyt
Bet rimtai, pereit per perėją nesaugiau nei eit tarp statybvietės ir tos pačios gatvės, kurią atseit nesaugu pereit?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
Šiuo atveju net visiškai nesvarbu kieno pinigai švaistomi (ar užsakovo, kuris moka už papildomas tvoras, ar rangovo kurio statybvietės išlaidos didėja) tačiau čia tiesiog lygioje vietoje pinigai išmetami "į balą".
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Suprantu, kad iš teisinės pusės kas nors galėtų prisiteisti iš statybininkų, nes atseit jei nebūtų remonto, nebūtų ėjęs per perėją ir pan ir t.t. Bet žiūrint iš loginės pusės... Gal tada su perėja ne viskas tvarkoj?
Rangovo atsakomybė būtų, jeigu įrengtu laikiną perėją ir ją padarytų ne pagal reikalavimus.
P.S. yra nesaugiau ir iš pėsčiojo perspektyvos nejaukiau eiti tokiame "garde" važiuojamojoje dalyje, kuris atitvertas tik lengvai pastumiama tvorele nuo intensyvaus ir greitai judančio transporto, nei saugiai pereiti gatvę ir eiti normaliu šaligatviu, kurį nuo judančio transporto skiria stovinčių automobilių eilė. Vat būtent šis padarytas sprendimas yra labai nesaugus, nes automobiliui užtektų užkliudyti vien tvorelės atramas ar pačią tvorelę ir tada pajudėjusi (ar besiverčianti) tvorelė gali pakankamai sunkiai sužaloti pėstyjį. T.y. net nebūtinas tiesioginis kontaktas su transporto priemone.
Darant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
Kokia rizika yra patekti į zoną, kurioje tiesiog išardytos plytelės ir blogiausias variantas tai prisemti smėlio į batus?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDarant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).
Comment
-
Parašė digitalPatarkit į kokią temą viską perkelti.
- 1 patinka
Comment
Comment