Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Žiburinis Rodyti pranešimą

    Na ne. Dėl metalo spyglių mažiau kibios ant šlapios dangos (tas pats kaip ir su automobiliu), bet ne iki tokio lygio kad užsivožtum.
    Iš asmeninės patirties - sugebėjau Aišku skiriasi ar mtb padangos su rimtais šipais, ar miestinės. Su mtb variantais tikrai baisu važiuot ant drėgnos kietos dangos. Aišku yra miestinės kur šipai tik iš šonų. Bet su jom į apledėjusį kalniuką sunku - šipai tik ant posūkių kabina...

    Comment


      Kęstučio g. kaip suprantu prasideda žymėjimo darbai. Dalis gatvės juostų, kai kurios perėjos yra nugremžtos.

      ---

      Upės g. prasidėjo fiziniai dviračių tako tiesimo darbai. Ardomi šaligatviai.

      Comment


        Kas riedat Kęstučio g. duokit žinot ar tik atnaujina žymėjimą, ar vis tik sureagavo ir įrengs naujas dviračių pervažas, papildys sankryžas, dažys raudonus "box'us", kaip buvo schemoje.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Kas riedat Kęstučio g. duokit žinot ar tik atnaujina žymėjimą, ar vis tik sureagavo ir įrengs naujas dviračių pervažas, papildys sankryžas, dažys raudonus "box'us", kaip buvo schemoje.
          Antonas sakė, kad bus pagal schemą. Kaip ir sakiau, panaikinta dalis gatvės žymėjimo, o tai rodo, kad bus kiek perbraižomos juostos. Pagrinde panaikinta ties sankryžomis, kur atsiranda 3 eismo juostos.

          Comment


            Gal teko kam nors lankytis Nėries Senvagės projekto pristatytime? https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ymo-projektas/
            Man toks klausimas kilo. Kodėl rengiant tokį rimta projektą, negali įrengti dviračių/pėsčiųjų tako viaduko nuo Geležinio vilko/Ozo gatvių žiedo? Dabar gi veda tą taką iki Ozo/Kernavės g. sankryžos šviesoforo. Ta sankryža ir taip jau ne vietoje ir apkrauta. Ar ne geriau padaryti kažkokį pėsčiųjų/dviračių tako viaduką link to Senvagės parko, nukreipiant visą srautą per ten, kad non stop'u galėtum prašokti dviračiu iš Šeškinės ir kitų rajonų.

            Comment


              Parašė derbis Rodyti pranešimą
              Gal teko kam nors lankytis Nėries Senvagės projekto pristatytime? https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ymo-projektas/
              Man toks klausimas kilo. Kodėl rengiant tokį rimta projektą, negali įrengti dviračių/pėsčiųjų tako viaduko nuo Geležinio vilko/Ozo gatvių žiedo? Dabar gi veda tą taką iki Ozo/Kernavės g. sankryžos šviesoforo. Ta sankryža ir taip jau ne vietoje ir apkrauta. Ar ne geriau padaryti kažkokį pėsčiųjų/dviračių tako viaduką link to Senvagės parko, nukreipiant visą srautą per ten, kad non stop'u galėtum prašokti dviračiu iš Šeškinės ir kitų rajonų.
              Laisvai. Arabų šeichą finansavimui jau suradai?

              Comment


                Dvirtakis iki šviesforo reikalingas važiuojantiems į Ozą, Baltupius ir toliau ta kryptimi. Niekas netrukdys nusileidus nuo Akropolio pietine puse patekt į naują dvirtakį.

                Iš Akropolio galėtų būt viadukas tiesiai į Konstitucijos prospekta, dar geriau būtų...

                P.S. Nėra tokio GV/Ozo žiedo

                Comment


                  A. Nikitinas Twitteryje. Kairėnų g. rekonstrukcija baigta?

                  https://twitter.com/antonnikitin_/st...79812871057408

                  Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	141
Size:	441,7 kB
ID:	1672852

                  Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	133
Size:	440,2 kB
ID:	1672853

                  Comment


                    Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
                    Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?

                    Comment


                      Atsiprašau už klausimą, o tamstai kada nors bus kažkas gerai?

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
                        Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?
                        Ties pieva - nes į pievą šlaitas. Nuo kažkokio statumo/gylio jau reikia tvorelių. Prie perėjos - kad nekirstų kampų tarp stovinčių mašinų ir nevaikščiotų pusiau perėja, bet realiai skersai-išilgai. Matyt toj vietoj daugiau žmonių srautų, o toliau mažiau.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Atsiprašau už klausimą, o tamstai kada nors bus kažkas gerai?
                          Kol bus tiek tvoru - ne
                          Visgi man taip ir neatsake i klausima - kam reikalinga tvora prie slaito? Kodel zmogus eidamas desine kelio puse prie pat kelio nenukrenta po masina, o eidamas salia slaito turi nuo jo nukrist?

                          Comment


                            Na man tai atsakė. Siūlau paklaust savivaldybės ir parašyt paskui atsakymą čia.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Paaiskinkit kokia yra tu tvoreliu funkcine paskirtis? Kodel miestui negaila joms pinigu? Matau viena stovi prie kelio, bet kodel sitoj vietoj? Tipo kitoj vietoj perbegs nieko tokio, o sitoje negalima?
                              Elementariai, kad iškentėtų ir daeitų iki perėjos, o ne bėgtų per gatvę ne perėjoje. Toliau nuo perėjos jau nebėra prasmės tverti.

                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Paskui toliau tvorele stovi is pievos puses. Veja apsaugo nuo girtu pesciuju ar kaip? Tai jei jie tokie girti kad gali nukrist nuo saligatvio, tai juk gali ir autobusui po ratais stoteleje, ko ten tvoros nera?
                              Ten toliau yra šlaitas matomai virš 2 metrų. Priklauso pagal normatyvus atitverti.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Ten toliau yra šlaitas matomai virš 2 metrų. Priklauso pagal normatyvus atitverti.
                                Keista kodėl vienose vietose laikosi normatyvų, o kitur ne. Tarkim naujai įrengtas bendras dviračių ir pėsčiųjų takas palei Nerį Žvėryne, po Liubarto tiltu – ten tvorelės nėra, nors vyksta dviračių eismas iki pat krašto ir kartu su pėsčiaisiais, šlaitas dar statesnis ir išbetonuotas, o apačioje pasitinka vėl kietas šaligatvis ir upė (arba potvynio metu iškart upė arba ledas), o lėtai apvažiuojant pėsčiuosius lygsvara tik sunkiau išlaikyti. Šioje vietoje net dviračių eismas atitrauktas ir adekvatūs pločiai, bet tvorelė jau yra.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Turbūt ten teisiškai buvo esamo tako remontas, o ne tako įrengimas. O tvorelė būtų rimtas pakeitimas, kuriam reiktų daug derinimo.

                                  Comment


                                    Derinimas toks, kaip apjuosiant VT stoteles: nupiešiama linija ant žemėlapio ir parodoma saugaus eismo komisijoje ar pan. Pritariama, įrengiama. Juolab derino ten tikrai daug daugiau visko: platino šaligatvį, įrengė pervažą per gatvę, nukasinėjo šlaitą.

                                    Matant, kad įrengia kur nelabai reikia, bet neįrengia prie vis dar aktualių VT stotelių, kur nuolatos konfliktai, nenuostabu, kad piktina kai kuriuos. Europos st. jau 2 ar 3 metus "įrenginėja", net schema buvo parengta prieš tuos porą metų.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Todel kad sitie normatyvai parasyti tam kad butu parasyti. Kur nori ten laikosi kur nesinori galima ir nesilaikyt. Svarbu kad butu kuo teisiskai pateisint. Vietoj metalo gabalo galejo issodint krumus, bent jau is slaito puses. Is gatves puses dar galeciau speliot, kad trukdytu vairuotojams pamatyti pesciuosius pries pereja.

                                      Nors kiekviena tvora mieste yra ne daugiau nei vietos projektavimo fail'as. Dabar kokias 5 minutes vaiksciuojau google street view po Olandija, nu neradau niekur atitvertos nuo pesciuju tvoromis sankryzos! Aisku jei tai ne greitkelis. As neteigiu kad ju ten visai nera, bet tai pas mus zmones debilai patys po masinom lenda, o ten - ne? Reiskia stotele yra blogoje vietoje, pereja ne ten ar kazkas dar. Tunelinis mastymas, kazkoks senis saltis 1970 metais irase i str kad planuojam viska bet kaip, o paskui zmones kaip gyvulius leidziam aptvertais kanalais pabegiot, nes jie kazkodel nori eiti kitaip.

                                      Atsiminkit, mieste neturi buti jokiu pliku tvoru prie gatviu, nukreipianciu pesciuju srautus. Jos daro miesta panasu i zona, o ne draugiska aplinka.

                                      Comment


                                        O čia miestas?

                                        P.S. Kokiam Singapūre ar Tokijuje tvorų pilna. Nors lyg ir vadinami pėstiesiems draugiškais miestais.

                                        P.P.S. tvora Amsterdame
                                        Paskutinis taisė mantasm; 2018.09.28, 16:03.

                                        Comment


                                          Kopenhaga
                                          https://www.google.com/maps/@55.6738...7i13312!8i6656

                                          Comment

                                          Working...
                                          X