Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
      O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.
      Taip logiška tiesti ten, kur visų pirma trūksta vietos, o ir eismas gatvėmis nėra didelis. Mat toks tiesimas sukelia papildomų problemų, pvz., taškymo ar purvo.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Taip logiška tiesti ten, kur visų pirma trūksta vietos, o ir eismas gatvėmis nėra didelis. Mat toks tiesimas sukelia papildomų problemų, pvz., taškymo ar purvo.
        Man tik idomu kodel salys kurios pirmauja beveik visom statistikom (gyvenima kokybe, algos, gyvenimo trukme, issilavinimu, ir tt.) nebijo to purvo ar taskymo ar tas problemas issprende. Esu gyvenes Copenhagen mieste nemazai laiko, ir ju infrastruktura kas liecia dviracius just makes sense. Vandens drenazai yra pritaikyti kas pora metru tiek ant gatviu tiek ant dviraciu taku, bei posukiu problemas yra labai gerai issprestos.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Ar yra tiksli to Eurovelo 11 tako trasa žemėlapyje?
          Dabar nutiesta yra tik šiuose ruožuose: Žaliųjų ežerų pagrindinis paplūdimys-Verkių dvaras, Trinapolio vienuolynas-Seimas, Kazachstano ambasada-Čiurlionio g./Geležinio Vilko g. sankryža, atkarpėlė Žarijų g. Paneriuose.
          Click image for larger version

Name:	EV-11_vaizdai_10.jpg
Views:	66
Size:	199,7 kB
ID:	1671823
          Pilna foto kokybė: https://drive.google.com/open?id=1bi...h_6nYTIfYObkJH

          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
          O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.
          Dviratininkai lo*hai ir nenusipelnė tokių investicijų. Žiema gi vistiek dviračiu niekur nenuvažiuosi, o kur dar vairuotojų trukdymas su siaurinamomis gatvėmis ir pan. Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

            Man tik idomu kodel salys kurios pirmauja beveik visom statistikom (gyvenima kokybe, algos, gyvenimo trukme, issilavinimu, ir tt.) nebijo to purvo ar taskymo ar tas problemas issprende. Esu gyvenes Copenhagen mieste nemazai laiko, ir ju infrastruktura kas liecia dviracius just makes sense. Vandens drenazai yra pritaikyti kas pora metru tiek ant gatviu tiek ant dviraciu taku, bei posukiu problemas yra labai gerai issprestos.
            Pilna ten įvairių takų, tame tarpe ir panašių kaip mes tiesiam, t.y. ne prie gatvės, o šaligatvių zonoje. Pas mus, pvz., irgi projektuojami takai palei gatves, kur tai daryti yra logiška. Tarkim būsimi Algirdo arba Geležinkelio g. takai. Kokia prasme dviratininkus būtų kišti prie Laisvės pr. arba kokios Ukmergės g., kai pėsčiųjų zonoje yra krūva vietos (taip, keliais išskirtiniais atvejais vietos trūksta dėl sklypų)?

            Šiaip diskusija kartojasi. Keli psl. atgal apie tą patį kalbėjom.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
              Nežinau, aš pats visada renkuosi maršrutą, kuriame mažiau eismo, triukšmo, sankryžų ir bordiūrų. Jei pro Pasakų parką bus lygus asfaltinis takas, mielai važiuosiu ten, o ne vingiuosiu takais palei Erfurto, Architektų, Laisvės prosp. ir Asanavičiūtės g. šaligatvius.

              Comment


                Ten pastaba buvo dėl to, kad kartais pro miškus takai tampa gerokai ilgesni, eina ne tiesiausiu maršrutu. Čia ypač buvo aktualu dėl berods į Balsius vedančio tako, kur tiesiant palei gatvę maršrutas tampa tiesus, o per miškus eina belenkaip vingiuodamas ir gerokai per aplinkui.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Ten pastaba buvo dėl to, kad kartais pro miškus takai tampa gerokai ilgesni, eina ne tiesiausiu maršrutu. Čia ypač buvo aktualu dėl berods į Balsius vedančio tako, kur tiesiant palei gatvę maršrutas tampa tiesus, o per miškus eina belenkaip vingiuodamas ir gerokai per aplinkui.
                  Bet Žaliųjų ežerų gatvėje yra vietos tik iki posūkio į Popieriaus gatvę. Nusileidimas iki Riešės upelio, tiltas ir po to pakilimas iki Maximos biški... siaura. Ten net normalus šaligatvis netelpa. Daryt dvirtakį palei gatvę, o po to apvažiavimą pro pliažą bei urėdiją - kilometražas gaunasi tas pats kas dabar.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Dviratininkai lo*hai ir nenusipelnė tokių investicijų. Žiema gi vistiek dviračiu niekur nenuvažiuosi, o kur dar vairuotojų trukdymas su siaurinamomis gatvėmis ir pan. Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
                    As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Bet Žaliųjų ežerų gatvėje yra vietos tik iki posūkio į Popieriaus gatvę. Nusileidimas iki Riešės upelio, tiltas ir po to pakilimas iki Maximos biški... siaura. Ten net normalus šaligatvis netelpa. Daryt dvirtakį palei gatvę, o po to apvažiavimą pro pliažą bei urėdiją - kilometražas gaunasi tas pats kas dabar.
                      Reik atsidaryt konkretų komentarą dėl tos gatvės iš pataisyto judumo plano. Aš dabar neatsimenu tiesiog.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Nežinau, aš pats visada renkuosi maršrutą, kuriame mažiau eismo, triukšmo, sankryžų ir bordiūrų. Jei pro Pasakų parką bus lygus asfaltinis takas, mielai važiuosiu ten, o ne vingiuosiu takais palei Erfurto, Architektų, Laisvės prosp. ir Asanavičiūtės g. šaligatvius.
                        Pasakų parke tik labai trumpa atkarpėlė dabar bus daroma. Būtent ir sujungs tuos vingiavimus Asanavičiūtės g. su Architektų g.

                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                        As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.
                        Tikrai taip.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                          As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.
                          Čia vis dar nemažos dalies žmonių požiūris, kad dviratininkai yra durniai, kurie normalios mašinos nusipirkti nesugeba, o paskui velkasi visur ir trukdo normaliai paspausti (turi paskui dairytis, kad nenutrenktum kokio).

                          Čia tie patys, kurie ir ant pievų statosi, nes "nėra kur parkotis". Nestatys gi jis vienintelio savo statuso simbolio už šimto metrų, ne lygis gi.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                            As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.
                            Dviračių infrastruktūra paberta druska? Dviratis ne automobilis, jo visa pavarų sistema ir kiti elementai yra atviri. O druska tiesiog momentaliai viską suėda.
                            Žiema reik tiesiog valyti nuo sniego ir dėtis spygliuotas ir kuo storesnes padangas. Plius druska visko nenubarstysi ir užtenka nedidelio lopinėlio ledo kad gulėtum išsitiesęs.

                            Comment


                              Druska ant dvirtakių nepadės. Juk ir pėstiesiems ne druską barsto Bet dviračiams ir smėlis nelabai veikia.

                              Comment


                                Žiemą su dviračiu reikia važinėti Zwift'e.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                  Žiemą su dviračiu reikia važinėti Zwift'e.
                                  Dygliuotos padangos ir galėsi važiuot apledėjusiomis įkalnėm kur pėstieji neįlipa. Tik sustojus ir dedant koją ant žemės reik atmint, kad batas dyglių neturi
                                  Pas mus prie -5 komfortabiliau važinėt nei Danijoj prie pliusinės temperatūros.

                                  Comment


                                    Parašė Žiburinis Rodyti pranešimą

                                    Dygliuotos padangos ir galėsi važiuot apledėjusiomis įkalnėm kur pėstieji neįlipa. Tik sustojus ir dedant koją ant žemės reik atmint, kad batas dyglių neturi
                                    Pas mus prie -5 komfortabiliau važinėt nei Danijoj prie pliusinės temperatūros.
                                    Tik bėda, kad su tokiom dygliuotom padangom lengva išsiplot ten kur nuvalyta

                                    Comment


                                      Parašė Žiburinis Rodyti pranešimą

                                      Dygliuotos padangos ir galėsi važiuot apledėjusiomis įkalnėm kur pėstieji neįlipa. Tik sustojus ir dedant koją ant žemės reik atmint, kad batas dyglių neturi
                                      Pas mus prie -5 komfortabiliau važinėt nei Danijoj prie pliusinės temperatūros.
                                      Ne, geriau Zwift. Dar parsisiunčiau nepabaigtus žiūrėti Better call Saul sezonus. Jūs kovokit su plikledžiu. I'm not man enough
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Tik bėda, kad su tokiom dygliuotom padangom lengva išsiplot ten kur nuvalyta
                                        Na ne. Dėl metalo spyglių mažiau kibios ant šlapios dangos (tas pats kaip ir su automobiliu), bet ne iki tokio lygio kad užsivožtum.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Ne, geriau Zwift. Dar parsisiunčiau nepabaigtus žiūrėti Better call Saul sezonus. Jūs kovokit su plikledžiu. I'm not man enough
                                          Kiek dienų per metus būna ledas? Pusę žiemos šlapia, kita pusė šalta, saulėta ir sausa, tai dienų su leduku susidaro maximum tik koks mėnuo per metus. Čia visiškai neaktualus dalykas tokios padangos, beje, kaip ir automobiliams.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X