Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neries krantinė pasikeis neatpažįstamai: prasideda paskutinis rekonstrukcijos etapas


    Neries dešiniojo kranto rekonstrukcija vyks trimis etapais. Pirmojo etapo metu bus atnaujinti apie 1,41 km ilgio dviračių ir apie 3,62 km pėsčiųjų takų, taip pat apie 8310 m elektros tinklų, apie 470 m vandentiekio ir apie 520 m buitinių ir paviršinių nuotekų tinklų. Didžiausio rekonstrukcijos etapo metu bus visiškai atnaujinta dešinioji Neries krantinė nuo Tuskulėnų dvaro iki pat Žaliojo tilto. Taip pat bus įrengiamos aktyvaus laisvalaikio ir rekreacijos zonos, kuriose vilniečiai galės naudotis visiškai naujomis sporto ir lauko gimnastikos aikštelėmis, lauko treniruokliais ir vaikų žaidimo aikštelėmis.

    „Prieš tris metus pradėjome mūsų upės Neries sugrįžimo į Vilniaus miestą projektą. Upė gali tik pratekėti pro miestą. Bet upė gali teikti ir miestui gyvastį, kai upė tampa įkvėpimo šaltiniu. Būtent šiuo tikslu ir tvarkome krantines – kad čia miestiečiai įsikvėptų magiškos mūsų istorinės Vilijos galios. Džiaugiuosi, kad pradedame paskutinį krantinių tvarkybos etapą. Gera pagerbti Miesto upę“, – apie naują upės gyvenimo etapą pasakojo sostinės meras Remigijus Šimašius.

    Pirmojo dešiniosios Neries kratinės rekonstrukcijos etapo metu, taip pat bus visiškai sutvarkyti laiptai, terasos ir aikštelės esamuose šlaituose, įkomponuojami mažosios architektūros elementai, įrengiamas modernus švietimas bei kelių ir takų ženklinimas. Darbų metu bus atliekamas ir esamo reljefo, želdinių tvarkymas bei naujos augmenijos formavimas.

    Antrojo rekonstrukcijos etapo metu darbai vyks tarp Žaliojo iki Baltojo tiltų. Šioje krantinės vietoje bus atnaujinti dviračių ir pėsčiųjų takai.

    Trečiojo etapo metu darbai persikels nuo Baltojo tilto iki G. Baravyko gatvės. Ši vilniečių mėgstama erdvė taip pat taps visiškai atsinaujinusi: bus įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai.

    Rekonstrukcijos darbus atliks UAB „Sostinės gatvės“, UAB „LitCon“, UAB „ATEA“ bei „Geobuilders LLC“. Dešiniosios Neries krantinės rekonstrukcijos projektas finansuojamas iš sostinės savivaldybės biudžeto ir ES lėšų. Darbų vertė daugiau kaip 6,5 mln. Eur.

    Video reportažas: https://youtu.be/YV3R_ekZOeM

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      A. Nikintas pasharino Twitteryje:

      Galbūt dar vyksta derinimas, bet matuoklis ne visada užfiksuoja dviratį, bet fiksuoja pėsčiuosius.
      Skaičiai: šiandien – 499, šiemet – 4363.
      Click image for larger version

Name:	20180913_171533.jpg
Views:	47
Size:	255,5 kB
ID:	1669665
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Uždengti, tai aiškiai derina. Bet šiaip jeigu pėstysis eina dviračių taku, tai gali ir neišspręsti fiksavimo problemos. Taip pat sunkiai fiksuoja jei važiuoja paraleliai du dviratininkai.

        Comment


          Nežinau per kiek laiko "Tvarkau miestą" sutvarko, bet e-policija užtruko dvi dienas arba dar greičiau. Ties duobe 35 km/h, asfalto pradžioje 45 km/h:

          Click image for larger version

Name:	35_km_per_h.jpg
Views:	59
Size:	173,4 kB
ID:	1669714

          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Palei Justiniškių g. link centro

            Click image for larger version

Name:	20180914_171239.jpg
Views:	49
Size:	330,2 kB
ID:	1669796

            Click image for larger version

Name:	20180914_171508.jpg
Views:	46
Size:	282,9 kB
ID:	1669797

            Gaila, Creatium per abu pasitarimus siūlytas stotelę apeinantis šaligatvis netiesiamas.
            Click image for larger version

Name:	20180914_171652.jpg
Views:	48
Size:	301,4 kB
ID:	1669798

            Click image for larger version

Name:	20180914_172045.jpg
Views:	44
Size:	286,5 kB
ID:	1669799

            Šių statybų simbolis:

            Click image for larger version

Name:	20180914_172151.jpg
Views:	46
Size:	294,5 kB
ID:	1669800

            Click image for larger version

Name:	20180914_172219.jpg
Views:	50
Size:	270,0 kB
ID:	1669801

            Click image for larger version

Name:	20180914_172354.jpg
Views:	48
Size:	263,4 kB
ID:	1669802
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Ginthus

              Nu ir slunkiai, patingėjo truputį šlaitą pakapstyti ir sukūrė iškart net kelias konfliktines zonas.
              Patikrinus regia.lt, pasimatė, kad dėl suformuoto sklypo nebetelpa stotelę apeinantis šaligatvis:

              Click image for larger version

Name:	regia.lt.jpg
Views:	86
Size:	161,0 kB
ID:	1670016

              Dar paminėsiu tiems kas seka FB pasitarimus, nes foto nesimato, kad pasirinktas pirmasis variantas, t. y. dviračių takas bus toliau nuo sankryžos nei šaligatvis.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Patikrinus regia.lt, pasimatė, kad dėl suformuoto sklypo nebetelpa stotelę apeinantis
                Net nepagalvojau, kad ten gali būti taip keistai suformuotas sklypas. Netoliaregiškai pasielgta
                P.s. O dėl latako, kas komentarą ištrynėt? Cenzūra? Demokratijoje kritikuoti nebegalima?

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Net nepagalvojau, kad ten gali būti taip keistai suformuotas sklypas. Netoliaregiškai pasielgta
                  P.s. O dėl latako, kas komentarą ištrynėt? Cenzūra? Demokratijoje kritikuoti nebegalima?
                  Iš tiesų labai keistai nubrėžtos sklypo ribos. Juo labiau toliau už Lūžių g. esančio sklypo riba atitraukta nuo gatvės, paliekant zoną infrastruktūros plėtrai. Tokia sklypo riba galėtų būti, tik turėtų būti paliktas servitutas susisiekimo komunikacijoms.

                  Comment


                    Praėjusią savaitę savivaldybė pasirašė ir dar dvi lauktas sutartis:
                    1. Dviračių ir pėsčiųjų takų atkarpų nuo Upės g. iki Žalgirio g., Vilniuje (I etapas), rangos darbai su darbo projekto parengimu, kurie atliekami pagal techninį projektą Nr. VP16.39/1E.
                    2. Pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpos nuo Ozo g. ir Geležinio Vilko g. sankryžos, palei Ozo g., iki Kalvarijų g., Vilniuje (III etapas), rangos darbai su darbo projekto parengimu

                    1. Atkarpa yra Neries senvagės teritorija, 2. - nuo Geležinio vilko g. palei Ozo g. iki Kalvarijų - yra irgi dalis Neries senvagės.

                    Comment


                      1 atkarpa yra tik iki Žalgirio gatvės. Turėjo būti dar viena atkarpa, tarp Žalgirio ir Ozo. Neįvyko konkursas?

                      Comment


                        Čia matyt tas 2 etapas. Nežinau situacijos. Gal tiesiog dar neįkėlė pranešimo apie pasirašymą, o gal ir neįvyko (nors būtų labai keista).

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Čia matyt tas 2 etapas. Nežinau situacijos. Gal tiesiog dar neįkėlė pranešimo apie pasirašymą, o gal ir neįvyko (nors būtų labai keista).
                          Ta atkarpa sudėtingiausia ir brangiausia, tai jei visos kainos netenkino pirkėjo, tai galėjo ir nutraukti.

                          Comment


                            Šiandien asfaltuojamas dviračių takas Viršuliškėse palei Justiniškių gatvę:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20180918_134239.jpg
Views:	348
Size:	397,6 kB
ID:	1670777Click image for larger version

Name:	IMG_20180918_134351.jpg
Views:	338
Size:	391,8 kB
ID:	1670778Click image for larger version

Name:	IMG_20180918_134621.jpg
Views:	340
Size:	397,4 kB
ID:	1670779
                            Justiniškėse jau irgi greitai asfaltuos:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20180918_134830.jpg
Views:	353
Size:	394,3 kB
ID:	1670780Click image for larger version

Name:	IMG_20180918_134837.jpg
Views:	351
Size:	404,0 kB
ID:	1670781

                            Comment


                              Atkreipkit dėmesį, ypač antroje foto, naujas asfaltas, bet smarkiai pajuodavęs. Sugalvojo taupyt ant maišyklių išvalymo ar pigmento mažiau deda? Po to stebimasi, kodėl ties išvažiavimais pajuoduoja iškart. Važiuodami dviračiu dar užmeskit akį ant priekinės padangos, pamatysit raudonas dulkes padangos viduryje. Įdomu ar irgi ne chaltūra.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Aš irgi turiu vieną foto iš Justiniškių g. tako:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_3264.JPG
Views:	348
Size:	312,9 kB
ID:	1670787

                                Comment


                                  „Senvagės“ projekto pristatymas – sutiktuvės.

                                  https://www.facebook.com/events/2127816544203591/


                                  Rugsėjo 24 d. vyks Senvagės projekto dar vienas pristatymas, galima bus pro teritoriją prasieiti su architektu ir išgirsti kas bus nuveikta. O realūs darbai prasidės spalio pradžioje (savivaldybės komentaras).

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Aš irgi turiu vieną foto iš Justiniškių g. tako:
                                    Tai kampo nukirtimo taip ir nedaro. Kam tuomet piarinasi per vidokius feisbukus, kviesdami teikti pastabas, jeigu jas visvien ignoruoja? Gi ir aklam aišku, kas norės pasukt ties Laisvės pr. dešinėn - nevažiuos iki sankryžos, o trumpins kelią per tą įstrižą šaligatvį.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.09.18, 17:28.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Tai kampo nukirtimo taip ir nedaro. Kam tuomet piarinasi per vidokius feisbukus, kviesdami teikti pastabas, jeigu jas visvien ignoruoja? Gi ir aklam aišku, kas norės pasukt ties Laisvės pr. dešinėn - nevažiuos iki sankryžos, o trumpins kelią per tą įstrižą šaligatvį.
                                      Sutaupyti 100 metrų ir patirt malonumą pasikratyti per plyteles? Žinoma! Už tokią galimybę gal net pinigus imti galima

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        Sutaupyti 100 metrų ir patirt malonumą pasikratyti per plyteles? Žinoma! Už tokią galimybę gal net pinigus imti galima
                                        Puikiai supranti, kad danga visiškas nulis, palyginus su galimybe išvengti susikirtimų su pėsčiųjų eismo kryptimis, sustojimo ties stačiu posūkiu ir VT stotelės.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Tai kampo nukirtimo taip ir nedaro. Kam tuomet piarinasi per vidokius feisbukus, kviesdami teikti pastabas, jeigu jas visvien ignoruoja? Gi ir aklam aišku, kas norės pasukt ties Laisvės pr. dešinėn - nevažiuos iki sankryžos, o trumpins kelią per tą įstrižą šaligatvį.
                                          Tiek jau to, būkime racionalus ir su minimaliais kaštais nutieskime kuo daugiau dviračių takų, kuriais būtų galima nenutrūkstamai susisiekti bent jau pagrindinėmis kryptimis. Visokius "shortcut'us" palikime ateičiai. Tie papildomi penkiasdešimt metrų, kuriuos reikėtų įveikti taku nekertant kampo yra visiškas menkniekis.
                                          Jeigu būtų aikštelės danga normali tai aš važiuodamas aikštę apvažiuočiau ir "nukirsčiau kampą" važiuodamas per stovėjimo aikštelę, o ne per aptariamą šaligatvį/taką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X