Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

    O per žiemą žymėjimas nusitrins ir bus kaip visada.
    Ką? Iki Vilniaus žymėjimas plastiku dar neatėjo?

    Comment


      Turi būti vertikalūs barjerai - plastikiniai kuoliukai ar pan. Kitaip nieko nebus čia.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

        Ką? Iki Vilniaus žymėjimas plastiku dar neatėjo?
        Nežinau plastiku ne plastiku, bet tiek tos pačios praplatintos Gedimino pr. linijos, tiek Kęstučio g. Žvėryne jau smarkiai išblukusios. Aš tiesiog taip ir matau, kaip ta "saugi zona" blunka akyse..

        Comment


          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

          Nežinau plastiku ne plastiku, bet tiek tos pačios praplatintos Gedimino pr. linijos, tiek Kęstučio g. Žvėryne jau smarkiai išblukusios. Aš tiesiog taip ir matau, kaip ta "saugi zona" blunka akyse..
          Berods VMS minėjo, kad pernai viską dažė paprastais dažais, nes nespėjo paskelbti konkurso žymėjimui termoplastiku. Vistiek, turint omeny, kad Naugarduko g. pernai rekonstruota (ok, matyt tik "perasfaltuota"), buvo galima pasirinkti solidesnius sprendimus. Bent jau ties kryžkelėmis, perėjomis susiaurinti gatvę, įrengiant salas.

          Comment


            Visu pirma bet koks zymejimas ziema neveikia, jo tiesiog nesimato kai yra apsnigta. O ten kur priparkuotos masinos bus visada nenuvalyta ir zymejimo nesimatys. Na, kitavertus neaisku ar ziema del 2 dviratininku verta laikyt masinas toliau nuo krastu.
            Bet koks zymejimas nusitrina, plastikas ne plastikas, vistiek isbluks su laiku. Kuoliukai maisys atidaryt duris. Man atrodo atmusejai yra logiskas sprendimas. Sniegui valyt netrukdys, nes masinos kurios ji valo vistiek niekada nedaeina iki pat bordiuru.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Štai taip vakarietiški sprendimai dūžta atsimušę į mūsų mentalitetą
              Mentalitetas čia niekuom dėtas. Tiesiog šiai dienai neturime aiškių ženklinimo galimybių, kad visiems iš karto būtų aišku kaip čia organizuojamas eismas. Nėra ženklo, kuris nurodytų dviračių eismo juostą. Dviračių juosta kaip ir yra, tik kolkas niekaip aiškiai nepaženklinta. O tas geltonas "informacinis" skydas irgi nėra absoliučiai aiškus (juo labiau jis yra tik ties sankryžomis) ir KET toks nereglamentuotas.
              Stovėjimo vietų ženklai likę, tai sunkoka suprasti kokių ten linijų pribraižė ir kaip jomis vadovautis. Sužymės stovėjimo vietas, visi apsipras ir neturėtų kilti problemų.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Mentalitetas čia niekuom dėtas. Tiesiog šiai dienai neturime aiškių ženklinimo galimybių, kad visiems iš karto būtų aišku kaip čia organizuojamas eismas. Nėra ženklo, kuris nurodytų dviračių eismo juostą. Dviračių juosta kaip ir yra, tik kolkas niekaip aiškiai nepaženklinta. O tas geltonas "informacinis" skydas irgi nėra absoliučiai aiškus (juo labiau jis yra tik ties sankryžomis) ir KET toks nereglamentuotas.
                Stovėjimo vietų ženklai likę, tai sunkoka suprasti kokių ten linijų pribraižė ir kaip jomis vadovautis. Sužymės stovėjimo vietas, visi apsipras ir neturėtų kilti problemų.
                Na taip, reikia reglamentuoti dviračio juostą ant kelio, panašiai kaip yra reglamentuota autobusų juosta.

                Kaune, vienoje gatvėje atsirado autobusų juostos ženklai, kurie kaip atskirą juostą, šalia autobusų juostos, išskiria ir dviračių juostą.

                Off topic: Manau, reikia autobusų juostos ženklus integruoti į kitus nuorodinius ženklus, o kaip atskirą ženklą (autobusų juosta) panaikinti. Pvz. vietoj žymėjimo "plyta tiesiai, posūkis į dešinę", būtų "autobusų juosta tiesiai, posūkis į dešinę". Reglamentuoti, jei naudojami autobusų ir dviračių simboliai nuorodiniuose ženkluose, ženklo fonas pasidarytų baltas (primintų senąjį nuorodinį ženklą - autobusų juosta).

                Ženklus 523, 524 (autobusų juosta) integruoti į 520 (eismo kryptys ir apribojimai). O 520 integruoti į 517/518, o 517/518 sujungti kaip tą patį reglamentuojančius, tik išplėčiant minėtomis funkcijomis
                Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.10, 16:09.

                Comment


                  Sostinės Naugarduko gatvėje nauja eismo tvarka – automobiliams paliks po vieną eismo juostą

                  Penktadienį pradėtas Naugarduko gatvės ženklinimas – anksčiau, šios gatvės atkarpoje nuo Smolensko g. iki Švitrigailos g. dvi eismo juostas kiekviena kryptimi turinčioje gatvėje, pirmąsias eismo juostas užimdavo šalia bordiūro pastatyti automobiliai. Savivaldybės nurodymu judėjimas šia gatve pradėtas keisti.

                  Kelio žymėjimo darbus vykdančios įmonės UAB „Biseris“ projektų vadovas Gintaras Osikas paaiškino, kad nuo šiol šioje gatvėje liks tik po vieną eismo juostą kiekviena judėjimo kryptimi, kitoje – bus įrengtas dviračių takas ir automobilių stovėjimo vietos...
                  Yra nuotraukų.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Bus papildomas atskyrimas:
                    Judant į gatvės centrą, lygiagrečiai, bus padaryta salelė, kuri atskirs automobilius nuo dviračių tako, o kita įmonė įrengs papildomą atskyrimą, kuris užtikrins didesnį dviratininkų saugumą

                    Comment


                      Čia žymima dažais, kaip ir kitur dviračių takuose. Dėl kelių priežasčių: plastiką sunku nulupti, jeigu po metų būtų nuspręsta perdaryti (žr. Islandijos pavyzdį kaip dažnai perdaroma); termoplastikas iškilus, gali būti pavojingas dviratininkams su siaurais ratais.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        termoplastikas iškilus, gali būti pavojingas dviratininkams su siaurais ratais.
                        Didesnė bėda ne iškilumas, o slidumas kai šlapia. Iškilumas nebent sumažina komfortą.

                        Comment


                          Man tik įdomu kodėl kai pernai perklodinėjo šaligatvius nepadarė dviračių tako ant jo, nes vietos ten yra pakankamai, ir prie buvusio troleibusų žiedo yra dviračių pervaža nuo kurios keli metrai dviračių tako yra ant šaligatvio.

                          Comment


                            Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                            Man tik įdomu kodėl kai pernai perklodinėjo šaligatvius nepadarė dviračių tako ant jo, nes vietos ten yra pakankamai, ir prie buvusio troleibusų žiedo yra dviračių pervaža nuo kurios keli metrai dviračių tako yra ant šaligatvio.
                            Anton Nikitin: "Problema ties stotelėm. Ir ties sankryžom, bijau, nebus labai saugu." Iš Google street view, panašu, kad tektų kirst medžius. Kitoje gatvės pusėje nesigautų tiest, nes keli namai prie pat gatvės prilipę.

                            Sena schema, buvo prašyta patarimų, bet vargu ar ką keis, nes požiūris aiškus: https://www.dropbox.com/s/rcgsa0b5o5....-v2.pptx?dl=0

                            Komentarai Cycle4Vilnius FB su pasiūlymais: https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Ką? Iki Vilniaus žymėjimas plastiku dar neatėjo?
                              O kam ten ženklinti plastiku, jeigu užbrūkšniuota zona bus atskirta bortais ir fiziškai neužvažiuojama? Dažai savaime nenusitrina, o jį greičiausiai nutrina dygliuotos padangos žiema.
                              Dviračiai ženklinimo nenutrins. Dar paprastų dažų pliusas tame, kad per juos dviračiu gali komfortiškai pervažiuoti, jeigu užbrūkšniavimas termoplastu, tai važiuoti žiauriai nemalonu.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                O kam ten ženklinti plastiku, jeigu užbrūkšniuota zona bus atskirta bortais ir fiziškai neužvažiuojama? Dažai savaime nenusitrina, o jį greičiausiai nutrina dygliuotos padangos žiema.
                                Dviračiai ženklinimo nenutrins. Dar paprastų dažų pliusas tame, kad per juos dviračiu gali komfortiškai pervažiuoti, jeigu užbrūkšniavimas termoplastu, tai važiuoti žiauriai nemalonu.
                                Tada OK.

                                Būdavo tais senais laikais Kaune, kad reikėdavo kasmet ženklint kelius, nes per šešis mėnesius nusitrindavo, o dažniausiai gatvės būdavo ir nepaženklinamos, check Google Street View.

                                Comment


                                  Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                                  Man tik įdomu kodėl kai pernai perklodinėjo šaligatvius nepadarė dviračių tako ant jo, nes vietos ten yra pakankamai, ir prie buvusio troleibusų žiedo yra dviračių pervaža nuo kurios keli metrai dviračių tako yra ant šaligatvio.
                                  Būtent. O gatvėje, jei parkavimas ir toliau bus leidžiamas, tai bus nesąmonė. Nei normalaus dviračių tako, nei normalios gatvės važiuoti automobiliais. Nes jei bus leidžiama parkuotis, tai gatvė susiaurės iki tiek, kad kai kuriais atvejais prasilenkti bus sunku. O juk visgi tai ne šalutinė gatvė, o viena iš intensyvesnio eismo gatvių rajone. Dviratininkams gi siaura juosta tarp bortelio ir automobilių, kurie dar bus ir statomi ant dviračių juostos, kanalizacijos dangčiai ir vanduo... Dar kokie dviratininkai automobilius apibraižys... Jei jau darė tą dviračių taką gatvėje, o ne ant šaligatvio, tai reikėjo jį daryti platesnį ir vienoje gatvės pusėje su pilnu parkavimo uždraudimu toje pusėje.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2018.08.11, 14:51.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Būtent. O gatvėje, jei parkavimas ir toliau bus leidžiamas, tai bus nesąmonė. Nei normalaus dviračių tako, nei normalios gatvės važiuoti automobiliais. Nes jei bus leidžiama parkuotis, tai gatvė susiaurės iki tiek, kad kai kuriais atvejais prasilenkti bus sunku. O juk visgi tai ne šalutinė gatvė, o viena iš intensyvesnio eismo gatvių rajone. Dviratininkams gi siaura juosta tarp bortelio ir automobilių, kurie dar bus ir statomi ant dviračių juostos, kanalizacijos dangčiai ir vanduo... Dar kokie dviratininkai automobilius apibraižys... Jei jau darė tą dviračių taką gatvėje, o ne ant šaligatvio, tai reikėjo jį daryti platesnį ir vienoje gatvės pusėje su pilnu parkavimo uždraudimu toje pusėje.
                                    Ir ne tik dėl susiaurėjimo. Padarius bortelius kaip jie nori, ir pastačius arti jų, dviratininkai rizikuoja atsitrenkti į atidaromas duris ar rizikuoja nutrenkti žmogų kuris išlipa iš TP. O jeigu siekiama, kad ir žiemą naudotųsi dviračiais, tai aš nežinau su kuo jie planuoja valyti tas dviračių juostas. Tiesiog dirbtinai sukuriamos papildomos išlaidos.


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Anton Nikitin: "Problema ties stotelėm. Ir ties sankryžom, bijau, nebus labai saugu." Iš Google street view, panašu, kad tektų kirst medžius. Kitoje gatvės pusėje nesigautų tiest, nes keli namai prie pat gatvės prilipę.

                                    Sena schema, buvo prašyta patarimų, bet vargu ar ką keis, nes požiūris aiškus: https://www.dropbox.com/s/rcgsa0b5o5....-v2.pptx?dl=0

                                    Komentarai Cycle4Vilnius FB su pasiūlymais: https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater
                                    Dėl sankryžų tai ir dabar nebus labai saugu jeigu žmonės patys nesisaugos, o dėl stotelių ten tik dvi yra. Bet kam tada iš vis reikėjo daryt taip, jeigu naujai planuojama infrastruktūra nėra integruojama į šiek tiek seniau sukurtą? Susidaro įspūdis, kad svarbiausia padaryti, bet nesvarbu kaip.

                                    Comment


                                      Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                                      Susidaro įspūdis, kad svarbiausia padaryti, bet nesvarbu kaip.
                                      Tai ne paslaptis, kad aplamai visas dviračių trasas rengia kuo pigiau. Ar tai būtų senai įrengtos infrastruktūros elementai naikinami neatstatant (P. Vileišio g. ar Justiniškių g. lietaus surinkimo sistema), ar klojant viską naujai pagal schemas, bet net ir jų neišpildant iki galo (Kęstučio g. nutrūkstančios juostos ties sankryžomis). Nei vienos naujos trasos / atkarpos nežinau, kuri įrengta visiškai be priekaištų, išimtis Goštauto g., bet ir tai, atrodo, punktyrų dar nėra, bent jau į įkalnę tai tikrai ne. Kur viskas tenkintų, tai bent termoplastiku sugadina.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Tiesą sakant Paryžiuje irgi teko matyti debiliškai įrengtų dviračių takų. Pavyzdžiui, padaryta yra kaip ir Naugarduko gatvėje, tik nuo važiuojamosios dalies dviračių takas atskirtas... borteliais. Ne guminiais, o betoniniais ir ištisiniais, t.y. be tarpų tarp bortelių. Gaunasi, kad dviračiai turi važiuoti apie 70 cm pločio loviu, kuriame, dar ir vandens balos buvo...

                                        Comment


                                          Dviračių taką palei Laisvės pr. tiesė prieš metus ir paliko gal 5 metrus neužbaigtus priešai Madą. Neapsikentęs prieš mėnesį užregistravau VMSA problemą, tai prieš savaitę gavau atsakymą, kad užbaigs rugpjūtį. Žiūriu šiandien jau dirba.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X