Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai gal kaip tik patiks! Pagal SRTM duomenis ten per 214 m kelio žemėlapy yra 29m aukščio skirtumo. Mūsų kraštuose 13% įkalnės nesimėto.
http://brouter.de/brouter-web/#zoom=...format=geojson
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#d=58...5d,stops,zebra
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dviratininkams yra įkalnių, kur 29 m aukščio skirtumas beveik dvigubai trumpesnėje atkarpoje.
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#d=58...5d,stops,zebra
Gal kas nors ir nusileidžia žemyn dviračiu, tačiau į kalną užvažiuojančių nebūna
Taip skaičiuojant galima išmatuoti ir Pučkorių ar Lazdynų atodangos nuolydį.
Comment
-
Braižoma Justiniškių g. dalies dviračių tako schema. Teikit savo komentarus: https://www.facebook.com/cycle4vilni...54689554936625
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tas nusileidimas prie Cedrono upelio - ne dviračių takas.
Gal kas nors ir nusileidžia žemyn dviračiu, tačiau į kalną užvažiuojančių nebūna
Taip skaičiuojant galima išmatuoti ir Pučkorių ar Lazdynų atodangos nuolydį.
Kaip bebūtų, akmens rieduliais kitoje upelio pusėje užvažiuot nepavyko, bet dar pamėginsiu kada. Šioje pusėje užvažiuoju ne per sunkiausiai šone lygegriačiai einančiu kiek vingiuotu ir labiau supresuotos dangos taku: https://www.google.lt/maps/@54.72702...!7i6144!8i3072
Bus šaunu pasiardymui turėt dvirtakį ir Taurupės g. plento dviračiams.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPėstiesiems siaura - dviem žmonėms tilpti sudėtinga. Moteris ėjo su mergaite, tai tikriausiai užėmė ir dalį dviračių tako. Tas takas gana judrus - ten daug pėsčiųjų, bėgikų ir dviratininkų.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Kažkodėl aš net neabejoju kad ta moteriškė net nesivargino tilpt į tą pėsčiųjų dalį.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tos teritorijos prieigose išvis prismaigstyta pėsčiųjų takų kelio ženklų, kaip suprantu, tada dviračių eismas ten draudžiamas.
Kaip bebūtų, akmens rieduliais kitoje upelio pusėje užvažiuot nepavyko, bet dar pamėginsiu kada. Šioje pusėje užvažiuoju ne per sunkiausiai šone lygegriačiai einančiu kiek vingiuotu ir labiau supresuotos dangos taku: https://www.google.lt/maps/@54.72702...!7i6144!8i3072
Bus šaunu pasiardymui turėt dvirtakį ir Taurupės g. plento dviračiams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kas nors ir nusileidžia žemyn dviračiu, tačiau į kalną užvažiuojančių nebūna
Taurupės gatvės kalnai tikrai nebus problema tiems, kas važinėja gatvėmis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man irgi nepavyko (hibrido padangos per plonos ir slysta), bet esu matęs, kaip su kalnų dviračiais užvažiuoja.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Lazdynai: svajonių rajonas
Tiesiamas Architektų g. dviračių takas (video): https://www.facebook.com/vilnius.lt/...1194125908905/♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Beveik baigtas 3,5 km ilgio dviračių takas Architektų gatvėje
Architektų gatvėje tiesiamas raudono asfalto apie 3,5 km ilgio dviračių takas, o šalia jo – daugiau kaip 2,5 m pločio takas pėstiesiems. Iki mėnesio pabaigos nutiestą taką „Grinda“ planuoja jį sujungti su Laisvės prospekto dviračių taku, kas leis Lazdynų rajono gyventojams saugiai ir patogiai pasiekti Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
. Iš Vilnius lt miesto problemų.
https://tvarkaumiesta.lt/problem/66235
https://tvarkaumiesta.lt/problem/66268
PS.
Paaiškinkit prašau kaip padaryti, kad ''nesukolapsintų'' nuotraukų kai idedi, kaip kad šiuo atveju ji tapo miniatiūrine nors įdėjau dydžio maždaug kad tilptų į ekraną?Paskutinis taisė spekas; 2018.07.12, 14:28.
Comment
-
Kam tokioj gatvėj su mažai eismo išvis iškėlinėt dviračius at šaligatvio? Būtų nupaišę vienpusius dvirtakius gatvės šonuose ir ramu. Valyt paprasčiau, asfaltu minti maloniau, nepasitaiko stulpų, pėsčiųjų ar iškištų pirparkuotų auto.
Pvz - Berlynas. Daug naujų dvirtakių ramiai daromi gatvių kraštuose. Visi mina ir niekas nedaro problemų. Tinka ir normaliu greičiu minantiems Sankauskams. Elektriniai paspirtukai/dviračiai taip pat nesimaišo su pėsčiaisais. Tuo tarpu kur seni dvirtakiai ant šaligatvių (yra ir plytelėm) - tiek būna konfliktų su pėsčiaisiais, tiek vietininiai Hansauskai nesismulkina ir mina gatve šalia dvirtakio...
Foto iš Google Street View: https://www.google.com/maps/@52.5221...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKam tokioj gatvėj su mažai eismo išvis iškėlinėt dviračius at šaligatvio? Būtų nupaišę vienpusius dvirtakius gatvės šonuose ir ramu. Valyt paprasčiau, asfaltu minti maloniau, nepasitaiko stulpų, pėsčiųjų ar iškištų pirparkuotų auto.
Pvz - Berlynas. Daug naujų dvirtakių ramiai daromi gatvių kraštuose. Visi mina ir niekas nedaro problemų. Tinka ir normaliu greičiu minantiems Sankauskams. Elektriniai paspirtukai/dviračiai taip pat nesimaišo su pėsčiaisais. Tuo tarpu kur seni dvirtakiai ant šaligatvių (yra ir plytelėm) - tiek būna konfliktų su pėsčiaisiais, tiek vietininiai Hansauskai nesismulkina ir mina gatve šalia dvirtakio...
Foto iš Google Street View: https://www.google.com/maps/@52.5221...7i13312!8i6656
Gal koją pakišo tas faktas, jog Lazdynai yra įtraukti į kultūros paveldo objektų sąrašą ir bet koks projektas Lazdynuose ilgai strigtų paveldosaugininkų filtruose?
Comment
-
Bet kaip trūksta ateities perspektyvos.. Gatvės apšvietimas įrengiamas arti gatvės, nes taip paprasčiau. Vėliau dviračių takas tiesiamas toliau nuo gatvės, nes prie gatvės jau stovi šviestuvai -nerausi. Vėliau keis šviestuvus, vėl statys prie gatvės, nes kitaip tektų perkelti dviračių taką. Ir t.t. Ir galiausiai dar sugeba kelio ženklus sukalti, figūrinio vairavimo dviračiu įgūdžių lavinimui.
- 1 patinka
Comment
Comment