Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Delfi.lt 2018.07.09
    Vilniuje dviratininkas rėžėsi į moterį

    Sužvėrėjęs dviratininkas paliko niekuo nekaltą moteriškę kraujo klane, mažametė visam gyvenimui įsitaisė psichologinę traumą nuo šio kraupaus vaizdo... kažko dar trūksta, gal dar kokį sprogimą reiktų pridėti... Delfi kaip visuomet - tik skambios antraštės. Beje, ten tas takas išilgai padalintas į dviračių ir pėsčiųjų? Kokie pločiai?

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Tai gal kaip tik patiks! Pagal SRTM duomenis ten per 214 m kelio žemėlapy yra 29m aukščio skirtumo. Mūsų kraštuose 13% įkalnės nesimėto.
      http://brouter.de/brouter-web/#zoom=...format=geojson
      Dviratininkams yra įkalnių, kur 29 m aukščio skirtumas beveik dvigubai trumpesnėje atkarpoje.

      http://www.maps.lt/map/?lang=lt#d=58...5d,stops,zebra
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Dviratininkams yra įkalnių, kur 29 m aukščio skirtumas beveik dvigubai trumpesnėje atkarpoje.

        http://www.maps.lt/map/?lang=lt#d=58...5d,stops,zebra
        Tas nusileidimas prie Cedrono upelio - ne dviračių takas.


        Gal kas nors ir nusileidžia žemyn dviračiu, tačiau į kalną užvažiuojančių nebūna


        Taip skaičiuojant galima išmatuoti ir Pučkorių ar Lazdynų atodangos nuolydį.

        Comment


          Kokie pločiai?
          Pėstiesiems siaura - dviem žmonėms tilpti sudėtinga. Moteris ėjo su mergaite, tai tikriausiai užėmė ir dalį dviračių tako. Tas takas gana judrus - ten daug pėsčiųjų, bėgikų ir dviratininkų.

          Comment


            Dar vienas įrodymas, kad pėstieji ir transporto priemonės privalo būti atskirtos.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Braižoma Justiniškių g. dalies dviračių tako schema. Teikit savo komentarus: https://www.facebook.com/cycle4vilni...54689554936625

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Tas nusileidimas prie Cedrono upelio - ne dviračių takas.

                Gal kas nors ir nusileidžia žemyn dviračiu, tačiau į kalną užvažiuojančių nebūna


                Taip skaičiuojant galima išmatuoti ir Pučkorių ar Lazdynų atodangos nuolydį.
                Tos teritorijos prieigose išvis prismaigstyta pėsčiųjų takų kelio ženklų, kaip suprantu, tada dviračių eismas ten draudžiamas.

                Kaip bebūtų, akmens rieduliais kitoje upelio pusėje užvažiuot nepavyko, bet dar pamėginsiu kada. Šioje pusėje užvažiuoju ne per sunkiausiai šone lygegriačiai einančiu kiek vingiuotu ir labiau supresuotos dangos taku: https://www.google.lt/maps/@54.72702...!7i6144!8i3072

                Bus šaunu pasiardymui turėt dvirtakį ir Taurupės g. plento dviračiams.

                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Pėstiesiems siaura - dviem žmonėms tilpti sudėtinga. Moteris ėjo su mergaite, tai tikriausiai užėmė ir dalį dviračių tako. Tas takas gana judrus - ten daug pėsčiųjų, bėgikų ir dviratininkų.
                  Kažkodėl aš net neabejoju kad ta moteriškė net nesivargino tilpt į tą pėsčiųjų dalį.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                    Kažkodėl aš net neabejoju kad ta moteriškė net nesivargino tilpt į tą pėsčiųjų dalį.
                    ...nes tai net teoriškai neįmanoma. Na nebent eiti vienam paskui kitą vorele... bet ar taip vaikštoma? Žodžiu ta linija tik suteikia apgaulingą saugumo jausmą, bet realiai negali jo užtikrinti, nes neatitinka normatyvų. Normatyvai nurodo MINIMALIUS reikalaujamus pločius, kurie turėtų būti taikomi išimtiniais atvejais, o čia jau gaunasi išimtis iš išimčių.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Tos teritorijos prieigose išvis prismaigstyta pėsčiųjų takų kelio ženklų, kaip suprantu, tada dviračių eismas ten draudžiamas.

                      Kaip bebūtų, akmens rieduliais kitoje upelio pusėje užvažiuot nepavyko, bet dar pamėginsiu kada. Šioje pusėje užvažiuoju ne per sunkiausiai šone lygegriačiai einančiu kiek vingiuotu ir labiau supresuotos dangos taku: https://www.google.lt/maps/@54.72702...!7i6144!8i3072

                      Bus šaunu pasiardymui turėt dvirtakį ir Taurupės g. plento dviračiams.
                      Man irgi nepavyko (hibrido padangos per plonos ir slysta), bet esu matęs, kaip su kalnų dviračiais užvažiuoja.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Gal kas nors ir nusileidžia žemyn dviračiu, tačiau į kalną užvažiuojančių nebūna
                        Šiaip tai su kalnų dviračiu tokios įkalnės nėra labai baisi problema. Yra kas įvažiuoja ir bruko taku į netoliese esantį kalną.

                        Taurupės gatvės kalnai tikrai nebus problema tiems, kas važinėja gatvėmis.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Man irgi nepavyko (hibrido padangos per plonos ir slysta), bet esu matęs, kaip su kalnų dviračiais užvažiuoja.
                          Belieka mėgint su mažesniu slėgiu padangose ir visiškai sausu oru.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Lazdynai: svajonių rajonas

                            Tiesiamas Architektų g. dviračių takas (video): https://www.facebook.com/vilnius.lt/...1194125908905/
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Beveik baigtas 3,5 km ilgio dviračių takas Architektų gatvėje

                              Architektų gatvėje tiesiamas raudono asfalto apie 3,5 km ilgio dviračių takas, o šalia jo – daugiau kaip 2,5 m pločio takas pėstiesiems. Iki mėnesio pabaigos nutiestą taką „Grinda“ planuoja jį sujungti su Laisvės prospekto dviračių taku, kas leis Lazdynų rajono gyventojams saugiai ir patogiai pasiekti Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus.
                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...tektu-gatveje/ .
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                . Iš Vilnius lt miesto problemų.

                                Click image for larger version  Name:	581282018071110158_telefono_nuotrauka1.jpeg Views:	1 Size:	146,2 kB ID:	1653869

                                https://tvarkaumiesta.lt/problem/66235
                                https://tvarkaumiesta.lt/problem/66268

                                PS.
                                Paaiškinkit prašau kaip padaryti, kad ''nesukolapsintų'' nuotraukų kai idedi, kaip kad šiuo atveju ji tapo miniatiūrine nors įdėjau dydžio maždaug kad tilptų į ekraną?
                                Paskutinis taisė spekas; 2018.07.12, 14:28.

                                Comment


                                  /\ Problema "gyvai": https://www.facebook.com/groups/7379...3717790318584/

                                  Comment


                                    Kam tokioj gatvėj su mažai eismo išvis iškėlinėt dviračius at šaligatvio? Būtų nupaišę vienpusius dvirtakius gatvės šonuose ir ramu. Valyt paprasčiau, asfaltu minti maloniau, nepasitaiko stulpų, pėsčiųjų ar iškištų pirparkuotų auto.

                                    Pvz - Berlynas. Daug naujų dvirtakių ramiai daromi gatvių kraštuose. Visi mina ir niekas nedaro problemų. Tinka ir normaliu greičiu minantiems Sankauskams. Elektriniai paspirtukai/dviračiai taip pat nesimaišo su pėsčiaisais. Tuo tarpu kur seni dvirtakiai ant šaligatvių (yra ir plytelėm) - tiek būna konfliktų su pėsčiaisiais, tiek vietininiai Hansauskai nesismulkina ir mina gatve šalia dvirtakio...

                                    Foto iš Google Street View: https://www.google.com/maps/@52.5221...7i13312!8i6656

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Kam tokioj gatvėj su mažai eismo išvis iškėlinėt dviračius at šaligatvio? Būtų nupaišę vienpusius dvirtakius gatvės šonuose ir ramu. Valyt paprasčiau, asfaltu minti maloniau, nepasitaiko stulpų, pėsčiųjų ar iškištų pirparkuotų auto.

                                      Pvz - Berlynas. Daug naujų dvirtakių ramiai daromi gatvių kraštuose. Visi mina ir niekas nedaro problemų. Tinka ir normaliu greičiu minantiems Sankauskams. Elektriniai paspirtukai/dviračiai taip pat nesimaišo su pėsčiaisais. Tuo tarpu kur seni dvirtakiai ant šaligatvių (yra ir plytelėm) - tiek būna konfliktų su pėsčiaisiais, tiek vietininiai Hansauskai nesismulkina ir mina gatve šalia dvirtakio...

                                      Foto iš Google Street View: https://www.google.com/maps/@52.5221...7i13312!8i6656
                                      Man irgi mistika, kodėl Lazdynuose nedarė dviračių tako gatvėje. Suprantu, kad tam galimai reikėjo daryti gatvės projektą, bet šioje vietoje į jį tikrai galima buvo investuoti, nes vienu projektu galima buvo sutvarkyti visą gatvę (susiaurinant juostas, įrengiant normalias parkavimo vietas ir t.t) ir tuo pačiu padaryti dviračių taką.

                                      Gal koją pakišo tas faktas, jog Lazdynai yra įtraukti į kultūros paveldo objektų sąrašą ir bet koks projektas Lazdynuose ilgai strigtų paveldosaugininkų filtruose?

                                      Comment


                                        Londone taipogi dviračių takai yra braižomi tik ant važiuojamosios kelio dalies


                                        Click image for larger version

Name:	images.jpg
Views:	75
Size:	9,0 kB
ID:	1653932
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Bet kaip trūksta ateities perspektyvos.. Gatvės apšvietimas įrengiamas arti gatvės, nes taip paprasčiau. Vėliau dviračių takas tiesiamas toliau nuo gatvės, nes prie gatvės jau stovi šviestuvai -nerausi. Vėliau keis šviestuvus, vėl statys prie gatvės, nes kitaip tektų perkelti dviračių taką. Ir t.t. Ir galiausiai dar sugeba kelio ženklus sukalti, figūrinio vairavimo dviračiu įgūdžių lavinimui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X