Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Liuks. Reikia tikėtis ir dažniau dviračiai važiuos gatvėse, ta pačia kryptiim kaip eismas bei kartu su kitais ratuotais.

    Comment


      Dviračių takai sostinėje: meras – giriasi, dviratininkai – priekaištauja
      https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...istauja/267625

      Vilniaus meras Remigijus Šimašius mėgsta „Facebooke“ girtis, o ypač – apie naujus dviračių takus. Atidarydamas Žvėryne, palei Neries pakrantę einantį naują dviračių taką jis net sugriovė butaforinę kaladėlių sieną. Birželio pradžioje meras smaginosi paskelbdamas, kad „baigėme moderniausio Baltijos šalyse dviračių tako P. Vileišio gatvėje darbus.“ Vis dėlto sostinės dviratininkai turi priekaištų savivaldybei, o prie to prisideda ir nuolat pasikartojantys kuriozai – piešimai, perpiešimai tų pačių dviračio takų ir t.t
      Vis dėlto, anot Mariaus Kučinsko, yra nemažai naujų projektų, kur dviratininkai tiesiog supriešinami su pėsčiaisiais. „Štai Kalvarijų gatvėje prie „Lidl“ parduotuvės buvo palikta pusė metro dviračiams, pusė – pėstiesiems, o srautai milžiniški. Nežinau, koks šviesuolis tai projektavo. Kur matosi, kad netilps dviračių takas – geriau jo ir nedaryti. Svarbu, kad projektai būtų normaliai tvarkomi, kad nebebūtų tokių naujų bukų dviračių takų“, – teigė dviratininkas. Jis paminėjo ir dar vieną panašų atvejį: „Pavyzdžiui – nauja Santaros gatvė. Vienoje pusėje beveik visą šaligatvį užima dviračių takas, nors ten dviračių eismo labai mažai. Plytelėmis klotoje pėsčiųjų dalyje – sustatyti apšvietimo stulpai. Savivaldybės nuomone ten yra „techninis šaligatvis“, kuriame pėsčiųjų išvis neturėtų būti. Rezultatas – pėstieji naudojasi dviračių taku. Panaši situacija su naujais takais Antakalnyje ir Žvėryne. Pėstiesiems skirta žvyruota danga, o dviračiams – asfaltas. Natūralu, kad dalis pėsčiųjų ar tėvų su vežimėliais lipa ant asfalto. Ilgainiui pėsčiųjų dalis turbūt išsidaužys ir pavirs smėlynu – tešlynu. Dar daugiau pėsčiųjų lips ant dviračių tako ir nebus dėl ko ant jų pykti.“

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Dviračių takai sostinėje: meras – giriasi, dviratininkai – priekaištauja
        https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...istauja/267625



        Įdomu kiek dviratininkų telpa viename Mariuje Kučinske

        Comment


          Paminklas šimašiaus dviračių takams - Gariūnų g. neūkiškumo ir buko (ne)planavimo pavyzdys - vietoj buvusio isvazinėto takelio, kuriuo pakankamai komfortiškai buvo galima važiuoti, jau metus "vyksta statybos"

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Dviračių takai sostinėje: meras – giriasi, dviratininkai – priekaištauja
            https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...istauja/267625
            Jo... Kaip dirba žurnalistai.

            Užduoti klausimai:

            1. Kaip vertinate dviračių takus Vilniuje?

            2. Ar per kelerius metus galima regėti kokius nors infrastruktūros pokyčius?

            3. Kokios yra didžiausios problemos, su kuriomis Vilniuje susiduria dviratininkai?

            4. Ar turite kokių nors asmeninių pastebėjimų apie dviračių takų sistemą Vilniuje?

            5. Ar mąžta dviračių takais besimalančių pėsčiųjų kiekis?
            Pateikti atsakymai:

            1. Bendras vaizas vis dar lieka liūdnas. Jeigu prie dviračių takų priskirti tik asfaltuotus ir atskirtus nuo pėsčiųjų, tai tų kilometrų labai labai nedaug.

            2. Pokyčiai akivaizdūs. Didžiausi pokyčiai įvyko mąstyme (perimta didelė dalis gerosios patirties iš olandų), taip pat finansavime. Jeigu viskas eisis kaip žadama, kelių metų eigoje turėsime jau bent magistralinių takų tinklą.

            3. Mąstymas. Iki šiol bene kiekvienas nutiestas takas turėdavo kokių nors nesąmonių: stulpų per vidurį, nutrūkimai ties stotelėmis ar pan. Net ir dabar tiesiamuose naujuose takuose kartais pasitaiko klaidų, tik jos nebe tokios didelės. Tad kaip minėjau, jis keičiasi į gerą.

            4. Labiausiai pasigendu kompleksinio požiūrio į infrastruktūrą. Gatvės asfaltuojamos kartais 2 didesnio pločio nei reikia (kai remontuojama gatvė, ne naujai tiesiama). Po to pamatom, kad netelpa normalus dviračių takas.

            5. Lyg ir taip. Naujuose takuose - tikrai taip. Labiausiai čia padeda raudona asfalto spalva, punktyrinis eismo krypčių atskyrimas ir fizinis atskyrimas nuo pėsčiųjų.
            Ir dabar palyginkit kiek, ko ir kaip buvo pateikta straipsnyje.

            Comment


              Citata iš straipsnio:
              Pavyzdžiui – nauja Santaros gatvė. Vienoje pusėje beveik visą šaligatvį užima dviračių takas, nors ten dviračių eismo labai mažai. Plytelėmis klotoje pėsčiųjų dalyje – sustatyti apšvietimo stulpai. Savivaldybės nuomone ten yra „techninis šaligatvis“, kuriame pėsčiųjų išvis neturėtų būti. Rezultatas – pėstieji naudojasi dviračių taku.

              Ne kartą kėliau klausimą - ar dviratininkams aplenkiant žmogų kyla daug komplikacijų ir kuo tai skiriasi nuo kito dviratininko lenkimo?
              Pokyčiams reikia laiko, turi praeiti ne vieni metai, kad žmonės įsisąmonintų 3 kelių tipus, turėkit jūs kantrybės, tie, kurie su dviem ratais.

              Comment


                Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                Citata iš straipsnio:
                Pavyzdžiui – nauja Santaros gatvė. Vienoje pusėje beveik visą šaligatvį užima dviračių takas, nors ten dviračių eismo labai mažai. Plytelėmis klotoje pėsčiųjų dalyje – sustatyti apšvietimo stulpai. Savivaldybės nuomone ten yra „techninis šaligatvis“, kuriame pėsčiųjų išvis neturėtų būti. Rezultatas – pėstieji naudojasi dviračių taku.

                Ne kartą kėliau klausimą - ar dviratininkams aplenkiant žmogų kyla daug komplikacijų ir kuo tai skiriasi nuo kito dviratininko lenkimo?
                Pokyčiams reikia laiko, turi praeiti ne vieni metai, kad žmonės įsisąmonintų 3 kelių tipus, turėkit jūs kantrybės, tie, kurie su dviem ratais.
                Iš patirties - pėstysis mažiau nuspėjamas, mažiau atsargus, o lenkimas pavojingesnis dėl didesnio greičių skirtumo.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                  Ne kartą kėliau klausimą - ar dviratininkams aplenkiant žmogų kyla daug komplikacijų ir kuo tai skiriasi nuo kito dviratininko lenkimo?
                  Pėsčiojo manevringumas kitoks. Dviratis nelabai gali staigiai pasisukti 90 laipsnių kampu ir neštis į šoną, staigiai sustoti. Be to, iš kito dviratininko galima tikėtis, kad jis žino dviračio manevringumą ir atitinkamai elgsis. O pėstieji neretai vertina dviratį kaip statinį objektą.

                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                  Pokyčiams reikia laiko, turi praeiti ne vieni metai, kad žmonės įsisąmonintų 3 kelių tipus, turėkit jūs kantrybės, tie, kurie su dviem ratais.
                  Taip. Bet net dabar kuriama infrastruktūra toliau skatina žmones lipti ant dvirtakių. Tas "turi praeiti ne vieni metai" toliau sėkmingai tolinamas. Gaila.

                  Comment


                    Kokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.
                      Lazdynuose Architektų gatvėje turbūt didžiausi darbai, taip pat krapštosi Laisvės pr. ir prie Gariūnų tilto link miesto abiejose pusėse. Žinau tik tiek.
                      Įdomu kada gi jau prasidės Neries krantinėse, nuo Upės g. iki Ozo g., Žalgirio ir Rinktinių g, nuo Pilaitės iki Konstitucijos pr. dviračių takų darbai?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.
                        Žvėryne palei Nerį nuo Verslo trikampio iki pėsčiųjų tilto. Antakalnyje nuo Šilto tilto aukštyn palei upę iki ligoninės.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Kokie takai dabar statomi ar kątik pastatyti (neskaitant Santaros g.)? Šiaip norėtųsi prasivesti ekskursiją.


                          Saulėtekio al. dviejų eismo juostų "magistralė"

                          Comment


                            Koralų dvirtakis prie Norfos.


                            Comment


                              /\ Jei nieko prieš, tavo foto pasinaudosiu komentarui parašyt į Cycle4Vilnius.

                              Beje, ties šia stotele bus palikta bendra erdvė. Diskusija buvo čia: https://www.facebook.com/cycle4vilni...24349371303977

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                /\ Jei nieko prieš, tavo foto pasinaudosiu komentarui parašyt į Cycle4Vilnius.
                                Nieko prieš.

                                Comment


                                  Pradėtas dviračių tako į Trakus tiesimas

                                  „Grinda“ pradėjo dviračių atkarpos įrengimo darbus Trakų pusės link. 1km papildoma dviračių tako atkarpa Žarijų gatvėje atskirs transporto srautus, leis dviratininkams šia kelio taku keliauti atokiau nuo sunkiasvorių sunkvežimių ir sujungs Kirtimų gatvę su Ižos gatve. Ši atkarpa – dalis prieš bene dešimtmetį suplanuoto tarptautinio Eurovelo dviračių maršruto, jungsiančio Vilnių su Trakais...
                                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...akus-tiesimas/ .

                                  Paryškinta dalis įdomi, nes pagal Transporto žemėlapį trasa turėtų kirst geležinkelį ir nesiekt Ižos gatvės:

                                  Click image for larger version

Name:	Dvirtakis.png
Views:	187
Size:	279,4 kB
ID:	1651447
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    O kur trasa eis toliau? Eis per Lentvarį?

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      O kur trasa eis toliau? Eis per Lentvarį?
                                      Pro Trakų Vokę turėtų eit iki Lentvario, tada RK4727 iki Trakų.
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Bus galima nuo centro į Trakus? Jei taip, tai čia bus big. Mesim kilogramus

                                        Comment


                                          Vilniaus Eurovelo trasa:

                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X