Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    GV vidutinis 80-90, kas važiuoja ant 50 km/h paprastose gatvėse? Greitis pagrindinė žūčių keliuose priežastis, nesuprantu, kam dar dėl to ginčytis, pats pastoviai matau kaip be smegenų lekiantys dviratininkai sudarinėja avarines situacijas, ant 15 km/h važiuojantys nei savęs nei kitų niekada neužmuš. 35 km/h čia saugus greitis kur nors take laukuose, bet tikrai ne mieste kokioje nors Vilniaus gatvėje ar net miegamuose rajonuose, kur tie takai eina šalia priparkuotų auto, namų, išvažiavimų ir pan., kur atlekiančio dviratininko dažnai negali pastetebėti kita auto ar pėstysis. Kalbat dabar koks maroziukas su BMW, kuriam visi kiti eismo dalyviai tik velkasi, žioplinėja ir trukdo normaliai lėkti, supratimo apie saugumą nulis.
    Dažniausiai tie "be smegenų lekiantys" iš tiesų lekia 15km/h vidutiniu, nes jų cirko vienaračiai subyrėtų daugiau paspaudus. 35km/h visiškai saugu važiuojant su eismu praktiškai bet kokioje Vilniaus gatvėje. O takai turėtų būti daromi, kad 30km/h būtų saugu. Visgi yra skirtumas ar numinsi 20km per gerą pusvalandį ar per daugiau nei valandą. Magistralinis dvirtakis būtent toks ir turėtų būti - magistralinis.

    Ką jau padarysi, kad tenka kalbėt kaip maroziukui kai tokia padėtis dvirtakiuose. Gerais laikais per metus numindavau penkiaženklius skaičius tai vaizdelių atsižiūrėjau sočiai.

    Jei greitis yra pagrindinė žūčių priežastis - kur kalnai mirusiųjų autostradose, GV, aplinkelyje? Kažkodėl dauguma avarijų yra sankryžose, šalutinėse gatvėse ir ntosios kategorijos keliuose. Vienintelė išimtis - Via Baltica. Bet ten vėlgi popierinė magistralė su rajoninio keliuko infrastruktūra...

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Magistralinis dvirtakis būtent toks ir turėtų būti - magistralinis.
      Tai gerai, diskusija nuo to ir prasidėjo. Ta linkme ir tęskime. Žvėryno takas ir nebuvo tiestas kaip magistralinis, tad jokie argumentai dėl besipainiojančių "vietinių" nepriimami. Šankauskas lekia kažkokiu taku laukuose kažkur Šiaulių rajone, tad net nesiimsiu spręsti kokios kategorijos ten takas. Kai bus normalus aiškus takų tinklas su aiškiai atskiriamais magistralniais ir privažiuojamaisiais takais, tuomet gal ir eismo dalyviai išsiseparuos pagal kelionės tiklsus, t.y. magistraliniais lakstys, o privažiuojamaisiasi žioplinės.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Tai gerai, diskusija nuo to ir prasidėjo. Ta linkme ir tęskime. Žvėryno takas ir nebuvo tiestas kaip magistralinis, tad jokie argumentai dėl besipainiojančių "vietinių" nepriimami. Šankauskas lekia kažkokiu taku laukuose kažkur Šiaulių rajone, tad net nesiimsiu spręsti kokios kategorijos ten takas. Kai bus normalus aiškus takų tinklas su aiškiai atskiriamais magistralniais ir privažiuojamaisiais takais, tuomet gal ir eismo dalyviai išsiseparuos pagal kelionės tiklsus, t.y. magistraliniais lakstys, o privažiuojamaisiasi žioplinės.
        Pagal profilį Žvėryno atrodo visiškai magistralinis. Dėl Antakalnio dvirtakio magistrališkumo turbūt tikrai nekils klausimų. Prie abiejų pėstiesiems padaryti tešlynai.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
          Birutės g. pesčiųjų takas yra normalus, su trinkelėmis:

          Click image for larger version Name:	IMG_20180607_151850_resized_20180607_034321027.jpg Views:	1 Size:	231,3 kB ID:	1646966

          Tęsiasi iki Vingio tilto ir įsilieja į Vingio parko takelius:

          Click image for larger version Name:	IMG_20180607_144006_resized_20180607_034321957.jpg Views:	1 Size:	256,0 kB ID:	1646967
          Iki šiol dėl punktyrų vienodo standarto nebuvimo turbūt būsiu prisikalbėjęs. Vakar nuvažiavau gyvai pažiūrėt Vileišio g. taką ir į Vingio parką. Žymėjimas toks pat. Kokio ilgio brūkšnys tokio ilgio tarpas. Klaidingą nuomonę susidariau dėl skirtingo židinio nuotolio nustatymų fotografuojant, kas iškraipė vaizdą. Tuo tarpu pastarajam fotoreportaže, naujajame žymėjime brūkšnys tokio pat ilgio, bet tarpai jau 2,5 karto ilgesni. Matyt, taupo dažus, nors toks žymėjimas patrauklesnis akiai.

          Keista, kad vienoje iš foto, ties išvažiavimu iš kiemo, kur dviratininkų pirmumas, pradingsta punktyras. Auto vairuotojams sudaroma iliuzija, jog jų pirmumas, nors taip nėra. Džiugu, jog kituose projektuojamuose takuose, atrodo, nenutrūksta punktyrai.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            /\ Aha, to dingimo ir aš neatkreipiau. Reikėtų dar palaukti, ten turėtų pažymėti kažkaip tą išvažiavimą visą. Teoriškai. Jei ne, tai reikia Antono klausti facebooke.

            Comment


              Prisidedu ir aš truputį. Takas - pasaka, mėgiamiausia dalis Vilniuje


              Click image for larger version

Name:	004.JPG
Views:	89
Size:	141,8 kB
ID:	1647503

              Čia matosi sala:

              Click image for larger version

Name:	006.JPG
Views:	89
Size:	136,2 kB
ID:	1647502

              Comment


                Prasiėjau šiandien Laisvės prospekto taku, tai Pašilaičiuose tik vienoje vietoje takas suskilinėjęs, daugiau kaip ir viskas OK (dar yra pora vietų vos vos). Labiausiai matyt Karoliniškėse suskilinėjęs.
                ...

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                  Kertant A. Mickevičiaus g. dviračių takas išnyksta:

                  Click image for larger version Name:	IMG_20180607_152805_resized_20180607_034320106.jpg Views:	1 Size:	225,2 kB ID:	1646970

                  Ir toliau tam tikrą atkarpą yra bendras takas. Ar ten tikrai nėra vietos atskiram dviračių takui kaip teigia savivaldybė? Mano manymu vietos sočiai, tereikėjo nukasti šlaito dalį. Atkarpoje nuo Pedagoginio tilto iki A. Mickevičiaus g. irgi vietomis dėl vietos trūkumo buvo nukastas šlaitas. Čia kažkodėl pataupė ir akivaizdžiai vartosi aiškindami kad nebuvo vietos:

                  Click image for larger version Name:	IMG_20180607_142202_resized_20180607_034714562.jpg Views:	1 Size:	203,1 kB ID:	1646971
                  Ten iš arčiau pažiūrėjus matosi kodėl netilpo dviračių takas. Visų pirma, tai būtų tekę prakirsti nemažai brandžių medžių, kurie auga šlaite. Toliau tas visas šlaitas (aukštyn) yra iš stambių betoninių ažūrinių plokščių. Šito aš nesu anksčiau pastebėjęs. Tai būtų tekę ardyt tas plokštes, kas galbūt būtų pajudinę visą šlaitą. Na, visai nemažai darbų gautųsi ir klausimas ar tai duotų realią naudą. Galima ginčytis, kad reikėjo upės pusėn platint ir daryti skardį, bet irgi panaši problema - būtų tekę nemažai šlaito tiesiog perdaryti. Kitoje Mickevičiaus g. pusėje situacija paprastesnė: ten šlaitas natūralus ir nereikėjo tiek daug platint.

                  Comment


                    Pradedama rekonstruoti Verkių gatvė (bus eismo ribojimų)

                    Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad birželio 11-22 d. dėl Verkių gatvės rekonstrukcijos darbų tarp pastato nr. 100 (Verkių malūnas) ir Žvalgų gatvės laikinai įvedama vienpusio eismo tvarka. [...]

                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .
                    Ar kur nors galima rasti rekonstrukcijos projektą? Toje atkarpoje visada buvo smagu važiuoti automobiliu, o visų smagiausia - važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis. Įdomu, ar tik paplatins asfaltą, ar pagaliau atsiras ir pėsčiųjų bei dviračių takas.

                    Comment


                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                      Ar kur nors galima rasti rekonstrukcijos projektą? Toje atkarpoje visada buvo smagu važiuoti automobiliu, o visų smagiausia - važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis. Įdomu, ar tik paplatins asfaltą, ar pagaliau atsiras ir pėsčiųjų bei dviračių takas.
                      Ten smagiausiose vietose būtų sunku ir 2 normalias auto juostas padaryt. Dviračių takui vienintelis sprendimas būtų grąžinti vienpusį eismą kaip buvo prieš kokius 10 metų. Buvo visai neblogai.

                      Comment


                        Greičiausiai bus tik atnaujinta danga. Jokia rekonstrukcija netrunka 11 dienų

                        Comment


                          Tarp sklypų ten visur palikta 15 m., tik tvoros ir gyvatvorės be abejo eina palei pat kelią. Vienintelė vieta, kur tikrai spaudžia reljefas yra ~70 m. vingis tarp 80-to namo ir upės skardžio. Toje vietoje dviračių takas galėtų tiesiog įsilieti į gatvę. Nes gaila, kad vietoje, kuri tiesiog sutverta alternatyviam susisiekimui, einantis kelias jau daug metų naudojamas pirmiausiai kaip tranzitinė gatvė priemiesčių gyventojams.

                          Bet kaip atkreipė dėmesį Creatium, 11 dienų per trumpas laiko tarpas rimtesnei rekonstrukcijai.

                          Comment


                            Labai labai norint - ir ties tuo namu galima praplatint. Visada galima upę siaurinti arba kokią platformą padaryt Kitose probleminėse vietose irgi iš principo viskas įmanoma, bet reiktų rimtų žemės darbų.

                            "Alternatyviam susisiekimui" tranzitu ir dabar ją naudoja tie patys priemiesčių gyventojai. Jei kalniukai bei minti >20km (Balsiai-centras) į vieną pusę neproblema, tai ir dvirtakio nebuvimas problemų nesudaro. Maža to, kad su tos gatvės reljefu atskiras dvirtakis (o ne vienkryptės dviračių juostos atitinkamose pusėse) būtų dar pavojingiau nei dabartinė situacija.

                            Kitas klausimas kiek tam yra prasmės. Daug daugiau naudos atneštų civilizuota jungtis tarp Trinapolio vienuolyno ir Kunigų seminarijos. O vasarą galima laisvai padaryti vienpusį auto eismą leidžiant dviračius ir priešinga kryptimi.

                            Comment


                              Iki Trinapolio vienuolyno ateina pati ilgiausia nepertraukiamų Vilniaus dviračių ir pėsčiųjų arterijų. Toliau nuo Verkių malūno dviračių trasos tęsiasi tiek link Santariškių, tiek link Žaliųjų ežerų. Tik toje Verkių g. atkarpoje nutrūksta. Vasaros savaitgaliais dar ir perkėla per Nerį veikia. Daug kultūrinių objektų - vienuolynas, Kalvarijos, Verkių malūnas, dvaras.

                              Tiems, kas dviračiu važinėja ir centre gatvėmis, ta atkarpa gal ir nedaro didelio įspūdžio, bet tai nėra ta vieta, kur saugu važiuoti su šeima. Pėstieji išvis neturėtų vaikščioti gatvėmis. Taip kad prasmės labai daug. Jungties tarp Trinapolio ir Kunigų seminarijos irgi reikia, bet ten bent grunto takai yra, tik reikia žinoti, už kurios pušies sukti.

                              Comment


                                Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                Iki Trinapolio vienuolyno ateina pati ilgiausia nepertraukiamų Vilniaus dviračių ir pėsčiųjų arterijų. Toliau nuo Verkių malūno dviračių trasos tęsiasi tiek link Santariškių, tiek link Žaliųjų ežerų. Tik toje Verkių g. atkarpoje nutrūksta. Vasaros savaitgaliais dar ir perkėla per Nerį veikia. Daug kultūrinių objektų - vienuolynas, Kalvarijos, Verkių malūnas, dvaras.

                                Tiems, kas dviračiu važinėja ir centre gatvėmis, ta atkarpa gal ir nedaro didelio įspūdžio, bet tai nėra ta vieta, kur saugu važiuoti su šeima. Pėstieji išvis neturėtų vaikščioti gatvėmis. Taip kad prasmės labai daug. Jungties tarp Trinapolio ir Kunigų seminarijos irgi reikia, bet ten bent grunto takai yra, tik reikia žinoti, už kurios pušies sukti.
                                “Tik” toje atkarpoje trūksta. Bet tvarkingai viską padaryti kainuotų labai brangiai. Ten gyventojų ar objektų praktiškai nėra. Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Į Verkių rūmus yra dvitakis per viršų.

                                Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.

                                O turistams kaip jau sakiau galima vasarą padaryt vienpusį.

                                Pėsčiųjų Verkių gatvėj toj atkarpoj praktiškai nėra. Kas turistauja - eina per Kryžių taką. Vietiniai iš kelių namų irgi per Kryžių taką eina į stotelę ar apsipirkt.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  “Tik” toje atkarpoje trūksta. Bet tvarkingai viską padaryti kainuotų labai brangiai. Ten gyventojų ar objektų praktiškai nėra. Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Į Verkių rūmus yra dvitakis per viršų.

                                  Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.

                                  O turistams kaip jau sakiau galima vasarą padaryt vienpusį.

                                  Pėsčiųjų Verkių gatvėj toj atkarpoj praktiškai nėra. Kas turistauja - eina per Kryžių taką. Vietiniai iš kelių namų irgi per Kryžių taką eina į stotelę ar apsipirkt.
                                  Sprendžiant pagal tai, kiek lankytojų būna aplinkiniuose objektuose, spėčiau, kad tako nebuvimas ir yra priežastis, kodėl beveik nesutiksi pėsčiųjų. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami.

                                  Comment


                                    Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                    Sprendžiant pagal tai, kiek lankytojų būna aplinkiniuose objektuose, spėčiau, kad tako nebuvimas ir yra priežastis, kodėl beveik nesutiksi pėsčiųjų. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami.
                                    Kad būtent tais objektais ir apeinama. Kryžių takas ir yra vienas iš objektų. Iš jo nenorint eiti pro Santariškes galima nueiti per pievą po elektros linija, gatvė lieka šone ir net jei prie jos būtų šaligatvis - nebūtų patogu, gautųsi lankas. Sutvarkyti takelį per pievą ir įrengti laiptus nusileisti iki malūno būtų n kartų paprasčiau ir kainuotų pigiau nei daryti grandiozinį gatvės platinimą.

                                    Valakampiuose yra pliažas. O prie Neries ties Verkių gatve net neprieisi - bruzgynai, šlaitai ir tiek.

                                    Kita problema Verkių gatvę naudojant susisiekimui - dvirtakis nuo Verkių rūmų iki Balsių. Žaliųjų ežerų gatve minti yra gerokai baisiau nei Verkių gatve. Dvirtakis neasfaltuotas ir pusę metų sunkiai pravažiuojamas ne su kalnų dviračiu. Nusileidimas prie ežerų išvis žemiau kritikos. Galėtų bent kartą per metus palyginti. Bet net duobių neužpila Nuo ežerų pasiekti pačius Balsius irgi nėra patogaus kelio. Vasarą užstatyta auto, žiemą praktiškai nevaloma. O Jeruzalei/Santariškėms/Visoriams/Baltupiams/Ateities g. Verkių gatvė nei šilta nei šalta - gaunasi neblogas lankas ir dar su nemažai pakilimo.

                                    Žodžiu tuos milijonus kurių pareikalautų Verkių gatvės rekonstrukcija galima išleisti n+k kartų geriau.

                                    Aišku atsiradus padoriai infrastruktūrai nestovėtų visiškai nenaudojama. Bet tai tikrai nebūtų efektyvus pinigų panaudojimas.

                                    Comment


                                      Nukopijuoti keli pranešimai apie Verkių gatvės remontą. Rekonstrukcijos ten turbūt nebus
                                      Ta proga - kelios nuotraukos iš Verkių gatvės šalia esančiame Trinapolyje.
                                      Foto 2018.06

                                      Trinapolio bažnyčia


                                      Šis dviračių takas - vienas iš nedaugelio, kuris eina arčiau gatvės.
                                      Vilniuje kažkodėl pėsčiųjų takai ir šaligatviai tiesiami arčiau gatvės, o dviračių takai - toliau nuo gatvės


                                      Dviratininkų perėja (pervaža)


                                      Toliau takas eina palei Nerį pro Žirmūnus iki pat centro


                                      Šioje aikštelėje pro šalį švilpiant mašinoms bandžiau paaiškinti priklydusiems iš miesto dviratininkams, kaip saugiai nuvažiuoti iki Žaliųjų ežerų pro Kalvarijų Kryžiaus kelią, bet nelabai sekėsi.
                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.
                                      Vienpusis eismas Verkių gatvėje gal ir gėris dviratininkams, bet Balsių, Ožkinių, etc. gyventojai turbūt turi kitą nuomonę.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Vienpusis eismas Verkių gatvėje gal ir gėris dviratininkams, bet Balsių, Ožkinių, etc. gyventojai turbūt turi kitą nuomonę.
                                        Galima būtų vienpusį daryti tik vasarą ir tik savaitgaliais irba kaitalioti kryptį pagal dienos metą. Vasarą ir taip GV ir Kalvarijos atsikiša ir kamščiai sumažėja. Savaitgalį išvis nėra problemų. Jei niekur nėra kamščių - važiuojant į centrą Verkių gatve nedaug susitaupo. Nebent reikia būtent į Žirmūnus. Ir šiaip Balsiams bei Ožkiniams daug labiau pagelbėtų tiltas į Antakalnį/Nemenčinės plentą. O kaina turbūt gautųsi nedaug didesnė nei kapitalinio Verkių gatvės platinimo, o naudos ryškiai daugiau visiems eismo dalyviams.

                                        Comment


                                          Rūdninkų gatvėje – daugiau erdvės dviratininkams
                                          Sostinės Rūdninkų gatvė sulaukė svarbių pokyčių: čia paženklintas ir atskirtas dviračių takas, kuriuo galima važiuoti prieš automobilių eismą, o plati gatvės važiuojamoji dalis susiaurinta iki minimalių parametrų.

                                          Norint gatves, kuriose dideli pėsčiųjų srautai, padaryti saugesnėmis, Rūdninkų g. atkarpoje, tarp Rotušės ir Pylimo gatvių, nuo šiol automobiliu reikės važiuoti lėčiau. Čia, kaip didžiojoje Senamiesčio dalyje, greitis ribojamas iki 20 kilometrų per valandą...
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X