Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Laisvės pr. čia nekišk, ten parodija, o ne dvirtakis. Anksčiau paiušė ant šaligatvių dažais, dabar tik skirtumastoks, kad pats asfaltas jau dažytas. Kai ims tikrai taikyti gerąsias Europos praktikas, tuomet galima bus tikėtis ir pėsčiųjų sąmonės pokyčių.
    Jei dabar parodija, tai kas ankščiau buvo? Normalus tas takas, ne geriausias bet ir neblogiausias pavyzdys.
    Prie progos nufotografuosiu tako parodiją Gabijos g. ties statoma IKI, va ten tai cirkas geras padarytas, kai šaligatvis 1m pločio ir šalia dviračių platus takas, kur jo išvis nereikėjo daryti (kaip suprantu ateityje dviračių takas bus ties planuojama tiesti Pavilnionų g.)

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      Geras dviračių takas be geros infrastruktūros pestiesiems - bevertis.
      Būtent. Šioje vietoje tiesiog reikėtų per vieną plytelę daugiau pėstiesiems skirti šiek tiek susiaurinant drivačių taką. Nuo to dviračių takas daug nenukentėtų, ir toliau laisvai galėtų prasilenkti priešingomis kryptimis važiuojantys dviratininkai. Kartais atrodo, kad taip smarkiai stengiamasi atitikti aukščiausią dviračių tako standartą ir plotį, kad pėstieji visiškai pamirštami. Pėsčiųjų takas taip pat turėtų turėti tam tikrus standartus - jie turi būti iš abejų gatvės pusių ir tokio pločio, kad einant dviem žmonėms vienam šalia kito, jie galėtų prasilenkti su iš priekio ateinančiu pėsčiuoju neišlendant nei į gatvę, nei į dviračių taką. Jeigu neužtenka šaligatvio pločio plačiam dviračių takui ir normaliam šaligatviui, tai reikia ieškoti aukso vidurukio, kad tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams būtų gal ne tobulai, bet bent jau gerai. Negalima vieną daryti tobulu, o kitą tragišku.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Būtent. Šioje vietoje tiesiog reikėtų per vieną plytelę daugiau pėstiesiems skirti šiek tiek susiaurinant drivačių taką. Nuo to dviračių takas daug nenukentėtų, ir toliau laisvai galėtų prasilenkti priešingomis kryptimis važiuojantys dviratininkai. Kartais atrodo, kad taip smarkiai stengiamasi atitikti aukščiausią dviračių tako standartą ir plotį, kad pėstieji visiškai pamirštami. Pėsčiųjų takas taip pat turėtų turėti tam tikrus standartus - jie turi būti iš abejų gatvės pusių ir tokio pločio, kad einant dviem žmonėms vienam šalia kito, jie galėtų prasilenkti su iš priekio ateinančiu pėsčiuoju neišlendant nei į gatvę, nei į dviračių taką. Jeigu neužtenka šaligatvio pločio plačiam dviračių takui ir normaliam šaligatviui, tai reikia ieškoti aukso vidurukio, kad tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams būtų gal ne tobulai, bet bent jau gerai. Negalima vieną daryti tobulu, o kitą tragišku.
        Kazkodel butent taip daznai ir daro. Nesuprantu kodel... siulyciau priimant atsakingus asmenis i projektavima ir rekonstrukcija ziureti ar jie yra gime Vilniuje ir jame gyveno didziaja dali gyvenimo. Jei ne, tokiu zmoniu nepriimt. Nes atrodo kad daro *ieciai is kitu miestu ar kaimu, kuriem nusispjaut ant Vilniaus. Atejo isakymas padaryt dviraciu taka, paeme STRa ir nupaise. O kaip eis pestieji, kas ten toliau gausis ne motais. Jeigu jie patys gyventu cia, augintu vaikus galbut ziuretu atsakingiau idedant daugiau meiles.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

          Būtent. Šioje vietoje tiesiog reikėtų per vieną plytelę daugiau pėstiesiems skirti šiek tiek susiaurinant drivačių taką. Nuo to dviračių takas daug nenukentėtų, ir toliau laisvai galėtų prasilenkti priešingomis kryptimis važiuojantys dviratininkai. Kartais atrodo, kad taip smarkiai stengiamasi atitikti aukščiausią dviračių tako standartą ir plotį, kad pėstieji visiškai pamirštami. Pėsčiųjų takas taip pat turėtų turėti tam tikrus standartus - jie turi būti iš abejų gatvės pusių ir tokio pločio, kad einant dviem žmonėms vienam šalia kito, jie galėtų prasilenkti su iš priekio ateinančiu pėsčiuoju neišlendant nei į gatvę, nei į dviračių taką. Jeigu neužtenka šaligatvio pločio plačiam dviračių takui ir normaliam šaligatviui, tai reikia ieškoti aukso vidurukio, kad tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams būtų gal ne tobulai, bet bent jau gerai. Negalima vieną daryti tobulu, o kitą tragišku.
          O kitoje gatvės pusėje kokio pločio šaligatvis? Kartais ne dvigubai platesnis? Gal būtų pakakę gatvės važiuojamąją dalį pastumti pusmetriu ir abiejose pusėse būtų pakankami pločiai?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Nuo GV į Santariškių pusę. Gražus dviračių takas. Tik įdomu kur pasidėti pėstiesiems. Užprogramuotas pėsčiųjų vaikščiojimas dvirtakiu
            Šioje pusėje yra tik dviračių takas. Čia nėr ko pėstiesiems vaikščiot Kitoje gatvės pusėje - šaligatvis pėstiesiems. Čia nėr ko dviračiams važinėt

            O šiaip tai taip - pėstieji eis dviračių taku. Nors nei dviratininkų, nei pėsčiųjų čia daug neturėtų būti.

            Comment


              Kitaip tariant tieskim kur reikia ir kur nereikia min 5 metrų pločio šaligatvius, visai kaip sovietų laikais

              Comment


                Parašė anna Rodyti pranešimą

                Na, gal kiek perdėjau, bet esmė ta pati- norėtumėt tuo kraštu eit pats, ar vest savo mažametį?
                Tai yra techninis šaligatvis, neskirtas pėstiesiems Šioje gatvės pusėje nėra jokių objektų, stotelių, kad ja būtų patogiau eiti pėstiesiems, tad su vaikais galite eiti kitoje gatvės pusėje Ar tikrai, šioje gatvėje reikia eiti pėstiesiems šia gatvės puse. Šiuo konkrečiu atveju - nemanau.

                Ar tikrai visose gatvėse reikia šaligatvių iš dviejų pusių? Pėsčiųjų srautas tokioje, jei jis bus, tai tik minimalus. Pritariu, kad vietoje plytelių galėjo žolę užsodint. Tačiau visur dabar tuose techninius šaligatvius įrenginėja...
                Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.05.22, 11:35.

                Comment


                  Pagaliau tai įvyko: iš žemgrobių atimtoje Neries pakrantėje atidarytas dviračių takas

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/grynas/gyvenima....d?id=78070115

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                    Tai yra techninis šaligatvis, neskirtas pėstiesiems
                    Ženklo, kad pėstiesiems eiti draudžiama nėra Nebūnant ekspertu nelabai lengva atskirti kur techninis šaligatvis, o kur normalus.

                    Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ženklo, kad pėstiesiems eiti draudžiama nėra Nebūnant ekspertu nelabai lengva atskirti kur techninis šaligatvis, o kur normalus.

                      Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656
                      Taip, čia šaligatvis (pagal kelio ženklus). Apgailėtina. Čia visai kita situacija. Tik apgailėtinumo lygis skirias x kartų..

                      Kelio ženklai dar likę? Reikia faktinių nuotraukų ir registruoti problemą.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Ženklo, kad pėstiesiems eiti draudžiama nėra Nebūnant ekspertu nelabai lengva atskirti kur techninis šaligatvis, o kur normalus.

                        Pvz čia kaip suprantu yra normalus šaligatvis. Nors ir siauresnis už "techninį" Santaros gatvėje. https://www.google.com/maps/@54.7926...7i13312!8i6656
                        Ne ženklo reikia, o paprasčiausiai nekloti plotelių prie pėsčiųjų perėjų sankryžose, kad nieks nesugalvotų tuo taku pasukti.
                        P.S. Panaši klaida iki šiol daroma ir prie VT stotelių, kai klojamas ištisai šaligatvis bilekiek metrų nuo laukimo paviljono, kol galų gale pasibaigia įstrižai kirsdamas dviračių taką. Po tokių genialių idėjų dar pasiskųskit, kad pėstieji dviračių nepaiso.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2018.05.22, 11:55.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Upės g. šiemet bus pradėta daryti normaliai. T.y. dviračių takas bus gatvės pusėje, o nuo pėsčiųjų bus atskirtas žalumynais
                          Gal būtų galima daugiau informacijos apie dviračių taką palei Upės gatvę? Nes kiek žiūrėjau neseniai čia įmestą nuorodą į techninį projektą, pagal kurį bus tvarkomos teritorijos ir dviračių takai palei Nerį dešinėje pusėje (I etapas), tai būtent palei Upės gatvę jokių dviračių takų nenumatyta tame projekte, tik kelios atkarpos už Mindaugo tilto tolyn.

                          Comment


                            Parašė Marukas Rodyti pranešimą

                            Gal būtų galima daugiau informacijos apie dviračių taką palei Upės gatvę? Nes kiek žiūrėjau neseniai čia įmestą nuorodą į techninį projektą, pagal kurį bus tvarkomos teritorijos ir dviračių takai palei Nerį dešinėje pusėje (I etapas), tai būtent palei Upės gatvę jokių dviračių takų nenumatyta tame projekte, tik kelios atkarpos už Mindaugo tilto tolyn.
                            Palei Upės gatvę tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų yra atskiras projektas.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Pagaliau tai įvyko: iš žemgrobių atimtoje Neries pakrantėje atidarytas dviračių takas

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/grynas/gyvenima....d?id=78070115
                              Aplinka ten tai visai nesutvarkyta, šalia visur kažkokoks smėlis kuris po lietaus plaunamas į tą patį taką. Negi sunku buvo užvežti juodžemio ir užsėti žolyte? Jei jau oficialiai atidarė tai teks kada pafotkinti visą broką ir į Tvarkau Vilnių priduoti.
                              Paskutinis taisė Gladiator; 2018.05.22, 12:46.

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                Taip, čia šaligatvis (pagal kelio ženklus). Apgailėtina. Čia visai kita situacija. Tik apgailėtinumo lygis skirias x kartų..

                                Kelio ženklai dar likę? Reikia faktinių nuotraukų ir registruoti problemą.
                                Molėtų gatvėje ženklai po senovėj ir vargu ar keisis per artimiausis kelioliką jei ne keliasdešimt metų. Šaligatvio nenaikins, nes alternatyvos nėra. Platinti arba tiesti kitoje kelio pusėje rodos 2km šaligatvio brangoka. Su dabartinėm madom naikinti dviračių tako irgi neišdrįs. Nors geriau ten nebūtų - vairuotojai nepypintų važiuojantiems gatve. Nors kuo toliau, tuo rečiau pasitaiko - matyt vietiniai patys pabando dvirtakį ir supranta kodėl juo nesinaudoja.

                                Comment


                                  Parašė Marukas Rodyti pranešimą

                                  Gal būtų galima daugiau informacijos apie dviračių taką palei Upės gatvę? Nes kiek žiūrėjau neseniai čia įmestą nuorodą į techninį projektą, pagal kurį bus tvarkomos teritorijos ir dviračių takai palei Nerį dešinėje pusėje (I etapas), tai būtent palei Upės gatvę jokių dviračių takų nenumatyta tame projekte, tik kelios atkarpos už Mindaugo tilto tolyn.
                                  Dviračių takai numatyti ir Neries krantinių tech. projekte ir atskirame projekte. Tas atskiras projektas, kaip suprantu, yra tiesiog dalis Neries krantinių darbų.

                                  Dviračių tako nuo Baltojo tilto iki Vingio parko projekto ištraukos:

                                  Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	94
Size:	158,4 kB
ID:	1643079

                                  Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	70
Size:	304,8 kB
ID:	1643080


                                  Neries krantinių tech. projekto ištrauka:

                                  Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	76
Size:	229,9 kB
ID:	1643081

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                    Aplinka ten tai visai nesutvarkyta, šalia visur kažkokoks smėlis kuris po lietaus plaunamas į tą patį taką. Negi sunku buvo užvežti juodžemio ir užsėti žolyte? jei jau oficialiai atidarė tai teks kad pafotkinti visą broką ir į Tvarkau Vilnių priduoti.
                                    Čia dar geriausią atkarpą išsirinko. Visą pavasarį sausra - nedygsta žolė.

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                      Tai yra techninis šaligatvis, neskirtas pėstiesiems Šioje gatvės pusėje nėra jokių objektų, stotelių, kad ja būtų patogiau eiti pėstiesiems, tad su vaikais galite eiti kitoje gatvės pusėje Ar tikrai, šioje gatvėje reikia eiti pėstiesiems šia gatvės puse. Šiuo konkrečiu atveju - nemanau.

                                      Ar tikrai visose gatvėse reikia šaligatvių iš dviejų pusių? Pėsčiųjų srautas tokioje, jei jis bus, tai tik minimalus. Pritariu, kad vietoje plytelių galėjo žolę užsodint. Tačiau visur dabar tuose techninius šaligatvius įrenginėja...
                                      Jeigu ten techninis šaligatvis, tai tikrai tada nesuprantama kodėl jis toks platus ir kodėl iš plytelių. Ant to galima buvo pinigų sutaupyti. O jeigu tenais nėra pėščiųjų srauto, o kitoje pusėje yra, tai neaišku kodėl ir dviračių takas nedaromas toje pusėje, kur vyksta srautas, nes dviračių kaip ir pėščiųjų maršrutai įprastai yra tie patys.

                                      Bet aš iš principo nesuprantu labai plačių dviračių takų prasmės, o ypač tose vietose, kur dviračių srautas minimalus. Aš nesu prieš plačius dviračių takus, bet aš esu prieš kai tai daroma pėščiųjų šaligatvių sąskaita, nes tokiu atveju pėstieji pradeda vaikščioti dviračių taku ir čia ne dėl kažkokios kultūros, bet tiesiog fiziškai jeigu eina trys žmonės šalia - jie siaurame šaligatvyje nebetelpa ir jiems nepaaiškinsi, kad jūs vaikščiokit tik po du, o jeigu yra trečias, tegul eina iš paskos. Minimalus šaligatvio plotis turėtų būti skirtas trim žmonėm, kad laisvai galėtų eiti mama su su vaiku ir nereikėtų prasilenkiant su kitu žmogu išlįsti į dviračių taką, o dviračių takas turėtų būti daromas dvipusiam eismui, t.y. dviejų dviratininkų pločiui. Bet man kai kada atrodo, kad dviračių takas yra daromas trims dviračių eilėms, dar ir tose vietose kur dviračių eismas minimalus ir tas visiškai nesuprantama tais atvejais, kai šalia padaromas šaligatvis tik dviejų žmonių pločiui. Pvz. kaip yra šalia Parkas Outlet:



                                      Užtektų pėščiųjų taką padaryti vos šiek tiek platesnį ir pėstiesiems nebeliktų nei noro nei būtinybės vaikščioti dviračių taku, kas dabar vyksta, o dviračių takas nuo to tikrai nenukentėtų, nes jis dabar yra beveik dvigubai platesnis, nei pvz. šitas variantas, kuris neintensyviam dviračių eismui mano supratimu yra visai pakankamas:

                                      Comment


                                        /\ Gerai būtų, jei nurodytum pločius ir nereikėtų spręsti apie dviračių takų pločius pagal vizualizacijas ar nuotraukas.

                                        Prie Parkas Outlet dviračių takas berods yra 3 metrų pločio (vizualiai matuojant, nežinau kaip ten tikrai yra). Dvipusiam takui tai yra optimalus plotis. Užtenka nubrėžti skiriamąją liniją tako viduryje ir pasimato, kad net ir per siauras gali būti.

                                        Tavo vizualizacijoje parodytas takas yra absurdiškai siauras kaip dvipusiam. Vizualiai tai yra ~2 metrai. Pas mus STR minimumas dvipusiam yra 2,5m, kas ir tai jau yra tikrai per siaura (todėl visur stengiamasi tiesti ne siauresnius nei 3m).

                                        Dviračių srautą imti už pagrindą ir sakyti, kad nereikia platesnio, nes nėra srauto - kvailoka. Toje naujoje baigiamoje tiesti gatvėje automobilių srauto išvis nebuvo, nes buvo miškas. Bet tai juk nebuvo pretekstas netiesti gatvės toje vietoje. Tam pas mus ir tiesiami dviračių takai, kad dviratininkų skaičius augtų ir kuo daugiau tuo geriau.

                                        Comment



                                          Esmė yra, kad negalima daryti tobulo dviračio tako, pėsčiųjų taką padarant tragišku. Reikia ieškoti aukso viduriuko, kad gerai būtų tiek vieniems, tiek kitiems, nes kad ir koks tobulas būtų dviračių takas, jeigu pėsčiųjų takas bus tragiškas - labiausiai nuo to kentės būtent dviračių takas.

                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Dviračių tako nuo Baltojo tilto iki Vingio parko projekto ištraukos:

                                          Mano supratimu ir vėl daromas per siauras pėsčiųjų takas, dviejų plytelių plotis tai yra tas plotis, kurio reikia vienam žmogui. O šiuo atveju pėsčiųjų takui skiriamos keturios plytelės, t.y. 1,6 m. pėščiųjų šaligatvis ir 3 m. pločio dviračių takas. Pėščiųjų šaligatvi reiktų platinti kažkurios dalies sąskaita. Galbūt lengviausiai tai būtų padaryti susiaurinant tą medžių alėją, o jeigu to neišeina padaryti, tai reikėtų kiek siaurinti techninį šaligatvį arba dviračių taką, vietoj 3 m. padaryti 2,5 m. pločio. Papildomi 50 cm. pėsčiųjų takui išspręstų visas problemas. O dabar gi pėsčiųju šaligatvis ne labai daug platesnis, nei techninis ir tai nėra gerai.
                                          Paskutinis taisė Eidvis; 2018.05.22, 12:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X