Šiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąUžrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".
Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš kažkaip įtariu, kad ten dar nebaigta. Bet jei baigta, tai aišku nesąmonė. Gal Creatium galėtų paklausti FB dviračių grupėj?
Vandens surinkimo griovelių tai nebus. Ko galima tikėtis (nes būtų logiška), tai kad bus ta žolė atnaujinta kiek išlyginant tą nuožulnumą, kuris, kaip matome, yra statesnis prie tako, nes prieš tai pakyla į viršų. Reikia tiesiog nukasti dalį žemių ir nuožulnumas taps menkas.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąGal yra žinių, kada baigs tiesti dviračių taką oslo g.? Dirbo dirbo, pusė darbo padarė ir paliko bardaką.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Bus vykdomas sklypo Linkmenų g. 22 patvirtinto detaliojo plano (registro Nr. T00058363 (buv. Nr. 2489) sprendinių keitimas http://www.vilnius.lt/index.php?540979563
Planavimo tikslas – vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniais žemės sklypo Linkmenų g. 22 (kadastro Nr. 0101/0022:267) dalyje, kurioje projektuojama dviračių tako trasos nuo Upės gatvės iki Ozo gatvės (Šnipiškių ir Senvagės teritorijoje) pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpa, suformuoti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijos naudojimo būdo sklypą ir numatyti šio sklypo paėmimą visuomenės poreikiams, kartu parengti visuomenės poreikiams reikalingam konkrečiam objektui statyti (įrengti) konkrečios vietos ir ploto motyvuotą pagrindimą bei konkretaus žemės sklypo (jo dalies) paėmimo visuomenės poreikiams būtinumo pagrindimą, paremtą sąnaudų ir naudos analize bei visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principais.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
/\ Tikiuosi tai darbų nestabdys labai.
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
- 1 patinka
Comment
-
Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.
Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.
Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
Aš esu už tai, kad minimalus dviračių tako plotas ant šaligatvio būtų bent 1,5 m.
Dviratininkai neturi pirmumo prieš vairuotojus.
- 2 patinka
Comment
-
Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.
Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.
Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąViskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.
Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.08, 09:07.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
po kelių nutikusių incidentų, visada ten renkuosi gatvę kirsti per saltoniškių/sėlių šviesoforinę perėją
dar vieną panašų egzempiorių žinau ties upės/baravyko g.
Comment
Comment