Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Šiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.
      Kad kažin ar galima lygiuoti su paviljonu. O jei stiklą keisti reikės ar panašiai - neliks priėjimo. Žodžiu viskas ten normoj. Prasilenkimas su stotele yra padidinto dėmesio zona ir dviratininkas neturėtų užkliūti. O štai patį paviljoną tai gal ir būtų galima patraukti arčiau gatvės, paliekant praėjimą iš galinės pusės. O pagal gerosios praktikos vakarų pavyzdžius turėtų būti nuo gatvės pirma laukimo paviljonas, tuomet dviračių takas ir tuomet šaligatvis. Į laukimo paviljoną turėtų būti tik du siauri praėjimai pėsčiųjų perėjomis statmenai dviračių judėjimo krypčiai. Dabar gi, nors ir pastatė užtvarą, tačiau pėstieji nuo stotelės eis įstrižai dviračių takui ir nesidairydami lips ant jo.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".

        Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
        Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.

        Click image for larger version Name:	20180502_154447.jpg Views:	1 Size:	308,6 kB ID:	1638689

        Click image for larger version Name:	20180502_154601.jpg Views:	1 Size:	265,8 kB ID:	1638690

        Click image for larger version Name:	20180502_154632.jpg Views:	1 Size:	277,9 kB ID:	1638691
        man tik idomu kodel negresia baudos projektuotojams, kurie neirengia vandens nuleidimo griovelio tarp nuokalnes ir tako? Esant tokiam nuolydziui lietaus vandens surinkimas yra butinas. Jau nuotraukoj matosi kad visos zemes isplaunamos tiesiai ant dviraciu tako. Bleha net sovietmeciu dare tuos griovelius. Kokybe dar blogesne nei 70-tais.

        Comment


          Aš kažkaip įtariu, kad ten dar nebaigta. Bet jei baigta, tai aišku nesąmonė. Gal Creatium galėtų paklausti FB dviračių grupėj?

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Aš kažkaip įtariu, kad ten dar nebaigta. Bet jei baigta, tai aišku nesąmonė. Gal Creatium galėtų paklausti FB dviračių grupėj?
            Tai čia plika akimi matosi, kad nebaigta. Šioje konkrečioje vietoje liko ne tik žolę sutvarkyti, bet ir šaligatvio plyteles pakeisti (tą žadėjo Antonas dar praėjusiais metais) bei pažymėti visą taką. Dėl to man pačiam labai keista, kad įrengė atitvarus, jeigu turės keisti plyteles. Nu bet pažiūrėsim. Kai daroma be projekto, tai ir dėl darbų kiekio iki galo neaišku. Neminėsiu jau to, kad nesugebama tako pabaigti, kai liko myzeris.

            Vandens surinkimo griovelių tai nebus. Ko galima tikėtis (nes būtų logiška), tai kad bus ta žolė atnaujinta kiek išlyginant tą nuožulnumą, kuris, kaip matome, yra statesnis prie tako, nes prieš tai pakyla į viršų. Reikia tiesiog nukasti dalį žemių ir nuožulnumas taps menkas.

            Comment


              Dar viena foto (is dviraciu taku grupes) panasios vietos, tik nuozulnumas mazesnis. Bet rezultatas toks pats:



              nieko jau tom vejom nedarys manau.

              Comment


                Nėra pagrindo taip manyti. Vejas privalo sutvarkyt, čia ne diskusijų klausimas. Keliose atkarpose jos jau buvo sutvarkytos (pvz., nuo Matulaičio stotelės iki Rygos st.). Vietomis taip pat mėtosi ir statybinių atliekų.
                Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.04, 17:30.

                Comment


                  Gal yra žinių, kada baigs tiesti dviračių taką oslo g.? Dirbo dirbo, pusė darbo padarė ir paliko bardaką.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Gal yra žinių, kada baigs tiesti dviračių taką oslo g.? Dirbo dirbo, pusė darbo padarė ir paliko bardaką.
                    Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Bus vykdomas sklypo Linkmenų g. 22 patvirtinto detaliojo plano (registro Nr. T00058363 (buv. Nr. 2489) sprendinių keitimas http://www.vilnius.lt/index.php?540979563

                      Planavimo tikslas – vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniais žemės sklypo Linkmenų g. 22 (kadastro Nr. 0101/0022:267) dalyje, kurioje projektuojama dviračių tako trasos nuo Upės gatvės iki Ozo gatvės (Šnipiškių ir Senvagės teritorijoje) pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpa, suformuoti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijos naudojimo būdo sklypą ir numatyti šio sklypo paėmimą visuomenės poreikiams, kartu parengti visuomenės poreikiams reikalingam konkrečiam objektui statyti (įrengti) konkrečios vietos ir ploto motyvuotą pagrindimą bei konkretaus žemės sklypo (jo dalies) paėmimo visuomenės poreikiams būtinumo pagrindimą, paremtą sąnaudų ir naudos analize bei visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principais.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        /\ Tikiuosi tai darbų nestabdys labai.

                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
                        Laisvės pr. sakė, kad jau tuojau pradės užbaigimą.

                        Comment


                          Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.



                          Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.

                          Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?

                          Comment


                            Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                            Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.

                            Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.

                            Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
                            Panaikinti dviračių taką, nes neatitinka STR reikalavimų dviračių takui.

                            Aš esu už tai, kad minimalus dviračių tako plotas ant šaligatvio būtų bent 1,5 m.

                            Dviratininkai neturi pirmumo prieš vairuotojus.

                            Comment


                              Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

                              Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

                                Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
                                Na man asmeniškai atrodo kad važiuojant tokiais dviračių takais, tikimybė būti sužalotam automobilio yra gerokai didesnė nei tiesiog važiuojant keliu su dviračiu...

                                Comment


                                  Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Viskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.
                                    Aš irgi sustoju, bet labiau dėl mandagumo (kai kurie spėju dėl nežinojimo), nes jokių ženklų, kad ten takas, nėra.
                                    Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.08, 09:07.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
                                      Jau vakar užmačiau keletą vyrukų pakartotinai lyginant dviračių tako žvyrą tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.

                                      Comment


                                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                                        Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
                                        čia yra viena siaubingiausių dviračių infrastruktūros vietų mieste.
                                        po kelių nutikusių incidentų, visada ten renkuosi gatvę kirsti per saltoniškių/sėlių šviesoforinę perėją

                                        dar vieną panašų egzempiorių žinau ties upės/baravyko g.

                                        Comment


                                          Žvėrynas, einant nuo Vingio parko iki Liubarto tilto:
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193119.jpg
Views:	62
Size:	219,9 kB
ID:	1640416Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193105.jpg
Views:	53
Size:	234,0 kB
ID:	1640417Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	83
Size:	220,0 kB
ID:	1640418Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194132.jpg
Views:	54
Size:	244,9 kB
ID:	1640419Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_194606.jpg
Views:	54
Size:	235,6 kB
ID:	1640420

                                          Comment

                                          Working...
                                          X