Liūdna, kad vėl viskas belekaip, prisitaikant prie esamos situacijos... O čia reikėtų būtent tas priemones, apie kurias kalbėjote Karoliniškių perėjos temoje ir takyti. Siaurinti važiuojamąją dalį visoje gatvėje, vienoje pusėje sužymėti tvarkingą parkingą, kitoje dviračių ir pėščiųjų takus.
Liūdna, kad vėl viskas belekaip, prisitaikant prie esamos situacijos... O čia reikėtų būtent tas priemones, apie kurias kalbėjote Karoliniškių perėjos temoje ir takyti. Siaurinti važiuojamąją dalį visoje gatvėje, vienoje pusėje sužymėti tvarkingą parkingą, kitoje dviračių ir pėščiųjų takus.
Būtent. Planuojama viską daryti tokioje gatvėje, kurioje yra visos sąlygos atlikti bandymą ir padaryti viską kaip iš tiesų derėtų. Miestui reikėtų pradėti orientuotis ne į kiekybę, bet bent kažkiek į kokybę. Vietoje takų tiesimo iš schemučių ir eskizų, paruošti normalų gatvės pertvarkymo projektą ir jį įgyvendinti. Dabar lėšų tam galima tikrai rasti.
Tikrai taip, Lazdynai - tas rajonas, kur takams vietos galima atrasti tiek gatvėje, tiek supančiuose miškeliuose, o pasirinko kažkodėl standartiškai šaligatviuose ir dar dalinai pavagiant erdvės iš pėsčiųjų bei medžių. Jei nenori išlaidauti pilnam gatvės pertvarkymui, tuomet tegul geriau išvis neliečia, o takus nutiesia miškais, kad pagaliau iš kažkur į kažkur nuvažiuoti.
Galvoju būtent apie keliones dviračiu, o ne apie metines ataskaitas, kiek raudono asfalto paklota šaligatviuose. Paimkime pvz. maršrutą nuo Ladynų ligoninės iki Pilaitės prospekto pradžios prie spaudos rūmų. Maršrutai galimi tokie:
1) Vakarinio kelkraštis;
2) Pro degalinę link Asanavičiūtės
3) Pro Ladynų vakarinę pusę -TV bokštas-Sausio 13-osios
4) Pro degalinę-Pasakų parką(arba Architektų) -Laisvės
5) Pro degalinę link Sietyno
Iš šių maršrutų, Laisvės pr. šaligatvis nėra paskutinėje vietoje tik todėl, kad ją užima Sietyno gatvė dėl dangos nebuvimo. Kur jūs matote patogumą dviračių take ant pagrindinės gatvės šaligatvio?
Galvoju būtent apie keliones dviračiu, o ne apie metines ataskaitas, kiek raudono asfalto paklota šaligatviuose. Paimkime pvz. maršrutą nuo Ladynų ligoninės iki Pilaitės prospekto pradžios prie spaudos rūmų. Maršrutai galimi tokie:
1) Vakarinio kelkraštis;
2) Pro degalinę link Asanavičiūtės
3) Pro Ladynų vakarinę pusę -TV bokštas-Sausio 13-osios
4) Pro degalinę-Pasakų parką(arba Architektų) -Laisvės
5) Pro degalinę link Sietyno
Iš šių maršrutų, Laisvės pr. šaligatvis nėra paskutinėje vietoje tik todėl, kad ją užima Sietyno gatvė dėl dangos nebuvimo. Kur jūs matote patogumą dviračių take ant pagrindinės gatvės šaligatvio?
Jei būtų pinigų nutiesti milijoną dvirtakių iš visur į visur bei daugybė jais važinėjančių žmonių tai taip. Bet dabar reikia ir dvirtakio iš vieno Lazdynų galo į kitą, ir iš Karoliniškių į Lazdynus, iš Lazdynų į Santariškes, iš centro į Pilaitę... Dėl to tiesiami dvirtakiai ne iš taško A į tašką B, o vientiso tinklo dalis.
Pagal tavo logiką reiktų atskirų kelių Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai...
Jei būtų pinigų nutiesti milijoną dvirtakių iš visur į visur bei daugybė jais važinėjančių žmonių tai taip. Bet dabar reikia ir dvirtakio iš vieno Lazdynų galo į kitą, ir iš Karoliniškių į Lazdynus, iš Lazdynų į Santariškes, iš centro į Pilaitę... Dėl to tiesiami dvirtakiai ne iš taško A į tašką B, o vientiso tinklo dalis.
Pagal tavo logiką reiktų atskirų kelių Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai...
Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.
Jei būtų pinigų nutiesti milijoną dvirtakių iš visur į visur bei daugybė jais važinėjančių žmonių tai taip. Bet dabar reikia ir dvirtakio iš vieno Lazdynų galo į kitą, ir iš Karoliniškių į Lazdynus, iš Lazdynų į Santariškes, iš centro į Pilaitę... Dėl to tiesiami dvirtakiai ne iš taško A į tašką B, o vientiso tinklo dalis.
Pagal tavo logiką reiktų atskirų kelių Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai...
Tai aš apie tą patį - dviračių takų tinklą. Kaip pvz. tiesiant Vakarinį aplinkkelį nutiesė patogesnį susisiekimą visai vakarinei miesto daliai, ir padarė nuovažas į kiekvieną mikrorajoną. Lygiai taip pat reiktų sovokti ir dviračių takų tinklą. Pirma sujunkime magistralinius takus tarpusavyje, o po to nuo jų darykim atsišakojimus. Šaligatviu galima privažiuoti nuo dviračių tako iki parduotuvės, o ne ištisai maltis per visą miestą.
Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.
Aš ir nesakau, kad nėra prasmės tokiame pasiūlyme. Tik sakau, kad tokie dvirtakiai yra labai konkrečiam maršrutui ir mažiau reikalingi nei magistraliniai, surenkantys daug įvairių srautų.
Be to, palei gatvę tiesiami dvirtakiai nuo jos gauną apšvietimą ir kitų žmonių artumą. Tamsiu paros metu saugiau ir jaukiau. Nežinau kiek žmonių norėtų vėlai vakare vieni minti Lazdynai-Pilaitė neapšviestu dvirtakiu per miškelį
Aš ir nesakau, kad nėra prasmės tokiame pasiūlyme. Tik sakau, kad tokie dvirtakiai yra labai konkrečiam maršrutui ir mažiau reikalingi nei magistraliniai, surenkantys daug įvairių srautų.
Be to, palei gatvę tiesiami dvirtakiai nuo jos gauną apšvietimą ir kitų žmonių artumą. Tamsiu paros metu saugiau ir jaukiau. Nežinau kiek žmonių norėtų vėlai vakare vieni minti Lazdynai-Pilaitė neapšviestu dvirtakiu per miškelį
Taip, tame yra savų pliusų. Bet kaip tik kažką planuojant reiktų pagalvoti apie patogesnes jungtis. Su dviračiu takais galima apskritai gerinti apylinkų rekreacines funkcijas (ne tik dviratininkams). Kad ir Sudervėlės slėnis yra itin vaizdingas. 30 km už miesto ar net tolesniuse kampeliuose turime ir pažintinius takus, ir apžvalgos aikšteles ir pan..
Taip, tame yra savų pliusų. Bet kaip tik kažką planuojant reiktų pagalvoti apie patogesnes jungtis. Su dviračiu takais galima apskritai gerinti apylinkų rekreacines funkcijas (ne tik dviratininkams). Kad ir Sudervėlės slėnis yra itin vaizdingas. 30 km už miesto ar net tolesniuse kampeliuose turime ir pažintinius takus, ir apžvalgos aikšteles ir pan..
Taigi net iki Trakų kelis dešimtmečius tiesia taką, bet vis nenutiesia, dabartiniai takai kaip pvz. lazdynų žiede mažiausiai reikalingi, pagrindinė problema kaip ir kur nuvažiuoti į/iš tų lazdynų.
Taigi net iki Trakų kelis dešimtmečius tiesia taką, bet vis nenutiesia, dabartiniai takai kaip pvz. lazdynų žiede mažiausiai reikalingi, pagrindinė problema kaip ir kur nuvažiuoti į/iš tų lazdynų.
Būtent. Su Trakais susisiekimas itin nervina. Važiuoti iki Lentvario gatve ar pačiu Lentvariu realiai pavojinga. Vieną atkarpą padarė prieš 10 metų, dar kitą - po 10 metų. Gal iki 2050 m. sujungs pagaliau
Architektų žiedinis dvirtakis gal ir svarbus tiems, kad kasdien važiuoja į darbą ar į mokslus. Gerai, kad daro, bet jungčių problemos pasidaro dar aktualesnės.
Būtent. Su Trakais susisiekimas itin nervina. Važiuoti iki Lentvario gatve ar pačiu Lentvariu realiai pavojinga. Vieną atkarpą padarė prieš 10 metų, dar kitą - po 10 metų. Gal iki 2050 m. sujungs pagaliau
Visame mieste tas pats, nutiesiamos tik atkarpos, o normaliai jokiu maršrutu neišeina nuvažiuoti nuo taško A iki taško B. Juokingiausia, kad maršrutas į Trakus visuose turizmo informaciniuose laidininiuose parodomas kaip egzistuojantis ir siūloma juo važiuoti.
Sorry, bet jūsų diskusija yra kiek absurdiška. Visų pirma, tai suradot metų problemą: nėra kaip iš Lazdynėlių nuvažiuoti į Pilaitę. Much wow. Jeigu tai vienintelė dviračių takų problema, tai galima užsikelt kojas ant stalo ir ramiai gyvent, nes čia problema menka ir ją išspręsti galima labai greitai.
Vilnius neturi dviračių takų tinklo? Neturi, bet tam ir tiesiami dabar takai, kad jis atsirastų:
1. Laisvės pr. dviračių takas nutiestas, sujungia Pilaitės pr. dviračių taką su Ateities g. dviračių taku.
2. Pilaitės pr. dviračių takas nėra pilnas, šiemet bus nutiesta paskutinė jo jungtis.
3. Narbuto g. dviračių takas baigiamas tech. projektas ir bus nutiestas nuo Spaudos rūmų iki Konstitucijos pr.
4. Architektų g. dviračių takas užtikrins susisiekimą visiems Lazdynams su Laisvės pr. dviračių taku per Asanavičiūtės g. (dar neaiškus maršrutas, bet spėju, kad eis pro Pasakų parką).
5. Justiniškų g. dviračių takas irgi jau netolimoje ateityje nusimato - bus sujungtas su Laisvės pr., Pilaitės pr., Narbuto g. dviračių takais.
Tinklas bus. Jis nereikš, kad norėdami nesugalvosit vietų, kur link jis neveda (iš Lazdynų tiesiai į Pilaitę, ai nors pala, gi bus projektuojama Taurupės g.; ir pan.).
O piktinamasis, kad mieste dviračių takas eina palei pagrindines susisiekimo arterijas yra išvis nesusivokimas dviračių judėjime ir nesupratimas koks yra skirtumas tarp dviračio kaip rekreacijos priemonės ir dviračio kaip susisiekimo transporto.
Sorry, bet jūsų diskusija yra kiek absurdiška. Visų pirma, tai suradot metų problemą: nėra kaip iš Lazdynėlių nuvažiuoti į Pilaitę.
Niekas čia nesipiktina. Patys sugalvojot, kodėl ne iš Bukčių į Salininkus, pvz.?
Gal geriau pereiname prie racionalesnių diskusijų?
Juolab, aš, asmeniškai, pabrėžiu, kad dviračiu važinėju tik laisvalaikiu. Tai yra antraeilė funkcija, tegu svaresnį žodį taria tie, kas važinėja kasdien
Kas važiuoja į darbą, gal norėtų geresnės jungties per Lazdynų tiltą? Važiuojant iš Erfurto g. tas Architektų g. takas nėra labai aktualus. Ar aš klystu?
Niekas čia nesipiktina. Patys sugalvojot, kodėl ne iš Bukčių į Salininkus, pvz.?
Gal geriau pereiname prie racionalesnių diskusijų?
Juolab, aš, asmeniškai, pabrėžiu, kad dviračiu važinėju tik laisvalaikiu. Tai yra antraeilė funkcija, tegu svaresnį žodį taria tie, kas važinėja kasdien
Kas važiuoja į darbą, gal norėtų geresnės jungties per Lazdynų tiltą? Važiuojant iš Erfurto g. tas Architektų g. takas nėra labai aktualus. Ar aš klystu?
Kas važinėja į darbą, tai Architektų g. takas dar mažiau aktualus, ten laisvai galima važiuoti ir gatve ar labai plačiu šaligatviu, problema kaip nuvažiuoti nuo lazdynų iki centro ir kitų rajonų. Tam labai pravertų tiltas per Nerį į vingio parką.
O piktinamasis, kad mieste dviračių takas eina palei pagrindines susisiekimo arterijas yra išvis nesusivokimas dviračių judėjime ir nesupratimas koks yra skirtumas tarp dviračio kaip rekreacijos priemonės ir dviračio kaip susisiekimo transporto.
Tai kad atvirkščiai - susisiekimui bus pasirenkami patogesni keliai pakraščiais, o ne malimasis tarp pėsčiųjų bei VT stotelių. Apie kokį susisiekimą miesto mastu galima kalbėti, jei jau projektavimo stadijoje dviračius priskiriame prie pėsčiųjų?
Niekas čia nesipiktina. Patys sugalvojot, kodėl ne iš Bukčių į Salininkus, pvz.?
Gal geriau pereiname prie racionalesnių diskusijų?
Juolab, aš, asmeniškai, pabrėžiu, kad dviračiu važinėju tik laisvalaikiu. Tai yra antraeilė funkcija, tegu svaresnį žodį taria tie, kas važinėja kasdien
Kas važiuoja į darbą, gal norėtų geresnės jungties per Lazdynų tiltą? Važiuojant iš Erfurto g. tas Architektų g. takas nėra labai aktualus. Ar aš klystu?
Ginthus piktinosi, bet jo ir mano sekantis komentarai buvo ištrinti. Nežinau kodėl. Jo mintis buvo: kam tas takas Architektų g., jei iš Lazdynėlių į Pilaitę negalėsiu nuvažiuoti patogiai per miškus. Fuck that logic.
Tai kad atvirkščiai - susisiekimui bus pasirenkami patogesni keliai pakraščiais, o ne malimasis tarp pėsčiųjų bei VT stotelių. Apie kokį susisiekimą miesto mastu galima kalbėti, jei jau projektavimo stadijoje dviračius priskiriame prie pėsčiųjų?
Kokiais pakraščiais? Kaip tu siūlai važiuoti nuo Rimi prie pašto iki Sausio 13-osios vidurinės dviračiu? Parodyk maršrutą, tada galėsim diskutuoti toliau. Nes tamsta pats sau prieštaraujat.
Kas važinėja į darbą, tai Architektų g. takas dar mažiau aktualus, ten laisvai galima važiuoti ir gatve ar labai plačiu šaligatviu, problema kaip nuvažiuoti nuo lazdynų iki centro ir kitų rajonų. Tam labai pravertų tiltas per Nerį į vingio parką.
"Ir gatve ir plačiu šaligatviu" - visur jais galima važiuot, kam tada išvis kažką tiesti? Visiškai ne argumentas.
Kad galima rasti patogesnę jungtį - irgi faktas. Bet ne ta situacija mieste, kad galima kiekvieną rajoną su centru jungti atskiromis jungtimis. Dabar teks tenkintis pagrindine būsima magistrale Narbuto g., o su laiku bus pastatytas ir tas tiltas prie Litexpo, galėsit kaip nors pro Vingio parką ir Žvėryną važiuot. Tiesiog nevyksta viskas vienu metu, o atsižvelgti į išskirtinius kai kurių norus nuvažiuoti į specifinę vietą, negalima, nes pirma reikia žiūrėti kas duos daugiausiai naudos visiems.
Visame mieste tas pats, nutiesiamos tik atkarpos, o normaliai jokiu maršrutu neišeina nuvažiuoti nuo taško A iki taško B. Juokingiausia, kad maršrutas į Trakus visuose turizmo informaciniuose laidininiuose parodomas kaip egzistuojantis ir siūloma juo važiuoti.
Klipas 2015 metu, bet jame parodytose vietose kiek zinau niekas nepasikeite? Kalbekim ne apie ateities planus, o apie realia situacija. 3 metai praejo.
Ginthus piktinosi, bet jo ir mano sekantis komentarai buvo ištrinti. Nežinau kodėl. Jo mintis buvo: kam tas takas Architektų g., jei iš Lazdynėlių į Pilaitę negalėsiu nuvažiuoti patogiai per miškus. Fuck that logic.
Kokiais pakraščiais? Kaip tu siūlai važiuoti nuo Rimi prie pašto iki Sausio 13-osios vidurinės dviračiu? Parodyk maršrutą, tada galėsim diskutuoti toliau. Nes tamsta pats sau prieštaraujat.
Nu jei žodžiai iki smegenų daeina iškraipyti, tai ir logic gaunasi fucking. Aš ne prieš dviračių takus Lazdynuose, o prieš koncepsiją juos visur tapatinti su pėsčiųjų šaligatviais. Jei tikslas yra šio mikrorajono dyventojus prijungti prie magistralinių takų - tuomet valio, bet jei tai ir yra tinklo dalis tranzitui, tai atsiprašau, bet kasdien maltis šaligatviais per visą miestą nėra ptrauklus susisiekimo būdas.
Comment