Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Creatium, aš jokiu būdu neprieštarauju idėjai turėti gerą dviračių taką. Kadangi gyvenu šalia, tai man tas takas irgi labai aktualus. Labai džiaugiuosi. Bet štai toji vieta, t.y. atkarpa, kuri galėtų būti išnaudojama ir nereiktų šalia kelio nieko daryti. Ir, beje, toje vietoje, prieš Kauno/Algirdo sankryžą bus tik viena juosta (pagal projektą), kas labai blogai, nes dabar dvi. Labai kimšis gatvė. O jeigu būtų leidę toje atkarpoje važiuoti dviračiais palei namą, kur yra dviračių takas, o toliau už Kauno g. įsilietų į nubraižytą dviračių taką, tai tuomet liktų dvi juostos: pirmoji tiesiai ir į dešinę, antroji - į kairę. O dabar visi tie, kurie bandys sukti į kairę žiauriai stabdys eismą. Na, bet čia mano maži pastebėjimai, kaip galima būtų optimizuoti šitą vietą, neneigiant pačios dviračių tako įdėjos.
    Kokio pločio tas takas? Neturiu naujų nuotraukų, bet pagal Vilniaus savivaldybės žemėlapį, tai tako plotis yra apie metrą.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Kokio pločio tas takas? Neturiu naujų nuotraukų, bet pagal Vilniaus savivaldybės žemėlapį, tai tako plotis yra apie metrą.
      Nepamenu, tikrai nevarysiu matuoti Nėra labai platus, bet nieko blogo, kad kažkokia atkarpa siaurėsne.

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

        Nepamenu, tikrai nevarysiu matuoti Nėra labai platus, bet nieko blogo, kad kažkokia atkarpa siaurėsne.
        Jeigu takas yra vieno metro pločio, kas yra šiaip tikėtina (pvz., prie Naugarduko Maximos toks yra), tai čia yra labai blogai, nes projektuojamas naujas takas yra dvipusis I kategorijos magistralinis takas.

        Iš dviračių plėtros iki 2020 plano:

        Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	65
Size:	299,8 kB
ID:	1615700

        Comment


          Puiku, kad projektai tobulėja. Šį kartą nesikabinėsiu - tingiu

          Comment


            Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą

            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
                Čia projektuojama visa gatvė, pavadinimas nėra visai tikslus (nėra viską pasakantis).

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
                  Legenda reikia skaityti. Tie stačiakampiai raudoni yra nurodyti želdiniai. Pusėje projekto pats dviračių takas eina vientisas. Kitoje projekto dalyje yra bendra, bet smarkiai vingiuota gatvė su dviračių eismu bei pažymėta gyvenamosios zonos ženklu, tad atskiro tako nebereikia.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Legenda reikia skaityti. Tie stačiakampiai raudoni yra nurodyti želdiniai. Pusėje projekto pats dviračių takas eina vientisas. Kitoje projekto dalyje yra bendra, bet smarkiai vingiuota gatvė su dviračių eismu bei pažymėta gyvenamosios zonos ženklu, tad atskiro tako nebereikia.
                    Wow. Želdiniai raudoni... gerai, dar kad ne mėlyni...

                    Comment


                      Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. ir S. Dariaus ir S. Girėno g. gatvėje iki Žirnių g., Vilniuje, projektavimą

                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Kažkaip buvo kalbama, kad bus jungtis su Oro Uostu, bet pagal projektą, tai dviračio takas tik iki žirnių g. - bus dar vienas atskiras projektas, ar kaip, įdomu? Nes dabar baigiasi jis random vietoje, galėtų bent sujungti su dviračio taku kuris yra palei Žirnių g., kokio 100 metrų neužteko.

                        Comment


                          Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“

                          Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą
                            Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“

                            Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.
                            Puslapis ar du atgal.

                            Comment


                              Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                              Kažkaip buvo kalbama, kad bus jungtis su Oro Uostu, bet pagal projektą, tai dviračio takas tik iki žirnių g. - bus dar vienas atskiras projektas, ar kaip, įdomu? Nes dabar baigiasi jis random vietoje, galėtų bent sujungti su dviračio taku kuris yra palei Žirnių g., kokio 100 metrų neužteko.
                              Kažkaip neužfiksdavau tos atkarpos palei dobilo sankryžą. Ten dar vis neišasfaltuotas takas? Jį sujungus, tai ir būtų jungtis su oro uostu, tik kad pro IKEA

                              Comment


                                Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
                                Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
                                  Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.
                                  O kam ten platint tą gatvę? Ji jau dabar lengvai sutalpina 4 juostas, ką spręstų daugiau juostų?

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Kažkaip neužfiksdavau tos atkarpos palei dobilo sankryžą. Ten dar vis neišasfaltuotas takas? Jį sujungus, tai ir būtų jungtis su oro uostu, tik kad pro IKEA
                                    Ne, ten yra tik pėsčiųjų takas su dar tarybinių plytelių liekanomis.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      O kam ten platint tą gatvę? Ji jau dabar lengvai sutalpina 4 juostas, ką spręstų daugiau juostų?
                                      Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?

                                      Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
                                        Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.
                                        Rašykit pastabas. Kitaip tas "po kelių metų" niekad neateis. Sėkmingai "užmiršo" pora dešimtmečių - užmirš ir toliau.
                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?

                                        Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.
                                        Būtent, kad visai nedaug reikia platinti. Bet kažkodėl toje siauriausioje vietoje, dar dviračių taką patraukia arčiau gatvės, tai atėjus laikui platinti - nebeliks jokios žalios juostos, bus takas įspraustas tarp medžių ir magistralinės gatvės borto. Taką reikia permesti už medžių.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.12, 15:38.

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?

                                          Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.
                                          Telpa laisvai ten 4 juostos. Kodėl nesubraižo - klausimas jau ne man. Pas mus apskritai yra didelės problemos su kelių žymėjimais, tad gal nereikia stebėtis...

                                          Vaizdas iš Google: https://www.google.lt/maps/@54.66005...7i13312!8i6656

                                          Kelio dangos plotis yra 12 metrų siauriausioje vietoje, kas yra po 3m juostoje. Gal tokio pločio juostų neleidžiama turėti C1 kategorijos gatvėje? Nes šiaip to pločio pilnai pakanka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X