Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Gatvių siaurinimas yra viena patikimiausių priemonių greičio mažinimui. Pas mus gi yra 5 metrų pločio juosta su 40km/h ribojimu. Ir po to verkiam: niekas nesilaiko ribojimų...
    Iš dalies taip. Bet jei gatvė dėl prastai išvystyto gatvių tinklo praktiškai neatitinka savo teorinės kategorijos, jos susiaurinimas tik perkels problemas kitur. Miegamuose rajonuose šalutinėse gatvėse aišku geras sprendimas.

    Spėju tiek asfaltą, tiek plyteles galima įrengti kokybiškai su geru pagrindu. Arba atvirkščiai. Tik klausimas kokia finansinė išraiška

    Dėl oro temperatūros tai plytelės + medžiai + žolės intarpai vienareikšmiškai geriau. Tik klausimas kiek tai prabanga, o kiek būtinybė.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Iš dalies taip. Bet jei gatvė dėl prastai išvystyto gatvių tinklo praktiškai neatitinka savo teorinės kategorijos, jos susiaurinimas tik perkels problemas kitur. Miegamuose rajonuose šalutinėse gatvėse aišku geras sprendimas.

      Spėju tiek asfaltą, tiek plyteles galima įrengti kokybiškai su geru pagrindu. Arba atvirkščiai. Tik klausimas kokia finansinė išraiška

      Dėl oro temperatūros tai plytelės + medžiai + žolės intarpai vienareikšmiškai geriau. Tik klausimas kiek tai prabanga, o kiek būtinybė.
      Ar neatitinka dėl to, kad blogai suprojektuota ar neatitinka dėl to, kad daug automobilių mieste? Kas pirmas, višta ar kiaušinis? Jeigu gatvė yra žemos kategorijos, tai tokia ir turi būti. Jeigu norim kitko - kelkim gatvės kategoriją. Bet tada gali atsirasti kitų bėdų, pvz., per dažnos sankryžos, per dažni išvažiavimai iš kiemų ir pan. (nors nežinau ar pastarieji yra reglamentuojami).

      Kitas dalykas, kad šiuo atveju vienas iš magistralinių dviračių takų bus tiesiamas 3m dvipusio eismo pločio, kai reikėtų 3,5m ir tą iš dalies lemia tai, kad nėra užtektinai vietos. Nekalbant apie tai, kad nebėra vietos želdynams. Na ir dar pridėkim saugumą ir kitus jau išvardintus elementus. Negana to, gatvė siaurinama būtų nemažinant juostų skaičiaus, nes ja ir taip visi važiuoja 1 eile, ne 2.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Ar neatitinka dėl to, kad blogai suprojektuota ar neatitinka dėl to, kad daug automobilių mieste? Kas pirmas, višta ar kiaušinis? Jeigu gatvė yra žemos kategorijos, tai tokia ir turi būti. Jeigu norim kitko - kelkim gatvės kategoriją. Bet tada gali atsirasti kitų bėdų, pvz., per dažnos sankryžos, per dažni išvažiavimai iš kiemų ir pan. (nors nežinau ar pastarieji yra reglamentuojami).
        Visų gatvių pavertimas žema kategorija automobilių skaičiaus nesumažins. Nebent taip pat, kaip deklaracija BP, kad automobilių mažės Bet, bent trumpuoju periodu, tarša padidės.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Visų gatvių pavertimas žema kategorija automobilių skaičiaus nesumažins. Nebent taip pat, kaip deklaracija BP, kad automobilių mažės Bet, bent trumpuoju periodu, tarša padidės.
          Vartyt nieko nereikia. Užtenka pasižiūrėk kokios yra dabar kategorijos ir kiekvieną iš gatvių privesti prie tai kategorijai tinkamo profilio. Jeigu netenkina būsimas rezultatas - didinam konkrečios gatvės kategoriją ir ją perdarom pagal naują kategoriją. Nes dabar daugumoje gatvių yra betvarkė ir chaosas. O naujai perasfaltuojant gatves nekreipiamas dėmesys į problemas.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Vartyt nieko nereikia. Užtenka pasižiūrėk kokios yra dabar kategorijos ir kiekvieną iš gatvių privesti prie tai kategorijai tinkamo profilio. Jeigu netenkina būsimas rezultatas - didinam konkrečios gatvės kategoriją ir ją perdarom pagal naują kategoriją. Nes dabar daugumoje gatvių yra betvarkė ir chaosas. O naujai perasfaltuojant gatves nekreipiamas dėmesys į problemas.
            Ir tada gausis dar didesni kamščiai ir tarša, nes daroma ne iš to galo. Gal pirma reiktų užsiimti eismo problemų sprendimu. O po to, sumažinus eismo, rekonstruoti gatves į tinkamas lėtam eismui.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Ir tada gausis dar didesni kamščiai ir tarša, nes daroma ne iš to galo. Gal pirma reiktų užsiimti eismo problemų sprendimu. O po to, sumažinus eismo, rekonstruoti gatves į tinkamas lėtam eismui.
              Kokie tie eismo problemų sprendimai?

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Kokie tie eismo problemų sprendimai?
                Pvz normalus park&ride, parkavimo centre branginimas ir darbovietės rezervuojamų (ar kitaip galutiniam vartotojui nemokamų) vietų senamiestyje/centre mažinimas. Kad važiuojantys į centrą visai dienai ir prasėdintys ofise turėtų labai tiesioginių finansinių paskatų persėsti į VT.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pvz normalus park&ride, parkavimo centre branginimas ir darbovietės rezervuojamų (ar kitaip galutiniam vartotojui nemokamų) vietų senamiestyje/centre mažinimas. Kad važiuojantys į centrą visai dienai ir prasėdintys ofise turėtų labai tiesioginių finansinių paskatų persėsti į VT.
                  Aha, bet vietų mažinimas gi yra analogija gatvių siaurinimui. Kitaip tariant sudaroma kliūtis, pasunkinimas tiems, kurie naudojasi automobiliui. Beveik visais atvejais tie pasunkinimai yra palengvinimai pėstiesiems, dviratininkams ar kitoms grupėms. Tas pats ir su kelių infrastruktūra.

                  Bene visoje Vakarų Europoje taikomi ir paskatinimo ir ribojimo metodai vienu metu. Atsiranda P&R, pamažėja parkavimo vietų centre. Nutiesiamas aplinkkelis, pasiaurinama gatvė centre ir t.t.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Aha, bet vietų mažinimas gi yra analogija gatvių siaurinimui. Kitaip tariant sudaroma kliūtis, pasunkinimas tiems, kurie naudojasi automobiliui. Beveik visais atvejais tie pasunkinimai yra palengvinimai pėstiesiems, dviratininkams ar kitoms grupėms. Tas pats ir su kelių infrastruktūra.

                    Bene visoje Vakarų Europoje taikomi ir paskatinimo ir ribojimo metodai vienu metu. Atsiranda P&R, pamažėja parkavimo vietų centre. Nutiesiamas aplinkkelis, pasiaurinama gatvė centre ir t.t.
                    Susiaurinus eismo juostą gatvėje sumažėja greitis ir tiek. Be to, tiesiog viešų vietų mažinimas nieko gero. Darbuotojai atvažiuos anksti ryte ir ras kur įkišt mašiną. Atvažiuojantys trumpam vistiek važiuos su mašina ir kur nors ją su(si)kiš. Eismo problema ir kamščių sukėlėjai iš principo yra pirmieji, o ne antrieji. Daug geriau būtų finansiškai skatinti nevažiuoti visai dienai į centrą, bet atvažiavus trumpam leisti kultūringai prisiparkuoti už galbūt ne tokią kultūringą kainą.

                    Normalus P&R kol kas pas mus neatsiranda. Gatvių tinklo išbaigtumui irgi dar trūksta nemažai. Aplinkelis nelabai nuėmė eismo nuo Naugarduko ar Rinktinės gatvių, kurias siūlo siaurinti. Suprasčiau jei siūlytų ta proga siaurinti kokią gatvę Karoliniškėse ar Pašilaičiuose

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Susiaurinus eismo juostą gatvėje sumažėja greitis ir tiek. Be to, tiesiog viešų vietų mažinimas nieko gero. Darbuotojai atvažiuos anksti ryte ir ras kur įkišt mašiną. Atvažiuojantys trumpam vistiek važiuos su mašina ir kur nors ją su(si)kiš. Eismo problema ir kamščių sukėlėjai iš principo yra pirmieji, o ne antrieji. Daug geriau būtų finansiškai skatinti nevažiuoti visai dienai į centrą, bet atvažiavus trumpam leisti kultūringai prisiparkuoti už galbūt ne tokią kultūringą kainą.

                      Normalus P&R kol kas pas mus neatsiranda. Gatvių tinklo išbaigtumui irgi dar trūksta nemažai. Aplinkelis nelabai nuėmė eismo nuo Naugarduko ar Rinktinės gatvių, kurias siūlo siaurinti. Suprasčiau jei siūlytų ta proga siaurinti kokią gatvę Karoliniškėse ar Pašilaičiuose
                      Rinktinės g. čia tik kaip pavyzdys, nors ir visai geras. Mieste yra pilna tokių pačių (nebūtinai tokio pat eismo intensyvumo) gatvių, kuriose yra tos pačios problemos. Galiausiai kartoju dar kartą: jeigu norim, kad Rinktinės g. būtų intensyvaus eismo gatvė - praplatinam ją (nors turbūt užtektų ir esamo pločio), papaišom papildomų juostų ir vuolia - viename plotyje tilps daugiau automobilių.

                      Siaurinant gatvę nebūtinai sumažėja eismo greitis (jeigu eismo dalyviai laikosi taisyklių, tai visai nesumažėja), bet tuo pačiu padidėja ne tik vairuotojų saugumas, bet ir kitų dalyvių - pėsčiųjų, dviratininkų, pagerėja aplinkos situacija, atsiranda tvarka. Jeigu viena gatvės juosta yra 5-6 m pločio, nėra problemos daryti visokius apvažiavimus pažeidžiant taisykles ir dar visokių dalykų. Nesaugu niekam.

                      Naugarduko g. yra D1 kategorijos, Rinktinės g. - C2 (aukštesnės). Pavyzdžiui 4 juostų Kauno g. yra C2, o būsima 2 juostų Kernavės g. - irgi.

                      Comment


                        Visuomenės informavimas apie dviračių tako Geležinkelio g. nuo Švitrigailos g. iki Stoties aikštės, Vilniuje, projektavimą

                        http://www.vilnius.lt/index.php?3636085041
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          /\ Projektas paruošas net labai gerai. Vos kelis komentarus išsiunčiau projektuotojams.

                          FB eventas: https://www.facebook.com/events/194759857775007/

                          Click image for larger version

Name:	27368650_375787606160154_329656874817749752_o.jpg
Views:	48
Size:	116,5 kB
ID:	1615498

                          Comment


                            Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Algirdo g. ir V. Mykolaičio- Putino g., Vilniuje, projektavimą

                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Išeina taip, kad tarp Kauno ir Panerių g. iš dalies (trumpoje atkarpoje) bus net du dviračių takai, nes prie naujo Kauno/Algirdo daugiabučio juk toje vietoje yra išasfaltuotas dviračių takas. Tad nebūtų protingiau toje vietoje nesiaurinti kelio, o tiesiog nukreipti į tą taką.

                              Comment


                                PRuosiasi drastiskai sumazinti parkavimo vietu skaiciu. Nors paciam tenka ten net dabar paieskot kur parkuotis, pritariu, nes miestas neturi atrodyt kaip metalo lauzo savartynas.

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                  Išeina taip, kad tarp Kauno ir Panerių g. iš dalies (trumpoje atkarpoje) bus net du dviračių takai, nes prie naujo Kauno/Algirdo daugiabučio juk toje vietoje yra išasfaltuotas dviračių takas. Tad nebūtų protingiau toje vietoje nesiaurinti kelio, o tiesiog nukreipti į tą taką.
                                  Nebūtų. Protingiau būtų Algirdo g. daryti taką kaip numatyta, o šaligatvyje esantį siaurą takelį naikinti arba išvis nuimant asfaltą ir paklojant plyteles arba bent jau nuimant visokį dviračių tako žymėjimą.

                                  Comment


                                    Nesutinku, nes prie to namo yra puiki danga, nepalyginti su tuo, kas dabar bus, o bus tiesiog didžiojoje atkarpos dalyje sudrožtas kelio pakraštys (nudažytas kokia nors spalva), kur po lietaus ilgai stovės vanduo. Gyvenu netoli, tai galiu įsivazduoti padėtį.

                                    Comment


                                      Gatvėse su tiek eismo išvis nereikia dvirtakio. Kaip dažnai šluos tą taką? Ar bus pertvarkyta lietaus kanalizacija? Ar žiemą valys sniegą ir užtikrins, kad nesusidarytų ledas? Druskos ant dvirtakio tai neveikia.

                                      Comment


                                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                        Nesutinku, nes prie to namo yra puiki danga, nepalyginti su tuo, kas dabar bus, o bus tiesiog didžiojoje atkarpos dalyje sudrožtas kelio pakraštys (nudažytas kokia nors spalva), kur po lietaus ilgai stovės vanduo. Gyvenu netoli, tai galiu įsivazduoti padėtį.
                                        Užteka pasižiūrėti brėžinį. Dviračių takas bus asfaltuotas naujai, o jo kelkraštyje su pėsčiųjų taku bus vandens surinkimo latakai.

                                        Comment


                                          Creatium, aš jokiu būdu neprieštarauju idėjai turėti gerą dviračių taką. Kadangi gyvenu šalia, tai man tas takas irgi labai aktualus. Labai džiaugiuosi. Bet štai toji vieta, t.y. atkarpa, kuri galėtų būti išnaudojama ir nereiktų šalia kelio nieko daryti. Ir, beje, toje vietoje, prieš Kauno/Algirdo sankryžą bus tik viena juosta (pagal projektą), kas labai blogai, nes dabar dvi. Labai kimšis gatvė. O jeigu būtų leidę toje atkarpoje važiuoti dviračiais palei namą, kur yra dviračių takas, o toliau už Kauno g. įsilietų į nubraižytą dviračių taką, tai tuomet liktų dvi juostos: pirmoji tiesiai ir į dešinę, antroji - į kairę. O dabar visi tie, kurie bandys sukti į kairę žiauriai stabdys eismą. Na, bet čia mano maži pastebėjimai, kaip galima būtų optimizuoti šitą vietą, neneigiant pačios dviračių tako įdėjos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X